DISKUZE K ČLÁNKU Závod plný soubojů a napětí vyhrává Hamilton a slaví třetí titul!
V USA jsme byli svědky skvělého dramatu. Bojovalo se po celou dobu napříč polem a v podstatě až do konce nebylo jasné, jak to dopadne. Šťastným je však nakonec Hamilton, vyhrál nejen další GP USA, ale splnil si svůj velký sen - je trojnásobným šampionem!
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Závod plný soubojů a napětí vyhrává Hamilton a slaví třetí titul!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» MrWashek
(Hlasovalo 18 lidí)
26.10.2015 10:43
Se SC nikdo nic neudělá, prostě to tak vyšlo, ale… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Mike17
09:03 26.10.2015 93.99.87.XXXOn byl Renault včera konkurenceschopný jindy, než za velkého deště? Čím si vysvětluješ, že i to STR začlo po osychání tratě na konkurenci ztrácet, zatímco za deště se držel Ferrari i Mercedesu? Že by za sucha měl motor větší vliv, než za mokra? Nechybělo jim náhodou nějaké menší stádo pod kapotou?-
odin
19:37 26.10.2015 77.240.103.XXXOpět jsme každý koukal na jiný závod. Já nikde žádnou ztrátu na konkurenci u STR neviděl. Oba jejich piloti jezdili +- stejně, jako za deště. Verstappen byl někde okolo 7 a Sainz okolo 9 místa. Po oschnutí tratě si oba ještě trochu polepšili. Byly tam i nějaké kolize a odstoupení, ale ty měly stejný vliv i na umístění RedBullíčků.
Jak si ty vysvětluješ, že STR porazilo týmy s nejlepším motorem (Lotus, Force Indii, Williams)? Že by jim to stádo pod kapotou stačilo? Srovnávám srovnatelné, tj. b-čkové týmy dodavatelů pohonných jednotek.
Kdy už konečně prozřeš a uznáš, že Markovi s Hornerem sloužil Renault jako snadná výmluva jejich horší práce?
Včerejší počínání RedBullů byloa typická ukázka, jak u RBR pracují pro celou sezónu. Podle mne nastavili nekompromisně auta na mokrý závod bez ohledu na předpověď. A když trať oschla, měli neuvěřitelné problémy. Jediné plus pro ně, že to alespoň neházeli na Renault. A podobně přistupují ke konstrukci svých aut. Když jim to nevyjde , následují výmluvy a obviňování dodavatelů. Ať už jde o Renault, nebo Gill, či Pirelli. Kdyby včera propršel celý závod, tak s velkou pravděpodobností slaví RBR dabl a vychvalují se do nebes. Když jim jejich riziko nevyjchází pomlouvají partnery... Víc k tomu nemám.-
Mike17
10:26 27.10.2015 93.99.87.XXXNa co ses proboha koukal?
Skoro v půlce závodu, když bylo největší mokro, tak Sainz předjížděl Kimiho a Verstapen útočil na Vettela. A to po asi 20-ti kolech byli jen pár vteřin za Mercedesy!!!! A na suchu? Za posledních 10 kol dostali od Hamíka 22s a od Vettela 19!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co chceš řešit? Za sucha ztráceli na konkurenci skoro o 2s na kolo víc, než za mokra!!!!
Ty to srovnáš podle umístění a je ti jedno, že z čela vypadl Ricci, Kvjat a Kimi? A proto byli za sucha lepší, protože se posunuli o 2 místa?????? Typicky Odinovsky objektivní pohled.
A že porazili Williams? No to bude zásluha motoru Renault, že oba Williamsy vypadli že?
Přestaň obhajovat něco, co ani sám výrobce popírá. Prostě Renault nestačí, včera to bylo zřetelně vidět a zrovna tak na tratích, kde hraje výkon minimální roli. Nebo chceš tvrdit, že v Monaku a Singapuru RB vsadil na maximální přítlak, zatímco ostatní to nenapadlo a nasadili konfiguraci pro Monzu???
Mimochodem nepřipadá ti divné, že tým co vsadí na maximální přítlak má na rovinkách průměrnou top speeed???
Prostě děláš to samé co Marko. Špiníš, pomlouváš a vymýšlíš si nesmysly. Vlastně bych se Markovi měl omluvit. Zas takové demagogie jako ty nepředvádí.-
odin
05:57 29.10.2015 77.240.103.XXXNeobjektivní pohled vytváříš pouze ty. Což mě ani nepřekvapuje, protože se tak chováš stále. Podsuneš druhým nesmysl, který nenapsali a snažíš se z nich dělat blby. To je zase typické pro tebe.
Napsal jsem, že piloti STR jezdili +- stejně za mokra i za sucha. Zdůvodnil jsem to nějakými vypadnutími.
Napsal jsem, že porazili týmy s Merglem pod kapotou a vyjmenoval všechny, kteří skončili za Verstappenem (Lotus, Force India a Williams). Proč vybíráš pouze Williamsy?
A Renault zas takovou ztrátou zrovna v USA netrpěl. Když vezmu v úvahu, že jezdili bez vylepšení (prakticky s verzí na začátku sezóny), proti motorům na nichž byly "utraceny" žetony, pak je zřejmé, že na začátku sezóny měli RedBullíci plno problémů sami se sebou, ale házeli vše na Renault.
Jo a proč srovnáváš Toro Rosso (Béčkový tým) s Mercedesy a Ferrari (Ačkovými)? A přitom opomeneš Red Bull? Tam je jasně vidět, kolik lze z motoru Renault vytáhnout, když se pracuje poctivě a nekope se jenom kolem sebe.-
Mike17
11:11 29.10.2015 93.99.87.XXXCo jsem ti podsunul? Jediné, co jsem našel, byla zmínka že STR byly za sucha "lepší" a ty jsi napsal, že byli "stejně" rychlí. Ano, za to se omlouvám. Ale naprosto nic to nemění na tom, že je to neuvěřitelný blábol. Za prvních 20 kol ztratili na Mercedesy tuším 4s (neřeším, že startovali na rozdíl od nich v půlce pole). A za posledních 10 kol ztratili 22s!!!!! To je stejné????? Mně z toho vychází o 2s větší ztráta za sucha než za mokra. Předveď, co je na tom údaji NEOBJEKTIVNÍ!!! A pak se divíš, že z tebe dělám blbce? Promiň, ale ty jsi začal srovnávat RB s STR. A já ti klidně odpovím na srovnání STR i s RB. Je to blbost!!!! Ty tu řešíš, že STR RB v neděli porazil a svádíš to na lepší šasi. A když ses tak pečlivě díval na ten závod: Nevšiml sis nějakých nehod? Třeba Kvjata a Ricciho? Takže pro tebe STR zametl s Red Bullem, protože má lepší šasi, ale že oba RB vypadli ze špičky kvůli kolizím ti nějak uniklo?
Jen mi utkělo v paměti, že ses tu nedávno prsil tím, jak všechno vnímáš komplexně a v souvislostech. A pak tu srovnáváš pilota s bezproblémovým závodem s piloty, kteří kvůli kolizím nedojeli, nebo spadli na poslední místo a vyvozuješ z toho kvalitu šasi????
Williamsy jsi vybral ty, ne já!!! A pokud ti jde o Pereze s Maldonadem (kteří jediní z tvých 6-ti příkladů vůbec dojeli), pak si povšimni toho detailu, jaký rozdíl v rychlosti mezi STR a nimi byl za mokra a kolik za sucha. Možná ti to něco napoví a obohatí ten komplexní pohled. To, že dojeli před nimi jako znamená špičkovou kvalitu motoru??? To je asi stejný blábol, jako že má RB vynikající šasi, protože dojel před Manorem.
A poslední odstavce: RB neházel vše na Renault, zcela otevřeně řekli, že měli na začátku sezony problémy se šasi. Psal jsem tu nedávno několik odkazů Pepanovi. Nezbylo mu nic, než se z diskuse v tichosti vytratit. Takže tvůj argument házení vše na Renault je čistá lež, hodná Helmuta Marka. A kam to lze dotáhnout, když se poctivě pracuje? Chápu, že tvůj "komlpexní" pohled se projeví tím, že kdykoliv STR získá v jednom závodě o nějaký bodík víc, než RB, hned tu přispěcháš s teorií, jak má STR lepší auto a RB jen pomlouvá motory a naprosto si nevšímáš jak k tomu rozdílu došlo. Až tě někdy bude zajímat pravda a ne jen špinění Red Bullu, tak se podívej do tabulky. Je to jednoduché jak facka, že by tě to napadnout mohlo. A možná ti pak dojde, kdo z nich se v šasi zlepšil víc a kdo tedy poctivě pracoval.-
odin
19:43 29.10.2015 77.240.103.XXXNa rozdíl od tebe jsem na závod opravdu koukal a tak mi neuniko, že Verstappen předjel jak Kvjata, tak Ricciho. Jejich kolize byly až daleko za Verstappenem. Taktéž odstoupení vozů s Mercedesy pod kapotou, které jsem zmínil byly v době, kdy alespoň jedno auto (většinou obě) bylo před nimi. Tohle jsou přesně Schumacherovské výmluvy. Když Schumi dostal kolo od svých soupeřů, tak to zabalil a jeho fans, včetně tebe, se vymlouvali na odstoupení. Asi jste předpokládali, že jinak by vyhrál. A stejné je to i teď . A tak se ptám, proč tedy Ricciardo neporazil Verstappena? Aby ses nemusel houpě vymlouvat?
Kompexně vše posuzuji, ale také přihlížím na to, zda pilot vypadne svojí chybou, jako Raikkonen, nebo Kvjat. A nikdy by mne nenapadlo takovéto odstoupení používat jako výmluvu, tak jak to děláš ty. Ale co se divím, člověk který obdivuje a zastává se výmluv a lží Redbulláků, hledí na takovéto věci stejně. To je v charakteru člověka.
RedBull přiznal svá částečná pochybení až po té, co jich Renault začal mít plné zuby a označil Neweye za lháře. Ale to někdy ve třetině sezóny. A já tvrdím, že RBR do Renaultu šili už od začátku minulé sezóny. Tak že rok a třetinu trvalo RedBullíkům a jejich nochtsledům, než uznali svoji spoluodpovědnost za výkonnost jejich auta. A dnes už zase tvrdí, že mají nejlepší šasi. Proto se ptám, proč alespoň neporazili svůj "B" tým se stejným motorem a horším šasí? Kolize Ricciho i Kvjata se odehrály v uctivé vzdálenosti od Verstappenových výfuků.
Přesto jsem zaznamenal jeden posun. "Lež hodná Helmuta Marka" a ve tvém příspěvku. Tak to oceňuji. Konečně. Ještě loni jsi mě tvrdě napadal, když jsem psal o RedBulláckých lžích.
Na závěr, tabulka vypovídá pouze to, kdo je "A" tým a kdo "B"čko. Bohužel. Přece mi nechceš tvrdit, že ten, který rozhoduje o obou týmech, nedokáže zařídit správné pořadí. Když dokáže zařídit, aby STR nemělo žádný motor, přesto, že by mohlo mít...
-
Mike17
14:09 30.10.2015 93.99.87.XXXTa diskuse se mi fakt líbí.
Takže celá tabulka (výsledky za celou sezonu), vypovídají jen o tom, kdo je A a B tým. Ale výsledek jednoho závodu vypovídá kolik lze z motoru Renault vytáhnout, když se pracuje poctivě a nekope se jenom kolem sebe???
Víš, já nikde nepopíral, že STR bylo proti RB na suchu o TROCHU lepší než za mokra a předjetí Verstappena jsem si všiml. A ono to i odpovídá jejich top speed. Mně jen pobavilo tvoje srovnání s ostatními týmy. Použil jsi STR jako vzor toho, jak se nemá nastavovat auto výhradně na mokro a přitom na mokru bylo proti ostatním o 2s na kolo rychlejší než na suchu. A i top speed vypovídá, že ani jeden z týmů, nějak VYJÍMEČNÉ nastavení na mokro neměl. Jinak by nebyli v lepším průměru ne? Mně z toho jen vychází, že oba týmy mají mnohem lepší šasi, než je jejich motor.
A co týká tvých obvinění RB: Můžeš mi někde ocitovat, že měl podle lidí z RB nejlepší šasi? Furt tu operuješ s tímto tvrzením a přitom jsi nikdy to tvrzení nepodložil. A prosím nezkoušej tu najít kritiku na Renault. Když někde řeknou, že Renault je daleko za konkurencí není to to samé, jako říct máme nejlepší šasi.
Ten posun u mne si zaznamenávat vůbec nemusíš. To, že někdy Marko lže najdeš v minulosti ode mne mnohokrát. Ale naprosto chápu, že při tvé povaze to stejně vyfiltruješ a budeš mi předhazovat, že se ho zastávám ve všem, do konce všech diskusí. Prostě úplně stejně, jako nevnímáš když někdo z RB mluví pravdu. Prostě jednou lhali, tak lžou vždycky. Jen je škoda, že když už se oháníš charakterem člověka, děláš úplně to samé, co redbulíkům vyčítáš.-
odin
21:05 30.10.2015 77.240.103.XXXMožná bys měl vzpomenou na naše diskuze ohledně výkonů a výsledků Schumachera. Tehdá jsi na celkové výsledky z vysoka kašlal a nějaké body neuznával. Nebo minimálně zpochybňoval spoustou zástupných výmyslů.
Najednou máš jiné mínění? Ono záleží na tom, komu fandíš, co?
Vím, že jde o výsledek jednoho závodu, ale nebyl to tuto sezónu pouze tento závod, kdy STR dokázalo s RBR držet krok. A že si šéfové obou týmů jdou na ruku, snad nebudeš popírat.
Nepoužívám STR jako vzor pro nic a nikoho. Jenom je to jediný tým (krom RBR) který jezdí s Renaultem. A pokud si RedBullíci neustále stěžují na motor a ohrazují se nejlepším šasi, nebo jedním z nejlepších, pak nemám jiného srovnání.
Jo a citát? "Rakouský tým v předchozích závodech vyřešil své potíže s aerodynamikou a dosáhl znatelného pokroku. Jejich šasi tak patří znovu mezi ty nejlepší na roštu - ne-li vůbec nejlepší, jak se domnívá Helmut Marko. Přesvědčit nás o tom bude chtít na klikaté městské trati v Singapuru."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Jenom nevím, zda toto tvrzení opět nevytěsníš, jak je tvým dobrým zvykem.
Já jenom sleduji kecy RedBullíků v souvislosti s jejich výsledky. Na začátku sezóny bída, kterou házeli stoprocenty na Renault. Když se Renault ozval a vypadalo to na boj přes média, najednou se stáhli a přiznali potíže s šasim. Pak vypověděli smlouvu Renaultu na příští rok. Po uklidnění situace jim zase otrnulo a prohlašují své šasi za nej. Bohužel jim nevyšla žádná jednání s novými dodavateli motorů a tak zase budou muset stáhnout ocasy a přestat s propagandou. Výsledky +- stejné.
Výkonnost auta je vždy kompromis motoru a šasi. Nelze vše svalovat na jedno ani druhé. Píšu ti to sem už po několikáté, ale nejspíše zase marně. Až se RBR přestane chvástat svojí prací a zároveň přestane špinit partnery, přestanu se já strefovat do jejich charakteru a připomínal jejich lži.
Nevím, kdy mluvili u RBR pravdu a já napsal, že lhali? Najdi mi to.-
Mike17
12:24 02.11.2015 93.99.87.XXXJá popíral body u Schumiho??? Když jsem se ho zastával, byl bych asi proti němu. Můžeš mi to uvést, já si rozhodně nevzpomínám, že bych někdy popíral význam bodů v celkovém hodnocení pilotů. Vždyť je to to hlavní kritérium, podle kterého piloty hodnotit!!!! Zase si vymýšlíš nejednotnost mých názorů, bez jediného důkazu?
Jo, je možné, že v pár závodech STR dopadl líp jak RB. A??? Když Vettel porazil ve 3 závodech Mercedesy, je Ferrari lepší auto??? Od toho jsou ty body. A ty ukazují hodně jednoznačně, kdo z nich udělal na šasi lepší práci. A to, že mají víc peněz a tím možností je v tom nepodstatné. Ještě výrazněji je to vidět v porovnání se začátkem sezony, kdy RB přiznal chybu ve vývoji a STR bylo lepší jak RB. V současné době je na tom RB líp a jeden hodně nepovedený závod na tom nic nemění. Takže porovnávej správně STR a RB, protože mají stejný motor, ale nedělej závěry pro celou sezonu z několika nepovedených kol.
Chtěl jsem citát, kde RB tvrdí, že mají šasi NEJLEPŠÍ!!! Ne MOŽNÁ NEJLEPŠÍ!!!! Doslova tam píše, JEDNO Z NEJLEPŠÍCH, NE-LI NEJLEPŠÍ!!!! Pokud ti to uniklo (nebo jsi to vytěsnil ), to NE-LI znamená možná, snad, s nějakou pravděpodobností!!!! Takže pokud jsem JÁ něco vytěsnil (to se stát může), tak mi ukaž kdy. Pod "každým" článkem tu píšeš, jak jak RB lže, že má nejlepší šasi a zatím jsi neuvedl jediný příklad kdy.
Ta poslední věta je super. To ti mám vypisovat všechny ty minimálně desítky komentářů??? Pokaždé, když RB napsal, že Renault zaostává za konkurencí jsi hned přispěchal s tím, jak RB Renault špiní a pomlouvá. A on vážně Renault zaostává. Takže RB mluvil prvadu.
A lžeš v posledním příspěvku zase. RB jsem osobně nikdy neviděl napsat, že za neúspěchy může ze 100% Renault. Pokud ano, chtěl bych vidět kdy. Což je skoro to samé, co jsem chtěl po tobě předtím a nebyl jsi schopný to najít. Prostě jen špiníš a pomlouváš RB a vymýšlíš si argumenty. Důkazy žádné.-
odin
06:07 04.11.2015 77.240.103.XXXAd. Schumi: Ty si nevzpomínáš, že jsi konstruoval nejrůznější srovnání s Rosbergem, která se ti zrovna hodila do krámu, jen abys popřel bodové rozdíly v každé sezóně? Ať už šlo o kvaldy, nebo vzájemná "vítězství" v dojetých závodech a tak dále, a tak dále....
RBR na začátku nepřiznal nic. Najdi si to a podívej se na datum. Ale s tím máš ty vážné problémy, jak jsem zjistil nedávno, kdy jsi nebyl schopen posoudit, kdo z nás dvou první srovnával Williams. A to bylo v jediné diskuzi, kde jsou uváděny časy vložení příspěvků.
RBR háže vinu na Renault od začátku minulé sezóny. Vlastně až po té, co jim nevyšla kauza s průtokoměry. Původně chtěli podvádět díky "svému měření".
Když ti najdu, tvrzení, kde Helmut píše o jejich nejlepším šasi, tak zase zpochybňuješ na kolik procent to myslel. Ono záleží, jak to jeho tvrzení chápeš, nebo chceš chápat. Protože, "jedno z nejlepších, ne-li nejlepší", lze pochopit i takto. "JEDNO Z NEJLEPŠÍCH, DOKONCE VŮBEC NEJLEPŠÍ. Jde o nuance. které by vysvětlil pouze autor, jak to bylo myšleno. Nic to ale nemění na faktu, že se RBR prostřednictvím dr.Marka holedbali, jaké že to postavili šásko. A výsledky tomu moc neodpovídají. Řekl bych horší, než loni. Čímž nepopírám jejich zlepšení v konci letošní sezóny.
Já ti důkaz našel, ale ty ani jediný můj komentář, kde tvrdím, že lhali a přitom mluvili pravdu? Pokud chceš používat příklad Renaultu, pak ale začni hledat od začátku minulé sezóny. Nejlépe hned při testech a článcích o možném požáru v jejich garáži a slavných vyřezaných dírách pro chlazení motoru. Protože, jestliže někdo v dnešní době plné počítačových simulací, nezvládne základní požadavek na uchlazení motoru, pak nemá právo mluvit o svých schopnostech ve stavbě šasi. To je u mne diletantství. A házet vinu na výrobce motoru, je sprosťárna.-
Mike17
13:51 04.11.2015 93.99.87.XXXAno, to si vzpomínám. Uznal jsem, že byl Rosberg lepší, jen jsem upozornil, že v několika závodech měl Schumi technické problémy, kvůli kterým přišel o nějaké body. Co je no tom špatně? Jo, vlastně vím. Zastal jsem se Schumiho. Kdyby to bylo naopak, bylo by to v pořádku. Že? Asi tak, jako bych tvdil, že byl Vettel v roce 2013 brutálně lepší než Webber, protože získal 2x tolik bodů a vůbec nezohlednil jeho poruchy.
Já nepsal, že si to RB přiznal na začátku, ale že měl na začátku špatné šasi, které přiznal (později).
RB od začátku kritizuje Renault, že dodal špatný motor. Protože od začátku špatný motor dodal. Měřiče s tím nijak nesouvisí. A nejsi schopný žádný odkaz na nejlepší šasi dodat co??? Že by nic takového neřekli??? Ty si z "jednoho z nejlepších" uděláš nejlepší a RB špiníš za tvoje tvrzení. A když vynecháš to NE-LI, tak se tím mění obsah. Je to jako bych napsal že NEJSI BLBEC a ty by sis ty první 2 písmenka vynechal a urazil ses. Tobě by to bez těch 2 písmen dávalo stejný smysl? RB prostě napsal, že měl jedno z nejlepších šasi a MOŽNÁ nejlepší. A to je prostý fakt!!! Žádná lež, žádné špinění, žádná pomluva.
Já ti ho našel, ale pro jistotu ještě jednou: "Na začátku sezóny bída, kterou házeli stoprocenty na Renault." Je to lež!!! RB mluvil pravdu, že Renault dodal opět poruchový a slabý motor. Ale nesvaloval vinu 100% na Renault. Jestli ano, tak to dolož!!! Až budu mít chviličku, tak ti klidně najdu další tvé lži.
Diletantství je, slibovat konkurenceschopný motor, dodat podstatně slabší a poruchový a ani se nesnažit slib dodržet. Kritika na to, že nekonkurenceschopný motor je nekonkurenceschopný, slabý motor je slabý a poruchový motor je poruchový není sprosťárna, ale konstatování faktu.-
odin
19:37 05.11.2015 77.240.103.XXXMilý Miku. To je přesně ono tvé vytěsňování o kterém mluvím. Schumi měl pár závodů problémy technického charakteru (zaseklé DRS), či neutažené kolo. Ale závodů bylo 19-20 a ty jsi do jeho problémů počítal vše. Proto také píšu o jeho odstoupeních z konce startovního pole, nebo kolizích za které byl i trestán. Ale to se zase vracíme do dávno prodiskutovaných témat.
Měl by sis najít mé komentáře u článků, kdy RedBullíci přiznali špatné šasi, kdy i Marko se začal vyjadřovat umírněněji. Protože, pokud se někdo vyjadřuje reálně, pak i já reálně komentuji, ale když se někdo vyjadřuje fanaticky, jsou fanatické, nebo spíše ironické i moje komenty. Tebe, jako jejich fanouška-papouška to uráží.
Tak tedy. RedBullíci házeli své (ne)úspěchy od začátku minulé i letošní sezóny na motor. Problémy se svým šasi přiznali až později. Já je kritizuji od začátku, kdy začali házet své problémy na Renault. Od začátku jsem psal o tom, že mají problém se svým šasi (najdi si to, nekecám) a velmi mě potěšilo, když to přiznal i RBR. Tak jaképak lhaní z mé strany?
Naopak ty, jako expert na vynechávání se pokoušíš manipulovat významem vět ve svůj vylhaný prospěch. Ocitoval jsem ti výrok dr.Marka, uvedl zdroj. A z toho záměrně vynecháš klíčové slovo, abys mohl zpochybnit jeho význam. Tak si to přečti ještě jednou. " Nejlepší na roštu - ne-li VŮBEC nejlepší..." Vůbec nejlepší znamená nejlepší ze všech beze všech pochybností. Tak že ze sta procent.
Co se týká motoru. Stále tvrdím, že auto je komplet motoru a šasi, obojí musí spolu "sounáležet", nepřekážet si a tvořit jednotu. Ty tvrdíš, že Renault dodal nevýkoný a nespolehlivý motor už na začátku. Jak mi tedy vysvětlíš, že se u tohoto motoru bez jakýchkoliv žetonů zlepšila minimálně spolehlivost, od té doby, kdy RBR vylepšili své šasi? Co když právě špatně řešené šasi způsobovalo problémy Renaultu? Co je nekonkurenceschopný motor? Je to motor se kterým tým skončí na druhém místě v PK? Tak takovou nekonkurenceschopnost bych také chtěl mít. Opět vytěsňuješ fakta a argumentuješ výmysly a nesmysly.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek