DISKUZE K ČLÁNKU Odchází tedy Alonso od Ferrari a jaké má možnosti?
Sebastian Vettel dnes ráno překvapil, když bylo oznámeno, že po sezoně opouští Red Bull. Samotný Vettel tuto novinku svému týmu prý oznámil včera večer. Více než jistě se jeví, že Němec skončí u Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Odchází tedy Alonso od Ferrari a jaké má možnosti?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:54 05.10.2014 93.99.87.XXXJeště bych se zastavil u tvé předposlední věty:
Před časem jsi mne napadl za tvrzení, že RB neměl dlouhodobě o 1-2s rychlejší auto než konkurence. Vyzval jsem tě, abys doložil aspoň jeden závod nebo jednu kvalifikaci aspoň jednoho RB, kdy měl náskok víc jak 1s. Už sis ten můj PŘESTŘELENÝ VÝPLOD ověřil? Omluva by nebyla?
Před časem (5-6 závod) jsi napadl mé tvrzení, že Mercedes začal sezonu nejdominantnějším způsobem za poslední dobu. Už ses podíval do tabulek? Byl to PŘESTŘELENÝ VÝPLOD?
Nebyly to tak trochu hysterické reakce?-
Nasir
01:03 06.10.2014 213.216.61.XXXTo má být manipulace nebo pokus o obhajobu? Těch diskuzí bylo hodně a na tohle jsem si zrovna nevzpomněl. Ty sis vybral jeden případ a myslíš, že jsem narážel zrovna na tohle? Dokaž to, Miku. Víš velice dobře, že těch diskuzí bylo hodně.
A když už jsi s tím přišel... pamatuju si, že jsem někam sem dával odkaz na závod, kde RB vyhrál s náskokem 30+ sekund. Bylo to v druhé půlce 2013. Nějaké výsledky závodů jsem procházel, takže tohle si pamatuju. A nebyl určitě jediný. Ve 2011 by se něco našlo.
Zadruhé ti asi unikla podstata. Pokud si vzpomínám, tak se mi nelíbilo to, že jsi na základě dominance Mercedesu bagatelizoval předchozí dominanci RB. Formulovals to tak, že RB vlastně nijak zvlášť nedominoval, protože Mercedes měl náskok ještě větší. To je sice hezké z pohledu čísel, ale jinak je to zavádějící. Nebo přímo manipulace. Protože začátek mnoha závodů v předchozích letech byl jako přes kopírák - Vettel pole, po startu ujel a pak budoval náskok půl sekundu až sekundu na kolo. Později spíš náskok kontroloval. Myslím, že to tam uvedl i někdo jiný. To je to, co mi vadilo.
Takže pokud ti mám odpovědět na poslední otázku - tu diskuzi si moc nepamatuju, ale zdá se mi, že hysterické to nebylo. A kdo ví, jestli nebyla naopak hysterická spíš ta tvoje původní argumentace, která se snažila bagatelizovat dominanci RB.
Jestli byla napsaná podobně jako 04.10.2014 17:06 (to nevím), tak by mě to nepřekvapilo. Spokojen?-
Mike17
11:00 06.10.2014 93.99.87.XXXSamozřejmě, že jsi nemyslel tyhle případy. Jen jsem chtěl ukázat, že minimálně ne všechno na co reaguješ jsou přestřelené výplody.
Tenkrát jsem já reagoval na kohosi, kdo tvrdil, že RB měl DLOUHODOBĚ (to slovíčko je tam důležité) o 1-2s rychlejší auto než ostatní. Pouze jsem napsal, že to není pravda. Následovala tvá typicky agresivní reakce, co si to vymýšlím za pitomosti (samozřejmě volně přeloženo). Tak jsem tě vyzval, abys mi doložil aspoň jeden závod, kde to tak bylo. A protože jsem věděl, že budeš argumentovat šetřením vozu, tak jsem slevil i na kvalifikaci, kde jak snad sám uznáš nikdo vůz nešetří a RB v nich měl větší dominanci než v závodech. To, že vyhrál tuším 2 závody o 30+s není žádný důkaz. Sám víš, že každý závod má minimálně 44 kol. A i kdyby to bůhvíjak šetřil, pak 2 závody mezi kterými byly závody s náskokem do 10s nejde určitě označit za DLOUHODOBOU dominanci 1-2s na kolo. A dlouhodobě neznamená ani prvních pár kol, které Vettel zajížděl pokaždé, když byl na začátku ve vedení. Tohle dělal i v závodech, které nakonec nevyhrál. Kdyby měl tak dominantní auto jako v prvních kolech, proč se nakonec nechal předjet (třeba tušim Austin 2012)? Ona to byla totiž jejich strategie. Na začátku na rozdíl od ostatních nešetřil gumy aby si udělal náskok, ale na konci stintu byl většinou Alonso rychlejší a začal ho dojíždět (nebo už neztrácel tolik). Navíc sám RB přiznal, že měli systém který jejich vůz dělal v prvních kolech rychlejším.
S Mercedesem to byl druhý případ. Jen jsem konstatoval, že takovou dominanci na začátku sezony dlouho nikdo neměl. Opět jsi to označil za pitomost. A stačí se podívat do tabulek a fakt neměl. Netuším, co sis myslel že chci naznačovat. Napsal jsem něco co je pravda. Oba byste mohli zkusit reagovat na to co píšu, a ne na to co vy sami vidíte mezi řádky.
Aspoň mám tolik slušnosti, že pokud něco špatně pochopím, nebo mi můj názor někdo vyvrátí, pak mi nedělá problém se omluvit. Třeba včera s tou Odinouvou "jistotou".
-
-
odin
11:07 06.10.2014 77.240.96.XXXMiku brzdi. Mercedes nezačal sezónu nejdominantnějším způsobem.
V Austrálii měli náskok v Q 0,317sec. v Mal. 0,055sec v Bah 0,8sec v Chině 0,59 ve Špan. 1,05sec. srovnávám s rokem 2011 a RBR.
V Austrálii měli náskok v Q 0,77sec. v Mal. 0,1sec v Chině 0,7sec v Tur 0,52sec. ve Špan. 0,98sec.
Ta čísla se mi zdají dosti podobná. Někdy byl na tom lépe letošní Mergl, někdy RedBull v roce 2011.
Kdo nechce vidět nevidí. Na druhou stranu statistika zase tolik nevypovídá. Jak jsem ti psal dříve. Vettel většinou v začátku závodu všem odjel, během 3-5 kol získával náskok 2,5-3sec na kolo a pak už jenom kroužil a náskok hlídal. V závěru si ještě zajel nejrychlejší kolo. Je rozdíl porovnávat tyto jeho závody s letoškem, kdy oba piloti Mercedesu mohou spolu bojovat a také bojují o vítězství. Tak že mačkají ze svých aut maximum po celý průběh závodu. Čili jedou naplno celý závod. Ne jako Seb, kterému k vítězství stačilo většinou prvních pár kol a pak závěrečné nejrychlejší kolo.-
Mike17
11:56 06.10.2014 93.99.87.XXXVíš Odine, v jednom ses nezměnil. Vybíráš si co se ti hodí. F1 se hodnotí v bodech, za které se rozdávají tituly. A samozřejmě jsem proto hodnotil dominanci z tohoto hlediska. Bylo to po Španělsku, takže po 5-ti závodech:
2014 Mercedes: 5xprvní místo, 4x druhé=197b
2011 RBR: 4x první místo, 2x druhé=136b
Není jasné, který tým byl dominantnější??????
Já nepsal, že RB v té době nebyl vůbec dominantní, jen že nebyl tolik!!! A na to, aby to někdo označil za pitomost, chce něco víc než PODOBNÁ čísla z kvalifikace.
A pokud označuješ statistiky za zavádějící, pak moc nechápu proč nevyhráli v Číně, když jim stačilo jen pár kol na dostatečný náskok. A proč získal Mark jen jedno 2 místo, když měl tak dominantní vůz a neměl technický problém?
Kdyby Nasir jen napsal, že podle kvalifikace to vypadá vyrovnaně, pak bych souhlasil. Ale on se tradičně pouze urputně snažil jen o to, aby můj názor vyzněl hloupě a označil to celé za pitomost. Bez ohledu na to, že čísla moje slova potvrzují.-
odin
13:38 06.10.2014 77.240.96.XXXNevybírám si, co se mi hodí. Ty jsi psal, že RBR neměl v minulosti 1- 2 sec převahu, jako ji má letos Mercedes. V závodech ji neměl ani RBR ani Mercedes a stejně tak v kvalifikacích. A teď zase argumentuješ body a bodovými rozdíly. Tak nevím, kdo si vybírá, co se mu právě hodí.
Ta čísla z kvalifikací vypovídají dokonce, že RBR měl větší převahu, než Mercedes. V Aus o 0,45sec v Mal o 0,045sec. v Chině o 0,11sec pouze ve Špan byl Mergl o 0,07sec "lepší" a neporovnatelný jeden závod Turecko x Bahrajn.
Čili větší dominance v kvaldě (kdy podle tebe všichni jedou naplno) byla v roce 2011 na straně RedBullu. Ano, můžeme se tu dlouze hádat o to, zda byla dostatečně větší pro tvé vnímání reality a mé, nebo Nasirovo. To už je druhá věc.-
Mike17
14:16 06.10.2014 93.99.87.XXXTak změna. Teď sis nevybral část něčeho, ale smíchal jsi 2 naprosto nesouvisející tvrzení, aby se ti to hodilo.
Ne Odine, nic si nevybírám!!! Nasir napadl 2 mé na sobě naprosto nezávislé komentáře pod jinými články (což jsi asi nepochopil)!
V jednom jsem psal, že RB neměl DLOUHODOBĚ dominanci 1-2s na kolo na soupeře. Nijak jsem je v tom nesrovnával s Mercedesem, tudíž jsem netvrdil, že Mercedes takovou dominanci má!!!!! Nasir mne napadl, že si vymýšlím. Chtěl jsem uvést příklad kdy takovou dominanci měl. Zatím ho nanašel. Tečka!!!
V druhé jsem psal, že Mercedes má nejdominantnější nástup do sezony (nic o 1-2s na kolo!!!) za poslední roky. Za prvé jsem měl namysli celkem logicky závody, ne kvalifikace! Za druhé jsem mluvil o týmu!!! Ne o lepším z týmu, nebo o jednom z pilotů týmu. Ale o týmu, který tvoří 2 piloti. Tvoje časy z kvaldy patrně nebudou průměrem obou pilotů že? Vyjde ti to stejně když započítáš i dvojky? Já si to spočítal a po započítání týmových kolegů byl odstup RB od nejlepšího konkurenta v časech za těch 5 kvalifikací 1,662s, zatímco u Mercedesu 3,559s. Takže ani v těch kvalifikacích RB nedominoval víc, než Mercedes letos.
Co chceš víc? Budeš si vymýšlet další kritérium, jen abys nemusel uznat, že mně Nasir napadl v obou případech neprávem?-
odin
15:18 06.10.2014 77.240.96.XXXTak to se omlouvám. Fakt jsem nezaznamenal, že šlo o dva různé a na sobě nezávislé případy. Já si jenom pamatuji 1-2 sec/kolo a chápal jsem to jako srovnání RBR/Mercedes.
A pro objasnění. Já jsem vzal vítěze Q a porovnal s prvním soupeřem s neMercedesem. Čili pokud byl druhý v pořadí pilot Mercedesu porovnával jsem to až s třetím časem. Obdobně jsem postupoval v sezóně 2011, ale tam jsem porovnával RBR.
Ne nechci si vymýšlet jiná kritéria. Přesto si neodpustím malou poznámku, která se váže k této diskuzi.
Zatímco ty zpochybňuješ moje hledisko při porovnávání týmů a argumentuješ "druhým pilotem". Nyní ti "druhý pilot" docela dobře posloužil, co? Já ti na to také mohu napsat: "...a zkus si představit (pokud to dokážeš), že by Ricciardo měl za kolegu někoho rychlejšího než je Vettel, nebo Hamilton někoho pomalejšího, než je Rosberg." (použil jsem parafrázi tvého výroku zde). Výsledky by byly zcela odlišné. Ono je to totiž dost ošidné. Ale mohl bys alespoň dodržovat jakési zhruba stejné hledisko na podobné situace. Opět mě obviňuješ z věcí, které děláš především sám.-
Mike17
15:45 06.10.2014 93.99.87.XXXOmluva se přijímá (a jsem rád, že ti nedělá problémy se omluvit).
Já to počítání kvaldy pochopil, ale já mluvil cíleně o týmu. Proto jsem k tomu připočetl i kolegy.
K poznámce: Kdybych srovnával VOZY, pak bys měl naprostou pravdu. Ale já mluvil o TÝMU (vůz s příslušnými oběma piloty). Dovolím si tvrdit, že je Mercedes pořád nejdominantnějším týmem za posledních 10 let (jak jsem psal), ale nebudu tu spekulovat o kolik rychlejší mají vůz (protože neznám rychlost samotných pilotů Mercedesu a tehdejšího RB). V tom je rozdíl a to jsem vyčítal tobě!
Tudíž v tom rozpor nevidím a myslím, že v tomto světle dodržuju stejné hledisko na STEJNÉ situace.
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
08:30 05.10.2014 93.99.87.XXXPokud myslíš diskusi na téma rychlosti jednotlivý vozů, pak na svých názorech nemám co měnit. To jistě myšleno jako vtip nebylo.
My se bavili o tom, jak si vyložil Odin narážku na společné ježdění AloxVet v jednom týmu. Tam si to vyložil úplně jinak, než to bylo myšleno.
To, že nám náš styl psaní navzájem hodně nesedí klidně podepíšu.
-
-
-
Mike17
22:08 04.10.2014 93.99.87.XXXNo souhlasím s tím, že je vidět rozdílnost našich povah.
Já přece nepsal, že Alonso MĚL kdysi něco dokazovat. Ale že BY MOHL v PŘÍMÉM souboji prokázat svá tvrzení v příští sezoně (kdyby neodešel od Ferrari). Tím nebylo myšleno, že by MĚL a že by tomu měl obětovat svoje plány na přestup kamkoliv. Jen by se mi to srovnání líbilo. Ty bys nebyl zvědavý, jak by to dopadlo?
A ani netvrdím, že by Alonso před Vettelem utekl. Napsal jsem DOSLOVA: "Jestli odejde, já mu to zazlívat nebudu. Ani si nebudu vymýšlet stupidity o tom, jak se souboji s Vettelem úmyslně vyhnul."
Myslím, že jsem to napsal celkem jasně ne?
O tom kdo první přišel s výměnou týmů nevím, je mi to jedno a ani se mi o tom nechce spekulovat. O tom, že jde Alíkovi hlavně o titul nijak nepochybuju.-
odin
22:46 04.10.2014 77.240.96.XXXMiku, mě by zajímalo, jak by dopadla spousta soubojů potencionálních týmových kolegů. (Senna x Schumacher, Mansell, Piquet, ale i Brundle, nebo Schumi x Prost, Kimi, Mika, Alonso, Hamík, nebo i Montoya atd). Jenže jedna věc je přání a druhá realita. Některé souboje byly vyloučeny už z důvodů, že si TOP piloti vybírali spíše nosiče vody, než soupeře. V tomto považuji za skutečného Pána pilota Alaina Prosta. Ten jezdil s mistry světa a nijak mu to nevadilo a když se jednalo o Sennově angažmá u McLarenu, podpořil jej. Ostatní spíše intrikařili a intrikaří dodnes.
Jinak si myslím, že Alonso s Vettelem společně u Ferrari stupidita je. Minimálně stejná, jako, že se souboji úmyslně vyhnul.
Prostě ty tu většinou píšeš nějaká svá zbožná přání, jež jsou mimo realitu a pak se je snažíš nějak obhájit. Většinou se snažíš odpůrce nachytat na nějakém nepodloženém tvrzení a tak dokázat jeho "nekompetentnost". Když se to nevede, prohlásíš vše za vtip, či sarkasmus. Zkus někdy diskutovat bez "pózy" za sebe a v realitě.-
Nasir
23:31 04.10.2014 213.216.61.XXXTo je zajímavá věc u Prosta. Musel to být menší egoista než většina ostatních mistrů světa.
Hele, ale s tím Alo a Vet ve Ferrari - uvažuju, nakolik by bylo možné, že by chtěli Kimiho vyplatit ze smlouvy kvůli špatným výsledkům. Oni ho přivedli hlavně jako pojistku, kdyby Alo odešel, protože Alo se chytl s Ferkem už loni. Pokud se by teď dohodli s Vettelem, už by Kimiho vlastně nepotřebovali. Na druhou stranu problém je hlavně ve vývoji, takže proč si dělat starosti s vyplacením jednoho pilota atd. A dvojice Alo+Vet by byla víc problémová než Alo+Kimi.
Ten konec - víceméně souhlasím. Mike si rád rýpne, pak je chvíli hysterický, jako by vše myslel zcela vážně, pak to bere zase jako vtip atd.-
odin
00:21 05.10.2014 77.240.96.XXXTak Prost egoista jistě byl také. A také "ovládal" týmy, kde působil. Ale nevetoval své kolegy, jen proto, že v nich viděl potencionální nebezpečí svého postavení. Ke svým výsledkům nepotřeboval nosiče vody, kteří by na něho pracovali. Jezdil trochu stylem "Alonso". Dokázal z každého závodu vyždímat body, ale nikdy nechodil za hranu. A tak ve spoustě závodů "přepouštěl" vítězství Sennovi, který jezdil stylem "všechno, nebo nic". Bohužel tehdá byla pravidla podporující Sennův styl a Prost většinou získané body odečítal, zatímco Senna také často nedojel a tudíž nezískal nic. Ale kdo nic neměl, nemusel nic odečítat.
AloxKimi: Však o tom tu celou dobu píšu. Podle mne Ferrari loni zabilo dvě mouchy jednou ranou tím, že přivedlo Kimiho. Jednak, tím dali Alonsovi přes prsty a ukázali, že jim nebude přerůstat přes hlavu. A druhak, kdyby Ferda odešel, měli by náhradu. (U Ferrari to stavěli vždy na zkušeném pilotovi).
Ale stejnak si myslím, že se čekalo na Alonsovo rozhodnutí. Dle smlouvy mohl odejít už loni, stejně tak i letos. Pořád mu slibují auto schopné boje o titul a skutek-utekl. Myslím, že to Ferrari nemělo ve svých rukou (přestup FA). Zato příchod SV ve svých rukou měli. A Kimiho vyplatit, kvůli špatným výsledkům? No nevím. Nepřipadá mi, že by nové vedení nechtělo dát Kimoušovi čas na adaptaci v týmu, alespoň dvě sezóny. To by musela být Vettelova podmínka. Jako že by nechtěl v týmu Kimiho. Jinak tam hrají vždy raději se zkušeností, než by riskovali mladíky. Navíc dvojice Vet+Kimi zase tak konfliktní být nemusí, pokud nebudou oba bojovat o titul, a-la Ros x Ham. Jak jsi napsal, jde o vývoj. Allison je velice slušný designér (viz lotus), Kimi i Seb jsou dobří "šetřiči" pneu, tak proč celou konstrukci auta nepostavit na těchto faktech?
Mika považuji za kamaráda, ale vadí mi přesně jeho styl, který jsi popsal. Já tu píšu zcela vážně a za vším si stojím. Pokud se uchýlím k nadsázce, snažím se to minimálně patřičně osmajlíkovat. Nikdy jsem netvrdil, že vše co napíšu, je pravda. Ale je to můj názor, za kterým si stojím, i když mnohdy vychází jen z indicií. Ostatně, i názory lidí kolem paddocku, jsou z valné většiny postaveny na indiciích. Pravda se ve formuli 1 střeží důsledně pod pokličkou.-
Mike17
08:35 05.10.2014 93.99.87.XXXAsi by jsme se měli domluvit, jaké smailíky mám používat, abys pochopil že je to myšleno úsměvnou formou. Ale ono šlo spíš o to, že jsi měl pocit, že nějak snižuju Alonsa, že měl někdy něco dokazovat. Ale když si to přečteš znovu, nic takového tam není.
Jinak za vším co jsem napsal si stojím, jen se za tím musíš trochu snažit najít to co píšu a nehledat za vším útok na tvého oblíbence.
-
-
-
-
odin
00:37 05.10.2014 77.240.96.XXXProblém je, že Mike nahodí "udičku" a když následuje trochu slušná argumentace proti, je nejprve hystericý a když pozná, že by to nemusel "ustát" převrátí vše ve vtip. Bral bych jeho fórky, pokud by se neuchyloval k hysterii a fórek odhalil hned po první reakci. Mně nevadí, když si ze mne někdo utahuje. Mně vadí kličkování.
Logika zdejších příspěvků s tím nemá nic společného. Většina zdejších diskutérů je na vysoké úrovni a jejich příspěvky logiku mají. To, že se s někým neshodnu, je druhá věc.
A pár trollů, kteří si sem chodí léčit komplexy, rozhodně nemůže zásadně pokazit renomé tohoto webu. Nemyslím si, že by zdejší úroveň byla taková, jakou popisuješ.-
Mike17
08:25 05.10.2014 93.99.87.XXXPromiň Odine, ale když si ten první příspěvek přečteš pozorně znovu a trochu se nad tím zamyslíš, pak ti dojde, že nejde o žádné snižování Alonsových schopností, ale o pouhé zamyšlení nad tím, jak by to vypadalo s narážkou na Alonsova slova (jestli by byla pravdivá). A kdybys na mých příspěvcích nehledal vždy útok na Alonsa a trochu nad tím pouvažoval, pak bys přišel i na to, že Alonsa jako pilota jsem neshazoval nikdy a mnohokrát jsem tu psal o tom, že ho považuju za naprostou špičku.
Co se týká srovnávání vozů pak si stojím za tím co jsem napsal. Nevím, co na tom bylo hysterického, ale vzhledem k tomu, že Nasir toto slovo používá na jakoukoliv (téměř) mou reakci, tak to beru s rezervou. Nevím, jestli není trochu hysterické označit člověka, který si není jistý který vůz či pilot je rychlejší (dokonce uznává že Ricci je rychlejší) za zaslepeného fanboye. Nechci vědět, jak označujete ty, kteří považují za lepšího Vettela.
Vtip byl myšlený v prvním příspěvku a následné diskusi kolem Alonsa, na kterém ses neustále točil. Krátká diskuse kolem srovnávání vozů byla myšlena vážně. Ikdyž ne tak vážně, jak to bereš ty.-
odin
10:09 05.10.2014 77.240.96.XXXKdyž si ten první příspěvek přečtu pozorně znovu, dojde mi, že je to pitomost postrádající logiku, po které B2SoS volá.
Zopakujme si fakta. Vettel byl (je) mistrem světa, kterému RedBull poskytoval TOP auta. U RBR měl postavení týmové jedničky. TR byla stavěna v jeho prospěch a i ty jsi po dlouhých diskuzích byl nucen toto přiznat. Čili těžko měl SV touhu odcházet k Ferrari k Alonsovi, aby cosi dokazoval. Nebo snad víš o jeho nespokojenosti v minulých letech u RBR? Já ne. Pokud došlo k nějakým "námluvám", jednalo se o aktivitu Ferrari. A to opět z důvodu, kdy jim hrozil "odchod" Alonsa. Čili hypotéza, kterou sis vycucal z prstu, že by měli spolu jezdit v jedné stáji Alonso a Vettel, aby Alonso dokázal, že je lepším pilotem, je naprostý nesmysl. A nesmysly mi fakt vadí.
Nevím, zda jsi hysterický, jak píše Nasir, ale je fakt, že scénář diskuzí s tebou se opakuje. ...napíšeš nějakou "větší, či menší hloupost, po odmítavé reakci kohokoliv zde, na něho zaútočíš. Pak začínáš kličkovat, případně se snažíš vše obrátit v žert, či sarkasmus.
Napiš mi sem, kdo, kdy a kde z osob kolem F1 (kterým tak bezvýhradně důvěřuješ) uvažoval o spojení Vettela s Alonsem v jedné stáji. Klidně sem dej i odkaz a já se ti omluvím za všechny ty "pitomosti a hlouposti", kterými jsem tvé příspěvky častoval.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek