DISKUZE K ČLÁNKU Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda: Na dostižení Ferrari bychom potřebovali 40 - 50 žetonů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 21.05.2016 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 20.05.2016 08:16
Zrušil bych žetony, klidně i ze dne na den. »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 07:36
Zetony, to byl napad za vsechny prachy »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 20.05.2016 08:36
No pokud platí, že na změnění všeho co se změnit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        A já to rozporuji? Honda to prostě podcenila podobně jako Renault, zvolila špatný koncept (malé turbo zavřené mezi válci), a díky tomu má teď malý výkon, nízkou spolehlivost a jsou pozadu.

        Motor obsahuje množství dílů a každá část má nějakou bodovou hodnotu, ale jsou oblasti které jsou ta kdány technickými předpisy. že je změnit nejde, a pokud by jste tam něco změnili, spadá to do oblasti změn v rámci zvýšení spolehlivosti, a to je za nula žetonů. To co se dá změnit a kde se musí čerpat žetony je v hodnotě cca. 32-36 žetonů... tak se alespoň opakovaně vyjádřil jak Mercedes, tak i Renault.

        problém Hondy je v tom že oni mají špatný koncept a tak i když budou vylepšovat, tak se na konkurenci nedotáhnou. musí změnit kompletně filozofii jednotky, zapomenout na velikost "nula", dát velké turbo, které bude jinde než mezi válci, a pak teprve ladit výkonnost. Do příštího roku by mohli koncepci změnit a základně odladit a snad bude použitelná.

        Je třeba si nic nenalhávat, Honda začala s vývojem současného motoru pozdě, na jaře 2013, motor do auta nasadili ja podzim 2014 a byla to katastrofa, teď maí za sebou 3 roku vývoje a jsou tam kde jsou... představa že kdyby nebyl žetonový sistém že by teď po třech letech tápání během pár měsíců v sezoně totálně předělqali motor a přišli s plně konkurenceschopnou jednotkou je prostě najivní.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Problem je castecna modernizace dilu, kdy to sezere hodne zetonu a prinos je maly. Proto asi to velke cislo od Hasegawy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            77.240.188.XXX
            Jasně, pokud upravíš dím kdterý je řekněme za dva body jednou, tak je to za dva body... pokud ho předěláváš čtyřikrát, bude to za osm bodů.

            Honda ale drobné úpravy moc nepotřebuje, pokud jí chybí cca. 50-80 koní což jsou obecné odhydy, tak potřebuje zásadní změnu... a na tu v podstatě v rámci sezony stejně čas není, bude úspěch, když se jím zásadní změna povede do startu další sezony.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        A co Hondě bránilo v tom přijít do F1 již v r. 2014?! Oni sami prohlašovali, že počkají ještě rok, že to bude výhoda. Já již tehdy v r. 2014 tvrdil, že je to blbost a že žádná laboratoř nenahradí tvrdá data z okruhů. Nyní se jen potvrzuje, že to byla pravda.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    Zrušil bych žetony, klidně i ze dne na den.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Přesně tak. Žetony měly údajně šetřit náklady, ale vývoj stejně pokračuje, žeton nežeton. Jen je problém v tom, že výsledky vývoje nelze nasadit nebo jen omezeně a tím nedovoluje horším motorářům dohnat ty lepší. 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Tak on ani výsledek bez žetonů nepůjde nasazvoat neomezeně... protože bude omezení čtyři motory na sezonu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            77.240.188.XXX
            Tak on by nebyl problém nasadit výkonnější motro okamžitě a slabší nechat na závody kde nejde o výkon, nebo do pátečních tréninků... problém je v rychlosti vývoje motoru.

            Mercedes začal s vývojem motoru na přelomu 2009-2010, tudíž letos mají zsa sebou šest let práce, Renault začal o rok a půl později a zvolil méně vhodný koncept... Honda začala s vývojem až na jaře 2013, tudíž to co mají je výsledkem tří let vývoje. představa že teď Honda udělá nějaký velký vývojový skok za pár měsíců je podle mě najivní.

            Reálně doufám že příští rok příjdou s vhodnější koncepcí motoru a že během sezony 2017 kldy už nebude omezení žetonů se postupně dopracují ke konkurenceschopné verzi. Takže v roce 2018 by mohl Mclaren být na tom podobně jako Ferrari a RedBull nyní... občas budou schopni Mercedesu zavařit. Cokoli navíc by byl bonus.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Zetony, to byl napad za vsechny prachy

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fifo

      fifo

      213.94.78.XXX
      presne tak. a najlepsie ze to ospravedlnovali ideou ze to ma setrit naklady. opak sa ukazal pravdou.
      nebyt toho o co mohli byt preteky zaujmavejsie

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak žetonový systém v podstatě drží mercedes tam kde je...

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          77.240.188.XXX
          Tam drží Mercedes především nižší schopnost konkurence.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            nemyslím si to, žetonový systém brání vývoji metodou pokus - omyl. Pokud by mohli motoráři vyvíjet neomezeně, tak mercedes dostihnou mnohem rychleji. Takhle čekají na nejlepší variantu (musí myslet i na možný budoucí vývoj) a mnohdy nenasadí i to co mají...

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Drive mohly neco vymyslet, vyrobit a na draze vyzkouset. Dnes o sice muzou vymyslet, vyzkouset to musi v omezenych podminkach na stolici a nasadit na vyzkouseni do auta diky omezenym testum je skoro nemozne. Do zavodu to nasadit diky zetonum take trva dlouho. Stoji to proste za ho.no.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              89.29.32.XXX
              Nebrani to vyvoji metodou pokus omyl. To muzou delat preci i nadale. Zetony limituji pouze vyber, co noveho nasadis nikoli co vyvines. Takze ty muzes udelat klidne 50 vylepseni na 50 castech motoru, ale potom se musis rozhodnout, ktere nakonec budou mit nejvyssi prioritu v nasazeni do motoru.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama