DISKUZE K ČLÁNKU Hartleyho kariéra nezačíná zrovna šťastně. V USA ho čeká penalizace kvůli výměně motoru
Novozélandského debutanta čeká v Austinu penalizace až 30 míst na startu, a to kvůli výměně pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hartleyho kariéra nezačíná zrovna šťastně. V USA ho čeká penalizace kvůli výměně motoru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001639
12:39 20.10.2017 89.111.73.XXXVAN ma snad take menit motor, o cemz se uz davno mluvilo ze je naplanovano. Nevite co je to za specifikaci, jestli uz ta 4.0? Nebo ta bude az k vanocum pro konkurenci?-
-
uzivatel001639
13:11 20.10.2017 89.111.77.XXXTakze je pekne videt, jak jim sla spolehlivost nahoru. Nebyt te netesnosti minuly zavod slape Honda jako Mercedes i Ferrari
Jsem zvedav na vykon. Nekde se uvadelo, ze ma prinest 15 koni plus dalsich moznych 40. Jsem tedy zvedav, jak to za ty 2 mesice, co o teto spec. mluvili, poladili a kolik koni z ni nakonec vymackli. Kdyby to bylo tech cca 50 to by byla docela slusna pecka
Ze by VAN porazil Alu ve kvalde o 0,5s?-
Situs
13:16 20.10.2017 85.70.164.XXX50 koní? To by ho porazil skoro o sekundu. Já očekávám drobný jako tomu bylo vlastně celou dobu. Nebuď zas tak překvapen když Alonso i tak Stoffela porazí. No hlavně doufám že toto je pro něj poslední penalizace a Alonso toto čeká ještě v Mexiku a také finito. Kluci by tak mohli ještě zabojovat dostat se před HAAS. Není prostor pro chyby ani další penalizace.-
uzivatel001639
13:26 20.10.2017 89.111.73.XXXNo rikalo se ze co 0,1s tak 10 koni, ikdyz mi to tedy prijde jak rikas co 10 koni tak to 0,2s na kolo, ale asi dle zavodu. Tady by to mozna kdyz to bude sedet McL melo byt spise vliovem motoru mensi zlepseni. Uvidime dalsi zavody. Jsem zvedav na hodnoceni jezdcu a na casy a max. rychlosti v sektorech. O kolik se budou lisit a jak se vubec budou lisit
No o teto posledni aktualizaci se mluvilo uz docela dlouho a vse slape docela rozumne. Takze ja verim, ze se to povede a do konce sezony to VAN da v pohode. Teda predpokladam, ze se tato 4,0 povedla, ze je dost odzousena, kdyz prisla se zpozdenim. Jestli to lehne hned v prvnim zavode, tak to bude hodne smutne
-
-
-
-
-
Situs
10:50 20.10.2017 85.70.164.XXXTak mě napadá, když čtu že vlastně Kvjat jede v Sainzově autě, zakazují vůbec pravidla že se jezdci ze stáje nemohou navzájem vyměnit? Kdo určuje kdo v jakém autě má sedět? Zakazuje vůbec něco v pravidlech aby v týmu nahradil jezdce ten druhý a naopak (prohodili se)?-
Pepan
11:08 20.10.2017 89.24.157.XXXMožná na to pravidla nepamatuji. Něco podobného je v automobilových soutěžích, kdy je sice definována posádka, ale není určeno, kdo řídí auto a kdo naviguje. Stalo se tak před "x" roky při švédské rallye, že pilotovi před poslední rychlostní zkouškou sebrali pro rychlou jízdu v obci řidičák. Poslední erzetu tak odřídil navigátor. Soutěžícího před nimi už ohrozit nemohli, soutěžící za nimi měl ztrátu něco přes minutu a erzeta byla krátká. Tak svoji pozici obhájili a neporušili soutěžní pravidla. -
-
rock
11:35 20.10.2017 37.188.144.XXXPodle mne si prohazovat auta (šasi) mohou, jak uznají za vhodný, ale za normálních okolností se tím nedá nic získat; počet kusů PJ (určitě) nebo převodovek (předpokládám) je podle sportovních regulí vázaný výslovně na pilota, ne na šasi. (čl. 23.3 d sport. pravidel)
Rozumím tomu, že když třetí pilot nahradí druhého, převezme po něm sumu spotřebovaných a volných pohonných jednotek, na to pravidla pamatují. (čl. 23.3 f sport. pravidel)
Čemu absolutně nerozumím a po zběžném kouknutí do pravidel to považuji za chybu je to, že když se ten dočasně vyřazený druhý pilot (Kvjat) vrátí zpátky a nahradí pilota jedna (Sainze), takže zdědí řadu motorů po Sainzovi. Imho by neměl, pravidla vážou počet motorů na jezdce, takže by měl dostat svoji původní řadu motorů. Anebo - pokud chce používat řadu motorů po Sainzovi, musí být počítaný ne jako jeden z původních dvou jezdců, ale jako náhradník. A to by nešlo, protože Toro Rosso už vypotřebovalo dva (Gasslyho za Kvjata, Hertleyho za Gaslyho) a Kvjat za Sainze by teď byl přes limit.
Tvrdím, že pokud bude Kvjat pokračovat v řadě motorů a převodovek po Sainzovi, jde Toro Rosso mimo pravidla.-
Situs
11:58 20.10.2017 85.70.164.XXXNo ono to není dáno k jezdci, ale ke straně garáže a jezdec to jen odnese pokud na dané straně garáže přijde trest kvůli technice. Jezdec si sebou nenese nic, to auto je nositelem trestů a jezdci si to jen odbývají , záleží jen kdo ho momentálně má. Sainz utekl penalizaci výměnou auta, ale mohl vyměnit auto jen v rámci svého týmu?
... takhle mi to teda alespoň přijde, co přesně říkají pravidla víš asi lépe, ale zase že by šli proti pravidlům bych si netroufl tvrdit.-
rock
12:27 20.10.2017 37.188.236.XXXPodle pravidel to JE vázáno na jezdce, konkrétně "...each driver may use no more than four power units during a Championship season", stejně tak v pasáži o náhradnících se píše o řidiči.
Takhle doslovně ta pravidla samozřejmě z hlavy neznám, ale měl jsem shodný nápad jak ty v 11:11 20.10.2017 , tak jsem si to přesný znění dohledal.
Jinak na přechod mezi týmy pravidla pamatují taky, Sainz se stal náhradníkem za Palmera. Opustil svoji řadu motorů v Toro Rosso a zdědil řadu motorů (a případný penalizace, pokud by zrovna nějaká hrozila) po Palmerovi v Renaultu, to je OK. V rámci týmu to není povolený, v pravidlech je to formulovaný jako výjimka v případě přechodu z jednoho týmu do druhýho.
-
-
rock
12:42 20.10.2017 37.188.236.XXXNapadá mne situace, že kdyby -hypoteticky- Ricciardo bojoval o titul a do posledního závodu mu hrozila nějaká brutální penalizace, tak by ho Mateschitz mohl převelet do Toro Rosso jako náhradníka.
Opomíjím teda skutečnost, že by dost možná bylo výhodnější startovat z boxů s Red Bullem, než si poctivě vyjet startovní pozici s Toro Rossem. To už je jiná věc a do téhle úvahy to nepatří :-)-
-
rock
13:08 20.10.2017 37.188.236.XXXPodle mýho chápání textu šance dopracovat se k více než čtyřem PJ bez penalizace v průběhu jedné sezóny neexistuje v rámci jednoho týmu. Bez ohledu na to, v jaké půlce garáže nebo v jakém autě se pilot nachází.
Jsou tam teda ještě nějaké výjimky (jak jinak), ale ty nemají nic společnýho se situací Toro Rossa (výrobce motorů v nováčkovské sezóně atp).
Je klidně možný, že se -zase- používá nějaký pravidlo nebo Whittingovo adhoc upřesnění, který jde proti sportovním regulím FIA a já ho neznám, ale to už by bylo mimo moji ligu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001836
10:37 20.10.2017 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
hepyno
09:54 20.10.2017 193.87.54.XXXTrochu mi to nejde do hlavy - v Suzuke šli Gasly a Sainz. V Austine ide navrátený Kvyat v aute po Gaslym (pretože Gasly predsa nahradil Kvyata) a v takom prípade Hartley ide v aute po Sainzovi. Sainzovi však motor menili už v Suzuke, kvôli tomu tam štartoval z chvosta. Prečo potom menia motor, ktorý má za sebou prakticky len pár zákrut kým vypadol?
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek