DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den testů nejrychlejší Williams, McLaren s problémy, Maldonado boural + foto

TESTOVÁNÍ V BARCELONĚ II. - 4. DEN; Poslední den předsezónních testů je za námi. Týmy se v něm věnovaly závodním simulacím, nejrychlejší čas předvedl Williams. Jak den probíhal a jakých časů piloti dosáhli?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední den testů nejrychlejší Williams, McLaren s problémy, Maldonado boural + foto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 02.03.2015 11:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2015 10:27
Nemám to přímo z pravidel FIA, ale podle všeho… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 01.03.2015 09:28
Že má Hamilton na voze číslo 44 není až tak… »
» Iscarian (Hlasovali 5 lidé) 01.03.2015 15:34
Pokuď vypadnou v závodě oba Mercedesy, mohlo by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Nemám to přímo z pravidel FIA, ale podle všeho si svoje číslo může nechat 04
        ***
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          95.173.85.XXX
          o.k., takže něco pro mínusovače 03

          [odkaz na stránku]

          21.2
          Each ca
          r will carry the race number of its driver as published by the FIA at the beginning of the
          season or the race number that has been allocated to his replacement under Article
          19.1(b)(iii). This number must be clearly visible
          from the front of the car and on
          the driver’s
          crash helmet
          .
          Prior to the start of the 2014
          World Championship season race numbers will be permanently
          allocated to drivers by ballot, such numbers must then be used by that driver during every
          Formula One World Championship Event he takes
          part in throughout his career.
          Any new drivers, either at the start of or during a season, will also be allocated a permanent
          number in the same way.
          The only exception to this allocation process will be for the reigning World Champion who will
          have the
          option to use the number one. The number that was previously allocated to him will
          be reserved for him in subsequent seasons if he does not retain the title of World Champion.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            46.33.96.XXX
            Tak tak, jednička je právo, ne povinnost.

            Spíš je mi divný, že mu to dovolila vrchnost u Mercedesu. Jediný důvod, proč je Mercedes (a kterákoliv jiná automobilka) v F1 je propagace značky. Teď mají možnost dosáhnout na svatý grál - celou sezónu ukazovat auto s jedničkou na čumáku. Něco takového je pro reklamu k nezaplacení - a kvůli rozmaru rappera o tu možnost přijdou? Divný...

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              83.208.82.XXX
              Možná jsem měl zdůraznit, že Hamilton "by měl mít". Za sebe přiznávám, že se mi praktika startovní číslo 1 pro mistra světa líbila. Pokud ho Lewis nechce a může tak učinit, nic s tím nenaděláme, jen o tom můžeme debatovat 03

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                46.33.96.XXX
                Možná chce Ham udělat ze 44 stejnou legendu, jako je 46 v motorkách. Což by -přiznejme si- nebyla, kdyby v MotoGP byla povinnost vozit jedničku. Všechno má svoje výhody a nevýhody.

                + 6 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • RoBertino

                  83.208.82.XXX
                  Ona je také otázka, zda se budou čísla, která si pilot může nechat po celou kariéru, vyřazovat. To bychom byli asi hodně brzy na nule - kdyby se nepovolily trojmístná. Což vlastně upomíná na nedávnou stať o číslech, kde se někteří lidé pozastavovali nad tím, proč se o číslech tolik mluví, že jsou v podstatě neviditelná.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    95.102.39.XXX
                    urcite sa casom niektore vyradia, to je bezna prax v mnohych sportoch ale na to bude musiet ten jazdec dokazat nieco vynimocne

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • RoBertino

                      83.208.82.XXX
                      V této konstelaci mě napadá opravdu jen Mansellova 5. Mistři světa měli ve své podstatě tu "nevýhodu", že čísla měnili. A z ti, kterým čísla zůstávala (třeba 25 Laffite, 4 Depailler, 27 Villeneuve), u těch bude určitě dost lidí mudrovat, zda vlastně něco dokázali - počet vítězství pod deset, žádný titul apod. Je to prostě relativní. A je fakt, že se některá čísla v jiných sportech vyřazují, ale nikdy z celého odvětví. Činí tak jen jednotlivé kluby - snad jediný případ, co mě napadá, je Gretzkyho 99, ale i ta nesmí být jen v NHL - pokud si ji někdo dá v naší lize nebo KHL, tak to asi nepůjde zatrhnout.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        95.102.39.XXX
                        samozrejme to plati len pre tuto a mladsiu generaciu jazdcov, kedze oni budu pouzivat po celu karieru jedno cislo
                        a tiez sa nebude(ak vobec) vyradovat v celom motosporte ale len v F1, cize to iste ako ked vyradia cislo v nhl,...
                        a mam taky pocit ze aj na urovni reprezentacii obcas dochadza k vyradovaniu cisel, a ak by ta moda prisla aj do f1 tak urcite to nebude nic masove

                        skor bude zaujimave ako doriesia "ochrannu dobu" ked niekto skonci hlavne z tych lepsich jazdcov, ci hned bude ich cislo k dispozicii alebo bude to cislo pre nich par rokov rezervovane keby nahodou sa rozhodli vratit

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Pepan

                          Pepan

                          89.24.157.XXX
                          Mě by zajímalo, jak by se řešila situace, pokud by se pilot F1 vrátil po přestávce do kokpitu a jeho číslo bylo mezitím obsazeno. Byla by povinnost mu je vrátit a nebo by si musel vybrat jiné číslo?

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            95.102.39.XXX
                            ved to by aj mna zaujimalo
                            ale predpokladam ze par rokov budu tie cisla nedostupne, hlavne ak pojde o jazdcov co odjazdili viac sezon

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • anonym

                              89.176.85.XXX
                              jednoho dne čísla dojdou, to je jasné....takže se budou muset buď opakovat nebo se zase do tý doby změní pravidla

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.39.XXX
        nemusi mat ale len moze ak bude chciet a to je trochu rozdiel

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JaroB

          88.212.40.XXX
          Áno hneď ako zavádzali to číslovanie bolo spomenuté, že majster si môže vybrať či 1 alebo svoje ...

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama