DISKUZE K ČLÁNKU McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
Technický ředitel Williamsu Paddy Lowe říká, že si moc dobře uvědomují, jak velkou hrozbou pro ně bude letos McLaren, který přešel z pohonných jednotek Hondy k Renaultu. S vývojem svého vozu v poslední třetině sezóny 2017 je však spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
09:21 12.01.2018 185.149.130.XXXTy jsi tím zesměšňováním nějaký posedlý ne? Našel jsem v celé naší diskusi 1 smailíka, vyjadřujícího pobavení nad výsledkem výpočtu (za kterého jsem se navíc omluvil, což je něco, co jsem od tebe neviděl nikdy) a 1 invektivu proti tobě (že se mám chování učit od tebe). Ty jsi invektivy proti mne měl v KAŽDÉM komentáři. A neustále se pohoršuješ nad mým chováním. Můžeš mi prosím ukázat, kde zesměšňuji tvůj názor na šasi RB??? Nikde že? Hlavně, že ses potřeboval do mne navézt. Co trocha sebereflexe?
Teď k věci:
OK, na začátku měl Renault ztrátu 50k. Nic proti. Protože podle tebe to dělá (podle tratě) zhruba 1s a RB neztrácel v průměru ani 1s na Mercedes, tak měl asi lepší šasi už tenkrát. V pohodě, proti tomu nic nemám. Jen doufám, že to čte Adi. V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je). Nějakým záhadným způsobem souhlas bereš jako zesměšňování, ale on to byl víceméně souhlas. Já bych tipl o nějakou desetinku míň, ale 0,5s není nereálné (to opravdu není zesměšňování). Problém je v posledních dvou závodech. Protože podle tvých výpočtů a opakuji pouze odečítám TVÁ čísla, musel mít Renault deficit opět 50k. Protože RB ztrácel s o 0,5s lepším šasim (což tvrdíš ty) víc jak 0,5s na kolo. A rozdíl 1s na kolo jsi ocenil TY na 50k. A ty dvě tratě nejsou nějak vyjímečné (jako Monako nebo Monza), aby se to svedlo na charakter tratě.
Jen jsem tě chtěl upozornit, co vlastně tvrdíš a dovést k zamyšlení, jestli je to co tvrdíš opravdu pravda. Ale nevím jak uvést prostá čísla, aniž bych ranil tvé city a neměl jsi pocit ze zesmšňování.-
Situs
09:37 12.01.2018 85.70.164.XXXMé city jsou v pořádku, nedělej si starosti Jen jsem napsal jak věci vidím a ty jsi tu vlastně jako vždy jen v roli oponenta. Nedoplnil jsi vlastně nic co by z mého pohledu na věc dělal nesmysl, tak zkus příště jen napsat že si to nemyslíš a proč, jestli to na tebe není až moc. Jinak rozdíly mezi týmy u různých tratí, a to i přes 0,5s, se normálně v sezoně objevují, a to nemusí jít jen o Monako či Monzu, tak je třeba se na to dívat více obecně, jinak se nikam nedostaneme, ale to ty asi rád. Navíc Renault si ke konci hrál s výkonem, jak s navýšením, tak s následným přiškrcením, a v posledním závodě asi něco mezi tím.-
Mike17
11:34 12.01.2018 185.149.130.XXXNejspíš ti to uniklo, ale v tomto vlákně jsi ty reagoval na můj příspěvek. Tedy začal jsi oponovat ty mně. Takže tvůj úvod nechápu. Taky ti uniklo, že jsem nikde nepsal, že tvůj pohled je úplný nesmysl. Jen, že vychází nějaké číslo. Já bych to viděl o nějakou desetinku jinde, ale to neznamená, že celý tvůj příspěvek je pitomost. Jen jsem tě upozornil na výsledek tvých výpočtů a celé jsem to napsal bez vysmívání a sarkasmů. Tedy ani tu prostřední část nechápu.
A opět k věci: Ano, občas se výkyvy projevují. Zvlášť, když někdo startuje zezadu, má technický problém, kolizi, nebo se za někým zasekne a někdy charakterem tratě. V Brazílii a Abu (celkem průměrné tratě) RB žádné takové problémy neměl, naopak Mercedes ano. Tedy vzhledem k těmto okolnostem by byl rozdíl ještě větší. Takže kupodivu opět souhlasím (což není sarkasmus), že si Renault hrál s výkonem, v těchto závodech výkon evidentně přiškrtil. Rozdíl mezi námi bude asi ve vysvětlení, proč to Renault udělal. Ale to už je úplně jiné téma.-
-
-
-
Mike17
13:53 12.01.2018 185.149.130.XXXNo, aspoň že jsi tu posměšnou urážku nakonec smazal. Když už ti "vysmívání" tak moc vadí a z tebe si mám brát příklad seriozního vystupování.
Podle mne Honda ztrácela 50k mezi Singapurem a Mexikem. Tam jezdil RB konstantně na špici. V posledních 2 závodech ztrácel 0,5s na kolo. Tebou vyčíslená ztráta 25k. Mclaren taká snížil ztrátu na RB a na Mercedes zůstala stejná. Nebo jestli měla 50k na konci, kolik měla mezi Singapurem a Mexikem? 75k? OK, tak si to mysli. Nebudu tě proto nazývat mistrem omoletou, jako ty.
Jako aféru nevidím tvé názory na techniku, ale tvé pohoršování nad jedním smailíkem a následující sérii osobních invektiv, které jistě nejsou vysmíváním. Aneb takový "sebereflektivní" a objektivní pohled.
Taky se nedivím, když si vzpomenu na objektivní porovnávání HondaxRenault, FerraixMclaren, Vettela....-
Situs
14:38 12.01.2018 85.70.164.XXXZase píšeš o smajlíkovi? No ty opravdu nejsi schopen posunout se dál. A ještě opět přidáváš Vettela a staré rány, sorry, ale to už je zbytečné zdržování.
Honda podle mě ztrácela 50 koní a více, čím blíže k začátku sezony, tím více, a také to narostlo když Renault přidal na výkonu, což pak ale kvůli nespolehlivosti korigoval. Mysli si něco jiného, máš na to právo, mě tvé analýzy ovšem nepřesvědčili, protože to kolik RedBull ztrácí na Mercedes či McLaren na RedBull neovlivňuje jen ten motor, ale také typ tratě, šasi, jeho nastavení a to také s různým vývojem během času. Sám jsem třeba psal že RedBull podle mě dokáže mít lepší šasi o 0,5s od ostatních, což už nesčetněkrát dokázal, ale na to už si nereagoval, protože tomu asi prostě nevěříš a hotovo, při tom o tom podle mě není pochyb. Singapur podle mě o jejich šasi vypovídá celkem slušně, motor Renault nebyl v kvalifikačním režimu lepší než Mercedes, nebo jo? Já že tam dostal Mercedes na frak-
Mike17
14:52 12.01.2018 185.149.130.XXXA o čem mám psát? Ptal jsem se tě, kde jsem tě kromě smailíka zesměšňoval. Žádná odpověď. Tak se buď vyjádři, nebo budu psát o čem vím. Nebo mám psát o něčem, co si ty někde myslíš a nenapíšeš, domýšlet si tvoje pocity?
Dobře, na výkon Renaultu máš nějaký názor. Mám trochu jiný.
Na šasi jsem reagoval. Citace: "V druhé půlce sezony měl dle tebe RB šasi zrhuba o 0,5s lepší. Napsal jsem, že se mi to zdá jako dost velký náskok jen u šasi, ale že to beru (možné to je)." Tedy opět nerozumím tomu, jak jsi došel k názoru, že jsem na to nereagoval nebo dokonce že lepší šasi RB zpochybňuji. Nevím, fakt netuším, jak jsi z tohoto svoje závěry vydedukoval. Já myslel, že to píšu celkem jasně a jednoznačně. A ano, s Vettel to bylo přesně o tom samém.-
Situs
15:24 12.01.2018 85.70.164.XXXFajn, takže jsi připustil že RedBull může mít o 0,5 sekundy rychlejší šasi, ono to totiž bylo to co ti nejprve vrtalo hlavou a pozastavoval jsi se nad tím při tvé analýze mého názoru, tak jsem rád že jsme se někam posunuli.
Co máš s Vettelem už netuším, asi ještě to jak si nedokázal uznat že uznání a přijmutí viny mělo v Baku u Vettela svůj vývoj, ale to už je tvůj problém, nemusíme se snad jen shodnout aby jsi mohl jít dál a nevytahovat to, že ne. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
09:42 11.01.2018 85.70.164.XXXJá si stabilizace výkonů Williamsu v druhé polovině sezony 2017 celkem všiml a nebýt toho tak tu 5 příčku nejspíše neudrželi. Je otázkou co bude dál, myslím si že potenciál na zlepšení díky nejlepšímu motoru a znalostí Lowa z Mercedesu tam je, ovšem díky jezdcům to podle mě vidět nebude. McLaren bude podle mě lepším týmem, leda že by se Williamsu podařil pořádnej vzestup a dokázal se dostat dopředu jako McLaren
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek