DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene: Red Bull tak spoléhal na Mercedes, že zrušil smlouvy se sponzory
Od chvíle, kdy se vyhrotila jednání mezi Ferrari a Red Bullem se mnozí lidé domnívají, že hlavním důvodem neshody mezi oběma stranami je obava, aby rakouský tým s využitím italských motorů nebyl v příštím roce lepší než Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Arrivabene: Red Bull tak spoléhal na Mercedes, že zrušil smlouvy se sponzory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001836
16:23 11.10.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Duncan66
17:20 11.10.2015 193.179.208.XXXsry, ale neverim faktu, ze nemaji kapacity na to vyrobit 10 motoru navic, ze by kvuli tomu museli menit cely program tymu. To je proste nesmysl. Navic v situaci, kdy je kazdy motor trochu jiny, tak jich urcite vyrobi daleko vice, aby si mohli vybrat ty nejlepsi, takze na sklade jich musi byt klidne pro dalsi tri tymy. Jsou to jenom vymluvy jake rudi pouzivaji odjakziva. Ti v zivote nepriznaji ani vlastni nos mezi ocima, natoz fakt, ze maji strach se soupere.-
jumpman
17:45 11.10.2015 178.255.168.XXXPro tebe jako neznalce - vyrobit jeden motor (spalovací) v potřebné kvalitě pro F1 trvá cca 14 dní a rozhodně to není seriová výroba, takže bych poměrně věřil tomu co arrivabene tvrdí. Další věc je, že o dodávce motorů hlásal šéf fiatu, nikoliv ferrari...
-
-
-
Pepan
06:41 12.10.2015 89.24.157.XXXTo ano, ale Red Bull se jim ozval až v září. To už mělo Ferrari vypracovaný plán na výrobu motorů na rok 2016. A řekněme si na rovinu, vyrobit ten motor je kapánek něco jiného než uplácat třeba tatranku. A pokud chci navýšit výrobu motorů cca o 25%, musím zajistit kapacity jiného formátu než je pár tetek z dědiny, které mi budou v balírně skládat tatranky do krabic. A to i těch motorů musím vyrobit o něco více, protože musím kalkulovat s tím, že občas bude mít nějaký poruchu. Takže asi 20 motorů navíc proti původnímu plánu. K tomu převodovky, zařízení na rekuperaci energie. Je toho celkem dost, nemyslíš?-
Petr
07:58 12.10.2015 109.81.245.XXXVyrobit o 10 motorů navíc, když už je vše navržené, nakreslené a ve výrobě připravené, není pro tým jako je Ferrari žádný problém. Vyškolené pracovníky do továrny by navíc přibírat nemuseli, ti už tam jsou. Čtyři týmy zvládá Mercedes (řekl, že by neměl problém ani s pěti) a v pohodě zvládal i Renault. Ani by je to nic nestálo - náklady navíc by zaplatil Red Bull. Nevěř tomu, že by v tom spočíval problém (motory specifikace 2015 by vyrábět stíhali pro Red Bull i Toro Rosso, zajímavé) - ten je někde jinde: bojí se, že by je poráželi, protože Red Bull má velmi silné aero oddělení.
-
-
-
-
jon
17:25 11.10.2015 194.228.11.XXXArrivabene skutečně řekl, že se nebojí konkurence a že RB klidně motory dodají. Ale že by mluvil o "A specifikaci", to jsem nikdy nepostřehl. Např. zde ( [odkaz na stránku] mluví právě o tom, že si je vědom síly RB, že jim klidně motor dodají, ale nikde není nic o tom, že by to měl být ten nejlepší možný. Pokud vím, tak se o tom mluví až od chvíle, když začal Helmut vzlykat jak malé dítě po klíčovém jednání s Ferrari, aby se k němu přidal za pár dní Dietrich. Prvotní design motoru a jeho první specifikace vyšla Mercedes údajně hodně set milionů EUR. K tomu jen vývoj + náklady na výrobu za rok 2014 činily cca 175 milionů EUR. I kdyby současný design byl zachován v nějaké klasické délce (tj. cca 10 let), automobilku celá ta sranda vyjde na cca 2 miliardy EUR. Když z toho odečteme poplatky od zákazníků (cca 60 milionů EUR ročně za 3 zákazníky co neremcají a berou co je), máme tu zůstatek cca 1,4 miliardy. Předpokládám, že kdyby Dietrich řekl, že s továrním týmem v tomhle půjde fifty-fifty, tak mu určitě nebude nikdo říkat ne. Ostatně, to je snad jediná informace, která celou dobu chybí a nebyla zmíněna ... Kolik vlastně ten nebohý RB Ferrari a Mercedesu za motory nabízel? Jestli to bylo 100 milionů EUR za rok, tak výrazně změním svůj názor na oba výrobce motorů a budu na ně koukat jako na ubožáky ... Zatím se mi ale v tomto světle jeví RB a to nejen kvůli tomu cirkusu za tuhle sezónu.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek