DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull v boxech nejrychlejší, Hülkenberg na ultra-měkké sadě vydržel 3/4 závodu

SOČI - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si vedly týmy při přezouvání svých jezdců během Velké ceny Ruska a jaké pneumatikové strategie jim naordinovaly?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull v boxech nejrychlejší, Hülkenberg na ultra-měkké sadě vydržel 3/4 závodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 02.05.2017 20:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasoval 1 člověk) 30.04.2017 23:21
Proč nezrušit pravidlo o použití dvou směsí?… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 02.05.2017 20:33
No jo, formulky se ještě rozšířily... Ale zkusil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Vždy mě pobaví, když snílci vypráví o tom, že trvanlivější gumy umožní jezdcům na to více tlačit... Realita je taková, že je jezdci šetří delší dobu... 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Proč nezrušit pravidlo o použití dvou směsí? Každý ať si dle nastavení auta zvolí pneu jaké chce a jestli bude mít odvahu na nich dojet až do cíle (za cenu šetření a menší zátěže), ať na nich dojede. Když dá jiný jezdec přednost agresivnější strategii, nechť je mu dopřáno. Dnes jsou ty strategie plus minus podobné, protože i gumy musí obouvat stejné. S případným návratem tankování paliva by mohly být strategie pestřejší. Vždyť různé vozy zacházejí s pneumatikami různě. Jenomže dnes je všechno předepsáno pravidly a ještě ani v oblasti volby tlaků pneumatik nemají týmy volnou ruku. Takže jen tak k zamyšlení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To pravidlo asi vymyslel jeden držák na klobouky a i když je to pitomost, FIA se ho křečovitě drží. Asi to bylo myšleno tak, že na stejné směsi se ukáže, který pilot je nejlepší, ale nebralo se v potaz že různé vozy hospodaří s pneumatikami různě. Obávám se, že i když je to pitomost, dokud se nezmění obsazení FIA a senilní staříci nebudou vystřídáni někým jiným, ta kravina v pravidlech zůstane.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Já bych to taky zrušil... Ale pravděpodobně nás pak budou čekat závody na jedné směsi... A třeba i úplně bez zastávek... Je to jedna z mála věcí, která se nyní musí brát v potaz...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Chlapci nevím, jestli to vymyslel držák na klobouky, ale nejsem si jistý, jestli jste to domysleli vy.
        Teď si představte, jak by vypadalo Monako. Kdo nepředjede na startu, nepředjede nikdy. Bez zastávky se stačí podívat na první kolo a můžete vyrazit do přírody. Kromě Hondy to skoro nikomu neklekne a v Manoku zvlášť. Tudíž vláček dojede ve stejném pořadí do cíle. A bez povinnosti nikdo přezout nepojede. Jen blbec by ztratil pořadí, které nemůže získat.
        A letos to vypadá, že by nemuselo jít jen o Monako. I v Rusku nikdo nikoho nepředjel. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          81.241.146.XXX
          Monako je extrémní případ pokud jde o šířku tratě, i když i tam dokážou někteří předjíždět. Na běžných okruzích by rozdíly v použitých gumách mohly být větší. Nyní jsou ta pravidla nastavena tak, že top10 stejně startuje na stejných pneu a strategie až na nějaké ty undercuty nepřinášejí moc překvapení a vzrušení. Takové pitstopy z nutnosti, které mohou akorát přinést prvek náhody, když se nedaří mechanikům.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Těch okruhů, kde se skoro nedá předjet začíná být hodně. A pokud nemůžeš předjet, jediné co neuděláš je pitstop. Někde by to asi přineslo různé strategie, ale někde by to nepřineslo jedinou změnu pořadí. Těžko říct, co z toho by bylo víc. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              80.200.13.XXX
              No jo, formulky se ještě rozšířily... Ale zkusil bych to, klidně i s tím tankováním 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama