DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso poháněné Hondou vyrazí k testu v Misanu před odjezdem do Barcelony
Letošní vůz Toro Rosso poháněný Hondou vyrazí na dráhu v Misanu ještě před prvními oficiálními předsezónními testy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso poháněné Hondou vyrazí k testu v Misanu před odjezdem do Barcelony
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 5 lidé)
25.01.2018 11:48
Byl jednou jeden Renault a ten v roce 2018 udelal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001639
08:11 25.01.2018 89.111.73.XXXZda se, ze Honda jde cestou spolehlivosti. Dle info by mela byt jejich jednotka hotova, ale plny vykon by mela mit az od poloviny sezony. Takze ted je jen otazka s jakou vykonnosti nastoupi v uvodu a kam az chteji pokrocit. Pokud bude spolehlivost na urovni spicky nebude to asi pro TR spatna cesta.-
-
uzivatel001639
13:17 25.01.2018 89.111.73.XXXNo ja myslim, ze jezdili, ale proste tam projektove nebyl.
Ve vysledku je spise pro me zajimava informace, kdy mluvili o tom, ze jim jednovalec pro sezonu 2017 fungoval a meli dosahovat vybornych vysledku. Ty se pak nepodarilo prenest na 6-valec. Uvadi se, ze je u techto diesel-benzinu hrozne dulezite rizeni a palivo s antidetonacnimi prisadami. Pri vyvoji jednovalce snad pouzivali palivo Exxonmobil a pak pri sestivalci snad meli zacit v sezone pouzivat palivo BP. Snad se prej v testech v uvodu sezony vubec palivo BP u Hondy neobjevilo a Honda snad jezdila porad na Exxonmobil, ikdyz uz melo probihat sponzorstvi BP, coz uz melo. Vypada to, ze byl vubec problem na to palivo prejit, coz je zase skoda pro vyvoj Hondy.
Je otazka co je tedy pravda, ale ukazuje to, jak komplexni musi byt dnes pristup k temto jednotkam a jakakoli zmena se muze dost projevit na vykonu. Z tohoto pohledu je treba dlouhodoby vyvoj a take partnerstvi.
Je otazka, dokaze BP pripravovat spickove smesi? U Exxonu jsme casto slyseli jak pripravuji smesi a dodavaji desetinky na kolo, to same u Mercedesu a Ferrari.
-
-
-
uzivatel001639
09:50 25.01.2018 89.111.73.XXXTo ale bylo pred rozpadem vztahu McL-Honda. Po oznameni rozchodu jsem si iluze o nejakem extra vyvoji nedelal. To ze neprisla specifikace 4. bych spise oznacil za plus, protoze meli tim padem vice casu, zdroju pro vyvoj jednotky na rok 2018. Uvidime kam se posunou. Po tomto prohlaseni, ale take nejsem nadsen, protoze to nezni moc optimisticky.
-
-
-
uzivatel001639
08:10 25.01.2018 89.111.77.XXXSrovnani velikosti zadni casti aera, tedy jestli nevadi odkaz na foto:
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
-
-
odin
09:44 25.01.2018 77.240.103.XXXPřesně. Taky mě to napadlo, když se chlubili, že vyřešili zabudování rencka do jejich šasí. (Mluvíme oba o McLarenu?)
A tak jsem zvědav, s jakými filozofiemi motoráři letos příjdou? Zatím to vypadá dle indicií, že Mercedes se vydal tvůrčí, ale i riskantnější cestou (přepracoval svůj motor) a nejspíše očekávají, že bude silnější a spolehlivější, aby se vešli do limitu tří jednotek za sezónu.
U Ferrari si nejsem jist. Tam to dle indicií vypadá, že vylepšují stávající motor, se stejným cílem.
Renault doufá, že jejich soupeři budou muset ubrat na výkonech svých motorů. aby se vešli do limitu. (Tak nevím. Připadá mi to úsměvné, pokud nemlží a myslí to vážně.)
A Honda se snaží postavit motor, který by mohli provozovat na "plný výkon" celý závod.
Alonso ještě letos nesedl do auta a už bojuje o titul. Zatímco ti, kteří o něj letos opravdu budou bojovat - mlčí.
I nu okurková sezóna, není moc o čem psát, tak se tu člověk občas pobaví.-
uzivatel001639
09:59 25.01.2018 89.111.73.XXXMercedes a Ferrari motor jen ladi, tzn. vylepsuji. Co by asi tak po tolika letech mohl na svem motoru zasadne menit? Kazda cast bude mirne modifikovana, optimalizovana takze pujde vlastne o novy motor, ale vzasade bude stejny jako loni.
Pokud Mercedes a Ferrari nasli pres 1000 koni, tak se nemuze u techto vyrobcu o zadne ubirani vykonu jednat. Uvaha Renaultu je milna a je zalozena pouze na uvaze, ze budou muset delat to same jako Renault. Takze jediny kdo dle meho z teto trojky bude mit problem s vykonem vs spolehlivost bude Renault a bude muset snizovat vykon. Takze Renault bude tam kde loni, porad stejna ztrata. Musime jen doufat, ze se ztrata u Renaultu jeste nezvetsi.
Honda se nesnazi postavit motor, ktery budou provozovat na plny vykon. honda postavila motor, z ktereho se budou snazit vymacknout plny potencial a to asi nebude hned od pocatku sezony. Snad sefa motoru Hondy se to bude dit do puli sezony.
No kdyz to vezmu kolem a kolem, pripada mi to, ze do puli sezony to zatim vypada, ze ztraty motoru budou cca jako loni. Dle toho bych odhadoval posuny jednotlivych tymu. Plus nejake zmeny aerodynamiky, ktere muzou rovnez zahybat ztratami.-
odin
11:02 25.01.2018 77.240.103.XXXHmm. Tak to se těžko shodneme. Nebo spíše na to nahlížíme, každý z jiného úhlu. Sám Mergl tvrdí, že postavili prakticky nový motor. [odkaz na stránku]
Ale chápu, že lze i toto tvrzení zpochybnit.
U Ferrari jsem nic takového nezaznamenal, tak si myslím, že vylepšovali stávající. I když i zde je možné vylepšení vnímat, jako stavbu nového motoru. Záleží na tom, jak se na to díváme.
Zjevně nechápeš co jsem psal. Mně je jasné, že Mergl ani Ferka si nemohou dovolit snižovat výkon, když chtějí bojovat o titul. Jen mi příjde komické, že něco takového vypustí z úst odborníci u konkurence.
A o Hondě se snad ani nebudeme bavit. Podle mne myšlenka dobrá, ale realizace mizerná. A je otázkou, zda to není slepá ulička v závislosti na čase, který Honda má do změny pravidel.-
uzivatel001639
11:38 25.01.2018 89.111.77.XXXJa myslim, ze si rozumime a nase prispevky jsou cca v souladu, akorat trochu jinak psane a chapane
-
-
-
-
uzivatel001639
10:02 25.01.2018 89.111.73.XXXTo se dle meho dalo vycist z vyjadreni tymu McL a TR. Zatimco McL na me pusobil, ze to bylo dost prace a bylo to slozite, tak TR je spokojeno. Takze nekdo si polepsil, jiny pohorsil. Ted jen jak se to odrazi na vysledku. Smutne by bylo, kdyby McL ztratil aerem to co mu prinese motor Renault. To by byla velka prohra, ale to se snad u tak schopneho tymu nemuze stat.-
odin
10:37 25.01.2018 77.240.103.XXXVšak taky jo. Každý kdo F1 sleduje ví, že Honda se snaží postavit malý motor. Čili poskytuje veliký prostor aerodynamikům v zadní části auta pro získání aeroefektivity. Bohužel jim ty motory nevydrží potřebnou zátěž.
Rencek je mohutnější oproti Hondě a klidně se může stát, že výkonné šasi, kterým se McLaren loni chlubil, ztratí na své výkonnosti. Všichhni u McLarenu hovoří jen o polepšení v oblasti pohonné jednotky. Ale jak jim to bude fungovat dohromady, je otázkou. Podle mne museli zásadně předělat aero v zadní části vozu. Klidně se může stát, že zisk motoru bude negován ztrátou aera. On totiž každý motor potřebuje mějaké optimální podmínky, aby fungoval na max. Každé auto je celek skládající se z jednotlivých komponentů. A nelze tvrdit, že my pracujeme nejlépe, ale oni nám to kazí. Ať už jde o srovnání aera s pohonnou jednotkou, nebo s pneumatikami, či zavěšením atd.atd.Všichni musí dělat kompromisy a mix nejlepších kompromisů dává nejlepší auto. Proto se tu vždy stavím proti těm, kteří špiní Renault, Hondu, Pirelli atd.atd.
Ale o McL strach nemám. Dle vyjádření jejich lídra budou bojovat o titul.-
uzivatel001639
11:46 25.01.2018 89.111.73.XXXSouhlas, musi se pockat na celek, jak bude fungovat a ne jen tvrdit, ze nam Renault da dle AMuSu cca 30 koni navic. Klidne to muze ybt +30 navic za motor, ale jak rikas minus za aero. Uz pak vypada v tomto svetla informace o prinosu, kdyz treba dame -15 koni za horsi aero. To pak mame ve vysledku stagnaci a stavajici pozici u McL a to by bylo spatne, coz doufam, ze se nestane.
No pro me je z tohoto pohledu zajimave i to jak dopadl McL v roce 2014 s nejlepsi jednotkou od Mercedesu a to byl porazen RB a Williamsem a skoncil na 5. miste. Ne vzdy se vsechno proste povede.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek