DISKUZE K ČLÁNKU Honda o svém výkonu: "Jsme o 25 koní před Renaultem." Kolik ztrácí na Mercedes?
Honda dle svého sportovního ředitele Jasuhisy Araje věří, že o 25 koní předčí výkon konkurenčního pohonné jednotky Renault. O kolik zaostává za Ferrari a Mercedesem, který má nejsilnější motor?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda o svém výkonu: "Jsme o 25 koní před Renaultem." Kolik ztrácí na Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jindrich K.
14:17 02.09.2015 89.102.157.XXXTřeba se jen spletli a chtěli říct, že jsou 25 koní ZA Renaultem -
jako
14:31 31.08.2015 46.135.17.XXXTo jsou nehorazny kecy..At se mrkne na oficialni tabulku...top speedu v urcitych oblastech trati ve Spa.
Nejvyssi absolutni rychlost mel myslim Kvyat na RB...jinak Alonso si nevedl spatne v jinych castech trati kde se to meri(myslim ze v kazdem sektoru) a to ukazuje ze sasi a mechanicky přítlak je celkem slusny u McL a trakce je dobra od Hondy..ale maximalni vykon ma mizerny a ztraci na vsechny ostatní motory...tak at nebreci jen o spalovacim ustroji ,ale mluvi o cele pohonne jednotce..-
Petr
14:57 31.08.2015 109.81.245.XXXNejvyšší rychlosti dosažené v závodě v Belgii: [odkaz na stránku] a v kvalifikaci o den dříve: [odkaz na stránku]-
jako
15:11 31.08.2015 46.135.17.XXXJo dekuju..ta uplna maximalka je proste zalostna u McL-Hondy... :/ Jsem zvedav na Monzu...Jinak pri zavode jede Lotus az 348..kdyz chce Gro predjet Seba..je tam i grafika tachometru pri tom videt...ale jinak jsem vsude vycetl ze Kvyat byl nejrychlesji..A prave jsem videl i oficialni tabulky kde jsou rychlosti v určitých mistech trati..a tam si Alo nevedl špatne.. -
-
-
-
-
Duncan66
14:14 31.08.2015 89.29.32.XXXjj, kdo vi jake kone ma vubec na mysli. Takze to jejich auto ztrati 2s na RB kvuli aeru, kdyz maji udajne lepsi motor? No jako tomu by se dalo i verit, ale realita bude asi takova, ze Mcl je v haji jak po motoricke, tak aero strance. Jsem zvedav, jestli to bude pristi rok alespon pravidelny boj o takove 5-6. misto. Protoze, to ze budou vyhravat nebo koncit na podiu si myslim je bohuzel velmi ale zel velmi nepravdepodobne. -
uzivatel001684
13:49 31.08.2015 46.135.92.XXXJsem taky velký fanda Mclarenu,ale je pravda,že těch nesmyslů už bylo docela dost, jediné co je trochu omlouvá je skutečnost, že začínali opravdu od píky a já jen doufám, že data,která údajně neustále sbírají uplatní příští rok.Jestli se to dřív celé nerozpadne. -
Adi
13:24 31.08.2015 176.74.128.XXX"Na Mercedes ztrácíme čtyřicet až padesát koní, ale jsme o 25 koní před Renaultem. Náš motor trochu zaostává za Ferrari, ale je mnohem lepší než ten od Renaultu. Mercedes je nicméně stále hodně daleko."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Ten pán je asi blázen! Mclaren poslední roky odvádí na aerodynamice horší práci než RB ale myslet si, že má Mclaren druhé nejhorší aero v poli je úplná hovadina. Renault mluvil před sezónou o nové specifikaci, kerá bude "kladivo na Mercedes", po pár závodech tady byli k smíchu, ale to, co předvádí Honda, tak tomu už se ani nedá smát, to je k pláči. Mají to zapotřebí?! Ať makají, mají nejméně spolehlivý motor, mají ho nejslabší a nepomáhá nic! Klidně se vsadím, že v Monze RB i TR Mclaren porazí a to díky tomu, že Renault prostě má silnější motor než Honda! SPA bylo více než jasným důkazem.-
-
Adi
17:32 31.08.2015 176.74.128.XXXICE + turbo dává přes 80% celkového výkonu. ERS dává 160 ps... takže jestli budu věřit tomu blábolu, že Honda má ICE o 25 ps výkonější než Renault, tak jim jejich ERS dává o 60 - 80 ps míň?! Jako že by nebyli schopni u Hondy rekuperovat přes turbo a brzdy ani tolik, jako dříve v dobách KERS pouze přes brzdy? Rychlost ti dává výkon, samozřejmě výkon celého pohonného ústrojí a jestli je Mclaren s Hondou pomalejší o téměř 30 km/h!!! na rovince než Renault, navíc s Red Bullem, který nikdy Newey nestavěl na maximální rychlost (to je např. rukopis Williamsu), tak Honda nejen že na Renault nemá náskok 25 ps, ale naopak takových 40 - 50 ztrácí. Momentální rozložení motorových sil je dle mě (a dle analýzy sektorů ve SPA) následující: 1. Mercedes s náskokem 20 - 30 ps, poté Ferrari a velmi blízko k němu Renault (řekněme ztráta na Fer. 10 - 20 ps), pak vzadu Honda, která ztrácí na Renault cca 40 ps, tedy na Mercedes necelých 100 ps a to je ranec. Reálný výkon pohonné jednotky se jen velmi těžko odhaduje, ale nyní by to mohlo být asi takto: Mercedes - 910 ps, Ferrari - 885 ps, Renault 865 ps, Honda 820 ps ... tyto čísla jsou jen můj odhad a vycházím z informací, že Renault měl dávat v r. 2015 (na začátku sezóny) cca 850 ps. v kombinaci s rychlostmi v kvalifikaci na GP Belgie 2015, kde na konci 1. sek. jedou všichni na čistém vzduchu s aktivovaným DRS. https://twitter.com/hlawiczka/status/635096534451908609
-
-
-
Mobil1
13:12 31.08.2015 46.135.88.XXXProboha, řekněte někdo tomu chlapovi ať raději drží ústa...
Chápu, že musí okecávat ten letošní průser, ale tímhle mě jako fanouška McL totálně vytáčí, ale co je nejhorší on tím vlastně říká, že šasi McL je tak špatné, že ani s jejich "vynikajícím" motorem nejsou schopni porazit nikoho kromě Manoru...
Být vývojářem v McL tak bych si s ním docela rád "popovídal"...-
jumpman
15:36 31.08.2015 178.255.168.XXXa co když je to pravda? Mcl byl loni celkem propadák a to měl k dispozici nejlepší motor. Letos má k dispozici velkou neznámou, ale Honda evidentně má dost kydání špíny ze strany mcl na svoji stranu. Mcl si vždy vypíchne jednu zatáčku, kde dokáže jet trošku konkurenceschopně a na té dokazuje, jak má skvělé chasis ale otázkou je, kde je pravda. Motoráři jsou schopni poměrně přesně stanovit výkon motoru podle porovnání akustického hluku při průjezdu monopostu, takže bych ty údaje Hondy úplně nezatracoval...-
Mobil1
21:21 31.08.2015 46.135.88.XXX1. Tak žádného kydání špíny jsem si u McL nevšiml, naopak, podle mne jsou zdrženliví až moc.
2. Že šasi rozhodně není nejhorší v poli dokazují závody v Monaku a Maďarsku.
3. S tím stanovením výkonu motoru podle hluku monopostu jsi mě ovšem totálně odrovnal...
Nestudoval jsi práva v Plzni?
-
-
-
-
Rostislav M.
13:12 31.08.2015 31.192.64.XXXAč jsem fanda McLarenu, tak to beru jako PR prohlášení.
Taky počet koní na testovací stolici je něco jiného než komplexní výkon celé pohonné jednotky. Zároveň pokud jsou problémy aerodynamiky, tak to je to hned.
Osobně bych nečekal letos od McLarenu nic jiného než pár dalších bodů - když bude štěstí.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek