DISKUZE K ČLÁNKU F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů

Šéfové týmů začali zkoumat, jak udělat v budoucnu závody obtížnější pro piloty. Tato iniciativa vznikla v rámci snahy učinit F1 zajímavější. Podle šéfů týmů je jedním z důvodů, který odrazuje fanoušky od sledování závodů, domněnka, že je jízda s monoposty moc snadná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 by měla být v budoucnu obtížněji řiditelná, souhlasí šéfové týmů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 28.09.2014 14:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Milan B. (Hlasovali 4 lidé) 26.09.2014 19:19
. Prehrávať bolo vždy ľahké. Kto sa len vozí v… »
» pomfir (Hlasovali 4 lidé) 28.09.2014 14:52
Vše je moc sešněrované a vedeno direktivně tam je… »
» SebVonVett (Hlasovali 2 lidé) 27.09.2014 21:30
Plný souhlas s Prostem. Nejsem zastánce … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pomfir

    pomfir

    89.103.28.XXX
    Vše je moc sešněrované a vedeno direktivně tam je problém Myslím, že větší flexibilita při počtu zastávek v boxech + možnost používat pneumatiky podle vlastního uvážení by pomohlo.
    Jezdilo se na různých pneu nebyl to monopol jenoho výrobce a přezouvalo se když bylo potřeba zastavovalo v boxech také.
    To je ta cesta změnit pravidla.
    Nyní se vše halí do oblaků zvaných Bezpečnost což je pěkné ale jak vidět neúčinné. Diváka to neláká, zajímá jej zejména nebezpečí + jak jej který jezdec a tým zvládne.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SebVonVett

    SebVonVett

    79.127.137.XXX
    Plný souhlas s Prostem. Nejsem zastánce letošních pravidel, ale v tomto článku se udeřilo na podstatu věci. Alain zatraceně dobře ví, o čem mluví...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    ground effect Řešením je ground effect.
    Pneu - to bych vyřešil povolením dotankování. Pokud chceme vidět zastávky v boxech a kvalitní pneu zároveň, není jiná cesta.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ppp

      217.170.97.XXX
      Podle mě by pomohlo zvětšení výkonu a zmenšení přítlaku. Také by dal pryč DRS a tyhle věcičky. Tankování v boxech bych taky dovolil. Bylo by dobré vidět jak se s auty perou a jdou do smyku.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Arnoux

    217.66.164.XXX
    Při vší uctě Při vší úctě k Alainovi,nenapadlo ho že dneska jsou piloti daleko trénovanější než dřív? Je to v každém sportu.
    Hokejista z doby před 30 lety by zdechnul po dvou střídáních.Když si to člověk pustí na záznamu jsou to chodecký závody.O fotbale ani nemluvě.

    Ti kluci z dnešní doby jsou neskutečně fyzicky připraveni a tvrdit,že je dnešní řízení jednodušší-to se mi zdá jako naprostá blbost i když ji říká velikán F1,zvlášt když s tím ani nejel.

    Neříkám ale,že to dřív bylo nenáročný.Když si vezmu,že měl Hunt tři buchty do rána na pokoji a pak jel závod kterej vyhrál.Klobouk dolů 12 12 12

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.120.XXX
      tou prvou vetou si to vystihol presne ale s tym poslednym odstavcom nesuhlasim, prave na takych ako hunt ktory len chlastali, fajcili a trt..kali sa da dokazat ze to v minulosti az take tazke nebolo 12

      to ze po pretekoch odpadavali bolo sposobene tym ze neboli jednoducho dobre fyzicky pripraveny

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      109.81.147.XXX
      Tohle zajisté Alaina nenapadlo...02

      Samozřejmě, že má pravdu...

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        nema 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          109.81.147.XXX
          Nevím jestli to není ironie... Ale něco přidám... Nejde jen o srovnání s 80-90tými lety... Alonso a další to srovnávají s lety 2000-05...

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Jyrki

      46.33.112.XXX
      Nemáš pravdu. V době Alaina Prosta byla v autě normální řadící páka. Při řazení šla ruka dolů z volantu. On je velký rozdíl když formuli řídíš jednou rukou a druhou řadíš nebo když řídíš neustále oběma rukama a jen mačkáš čudlíky.
      Ale ono to půjde poměrně snadno dokázat. Ať posadí Maxe do vozu z 80.let.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    . Prehrávať bolo vždy ľahké. Kto sa len vozí v pohode niekde vzadu nemá v F1 čo robiť. To asi písal nejaký robotník, ktorý by dal najradšej úradníkom zo závisti 10 kilogramové perá.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to tým, že autá sú,... ...na vyššej technickej úrovni a prácu fyzickú nahradila práca psychická, ktorá si vyžaduje sledovanie a ovládanie spústy prvkov na volante a to nielen prepínaním na obrazovke, ale aj ovládačmi na a pod volantom. Preto návrat do minulosti by nebol normálny, lebo by to hraničilo so zdravým rozumom, ako kopať tunel Dubná Skala - Višňové ručne, ako boli vykopané dva jednokoľajné a jeden dvojkoľajný Košicko - Bohumínskej, ale raziacim štítom ako sa to obvykle robí aj v zahraničí, kde ich vykopali spústu a pochvaľujú si to, ale opálený spoluobčania by to radšej robili postarom a nemuseli vysedávať na lavičkách a rozmýšľať, kde čo ukradnúť. .11 18

    + 11 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.150.XXX
      Tento príspevok sa od polovice nedá prečítať! Tak ako všetky kaprovské..

      + 10 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ty si asi tiež z toho etnika,... ...čo nenávidí duševnú prácu a radšej by išli kopať tunel ručne, lebo pri tom netreba rozmýšľať. No ak Váhostav skrachuje, možno sa tam uplatníš a konečne sa naučíš čítať ! 11 18

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    31.130.162.XXX
    2016 Poriadne motory (zvyssit prietok + max. hmotnost paliva) + prilnavejsie pneu. + mensi aero. pritlak :) :)

    + 16 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    Pneu Gumy hoši.. hlavně gumy! Závody jsou sice zajímavé strategiemi a tak dále, ale myslím si, že je třeba více mechanického gripu a udělat pořádnou závodní směs, aby bylo možné tlačit na pilu celý závod.. :)

    + 13 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Karel

      89.103.122.XXX
      Ano, dostanou gumy jak ty říkáš, a místo aby jeli na max celej závod a přezouvali, tak to nastaví tak že pojedou šetrněji bez boxu až do konce..viz. třeba 2009, tam to taky tahali na jeden povinej box..

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama