K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 14.01.2018 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 14:37
Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 16:44
Já ale nechápu proč by RedBull nemohl mít o půl… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 11.01.2018 08:05
Myslím že Lowe je trochu mimo, McLaren pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Ty jsi tím zesměšňováním nějaký posedlý ne? Našel jsem v celé naší diskusi 1 smailíka, vyjadřujícího pobavení nad výsledkem výpočtu (za kterého jsem se navíc omluvil, což je něco, co jsem od tebe neviděl nikdy) a 1 invektivu proti tobě (že se mám chování učit od tebe). Ty jsi invektivy proti mne měl v KAŽDÉM komentáři. A neustále se pohoršuješ nad mým chováním. Můžeš mi prosím ukázat, kde zesměšňuji tvůj názor na šasi RB??? Nikde že? Hlavně, že ses potřeboval do mne navézt. Co trocha sebereflexe?
                            Teď k věci:
                            OK, na začátku měl Renault ztrátu 50k. Nic proti. Protože podle tebe to dělá (podle tratě) zhruba 1s a RB neztrácel v průměru ani 1s na Mercedes, tak měl asi lepší šasi už tenkrát. V pohodě, proti tomu nic nemám. Jen doufám, že to čte Adi. V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je). Nějakým záhadným způsobem souhlas bereš jako zesměšňování, ale on to byl víceméně souhlas. Já bych tipl o nějakou desetinku míň, ale 0,5s není nereálné (to opravdu není zesměšňování). Problém je v posledních dvou závodech. Protože podle tvých výpočtů a opakuji pouze odečítám TVÁ čísla, musel mít Renault deficit opět 50k. Protože RB ztrácel s o 0,5s lepším šasim (což tvrdíš ty) víc jak 0,5s na kolo. A rozdíl 1s na kolo jsi ocenil TY na 50k. A ty dvě tratě nejsou nějak vyjímečné (jako Monako nebo Monza), aby se to svedlo na charakter tratě.
                            Jen jsem tě chtěl upozornit, co vlastně tvrdíš a dovést k zamyšlení, jestli je to co tvrdíš opravdu pravda. Ale nevím jak uvést prostá čísla, aniž bych ranil tvé city a neměl jsi pocit ze zesmšňování.

                            + 1 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Mé city jsou v pořádku, nedělej si starosti 03 Jen jsem napsal jak věci vidím a ty jsi tu vlastně jako vždy jen v roli oponenta. Nedoplnil jsi vlastně nic co by z mého pohledu na věc dělal nesmysl, tak zkus příště jen napsat že si to nemyslíš a proč, jestli to na tebe není až moc. Jinak rozdíly mezi týmy u různých tratí, a to i přes 0,5s, se normálně v sezoně objevují, a to nemusí jít jen o Monako či Monzu, tak je třeba se na to dívat více obecně, jinak se nikam nedostaneme, ale to ty asi rád. Navíc Renault si ke konci hrál s výkonem, jak s navýšením, tak s následným přiškrcením, a v posledním závodě asi něco mezi tím.

                              + 2 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Nejspíš ti to uniklo, ale v tomto vlákně jsi ty reagoval na můj příspěvek. Tedy začal jsi oponovat ty mně. Takže tvůj úvod nechápu. Taky ti uniklo, že jsem nikde nepsal, že tvůj pohled je úplný nesmysl. Jen, že vychází nějaké číslo. Já bych to viděl o nějakou desetinku jinde, ale to neznamená, že celý tvůj příspěvek je pitomost. Jen jsem tě upozornil na výsledek tvých výpočtů a celé jsem to napsal bez vysmívání a sarkasmů. Tedy ani tu prostřední část nechápu.
                                A opět k věci: Ano, občas se výkyvy projevují. Zvlášť, když někdo startuje zezadu, má technický problém, kolizi, nebo se za někým zasekne a někdy charakterem tratě. V Brazílii a Abu (celkem průměrné tratě) RB žádné takové problémy neměl, naopak Mercedes ano. Tedy vzhledem k těmto okolnostem by byl rozdíl ještě větší. Takže kupodivu opět souhlasím (což není sarkasmus), že si Renault hrál s výkonem, v těchto závodech výkon evidentně přiškrtil. Rozdíl mezi námi bude asi ve vysvětlení, proč to Renault udělal. Ale to už je úplně jiné téma.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Situs

                                  Situs

                                  85.70.164.XXX
                                  Normálně jsem ti napsal můj názor že v tvém zesměšňujícím komentáři, ten jak popisuješ že Lowe tomu vůbec nerozumí, že opravdu McLaren může Williamsu tu sekundu nadělovat, a napsal jsem proč. O tom to je 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    A já ti napsal bez sarkasmů, co z toho vyplývá a že bych to lehce korigoval, protože z toho vyplývá že Renault v posledních 2 závodech ztrácel tolik, že Honda na něj 50k nemohla mít. Nic víc. Netřeba z toho dělat aféru.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Situs

                                      Situs

                                      85.70.164.XXX
                                      Honda nemohla mít ke konci na Renault ztrátu 50 koní?! Tak to pardon. To se pak nedivím že moje názory vnímáš jako aféry 12

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        No, aspoň že jsi tu posměšnou urážku nakonec smazal. Když už ti "vysmívání" tak moc vadí a z tebe si mám brát příklad seriozního vystupování. 12
                                        Podle mne Honda ztrácela 50k mezi Singapurem a Mexikem. Tam jezdil RB konstantně na špici. V posledních 2 závodech ztrácel 0,5s na kolo. Tebou vyčíslená ztráta 25k. Mclaren taká snížil ztrátu na RB a na Mercedes zůstala stejná. Nebo jestli měla 50k na konci, kolik měla mezi Singapurem a Mexikem? 75k? OK, tak si to mysli. Nebudu tě proto nazývat mistrem omoletou, jako ty. 03
                                        Jako aféru nevidím tvé názory na techniku, ale tvé pohoršování nad jedním smailíkem a následující sérii osobních invektiv, které jistě nejsou vysmíváním. Aneb takový "sebereflektivní" a objektivní pohled.
                                        Taky se nedivím, když si vzpomenu na objektivní porovnávání HondaxRenault, FerraixMclaren, Vettela....

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Situs

                                          Situs

                                          85.70.164.XXX
                                          Zase píšeš o smajlíkovi? No ty opravdu nejsi schopen posunout se dál. A ještě opět přidáváš Vettela a staré rány, sorry, ale to už je zbytečné zdržování.
                                          Honda podle mě ztrácela 50 koní a více, čím blíže k začátku sezony, tím více, a také to narostlo když Renault přidal na výkonu, což pak ale kvůli nespolehlivosti korigoval. Mysli si něco jiného, máš na to právo, mě tvé analýzy ovšem nepřesvědčili, protože to kolik RedBull ztrácí na Mercedes či McLaren na RedBull neovlivňuje jen ten motor, ale také typ tratě, šasi, jeho nastavení a to také s různým vývojem během času. Sám jsem třeba psal že RedBull podle mě dokáže mít lepší šasi o 0,5s od ostatních, což už nesčetněkrát dokázal, ale na to už si nereagoval, protože tomu asi prostě nevěříš a hotovo, při tom o tom podle mě není pochyb. Singapur podle mě o jejich šasi vypovídá celkem slušně, motor Renault nebyl v kvalifikačním režimu lepší než Mercedes, nebo jo? Já že tam dostal Mercedes na frak 03

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            A o čem mám psát? Ptal jsem se tě, kde jsem tě kromě smailíka zesměšňoval. Žádná odpověď. Tak se buď vyjádři, nebo budu psát o čem vím. Nebo mám psát o něčem, co si ty někde myslíš a nenapíšeš, domýšlet si tvoje pocity?
                                            Dobře, na výkon Renaultu máš nějaký názor. Mám trochu jiný.
                                            Na šasi jsem reagoval. Citace: "V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je)." Tedy opět nerozumím tomu, jak jsi došel k názoru, že jsem na to nereagoval nebo dokonce že lepší šasi RB zpochybňuji. Nevím, fakt netuším, jak jsi z tohoto svoje závěry vydedukoval. Já myslel, že to píšu celkem jasně a jednoznačně. A ano, s Vettel to bylo přesně o tom samém.

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Situs

                                              Situs

                                              85.70.164.XXX
                                              Fajn, takže jsi připustil že RedBull může mít o 0,5 sekundy rychlejší šasi, ono to totiž bylo to co ti nejprve vrtalo hlavou a pozastavoval jsi se nad tím při tvé analýze mého názoru, tak jsem rád že jsme se někam posunuli.
                                              Co máš s Vettelem už netuším, asi ještě to jak si nedokázal uznat že uznání a přijmutí viny mělo v Baku u Vettela svůj vývoj, ale to už je tvůj problém, nemusíme se snad jen shodnout aby jsi mohl jít dál a nevytahovat to, že ne.

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Klonil bych se k menšímu náskoku (0,2-0,4), ale připouštím, že to 0,5s může být.
                                                S Vettelem jsem vývoj připustil a to doslova, ale dobře, nechme to spát. 03

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Situs

                                                  Situs

                                                  85.70.164.XXX
                                                  No a jsme doma. Tolik otazníků když si zhruba vyčíslil dle mého názoru ztrátu 0,5s a teď připouštíš 0,2-0,4, šokující a opravdu to stálo za to. A vytáhnutí Vettela jakbysmet 11

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.130.XXX
                                                    Ale já náskok šasi RB nikde nezpochybnil. Jen se mi zdálo 0,5s moc a 50k v posledních 2 závodech moc. To je celé. .

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Situs

                                                      Situs

                                                      85.70.164.XXX
                                                      Reakci jsem napsal do čela diskuze.

                                                      + 0 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A zkus se opravdu do té diskuse podívat a zhodnotit, kdo z nás dvou tu napsal víc invektiv proti tomu druhému. Třeba tě to trkne taky...

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Hlavně že tomu rozumíš ty Majku.To nám fakt stačí. 11 Jo a vtipný to není, ač na tvůj věk asi v normě. 11

      Vždyť ať Wiliams k tý Hondě jde.... 12 12

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No hlavně když víš, kolik mi je let. 12
        K Hondě neee, Williams se všemi možnými prostředky snaží dostat k Renaultu. 12

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To nepotřebuji, protože když je někdo chytrolín, tak je to v každém věku,To splňuješ ze 100 % a věřím že to jako správný svazák budeš plnit na 120 %. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Tak hlavně že jsem na svůj věk v normě v jakémkoliv věku. 12
            Ale budu se snažit těch 120% překonat, třeba tě doženu (ale to dost pochybuji). 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Já si stabilizace výkonů Williamsu v druhé polovině sezony 2017 celkem všiml a nebýt toho tak tu 5 příčku nejspíše neudrželi. Je otázkou co bude dál, myslím si že potenciál na zlepšení díky nejlepšímu motoru a znalostí Lowa z Mercedesu tam je, ovšem díky jezdcům to podle mě vidět nebude. McLaren bude podle mě lepším týmem, leda že by se Williamsu podařil pořádnej vzestup a dokázal se dostat dopředu jako McLaren 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Čtyřnásobný mistr světa Lewis Hamilton

Mercedes se s Hamiltonem dohodl na prodloužení smlouvy o 2 roky. Kolik ho to bude stát?

Stoffel Vandoorne s otevřeným zadním křídlem svého McLarenu MCL33

Vandoorne věří, že toho dělá dost pro setrvání u McLarenu, Alonso očekává těžký víkend

Eric Boullier ve svém posledním závodu s McLarenem

Boullier padl u McLarenu jako obětní beránek neprávem, říká Coulthard

Ztráta Renaultu na špici se žel nemění

Zlepšení motoru Ferrari na Renault zapůsobilo. Přiznává, že nic nestáhl

Kevin Magnussen a Romain Grosjean se letos těší z podstatně lepší formy svých vozů

Může za markantní vzestup Haasu jeden muž? Jezdci i vedení to naznačují

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault musí řešit alternativu za Sainze, v budoucnu chce vychovávat vlastní talenty

Force Indie za sebou ve Velké ceně Rakouska

Mallya si chce udržet Ocona s Pérezem, pochvaluje si loajalitu zaměstnanců

Lewis Hamilton během Velké ceny Rakouska, kterou se svým týmovým kolegou nedokončil

Mercedes se těší tím, že má stále lepší auto než Ferrari - udělal jen více chyb

Lewis Hamilton stíhaný Red Bullem

Ferrari a Red Bull větří šanci, Mercedes teď podle Ricciarda vypadá zranitelně

Pohonná jednotka Hondy

Honda doufá v další zisky, Red Bull ji povolil u Toro Rosso experimenty za cenu penalizací

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama