DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen
Podle Maxe Verstappena to bude pro Red Bull velmi těžké bojovat po letní přestávce s Mercedesem či s Ferrari, což je dáno i jejich motorovým partnerem, který pro letošní sezónu už moc vylepšení nechystá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasoval 1 člověk)
21.08.2017 19:45
Hondě nevěřím, ta letos podle všeho spíše nabrala… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Pepan
11:13 21.08.2017 89.24.157.XXXMožná by ale mohl tato prohlášení nechat na vedení týmu. Je ve formuli jedna krátkou dobu a pokud bude rejt do Renaultu, mohlo by se stát, že nakonec RB bude ve stejné situaci jako loni, kdy Marko tak dlouho štval proti Renaultu, že muselo intervenovat vedení F1, aby na letošní rok nemuseli do aut montovat pro piloty šlapátka.-
uzivatel001639
13:28 21.08.2017 89.111.73.XXXMuzou prejit k Honde. Ikdyz si nepomohou, ale moznost vyberu je tu , drive nebyla
jestli se nekdo vycerpal nebo ne je tezke soudit. Muzou byt dva roky pozadu a pak mohou prekvapit a udelat velky krok a i predehnat Mercedes. Moc tomu neverim, ale proc by ho nemohly vyrovnat. Treba ted delaji na necem, co se spatne po troskach nasazuje jako upgrade, nemoji to jeste celek doladene a poradne odzkousene. Proste az uvidime s cim zacnou pristi rok muzem hodnotit. Letos bych ale tipnul, ze uz nic zazarcneho nepredvedou. Akorat by vystrasili soupere pred zimni prestavkou a ti by pak museli makat pres zimu jako divi
-
-
airwar1939
13:23 21.08.2017 176.74.128.XXXA co se trochu zamyslet, třeba nad tím kolik motorů může jeden tým nasadit v jedné sezoně, nebo si něco přečíst o strategii Renaultu na letošní a příští sezonu?-
uzivatel001639
13:30 21.08.2017 89.111.73.XXXjsem zvedav, je rozdil strategie a zkutecnost. Kolik myslis, ze teda budou ztracet v uvodu pristi sezony na Mercedes a kolik myslis ze ze budou pred Hondou. Hod sem nejaka cisla. V prvnim treninku muzem pristi rok podiskutovat-
airwar1939
17:08 21.08.2017 176.74.128.XXXTo se dá těžko odhadnout, protože to není jen o autě ale i motoru, a opravdu netuším jak dobrý vůz příští rok který tým připravý. Ale pokud jde o
Renault jako m otor, věřím že bude jeho dostup menší než těch 0,3 sekundy co je teď. A pokud jde o motor Honda, doufám že stáhnou alespoň polovinu té ztráty, co nyní mají, a tedy že budou maximálně do vteřiny za Mercedesem a Ferrari, ale po pravdě tomu moc nevěřím..-
uzivatel001639
18:58 21.08.2017 37.188.255.XXXBavme se jen o motoru. Rikas tedy, ze pristi rok na jare, cca prvni 3 zavody bude Renault do cca 30 koni za Mercedesem a u Hondy doufas, ale neveris, ze bude do 50 koni. Predpokladas teda 60-70 konovou ztratu za Mercedesem.
To mi prijde ze ani jednomu moc neveris
Ja si myslim, ze Honda i Renault budou na jare pristi rok oba cca 30 koni za Mercededem , tedy spise 30 +/- 10 koni oba. No a jelikoz moc neverim sasi od McL, tak verim ze RB bude rychlejsi, mozna auto jako celek na urovni Mercedesu
Na konci roku muzem zhodnotit situaci a pripadne poladit vesteni z koule-
airwar1939
19:45 21.08.2017 176.74.128.XXXHondě nevěřím, ta letos podle všeho spíše nabrala ztrátu na M a F než aby něco stáhla (ale pochopitelně se to porovnává těžko). U Renaultu věřím, že příští motor bude o dost lepší, ale podle mě i Mercedes a Ferrari budou vylepšovat, takže ani Renault toho podle mě moc nestáhne. Na druhou stranu, podle mě je motor Renaultu v závodním režimu poměrně konkurenceschopný, zaostává především v kvalifikačních módech.-
uzivatel001639
10:27 22.08.2017 89.111.77.XXXSkutecny vykon se u motoru pozna ve kvalde. V zavode Mercedes jede na spolehlivost se snizenym vykonem, coz si Renault nemuze dovolit, Renault jede na plny vykon (= ve kvalde). Z vysokeho vykonu motoru Mercedes proste plyne, ze si to snizeni vykonu Mercedes muze dovolit a i tak bude v predu, pritom narozdil od Renaultu nejede s problemy se zivotnosti.
To ze se rika, ze Renault nema kvalifikacni mod je pravda, ale protoze nema kam s vykonem uz jit, motor to proste nedava a neprezil by.
Kdyz tedy rikas, ze v zavodnim rezimu je motor pomerne konkurence schopny, tak si nejsem jist. Myslim si, ze pokud najde opet Renault neco navic, neni problem uz dnes pro Mercedes navysit vykon nekam mezi stavajici zavodni vykon a kvalifikacni vykon sve jednotky. Mercedes si v klidu udrzuje odstup od RB. Pokud neprijde Renault s nejakym zasadni navysenim vykonu nemyslim si ze by pristi rok byl vykon cca vyrovnanya tech 30 koni tam bude. Mozna to asi nebude tech 40 co dnes, ale rozdil tam bude.
-
-
Adi
10:03 22.08.2017 81.19.11.XXXV závodním režimu je Renault DO 30 ps (počítám cca 20 - 25 ps), v kvalifikačním o něco více. Honda je v závodním režimu cca 80 - 100 ps (snad to bude se 4. spec. méně). Každopádně Renault kompletně předělal koncept a na rok 2018 v něm vidí velký potenciál dotáhnout Mercedes a Ferrari. Očekávám, že příští rok si budou Mercedes, Ferrari a Renault nejblíže za hybrid éru. Velká otázka je Honda.-
uzivatel001639
10:33 22.08.2017 89.111.73.XXXBudu rad kdyz se tve ocekavani naplni, ale proste neverim ze by byl Renault pristi rok rovnocenym souperem Mercedesu. A to ze dvou duvodu, uz leta Renault vidi kazdy rok nekde potencial, ktery na trati neni videt a uz leta ma problem se spolehlivosti. Neverim ze se to najednou povede zkloubit. Pokud preci jen vykon nahoru pujde, tak jelikoz to bude navinka, tak to bude hodne nespolehlive. Takova jsou ma ocekavani. Nerikam ze rok 2019 uz nemuze byt tak jak to vidis ty na rok 2018. Pokud pujde RB nahoru, jako ze asi jo, tak se RB muze uz pristi rok dostat na dostrel Mercedesu, ale uvidime, jestli zase neco nepodelaji.
Jinak ja vidim Renault tak na 40 konovou ztratu a Hondu tak na 100. Honda zatim tragedie po vsech strankach, uvidime co predvedou do konce roku
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek