DISKUZE K ČLÁNKU "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost nesouhlasí s všeobecně rozšířeným názorem, že by současné pohonné jednotky ve Formuli 1 byly příliš drahé. Za posledních 15 let podle něj jejich cena klesla přibližně o polovinu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» eliSKA-PUNKova
(Hlasovali 3 lidé)
15.01.2018 15:43
Uz to tu nekdo kdysi psal, ze podstatne jsou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jumpman
15:40 15.01.2018 178.255.168.XXXuvědom si, že v té době dělal rozpočet top stájí 300 - 350 mil dolarů, dnes je to 250 -280 takže utratí určitě méně za mnohem sofistikovanější vozy a pokud vezmeš v úvahu infalci, tak jsi na skoro polovině toho, co musela TOP stáj vydat kolem roku 2000. Problém je, že kolem toho roku 2000 byla schopná stáj minardi závadit s rozpočtem 20 mil dolarů ročně, kdežto dnes je málo 80 mil dolarů. Kde je tedy problém? V motorech to určitě nebude, spíš v neustálé rošádě pravidel a poměrné rozežranosti týmů v jejich mobilhomech a pod.-
Fanda.LH
01:59 16.01.2018 83.240.61.XXXKolem roku 2000 nikdo s rozpočtem 20 mil nezávodil, to by neměl ani ty motory... Minardi přežívalo jak se dalo, ale rozhodně nemělo rozpočet 20 mil... Nevěřím, že to bylo méně než 100... Dle mého se toho tolik zase nezměnilo, jen ten zájem o F1 upadá a upadá...-
-
-
Fanda.LH
09:47 16.01.2018 37.48.52.XXX-
jumpman
08:21 18.01.2018 178.255.168.XXXvím že mám pravdu (alespoň se to v té době psalo) taky minardi v podstatě v každé sezoně odcházelo, ale dokázali se udržet a nakonec to prodali red bullu. Byli v podstatě trpěným týmem, když se přecházelo z V10 na V8 tak měli vyjímku a jezdili s V10 s omezenýma otáčkama. Dokázali se v šampionátu držet v podstatě jen s penězma co jim dodali jezdci a to byla cena za sedačku podstatně níž než v současnosti...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
11:42 15.01.2018 46.47.176.XXXJedna věc je cena za pohonné jednotky a druhá na kolik výjdou celororoční náklady na všechny inženýry bez kterých by se motor ani nedal nastartovat a kteří během každé jízdy sedí u tetrisů nejen na okruhu, ale taky přímo v továrně a chod motorů nejen monitorují, ale dle podmínek aktualizují správný chod motorů. -
-
uzivatel001836
11:17 15.01.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
12:39 15.01.2018 185.149.130.XXXFakt nevím. Ale tipl bych si, že i ten čtvrtý, pátý nebo šestý zdarma budou. Přece týmy nebudou platit navíc za to, že jim dodavatel dodá něco vadného? Ten by měl spíš platit pokutu za to, že tým dostane pentli za něco, za co může výrobce motoru.
Myslím si tedy, že to budou náklady na jednu sezonu se vším všudy.-
-
-
-
airwar1939
17:43 15.01.2018 176.74.141.XXXV 70 letech jsi mohl fungovat ve Formuli 1 i z jedním dvěma miliony... takto to nejde brát.
-
-
-
-
Radon
14:08 15.01.2018 84.242.97.XXXČloveče mně se zdá, že i ten čtvrtý zaplatíš. Málokde v motorsportu, třeba i v rally, Ti přesto že motor selhal dřív, než po "garantovaných km", nedá nic zadarmo. Notabene v F1, kde peníze nehrají podružnou roli. Přece jen je to závodní stroj, který je napnut na maximum. I když u některých je maximum minimem... Alain promine...-
Mike17
14:16 15.01.2018 185.149.130.XXXJak jsem psal, opravdu to nevím. Ale v tom případě by byly motory Renault a Honda tak 2x dražší, než Mercedes a Ferrari. A jak by se řešily nové dpecifikace motorů? Zdá se mi to divný. Osobně si myslím, že se bude platit vybavení na celou sezonu za jednu fixní cenu.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek