DISKUZE K ČLÁNKU Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Ani zákaznické vozy by podle šéfa Toro Rosso, Franze Tosta, nebyly levnou záležitostí. Dle jeho odhadů je třeba počítat s výši rozpočtu, který by dosahoval až 50 % rozpočtů špičkových týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tost: Zákaznické vozy nebudou levné, náklady by dosahovaly až 50 % rozpočtu špičkových týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 03.06.2015 13:51 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Presne tak,.. ...Frannz má v tom jasno a pritom by tie autá neboli to pravé orechové, z Orechovej potône a lepších garáží v Senci. Boli by to len druhoradé braky pre druhoradých nádejníkov. 02 Ako bol Hops ! 18 11

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Janko z Orechovej potône

      109.81.245.XXX
      Pocuvaj ty Madarsky nadenik, co ti do Orechovej Potone? Vies vobec, kde to je? My tu mame super auta, upravenu Skodu 120L s novym vybrusom i Jawu 250! Sak ty si o tom mozes nechat len snivat, ked vy nemate internet ani elektricky prud cez vikend. 18 11

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Inak, ja som z Felvídeku,... ...z Hornej Zeme a ty z Dolnej, keď už tak o tom drmolíš a nepochopil si ma o čom básnik hovoril. 20 Ja som to prirovnal práve k autám, ktoré ako prototypy jazdia ako závodné po Slovakoringu a ktoré sú preto také dobré, lebo nie sú zákaznícke, ale je to dielom rúk odborníkov v tomto fachu. Nejedná sa teda o autá z druhej ruky. Prácu v Orechovej potôni si vážim a tak isto aj tú tvoju a mal so voľakedy Peráka 350, ktorý bol rýchlejší ako Panelky a Kývačky preto, lebo v zadu bol brzdný bubon o priemere 150 mm a Panelka a kývačka ho má 160, preto zadná rozeta má nie 44, ale 47 zubov a preto boli Peráky rýchlejšie pri tom istom motore a pastorku. Ako vidíš stále mám v rýchlosti nad tebou na vrch. Inak mi tu máte elekriny dosť. Keď tu boli v 1968 Rusi a išli sa vyšťať do trávy, tak kričali:"Boľšaja technika v tráve elektrika !", lebo boli popŕhlený. Ahoj ! 01

        + 12 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama