DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli přehodnotí svou budoucnost v F1, vliv na to může mít Red Bull

Ředitel Pirelli Motorsport Paul Hembery připustil, že setrvání italské pneumatikářské značky ve formuli 1 mohou ovlivnit i další okolnosti, ke kterým kromě omezení testování řadí i například působení stájí rakouského nápojového magnáta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli přehodnotí svou budoucnost v F1, vliv na to může mít Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 02.10.2015 18:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 01.10.2015 09:32
Zdá se to jenom mi, nebo ještě někdo za tím cítí… »
» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 01.10.2015 11:29
je dost zajímavé, že se pirelli ozvalo zrovna… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 01.10.2015 18:44
Když ti RB chybět nebude, je to tvůj problém.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    tak to vypadá, že příští rok bude RB šlapací a další rok dokonce celá F1 přejde na pásáky, když nebudou gumy........... 18

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No vida. A já myslel, že odchod RB a STR by neměl na F1 naprosto žádný vliv a Marko jen sprostě vydíral. 12
    Co Odine?

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Zdá se to jenom mi, nebo ještě někdo za tím cítí pokus o vydírání Ferrari?

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No to víš že jo. Bude vydírat koncern, se kterým má tuším kontrakt na obouvání cestovních vozů za miliardy. A za to dostane od Mateschitze asi karton limonád zdarma. Ne? 20

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Mi je totiž dost divné, jak Hembery zdůrazňuje vazby na Red Bull. Nikdy nevíš, kdo za tím stojí. Možná sám strejda Bernie, pro kterého by odchod Red Bullu znamenal propad příjmů. A i když má Pirelli s Ferrari kontrakt za miliardy, obchodní svět je kapánek složitější a je docela možné, že původ tohoto vyjádření je někde úplně jinde než v tiskovém oddělení Pirelli.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nevím jak velký zisk má Pirelli z toho, že dodává gumy F1. Ale podle kritiky v posledních letech, si nějak extrémně dobrou reklamu nedělají. Sami už uvažovali dřív o odchodu, takže to určitě finanční bomba nebude. Na druhou stranu mají koncerny Fiat a Mercedes, kterým tuším oboum dodávají gumy na cestovní vozy. A podělat si vztahy s oběma kvůli výrobci limonád, kterým můžou (ale asi to nedělají, pokud si nekoupí určitě značky aut) dodávat gumy na pár set aut?
          A to ani neřeším domněnku, že by Bernie nějak preferoval RB proti Ferrari a ostatní konkurenci. To už by bylo úplně postavené na hlavu. 03
          Prostě odchodem RB a STR by, už tak poslední dobou nízká atraktivita F1, ještě víc utrpěla. Ať se ti to líbí nebo ne. Není za tím potřeba hledat podvody.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já netvrdím že by Bernie preferoval Red Bull proti Ferrari. V jeho zájmu je, aby tento tým zůstal. Čím pestřejší závodní pole, tím zajímavější podívaná a tím i větší zájem diváků. A ze sledovanosti má Bernie prachy. A co se týče Pirelli, ti odvádějí práci podle požadavků FIA. Pokud by FIA chtěla gumy, které vydrží celou sezónu, asi by je taky uměli udělat. Ale to by bylo proti zájmům na sledovanost.

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. FIA není Bernie
              2. Tak to s tou pestrostí mají Pirelli a Bernie asi stejné zájmy. Pro oba je důležité, aby byla F1 atraktivní. Tudíž v tomto nemusí Bernie na Pirelli nijak tlačit. 03
              3. Gumy nemusí vydržet celý závod. Ale nemusí být dělané tak, aby ze všeho nejdůležitější prací pilota bylo jejich šetření. Už je to trapas, jak jezdí piloti 6-8s za maximálními časy. Ale to už je diskuse na jiné téma. 03

              + 4 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                S tím šetřením s Tebou souhlasím. Máš za to ode mě kladný palec (že by první vůbec?) 12 Když to srovnám třeba s Le Mans, tak tam jedou ti borci celou dobu na doraz a myslím si, že na jedné sadě ujedou minimálně tolik jako v F1. Ale to prý fakt je zadání od FIA. Kdyby totiž byly pirelky takové šunty, asi těžko by je obouvaly renomované automobilky na své špičkové modely.

                + 3 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No konečně jsi mi nějaké dal. 11 Já už ti jich taky pár dal. 03
                  Je mi celkem jedno, jestli je to vina Pirelli nebo FIA. Osobně proti firmě Pirelli nic nemám. Ale nemám k dispozici přesné zadání od FIA, tak to nemůžu posoudit. Každopádně jde udělat guma, která vydrží omezený počet km a přitom nebude ztrácet 0,5s každým rychlým kolem. Moje gumy na autě mají "stejné" vlastnosti po celou dobu životnosti. Neztrácí na rychlosti každý měsíc a přesto vydrží omezenou dobu, než se sjede vzorek. To samé jde nepochybně i u F1.

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        je dost zajímavé, že se pirelli ozvalo zrovna kvůli možnému odchodu red bullu. Osobně si nemyslím, že by F1 byla odchodem red bullu o cokoli ochuzena. V poslední době je to nejméně sympatický tým pole, jeho prezentace problémů s renaultem je na zvracení a pokus o vydírání ferrari už vypadá na mafiánské praktiky. Není povinností ferrari dodávat jakýkoliv motor těmto plačkám, zvlášť v situaci, kdy byli továrním týmem a ukončili smlouvu aniž měli náhradu. V srč..ách je red bull, nikoliv F1 a pokud by pirelli odešlo, nemyslím, že by to byla pro F1 tragédie, michelin by je promptně nahradil a myslím, že by to bylo ku prospěchu celé F1....

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Promiň, ale že je RB nejmíň sympatický pro tebe a část fanoušků v ČR ještě neznamená, že mu na světě nefandí miliony lidí. Můžeš mi říct, o jaké vydírání Ferrari se jedná? O to, že chcou aktuální model motoru? Takže když zajdu do prodejny aut a řeknu, že chci nový model Fabie a starou verzi kupovat nehodlám, tak tím prodejce vydírám??? Já jen si chci dát pozor na to, abych neporušil zákon a neskončil v base. Třeba vydíráním prodejny, kde mi chtějí prodat prošlý salám a já ho odmítnu koupit. 13
          Sorry, ale takové interpretace zavání hysterií.
          Osobně mi bude odchod RB a STR vadit úplně stejně, jako by odešlo Ferrari s FI (nebo někdo podobný). Vidět na startu 16-18 vozů, z kterých 4 (pokud se Mclaren zvedne) budou jen počítat kola ztráty, bude prostě nudnější než doteď. Vždyť už se závodí a předjíždí jen až o 8-10-té místo. A Mercedesu už zůstane pouze jeden konkurent a to Ferrari.
          Tragédie to nebude ani když odejde Pirelli, ale vliv na atraktivitu závodů množství a kvalita vozů prostě má.

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            hysterie? ale jdi ty. Pro mě by bylo tragédií, kdyby v F1 hodlalo skončit ferrari, mcl nebo williams, nikoliv prodejce limonád, který nemá dost vytrvalosti ani slušnosti, aby dokázal, že je schopen podpořit svého patnera ve chvílích, kdy se tak úplně nedaří.
            Tvoje srovnání s fabií je dost naivní. Pokud vím, tak red bull je bez motoru a chce si diktovat za jakých podmínek mu ferrari musí dodávat motory? A to tím způsobem, že ventiluje svoje názory a obavy ještě dřív, než podá oficiální žádost o obchod? To Ti nepřijde divné? Asi každý žijeme v jiném světě! Pokud by ferrari chtělo dodávat red bullu motory za každou cenu, potom ať si red bull diktuje podmínky jak chce, ale v situaci, ve které se red bull ocitnul pouze vlastní vinou, musí vzít zavděk čímkoliv co mu ferrari nabídne nebo odejít a jak jsem již dříve nadnesl, pro mě by to nebyla ztráta.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Když ti RB chybět nebude, je to tvůj problém. Nemusí to vidět všichni stejně. A podporovat partnera? Jako že F1 je něco jako manželství nebo charita? Je to obchod!!! RB od Renaultu něco kupuje. A abych zůstal u svého příkladu: Pokud zaplatím za Octavii a dodají mi Fabii, nebudu Škodovku podporovat a řešit s ním jak mi mají vyrobit co mi slíbili, ale budu chtít nápravu. Ty ne? Brát ti to nebudu.
              Rozdíl u příkladu dělá to, že RB nemá jiného dodavatele? Dobře upravím to. Nebudu mít vlastní auto a budu mít k dispozici jediného dodavatele škodovek. Když mi nabídnou starý model a já řeknu: Ne děkuji, starý model nechci. Tak prodejce vydírám? To jako mám povinnost si koupit starý model, ikdyž ho nechci? Ale no taaaak. 19
              Nikdo Ferrari k ničemu nenutí. Nabídne co chce a RB se podle toho zařídí. Kde vidíš nějaké vydírání, proboha? 20

              + 7 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                tvoje příklady jsou jako od dítěte z mateřský školky. Pokud si koupíš seriový produkt, který má dané nějaké parametry, tak je to asi něco jinýho, než když budeš kupovat motor pro F1 který prochází neustálým vývojem. Další věcí je to, že red bull natlačil renault do nasazení nevyzkoušené specifikace a pak jim nasazuje psí hlavu pro nízkou spolehlivost. Pokud vím, tak red bull byl továrním týmem renaultu a to znamená, že ve vývoji byli pro renault partnerem, dalším faktem je to, že specialisté z red bullu přímo řídili vývoj hybridní technologie renaultu. A když se to nedařilo, tak místo zvýšeného úsilí své partnery poplivou a jdou o dům dál, aniž by měli klíč k jeho dveřím?
                Vydírání ferrari vidím velice jasně v tom, že aniž by si sedli k nějakému jednání, tak plivou na ferrari, že jim bude chtít dodávat letošní motory a pokud nedostanou tovární specifikaci, tak odchází z F1. To ti nezní jako vydírání? Další kdo si hned přisadí je bernie a ku podivu i pirelli, takže pokud ferrari nekývne na to, že v podstatě musí red bull upřednostnit před všemi svými trvalými partnery, bude okamžitě označeno za jednoznačného viníka odchodu red bullu z F1. A že ovládají 2 stáje, tak to bude mít i finanční následky.
                Jestli Ti tohle nepřijde jako vydírání, tak už nevím, co by vidírání mělo být! A to si vlastně ani nesedli ke stolu a oficiálně red bull neřekl, jestli ty motory od ferrari vůbec chce!

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  -Jak z mateřské školky? Tak mi uveď nějaký příklad ze života, kdy budu někoho vydírat tím, že si nechci jeho produkt za své peníze koupit. Osobně mě nenapadá žádný a doteď jsem žil hloupě v domění, že si za své peníze jakýkoliv výrobek koupit můžu, ale nemusím. Tedy pokud jsem se ke koupi nezavázal, což pokud vím RB neudělal.
                  -Hmm, RB způsobil poruchovost specifikace motoru? A které specifikace? Motory Renault jsou neskutečně poruchové už 2 roky. Mají jedinou kliku, že je letos o fous trumfla Honda, ale u té se to dá celkem pochopit.
                  -Nevím o tom, že by technici RB u Renaultu něco ŘÍDILI. Pokud vím, tak kvůli neschopnosti Renaultu jim RB poskytl pár lidí, kteří měli se zlepšením POMOCT. Mě to přijde jako snaha problém řešit, ne někoho špinit.
                  -Jak jsi přišel na to, že někdo bude dávat odchod RB za vinu právě Ferrari? To se někde psalo? Mluvil o tom Horner nebo Marko? Proč to nedají za vinu Renaultu nebo Mercedesu? Ti jim konkurenceschopný motor také nechtějí dát. Pokud vím, tak RB jen vyjádřil touhu mít aktuální motor a ne starý. To je nějaké plivání? Takže pokud řeknu ve škodovce, že chci novou Fabii a ne starou, tak na ně plivu??? To mi fakt hlava nebere. 20
                  Takže jediné řešení, jak RB nebude vydírat Ferrari je říct: "OK my bereme starý neškodný motor, budeme do toho vrážet stovky milionů a klidně si budeme jezdit ve středu pole o pár bodíků???" No to by bylo naprosto "geniální" řešení.
                  Vydírání je, když chceš svým rozhodnutím někomu způsobit nějakou újmu. Jakou újmu způsobí Ferrari, když odejdou??? Že jim ubyde soupeř??? No to musí být u Ferrari fakt vyděšení. Divím se, že to nedali k soudu. 20
                  Pokud řeknu, že chci jen prvotřídní zboží a ne druhořadé, není vydírání. Tomu se říká obchod.

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    AHA, tož sme doma.
                    1. za své peníze si můžeš koupit pouze to, co je ti někdo jiný ochoten prodat. Pokud budeš využívat nátlaku pro získání věci, kterou by ti druhý dát jinak nechtěl, tak tomu se ve slušné společnosti říká vydírání
                    2. To že nevíš, že se red bull angažoval ve vývoji rekuperačních systémů renaultu, není můj problém. Je to fakt. Měl to na starosti dokonce Newey. Důvodem byla loňská nedostatečná výkonost těchto systémů. Když nevíš tohle, předpokládám, že ani nevíš, že renault nikdy nenabízel KERS a ten si každý jeho zákazník vyvíjel sám. To se ukázalo jako velký problém při přechodu na hybridy, protože tam rekuperace musí být součástí jednotky a je to dáno pravidly. Proto se red bull angažoval do vyývoje u renaultu, protože s tím měl víc zkušeností.
                    3. Red bull natlačil renault do nasazení nevyzkoušené specifikace motoru hned v austrálii, jelikož se jim ztráta na mercedes v testech zdála moc velká. Renault váhal, protože novou specifikaci neměl otestovanou. Red bull i přes nesouhlas renaultu trval na nasazení nové specifikace. Bohužel se ukázalo, že nebyla výkonnější než to co měli v testech a navíc je značně nespolehlivá. Takže renault musel vrhnout veškeré úsilí na vyřešení spolehlivosti a nezbyli mu kapacity na řešení výkonnosti. Tohle jsou fakta, která si snadno můžeš sám dohledat.
                    4.Jelikož ferrari projevilo jakousi ochotu red bull motory zásobovat, tak je brána jako poslední možnost - viz prohlášení red bullu - buď tovární motory ferrari, nebo odchází. Na ferrari teď tlačí jak eklák tak pirelli (převlečenej eklák) Proč si myslíš, že by odchod red bullu nebyl přičten neochotě ferrari? V F1 je dost příkladů, kdy na ferrari bylo poukázáno v jakékoliv negativně působící kauze, ať už oprávněně či neoprávněně...
                    5. tvoje stovky milionů - to je další kauza. Je v podstatě odsouhlasen jistý strop ceny za motory - dělá to cca 12,5mil euro na sezonu. Za tyhle peníze ferrari není ochotno zásobovat ani netovární týmy, ale bude muset. Proč by mělo za tyhle peníze podporovat red bull? Dodávat jim tovární specifikaci, aby jim brali body (pryze money) v souboji s mercedesm, to fakt dává smysl
                    6. pokud řekneš, že chceš pouze prvotřídní zboží, musíš nejdřív najít někoho, kdo je ti to zboží ochoten prodat. Pokud není a ty se přesto nátlakem snažíš dané zboží získat, tak tomu se říká vydírání...

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      To jsem rád.
                      1. Správně. A že starý model nechci koupit je nátlak a vydírání? To je snad normální volba. Opakuji. Musím koupit něco o co nemám zájem?????
                      2. Vím. Proč jinak bych psal, že jim RB poskytl lidi. Ale nevím nic o tom, že by lidé z RB " řídili vývoj hybridní technologie renaultu". Tvá slova. Už samo o sobě je to nesmysl. Někdo z cizí firmy povede oddělení Renaultu.
                      3. Jaká ztráta na Mercedes? Vždyť v testech ujeli za 12 dní pár kol. Na čem Renault musel pracovat sám, byla spolehlivost, aby RB vůbec nějaká kola odjel. Jasně, že tlačili na novou specifikaci, když se stará nebyla pomalu schopná odlepit z boxů. To jsou také fakta, která si můžeš snadno dohledat. A za skoro 2 roky se ještě Renaultu nepovedlo předvést specifikaci, která by nebyla nehorázně poruchová.
                      4. RB nechce dodat motory žádný dodavatel. Ferrari nemá žádnou povinnost to udělat. Tudíž není důvod to vyčítat Ferrari víc jak Mercedesu a ještě míň Renaultu. A odchod RB není pro Ferrari žádná hrozba, to je pro ně jedině výhoda. A výhodou můžeš někoho těžko vydírat. 20
                      5. A kdo říká, že Ferrari něco dodávat musí? Jestli chtějí nebo ne je na nich. O neochotě prodávat své motory nic nevím. Pokud vím, tak RB za motory platil mnohem mnohem víc. O stropu se mluvilo proto, že si výrobci promítli do ceny neúměrně vysoké náklady na vývoj. Ten ale už byl proveden (až na nové specifikace) a tudíž čím víc motorů prodají, tím míň na tom prodělají. Ale pokud mají pocit, že je RB porazí a prodělají na pryze money, nemusí jim dodávat nic. Chápu RB, že za tu cenu si může staré nekonkurenceschopné motory strčit Ferko do....
                      6. Promiň, ale někdo z RB přiložil Arivabennemu revolver k hlavě a chtěl nové motory? Tak o jakém nátlaku mluvíš? Pouze vyjádřili přání mít nové specifikace. Pokud Ferrari chtít nebude, tak RB nic nekoupí. Tomu se normálně říká obchod. Je to běžné po celém světě a ještě jsem nezaslechl, že šel někdo pro nekoupení nějakého výrobku sedět pro vydírání. Abych se pomalu bál si nekoupit tvrdý rohlík, aby mě někdo z vydírání neobvinil. 20

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        to fakt nemá cenu, pořád si meleš svou.
                        Vyloženě nedovedeš pochopit, že do tohoto "obchodu" je ferrari tlačeno. Pokud by to bylo ze svobodné vůle, tak to proběhne stylem - chceme motor - OK, ale jen loňskou specifikaci - ne děkujem. Tím by to končilo. To je standartní obchodní jednání.
                        Jenže průběh je spíš takový
                        red bull nemá motor - kdo by ho mohl dodat - mercedes - v žádném případě - honda - v žádném případě. Renault nechtěj u red bullu a ejhle, jouda od fiatu pustí do světa hlášku, že ferrari by nemělo problém. Zatím ale žádné jednání neproběhlo, ani red bull neřekl, že o motory ferrari vůbec stojí. Načeš red bull prohlásí, že přistoupí pouze na odběr továrních motorů jinak končí s F1! Pořád neproběhla ani nabídka, ani poptávka! Dalším krokem je tlak ekláka na ferrari, že by jako měli uhnout a dodávat tovární motor a je to gradováno prohlášením pirelli.
                        Tak nevím, jestli Ty si takhle kupuješ rohlíky, tak potěš
                        Moje ostatní informace platí, stačí když sundáš klapky a pohledáš starší články.
                        V této "diskuzi" končím....

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Sorry, ale ty si meleš svou a nějaké tlaky si vymýšlíš.
                          Nutil někdo Ferrari říct, že by jim dodávky motrů RB nevadily? Ne!!!
                          Nutí je někdo dodat nové specifikace? Ne!!!
                          Nejspíš to dopadne jak sám píšeš. Ferrari nabídne staré a RB řekne, děkujeme nechceme. Nashledanou. Hotovo. Obchod se neuskuteční. Nikde žádné vydírání nevidím.
                          Ano kupuju rohlíky stylem: Nemáte čerstvé? Staré nechci, děkuji nashledanou.
                          Díky za diskusi a měj se. Nic ve zlém. 03

                          + 3 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama