DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli po analýzách v Austrálii: Auta jsou o 2 sekundy rychlejší, možná padnou letité rekordy
Pirelli po analýze dat z Velké ceny Austrálie uvádí, že jsou letošní vozy o dvě sekundy na kolo rychlejší než v sezóně 2014. Tento trend se bude projevovat také v ostatních podnicích tohoto ročníku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli po analýzách v Austrálii: Auta jsou o 2 sekundy rychlejší, možná padnou letité rekordy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
08:41 20.03.2015 77.240.96.XXXJak překvapivé Dovolím si připomenout situaci z loňského roku. Kdy spousta zdejších "odborníků diskutérů" plácala nesmysly o pomalejší formuli 1, než jsou ostatní série.
Hmm. Během loňska nebyl nikdo z GP2 rychlejší a letos už F1-turbo bude atakovat letité rekordy.-
AAA
11:50 20.03.2015 147.229.208.XXXVäčšina ľudí tu nadávala na zvuk a nejako si to v hlave spojila, že zlý zvuk = slabý výkon. A pritom bolo hneď jasné aj podľa koní, že tieto nové motory so všetkými MGU-XYZ sú výkonnejšie. A mne ani ten zvuk nevadil :P celkovo mi nevadí ba naopak som rád kam sa F1 uberá po technickej stránke. Po športovej stránke je to však už tragédia (dvojité body, zákaz meniť design prilby atď). -
-
-
Kapor
12:33 19.03.2015 80.87.214.XXXNo Pirelli si na zlepšení času,... ...prihrialo svoj predkrm pre zákazníkov, ktorý prezentovalo tak, ako keby to bola zásluha Pirelli, no pneumatiky išli na kolo s kvalitou dole, lebo sú medzi nimi väčšie rozdiely, ako minulý rok, kde sa to počítalo na desatiny sekundy. Ja si myslím, že autá budú aj s pribúdajúcim vzrastom výkonu a prítlaku len zrýchľovať, lebo opak by bol asi na škodu F1 a pneumatiky by mali byť voleno na závod tak, aby jazdci mohli dostať z auta maximum a jazdiť na hrane a na to potrebujú nielen kvalitné pneumatiky, ale aj správnu voľbu, pre ten ktorý závod, aby tímy mohli pripraviť auto tak, ako si to jazdci želajú, no práve Pirelli im to niekedy hatí, nesprávnou voľbou na ten, ktorý závod. A to by si mali v Pirelli konečne uvedomiť.
-
-
-
Loqenc
13:06 19.03.2015 77.240.177.XXXNe, buď kvalifikace s kvalifikací. a když to nejde kvůli různým podmínkám, tak třetí trénink s třetím tréninkem. Rozdíl mezi 3. tréninkem a kvaldou byl jen letos 1,5 s. Porovnávat celkový nejrychlejší čas je blbost, když se kvalda jednou jela na mokru.-
Karel
13:51 19.03.2015 78.157.160.XXXNeni to hloupost. Jak vidis, tak kvalifikace s kvalifikaci nesla, to by byla jeste vetsi ptakovina. A mas tam vsechny casy, takze si to misto brblani prostuduj a vyvod, jaky zaver potrebujes. Kdyby nekdo chtel neco zkreslovat, tak tam neuvede vsechna ta cisla i smesi. -
-
-
eliSKA-PUNKova
12:35 19.03.2015 178.41.65.XXXake jablko z hruskami? je tam tabulka a tam su porovnane jablka s jablkami a hrusky s hruskami plus v texte vysvetlenie, ze rozdiely v kvalde a zavode su ovplyvnene nerovnakymi okolnostami (v kvalde - vlani mokro, teraz sucho; v zavode - vlani makke, teraz stredne tvrde zmesi)
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek