DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den v Barceloně nejrychlejší Maldonado, McLaren opět trápila závada MGU-K + foto
TESTOVÁNÍ V BARCELONĚ - 3. DEN; V sobotu pokračuje předsezónní testování týmů Formule 1. Dopoledne, kdy se objevily přeháňky, byl nejrychlejší Max Verstappen s vozem Toro Rosso, odpoledne se na super-měkkých pneumatikách blýsknul Pastor Maldonado. McLaren většinu dne kvůli prostál v garáži.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Třetí den v Barceloně nejrychlejší Maldonado, McLaren opět trápila závada MGU-K + foto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chufu
22:01 21.02.2015 94.112.132.XXXNa výzvu redakce Mně osobně se nejvíc líbilo období let 1976-79, těsně před a při wing-carech a v počátcích turboéry. Snad trochu zkresleno mým končícím dětstvím, posledními roky života úplně bez starostí :-). Proto za nejhezčí auto považuju Brabham BT46 pro jeho nádherné čisté linie i lakování (a taky jsem tehdy hrozně fandil Laudovi) https://www.google.cz/search?q=brabham+BT+46&biw=974&bih=527&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=avDoVPPLMIfTaO7GgfAG&ved=0CB8QsAQ#imgdii=_&imgrc=FtwQaPOAz2Q7UM%253A%3BUJhTNLPdV63m3M%3Bhttp%253A%252F%252F2.bp.blogspot.com%252F-69-UrMgs1EA%252FT7_BeJeLA5I%252FAAAAAAAADLE%252FtA8DEQ4h1zw%252Fs1600%252F4056%252BBrabham%252BBT%252B46%252B1978%252B005.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftbslot.blogspot.com%252F2012%252F05%252F4056-brabham-bt-46-1978.html%3B1280%3B858. Ale i jeho předchůdce BT 45 byl krasavec, Gordon Murray rozhodně byl velmi nadaný konstruktér. Nádherný byl i Lotus 79 a svým způsobem i šestinožka Tyrrell - víc se mi líbila druhá verze z roku 1977 v barvách First National city.
Ošklivců byla spousta, viz třeba skoro všechny loňské ptakopysky a zfrankensteinovatělé mrože :-) -
-
-
-
rock
15:54 21.02.2015 46.33.96.XXXto redakce "Vyzvali bychom naše čtenáře, aby zkusili zapřemýšlet, které období F1 jim po vzhledové stránce vozů nejvíce ladí"
Tady to zapadne. Zkuste samostatný článek s výzvou, ať si v diskuzi každý napíše svůj oblíbený monopost - a pak na základě výsledků můžete třeba spáchat článek nebo sérii článků s důkladnějším představením zajímavých oblíbenců ;-)-
-
cheytac
19:30 21.02.2015 85.119.90.XXXJednoznačně Eagle T1G AAR103 z roku 1968
[odkaz na stránku]
Ale celá ta sezona stála za to. Žádná křídla, žádné reklamy... -
Arnoux
19:40 21.02.2015 217.66.164.XXXZdravím redakci a pokusím se tedy reagovat na výzvu o oblíbeném monopostu.
Pro představu mladé generace na foru jak se jezdilo v "pravěku" když jsme my staří koukali na záznamy jako kluci bych vybral následující trojici: (redakce asi ví proč , at mladí vidí jak to vypadá,když se pořádně foukne do patnáctistovky! )
Renault RS 10
Brabham BT52 s čtyřválcem! BMW M12
Lotus 97T s motorem Gordini EF 15
-
odin
01:35 22.02.2015 77.240.96.XXXTak konečně mám čas a možnost sednout k počítači.
Mých favoritů bude asi více.
McLaren M19 a M23 z r. 1976; M19 proto, že jsem přibližně v této době začal sledovat F1 a tohle auto mi utkvělo; M23 proto že v něm získal Hunt titul.
Ferrari 312T2 a T4; 312T2 bylo konečně ladné Ferrari; T4 proto, jak se konstruktéři vypořádali s řešením wings car u dvanáctiválce napříč.
Wolf WR1; proto že to byl první Wolf Harveyho Postelwaitha a hned hodně úspěšný
Ligier JS11 nádherné ladné křivky auta
Arrows A2 originální řešení auta
Lotus 78, 79, 88B; v případě Lotusů Chapmanovy éry je to jeden skvost za druhým. Těžko vybírat. Škoda, že osmaosmdesátka byla nakonec zakázaná, přesto byla krásná.
Toleman TG183B pro první pokusy s dvojitým zadním křídlem.
Renault RE10 První úspěšnější Renault.
Brabham BT45 a 46A; Dva komíny po stranách byly překvapivé řešení a prvnímu Brabhamu pro Laudu to také slušelo.
-
-
-
odin
16:29 21.02.2015 77.240.96.XXXPřemýšlel jsem, že na výzvu zareaguji, ale nemám (a asi ani nebudu mít ) dnes moc času, věnovat se diskuzi.
Každopádně já preferuji 70-tá léta z důvodu veliké rozmanitosti tvarů i barevného rozlišení aut. A pak se mi ještě líbila éra masivních zadních křídel cca 1983-84?
-
-
uzivatel001447
15:13 21.02.2015 188.123.100.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek