DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Renault prožil dobrou zimu, kdy se mu podařilo navýšit výkon své pohonné jednotky i zlepšit její spolehlivost. To je povzbuzením i pro jeho zákazníky, kteří by si to letos rádi rozdávali o vítězství s Ferrari a Mercedesy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault bude letos výkonnější i spolehlivější, pro kvalifikaci dostane zvláštní módy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 14.02.2018 09:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Ale jo, dle posledních článků to nevypadá zle. Už se nemůžu dočkat testování v Barce, které nám určitě poodkryje jak to skutečně je. Již v polovině loňského roku motali na dynamometru prý rekordní vzdálenosti pro MGU-H, je jisté, že až trať bude pro PJ výzvou. Každopádně mi v této zimě zatím vychází PJ následovně:

    Mercedes je v klidu, dělá asi nejvíce úprav, maji sbevědomí, očekávám, že budou mít větší poruchovost něž loni, ale přidají výkon. Omezení oleje nepocítí.

    Ferrari bude silné, věřím, že i spolehlivé. Může jim uškodit omezení oleje, v absolutních číslech budou asi na Mercedes trochu ztrácet, ale budou v bohatě v okně pro boj o vítězství. Očekávám kapku propad v kvalifikacích.

    Renault bude mít race mód stejně výkonný jako Ferrari. Očekávám v porovnání s Ferrari i velmi podobný kvalifikační mód. Tito dva výrobci si budou podobně jako v roce 2014 natolik blízko, že to nebude znát.

    Honda očekávám nejlepší spolehlivost od jejich nástupu do hybrid éry. Určo přidají i výkon, ale stejně budou na duo F a R ztrácet alespon 40 - 50 ps... velká otázka bude zpětná vazba mladých pilotů TR, celkově má TR asi společně s Haasem neslabší progres, bude pro ně strašně důležité, aby jim to chodilo v testech.

    Tolik k motorům.

    Můj tip na sílu celého balíku (PJ + šasi + piloti) (100 maximum, 1 minimum)

    1. Mercedes, 100 + 85 + 85 = 270
    2. RB, 85 + 90 + 90 = 265
    3. Ferrari, 90 + 85 + 85 = 260
    4.-5. Renault, 85 + 75 + 80 = 240
    4.-5. Mclaren, 85 + 75 + 80 = 240
    6. FI, 95 + 60 + 75 = 230
    7.-8. Williams, 95 + 55 + 65 = 215
    7.-8. Haas, 90 + 55 + 65 = 215
    9. Sauber, 90 + 50 + 50 = 190
    10. TR, 65 + 75 + 35 = 175

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama