DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene: Red Bull tak spoléhal na Mercedes, že zrušil smlouvy se sponzory

Od chvíle, kdy se vyhrotila jednání mezi Ferrari a Red Bullem se mnozí lidé domnívají, že hlavním důvodem neshody mezi oběma stranami je obava, aby rakouský tým s využitím italských motorů nebyl v příštím roce lepší než Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene: Red Bull tak spoléhal na Mercedes, že zrušil smlouvy se sponzory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 12.10.2015 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovalo 21 lidí) 11.10.2015 17:25
Arrivabene skutečně řekl, že se nebojí konkurence… »
» jumpman (Hlasovalo 17 lidí) 11.10.2015 17:45
Pro tebe jako neznalce - vyrobit jeden motor … »
» Petr (Hlasovalo 16 lidí) 11.10.2015 17:34
Marchionne už v červnu v Montrealu řekl, že bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.36.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 13 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Tak si ten článek přečti ještě jednou. Arrivabene to o dodávkách motorů Red Bullu říkal před letní přestávkou, ale Red Bull se ozval až po Monze, což je skoro v úlce září. Ale špatné je Ferrari.

      + 14 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        193.179.208.XXX
        sry, ale neverim faktu, ze nemaji kapacity na to vyrobit 10 motoru navic, ze by kvuli tomu museli menit cely program tymu. To je proste nesmysl. Navic v situaci, kdy je kazdy motor trochu jiny, tak jich urcite vyrobi daleko vice, aby si mohli vybrat ty nejlepsi, takze na sklade jich musi byt klidne pro dalsi tri tymy. Jsou to jenom vymluvy jake rudi pouzivaji odjakziva. Ti v zivote nepriznaji ani vlastni nos mezi ocima, natoz fakt, ze maji strach se soupere.

        + 14 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Pro tebe jako neznalce - vyrobit jeden motor (spalovací) v potřebné kvalitě pro F1 trvá cca 14 dní a rozhodně to není seriová výroba, takže bych poměrně věřil tomu co arrivabene tvrdí. Další věc je, že o dodávce motorů hlásal šéf fiatu, nikoliv ferrari...

          + 17 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.160.XXX
        Marchionne už v červnu v Montrealu řekl, že bude rád dodávat motory Red Bullu.

        + 16 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          To ano, ale Red Bull se jim ozval až v září. To už mělo Ferrari vypracovaný plán na výrobu motorů na rok 2016. A řekněme si na rovinu, vyrobit ten motor je kapánek něco jiného než uplácat třeba tatranku. A pokud chci navýšit výrobu motorů cca o 25%, musím zajistit kapacity jiného formátu než je pár tetek z dědiny, které mi budou v balírně skládat tatranky do krabic. A to i těch motorů musím vyrobit o něco více, protože musím kalkulovat s tím, že občas bude mít nějaký poruchu. Takže asi 20 motorů navíc proti původnímu plánu. K tomu převodovky, zařízení na rekuperaci energie. Je toho celkem dost, nemyslíš?

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Vyrobit o 10 motorů navíc, když už je vše navržené, nakreslené a ve výrobě připravené, není pro tým jako je Ferrari žádný problém. Vyškolené pracovníky do továrny by navíc přibírat nemuseli, ti už tam jsou. Čtyři týmy zvládá Mercedes (řekl, že by neměl problém ani s pěti) a v pohodě zvládal i Renault. Ani by je to nic nestálo - náklady navíc by zaplatil Red Bull. Nevěř tomu, že by v tom spočíval problém (motory specifikace 2015 by vyrábět stíhali pro Red Bull i Toro Rosso, zajímavé) - ten je někde jinde: bojí se, že by je poráželi, protože Red Bull má velmi silné aero oddělení.

            + 8 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Arrivabene skutečně řekl, že se nebojí konkurence a že RB klidně motory dodají. Ale že by mluvil o "A specifikaci", to jsem nikdy nepostřehl. Např. zde ( [odkaz na stránku] mluví právě o tom, že si je vědom síly RB, že jim klidně motor dodají, ale nikde není nic o tom, že by to měl být ten nejlepší možný. Pokud vím, tak se o tom mluví až od chvíle, když začal Helmut vzlykat jak malé dítě po klíčovém jednání s Ferrari, aby se k němu přidal za pár dní Dietrich. Prvotní design motoru a jeho první specifikace vyšla Mercedes údajně hodně set milionů EUR. K tomu jen vývoj + náklady na výrobu za rok 2014 činily cca 175 milionů EUR. I kdyby současný design byl zachován v nějaké klasické délce (tj. cca 10 let), automobilku celá ta sranda vyjde na cca 2 miliardy EUR. Když z toho odečteme poplatky od zákazníků (cca 60 milionů EUR ročně za 3 zákazníky co neremcají a berou co je), máme tu zůstatek cca 1,4 miliardy. Předpokládám, že kdyby Dietrich řekl, že s továrním týmem v tomhle půjde fifty-fifty, tak mu určitě nebude nikdo říkat ne. Ostatně, to je snad jediná informace, která celou dobu chybí a nebyla zmíněna ... Kolik vlastně ten nebohý RB Ferrari a Mercedesu za motory nabízel? Jestli to bylo 100 milionů EUR za rok, tak výrazně změním svůj názor na oba výrobce motorů a budu na ně koukat jako na ubožáky ... Zatím se mi ale v tomto světle jeví RB a to nejen kvůli tomu cirkusu za tuhle sezónu.

      + 21 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama