DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna

Sportovní ředitel Pirelli, Paul Hembery, by se rád vrátil ke dvěma až třem zastávkám na závod. Pneumatiky jsou zatím příliš trvanlivé a týmy si často vystačí pouze s jednou zastávkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli neplní zadání, pneumatiky jsou příliš trvanlivé. Rýsuje se změna

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 19.07.2015 11:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jens (Hlasovalo 20 lidí) 14.07.2015 21:02
Koukám, že se incinatusovi splašil koník. Hlavně,… »
» jiras (Hlasovalo 18 lidí) 14.07.2015 16:58
Zvláštní - jednou jsou tu stížnosti, že pneu… »
» Alfred (Hlasovalo 18 lidí) 14.07.2015 21:56
stačí se dívat na kvaldu jaké časy dosahují v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jens

    Jens

    162.220.59.XXX
    Koukám, že se incinatusovi splašil koník. Hlavně, že pneumatiky už vydrží skoro celý stint naplno a týmy si vystačí s jedinou zastávkou. Už to v nehulte, pane senátore, jste všem k smíchu. Určitě tomu rozumíte lépe než Pirelli! 18

    + 20 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No když jezdí 4-5s pomalejší časy (jejich nejrychlejší kola!) než v kvalifikaci, pak se tomu nedivím. Škoda, že neuvidíme, kolik zastávek by jezdili, kdyby jezdili do 1s od kvalifikačních časů. Na 6? Na 8? 12

      + 5 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        31.192.64.XXX
        Kdyby jezdili všechny kola jako kvalifikační, tak jim nevyjde palivo. A žádná formule nebude vozit 1,5-2x tolik paliva.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Máš pravdu. Ale já nemluvil o průměrném kole, ale o nejrychlejším kole v závodě. A povolený průtok paliva mají v kvalifikaci stejný jako v závodě. Průměrné kolo také není 4-5s za kvalifikačním, ale ještě mnohem pomalejší (netroufám si tipnout o kolik). 03

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            Kolik mají paliva v kvalifikaci, nějak si to nevybavuju..

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jestli se nepletu tak, jsou omezeni jen průtokoměry. Tuším 100kg/h.

              + 3 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ladys

                ladys

                178.23.219.XXX
                Tak pak porovnáváte hrušky s jabkama...
                Spíš prase s koněm 03

                + 6 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jak jsem psal, pokud bych porovnával průměrné závodní kolo, pak souhlasím. Porovnávám nejrychlejší kolo. Kde nic nebrání použít stejný průtok jako v kvalifikaci.
                  Dám ještě jeden argument. Tento rozdíl mezi kvalifikací a závodem je od roku 2010 a omezení paliva je až od roku 2014. Proč tedy byly tak pomalá kola v závodech už tehdy a od té doby se rozdíl víceméně nezměnil? Nemůže za to šetření gum? 03

                  + 3 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ladys

                    ladys

                    178.23.219.XXX
                    Nejde jenom o průtok, ale i váhu a jak staré jsou pneu.

                    Nejen šetření, ale i degradace. A někdy i to, že ten nejlepší už nemusí jet naplno...

                    + 4 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Jens

    Jens

    162.220.59.XXX
    Nj, a pak přijde takový Mike17 s tvrzením, že pneumatiky vydrží naplno jen 2 kola a jak je Pirelli špatné, že neumí udělat trvanlivou pneumatiku. 03

    + 17 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      188.167.24.XXX
      Mike17 preháňa, Pirelli na plno nevydržia ani trasu z pitlane na štartový rošt.

      + 11 / − 20

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      stačí se dívat na kvaldu jaké časy dosahují v třetí části na použité sadě s 3-4 odjetými koly (z toho plovina inlapy) a jaké na nové...pak bys možná neryl do Mika. Můžeš s tím třeba nesouhlasit, ale celý stint odjetý "naplno" je stejný nesmysl jak štědrý řecký bankomat...

      + 18 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    85.70.185.XXX
    Zvláštní - jednou jsou tu stížnosti, že pneu odejdou po chvíli jízdy za jinym autem a je potřeba je pořád šetřit, podruhý zase stížnosti, že vůbec nedegradují... Chcete 2-3 zastávky? Tak je nařiďte pravidly, jedna věta. V čem je problém? Chce Pirelli donutit k více zastávkám? Ať všude vozí super měkkou a měkkou směs. Z F1 se stal hroznej cirkus alibismu.

    + 18 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      188.167.24.XXX
      Kde vidíte rozpor? Žiaden tam nie je. Tímy idú na jednu zastávku, lebo je to najrýchlejšia cesta do cieľa. Pirelli síce deklaruje, že teoreticky by boli dve zastávky rýchlejšie, ale prakticky sa ich pneumatiky rozpadnú po jednom ostrejšom prejazde zákrutou a preto sa dve zastávky nedajú v pretekoch využiť.
      Nikde sa nehovorí, že pneumatiky nedegradujú. Degradujú, a veľmi. Len tímy sa s tým naučili pracovať. Ak tu je niekto alibista, tak je to v prvom rade Pirelli, ktoré nedokáže vyrobiť pneumatiky hodné F1 a neustále hľadá výhovorky na to alebo ono.

      + 7 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama