DISKUZE K ČLÁNKU Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier
Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier potvrzuje, že jen samotná výměna motoru jejich monopost zrychlí o 1 sekundu na kolo. Když k tomu přičteme další zlepšení šasi, můžou se ve Wokingu těšit na mnohem lepší sezónu než minulý rok, kdy je poháněla Honda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Samotný motor Renault zrychlí nový vůz McLarenu o sekundu, uvádí Boullier
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
18:04 07.02.2018 212.96.178.XXXMike: první odpověď nemá smysl komentovat, jedeš kolovratek.
Druhý příspěvek. Neodpověděl si, nemáš jak odpověďet, fakta se těžko popírají...Ale proč sem tahas Hondu, která je daleko za oknem pro vítězství v GP?! Myslel jsem, že chápeš, že 3. Housle hraje PJ pouze u Mercedesu, Ferrari a Renaultu.... -
Mike17
16:29 07.02.2018 185.149.130.XXXAdi:
Jo, zapomněl jsem okomentovat toto: "Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít?"
Odpovím otázkou. Jak je to u Mclarenu? jestli pohonná jednotka hraje až 3. housle, kdo jim tedy ty 3 sezony podělal? Piloti, nebo šasi? Nebo tu svoji větu hodláš popřít? -
Mike17
16:19 07.02.2018 185.149.130.XXXAdi 10:15 07.02.2018
Máš zvláštní logiku. RB si za nezisk titulu může sám, protože suverénně nejlepší šasi neměl od začátku a měl by děkovat Renaultu za to, že ten jejich motor nezaostával o vteřinu, ale o míň. Fakt zvláštní. Já osobně oceňuji toho, kdo svůj podíl vytvoří nejlepší a vinu dávám tomu, kdo za konkurencí zaostává. Ty to máš naopak. Každý jsme jiný.
Tvoje neustálé srovnávání v Monze RB a Ferrari je ještě divnější. Ferrari tam předvedlo ojedinělý propadák a to proti všem soupeřům. A ty si vybereš pro srovnání RB právě Ferrari. Proč asi? Odpověď znám. Srovnat to s Mercedesem by totiž dalo odpověď na to, jak daleko byl motor.
Zas tu hážeš čísla, které jsi si vycucal z prstu. RB našel na šasi 1,5s??? V prvních 6-ti závodech ztrácel v průměru 0,979s, v posledních 6-ti 0,432s. Rozdíl je 0,547s tedy jestli našel RB na šasi 1,5s, pak se Renault musel propadnout skoro o 1s. A to neřeším ten detail, že v těch posledních 6-ti závodech byly hned 4, kdy měl od Renaultu experimentálně zvýšený výkon. Od toho zvednutého výkonu ale museli upustit, kvůli poruchovosti. Ano, v té době ztráceli možná jen uváděných 25k. Ale kolik by asi ztrácenli, kdyby konkurence zvedla výkon k jejich poruchovosti? Kolik ztrácel v posledních 2 závodech, když se zase RB propadl o 0,5s na kolo? Nebo že by se vrátil RB k horšímu šasi ze začátku sezony? Prostě tu házíš čísla, která se ti zrovna líbí a nemáš je opřena vůbec o nic. Jen si je výmýšlíš, abys obhájil Renault proti RB. Viz tvé zlepšení šasi o 1,5s. Prostě kromě zmíněných asijských závodů byla ztráta Renaultu mnohem větší a měření podle GPS je asi celkem odpovídající. Možná i proto, že je nedělal žádný fanoušek jedné firmy, ale nezávislý člověk. -
Adi
10:15 07.02.2018 81.19.11.XXXTo Mike: Renault loni zlepšil svůj motor dle dostupných informací o cca 0,3 - 0,6 (od testů po GP USA), více se loni zlepšila asi jen Honda, takže samotný RB našel minimálně 1,5s na šasi. Loni do GP Kanady měli maximálně TOP 3 šasi, spíše TOP4. Na konci možná měli TOP1, ale spíše srovnatelné s Mercedesem. Takže za velmi úspěšnou asijskou části z pohledu RB může hlavně jejich práce na šasi, kdyby tu práci odvedli hned od začátku sezóny, mohli s Mercedesem a Ferrari reálně bojovat od Austrálie. Popravdě nějaký GPS data a informace o tom, že Renault na Mercedes ztrácí 50 ps je to jediný, co za celý rok máte... já nejen tady naopak četl dost článků od různých týmů a lidí o tom, že ta ztráta je max poloviční a byla taková i v Austrálii 2017. A pak, hlavně výsledky na trati toho byly důkazem, kdy například v chrámu rychlosti Monze si Ricci namazal na chleba silné Ferrari, kdy Vestapen s novým motorem dojel v USA z konce pole 4. (velmi motorová trať), kd se Ricci dokázal bránit v Rakousku (velmi motorová trať) Hamovi a jeho speciálním módům. Ano, jsem fanda Renaultu a chtěl bych, aby to byli oni, kdo ukončí Mercedes dominanci, ale zároveň jsem nohama na zemi a vím, že v nejbližších letech to je nereálné, ale popřít fakt, že se PJ Renault dostala loni do okna o boj o pravidelná vítězství podobně jako Ferrari prostě nelze. Můžeme diskutovat o tom, jaký dopad to mělo na spolehlivost (já myslím, že nijak zásadně, pže Ves odjel posledních 6 GP na jeden motor), ale disktuvat o tom, jak slabý je Renault a kolik mu ještě schází, je celkem bezpředmětné a doufám, že letos už tuto mantru ani nebudeme muset otevírat. Při pohledu na výsledky Williamsu a Haasu je myslím více než zřejmě, že v balíku aero + motor + jezdec hraje PJ až 3. housle. Nebo i toto hodláš popřít? -
airwar1939
09:13 07.02.2018 88.103.226.XXXDalší PR prohlášení s nulovou vypovídací hodnotou. Už aby týmy nastartovaly motory a začalo se testovat. -
Pikaso
20:54 06.02.2018 62.240.164.XXXZdravím redakci. Mám dotaz. Prosím ty grafické návrhy jsou vaše, nebo pocházejí z dílny McL. Koukal jsem na jejich stránky a tam jsem našel jenom samé oranžovo-bílo-černé variace.
No a pokud mohu vyslovit svůj názor, já bych raději tuto kombinaci s oranžovu.
Díky za odpověď Pikaso. -
mclarenik MP4
19:24 06.02.2018 88.212.41.XXXto sfarbenie McLarenu na obrázku by som bral všetkými desiatimi -
Situs
17:12 06.02.2018 85.70.164.XXXFerdo, vždyť jsem ti napsal že si myslím že stejné nezůstane skoro nic, to ale neznamená že je to k horšímu a nesdílím tvou vizi že co získaj na motoru to ztratěj úpravou šasi. Pokud vím tak to hlavní co jim zůstane je filosofie šasi, a že sice prošli úpravami kvůli motoru ale stále zachovali kontinuální vývoj a směr. Realita nás rozsoudí, to je podle mě fér. Ty tvrdíš nejlépe 6, já nejhůře 5. Lišíme se naštěstí výrazně, tak si to zapamatuj a já se k pomýlení dyštak doznám, to samé popřípadě očekávám u tebe.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek