DISKUZE K ČLÁNKU Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?
Šarády a pohyby ve startovním poli ohledně dodavatelů motorů se začínají stupňovat. Avizované spojení Toro Rosso s Hondou a souběžná spolupráce McLaren - Renault přináší skutečně další důsledky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
johnny83
12:06 14.09.2017 193.86.226.XXXtak Renaultu došla konečně trpělivost, dobře jim tak, Red Bullu. Když vyhrávali jak na běžícim páse, určitě nechválili Ranault tak často, jako ho kritizovali, když se nedařilo... A na těch letošních výpadcích Maxe si myslim, že určitě nějakou částečnou zásluhu mít bude (myšleno Max), ale to je můj názor a je to samozřejmě spekulace... mně by se líbil scénář, jestli se teda schyluje k tomu, že RB opustí F1, že by na roky 2019 a 20 byly oba týmy u Hondy, a od roku 21 by tým RB koupilo Porsche a tým TR Honda... Vim že ta F1 nedávno opustila a chtěla se vrátit jen jako dodavatel motorů, ale po zkušenosti s McLarenem si myslim, že už nebudou chtít riskovat případnou kritiku od jinejch týmů a od roku 21 se bude začínat s čistym listem, takže to riziko tam opět je-
VáclavI
12:08 14.09.2017 213.175.51.XXXKdyž si zástupci RB nevidí do huby - [odkaz na stránku] - tak si myslím, že to byla opravdu jen otázka času-
Adi
12:26 14.09.2017 81.19.11.XXXPřesně tak Vašku. Aneb tady krásně platí: Kdo chce kam, pomožme mu tam! RB od roku 2014 permanentně nadává a uráží Renault. článků kde ho chválí najdeš hrst, ale takové, kde ho haní hromadu! Jsem velmi rád za to, že Renault konečně bouchnul do stolu! V race módu mají konkurenceschopný motor a to, kde je letos RB je hlavně jejich vina, protože prostě neoddvedli dobrou práci na šasi. Vlastně od hybrid éry nikdy neměli nejlepší šasi! Pohybovali se od TOP4 po TOP2. Maximálně loni v 2. pol. sezóny bych byl ochoten souhlasit, že šasi měli stejně dobré jako Mercedes. Na Mercedes mají motorovou ztrátu 25 ps, což je cca 2,5% a cca 0,2s. Zbytek je jejich šasi. Ok, v kvalifikačním módu se bavíme o cca 0,3 - 0,35s, ale i to není nichroznýho npř oproti Hondě s jejich 1 - 1,2s. Nic jinýho než Hondu si RB nezaslouží a o to víc sem rád za mladýho Sainze, ten, když přesvědčí může celému RB a TR v r. 2019 ukázat leda tak záď svého Renaultu!-
uzivatel001639
12:59 14.09.2017 89.111.73.XXXTy si moc velky optimista. Je proste hodne divne, ze auto s motory Renault okupuji spodek tabulky a s motory Mercedes vrsek. Ze by vsichni vyrobci sasi u Mercedesu byly lepsi nez u Renultu tomu preci sam neveris.RB proste odvadi oprotiostatnim vybornou praci, proto ten posun nahoru. O tom snad nikdo nepochybuje, tedy mimo teba. Honda ma dnes tak 1,5x az 2x vetsi ztratu co ma Renault a ta se bude zmensovat. Tve optimisticka cisla nevychazeji ze skutecnych moznosti vykonu motoru Mercedes. Mercedes si jedu na spolehlivost a Renault je zdiman na maximum a jeste trpi oproti Mercedesu abnormalne velkou nespolehlivosti. To ze nema RB extra sasi je i dano tim, ze se pri vyvoji snazil hodne potlacit nedostatek vykonu Renaultu a vyvijel sasi s malym pritlakem, coz se mozna ne uplne podarilo, ale na rovinkach rychlost byla. Vsechno je propojeno se vsim, ale Renault neni konkurence schopny a pokud budu vychazet z drivejsich let tak ani nebude.
Osobne RB rad nemam, ale po rozchodu McL-Honda, je to pro Hondu pravdepodobne mozna jeste vyhodnejsi reparat utoku Hondy na titul.-
Adi
16:46 14.09.2017 81.19.11.XXXRenault je v race módu cca 25 ps za Mercedesem. Ví to v Mclarenu, ví to v Red Bullu, ví to celý paddock, ví to samozřejmě v Mercedesu, Hondě, Ferrari a Renaultu, ví to vedení tohoto webu, ví to všichni. Jen ty si to nechceš přiznat, stále dokola meleš ty samé nepravdy. Je čas konečně otevřít oči a přiznat si, že prostě nemáš pravdu. Na tom není nic hrozného. Těch informací máme málo, ale i z nich se dá dedukovat a logicky uvažovat. Kdyby na tom byla Honda jak píšeš (rozuměj jak si ty sám přeješ, aby byla), tzn 30 - 40 ps za Renaultem s velmi podobnou spolehlivostí, tak by Mclaren jednoduše od nich neutíkal! Realita je taková, že jsou cca 50 - 60 koní za Renaultem a spolehlivost mají mizernou, cca 2x horší než Renault. Jási myslím, že Ilien s Hondou pohne a myslím, že RB dostane v r. 2019 schopný motor, klidně se však vsadím, že to ani na pódium stačit nebude a že si oproti Renaultu pohorší i v tom roce 2019. Naopak, Renault do toho 2 roky sype neskutečně a to se musí projevit. Již nyní má nejblíže k Mercedesu v hybrid éře. Mimochodem, loni byl Renault nejspolehlivější ze všech výrobců... I když jsem fanda Renaultu a rád bych mu přidal nějaký ten koník, tak se na to stále dívám tak nějak realisticky, kdežto ty si regulerně vsugeruješ nějaký nesmyslný čísla a spolehlivost Hondy, k tomu odebereš 30 ps Renaultu a uděláš ho 2x více nespolehlivý a pak se nám tady snažíš podsouvat, že Honda je jen chlupeček za Renaultem a je jen otázka pár závodů, kdy bude před ním.... to je prostě lež a blud. To je o mnoho větší desinformace jak kdybych stavěl dnešní JP Renault na úroveň Ferrari a Mercedesu. Není to však pravda, ale je to o dost blíž realitě než tvé konstrukce...
-
-
tom11
13:00 14.09.2017 77.48.94.XXXjak tedy bude vypadat pole v příští sezoně?
o čelo se budou prát Mercedes s Ferrari, těsně za nimi McL a zatím i RB. dotírat bude Renault s FI, Wilíkama a Haasem, no a vzadu ( i když doufám, že blíže středu pole než letos ) Sauber a TR.
a sezona 2019?
úplné čelo asi beze změny, jen přímé boje stupně nejvyšší doplní McL, těsně za nimi Renault a asi někdo s motorem od Mercedesu ( FI nebo Wilíci ) ostatní ve středu pole a na konci RB a TR s Hondou po kapotou.......
no, asi trošku ujetá představa, ale proč ne -
-
Adi
07:29 15.09.2017 212.96.178.XXX10 ps rozhodně není 0,35 s. 10 ps je okolo desetiny a Renault je v race módu DO 30 ps za Mercedesem. Ale tady nemá význam spekulovat o tom, jestli je to 25 nebo 30 ps na špičku. Pravda je, že je to nejmenší rozdíl Renaultu od Mercedesu od r. 2014. A jsou v okně pro vítězství v závodech. To že je RB až 3 auto je hlavně vina jejich šasi ne motoru.
-
-
-
-
-
Mac_
11:25 14.09.2017 89.24.109.XXXTak to je pro Mateschitze těžká rána. Jsem zvědav, jakým způsobem z toho vybruslí. Motor Hondy i pro RedBull? Těžko představitelný. Mercedes? Určitě by ho odmítli a zdůvodnili by to kapacitními důvody. Ferrari? To samý co Meds, i když se mi zdají odvážnější jít do risku. Situace s motory v F1 (mám na mysli možnost si motor koupit) je zoufalá a nahrává politikaření, to co probíhá kolem výměny McL-Honda mluví za všechno. -
VáclavI
11:20 14.09.2017 213.175.51.XXXVýborně. Opravdu jsem čekal, kdy konečně Renault bouchne do stolu a pošle RB do zadnice.
Situace je násldující - Mercedes ani Renault nebudou dodávat PJ RB o to se Renault postará. Jediná možnost je tak Ferrari (málo pravděpodobné) a Honda. Dle mého názoru Renault nebude čekat na to, až se Hondě podaří motor a RB řekne "zdarec". Pošle RB předčasně k Hondě.
Za tým jakým je McL je Renault určitě rád - 2 roky McL trpěl Hondě tařka cokoliv - naprosti tomu RB silně Renault kritizoval v roce 2014 (2. místo v PK), 2015 - oprávněně, 2016 (2. místo v PK). 2017 - taktéž. Když se daří děkují TAGu, když se nedaří plivou na Renault. -
Situs
10:59 14.09.2017 85.70.164.XXXKdyž tu byl nedávno článek jak Horner označil služby Renaultu za strašné, dělali jsme si srandu že můžou zkusit Hondu. No po čachrech poslední doby kdy "zachránili" Hondu v F1 poskytnutím TR, pak nakonec ne že u RedBullu můžou , oni budou muset zkusit Hondu!-
uzivatel001639
12:38 14.09.2017 89.111.73.XXXNa druhou stranu, je to pro Hondu hodne dobra budoucnost a ted muzou v klidu zamakat na motoru a pripravit se na sezonu 2019. Maji cas na vyvoj a pokud vse pujde jak si v Honde mysli, muze byt vse pripraveno na boje o bednu i titul, ikdyz se zpozdenim a pro me ne zrovna s oblibenym tymem.-
Pepan
12:50 14.09.2017 89.24.157.XXXS ohledem na to, co tu včera psal Petr, nemyslím si, že je čeká nějaká zářná budoucnost. Honda je zase ve vlekém skluzu a lze očekávat, že i v roce 2018 bude. Můžeme se dočkat toho, že Red Bull, navzdory kvalitnímu šasi, bude koukat na to, jak vypadá Sauber zezadu.-
uzivatel001639
18:42 14.09.2017 178.255.168.XXXHonda urcite mikoho extra nrpousti ke svemu vyvoji, takze pocitam, ze to co se vi, je tak 50% pravda. U McL verim, ze ma Petr hodne kvalitni info, ale to je trochu rozdil?
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek