DISKUZE K ČLÁNKU Co říká Red Bull na omezení rádiové komunikace?

Šéf Red Bullu Christian Horner omezení rádiové komunikace z boxů směrem k pilotovi vítá. Proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co říká Red Bull na omezení rádiové komunikace?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 12.09.2014 23:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 14 lidí) 12.09.2014 11:06
"proto podle mě první závod jakoby… »
» Mr.B (Hlasovali 2 lidé) 12.09.2014 19:15
Myslím, že jsi nečetl pravidlo omezující… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Christian, rád čurá po vetre,... ...preto novú úpravu pravidiel víta. 11 18

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    194.228.208.XXX
    Tohle pravidlo má šanci Pokud ho budou týmy respektovat, takže palec nahoru...

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      95.102.120.XXX
      no vo velkom to obchadzat nebudu moct
      take sprostosti akoze budu pouzivat rozne sifrovane spravy ako to tu niekto tvrdi je pekna volovina vzhladom na to ze cela komunikacia sa nahrava a ak bude ta komunikacia divna tak je jasne ze sa na nu zameraju a opytaju sa timu ze co tym vlastne mysleli a potom sa bud priznaju a pride trest alebo budu zatlkat ale ak komisari dospeju k nazoru ze to bola snaha o obchadzanie toho pravidla tak pride este vacsi trest

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        109.81.147.XXX
        To je jasné (Mnozí tu žijí v bludu své nezměrné inteligence...), ale tady jde o to, že oni vlastně ani nemají stanoveno jak to budou trestat...

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          to ale nemaju pri vacsine situacii stanovene ake tresty maju davat a viac menej je to na rozhodnuti komisarov

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            109.81.147.XXX
            To není tak úplně pravda... Min. zvyklost je tu vždycky... Tohle
            je prostě novinka...

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • 123

    46.252.224.XXX
    4001 Takže to je rána pro Hamiltona, protože vždy, když nedokázal dohnat Rosberga porušil vždy nepsané pravidlo, žádal tým o přenastavení vozu, výkonu, řazení, brzd a všeho možného, ptal se dokonce ve kterém sektoru je Rosberg rychlejší, kde může přidat aby jej dohnal. Když vyčkáváte a kopírujete soupeře a snažíte se ho na těchto věcech dostihnout vždy se to povede. Ze strany Hamiltona se opět jedná o nefér kroky, ale teď na to doplatí. Nejen že přebíral data od Rosberga, proto podle mě první závod jakoby vynechal, aby použil data z Rosbergova závodu a podle něj se pak řídil. Hamilton není svým chováním hoden mistra světa. Rosberg a kdokoliv jiný doufám zvítězí.

    + 36 / − 24

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      To, že režije pustí do etéru jak radí hamiltonovi, neznamená, že rosberg nedostává podobné informace.
      Myslím, že je správné, aby piloti řídili sami, bez pokynů z boxů kdy šlapat na kterej pedál, jenom aby to ale fia zvládla ukočírovat a nedopadlo to jako s TR

      + 15 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Vždyť jsi viděl ty jeho nářky a lži po běžném závodním incidentu v Belgii - za který si navíc částečně mohl sám.

      + 25 / − 24

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.95.XXX
      "proto podle mě první závod jakoby vynechal, aby použil data z Rosbergova závodu a podle něj se pak řídil" ..hlavně, že po Sepangu rosberg studoval Hamovu telemetrii aby se pdle ní mohl řídit v budoucnu.. 11

      + 14 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        no hamkac to tak podal, aby to vyznelo tak ze vdaka tomu je rosberg zrazu rychlejsi ale to je pekna sprostost lebo k telemetrii maju obaja rovnaky pristup uz od zaciatku
        a ak aj sam hamkac nestuduje rosbergovu telemetriu co by znamenalo ze je lenivy, tak ju urcite studuju jeho inziniery a potom mu aj podla toho radia kde sa este moze zlepsit

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      To 123: I když režie častěji zařazuje komunikaci boxové zídky s Lewisem, zaznamenal jsem to samé i u Nica. A taky jsem to slyšel i u jiných týmů, i když ne tak často. Týmy a jezdci se prostě snaží optimalizovat svůj výkon v maximálním možném rámci pravidel. Na tom nevidím nic nefér. Nefér by to bylo, kdyby někdo mohl a jiný ne.
      Vyjmutí některých témat z komunikace mi nevadí, ale neočekávám nějakou velkou změnu v pořadí jezdců. Ono spoustu fíglů od týmových kolegů (a nejen od nich) lze získat během pátku a soboty studiem jejich jízdy, případně nastavení vozu...

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        46.252.224.XXX
        Já jsem to teda u jiných nezaznamenal, jedině pokud šlo o konec závodu a šlo o umístění, tak tým výjimečné a sám od sebe řekl jezdci, teď otoč kolečkem na volantu do pozice 5 pro zvýšení výkonu motoru. A takhle aby někdo šel po týmovém kolegovi si nepamatuju snad kromě Fernanda, ale ten si svoje místo a respekt vybudoval prací.

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          46.252.224.XXX
          A fernando spíš říkal jsem rychlejší, tak ať mě pustí... nebo bude kolize

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          95.102.120.XXX
          no tak to si pocuval velmi zle, lebo to je bezna prax
          u niektorych timoch to nieje take okate kedze medzi ich jazdcami je vacsia medzera

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Ak si myslíš, žeich dostával iba Lewis tak si dosť naivný...obaja dostávajú a dostávali rovnaké info...tu je vyjadrenie odborníka k téme: "Viem, že v Mercedese napríklad pilotom pred vstupom do kola zvykli povedať, kde strácajú. A aj keď si to môžno niekto nevie celkom predstaviť, podľa mňa sa teraz veľa nezmení."

      A ešte jedna správa...info sa môže presunúť na displej...takže tímy z malým tipom displeja majú smolu alebo budú dosť obmedzený ...
      "Presun informácií teda bude prebiehať prostredníctvom boxových tabúľ alebo prostredníctvom volantov. A tu môže vzniknúť malý problém, pretože niektoré stajne majú na volantoch veľký LCD displej, no Red Bull, Williams či Lotus stavili na minimalistickú verziu. "Nemáme veľký displej a podľa mňa je na scéne viacero tímov, ktoré ho nemajú - môže nás to posunúť do značnej nevýhody,"

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.120.XXX
        timy ktore nemaju ten velky displej budu musiet popracovat na jeho nasadeni
        ale velky problem by to nemal asi byt kedze jediny dodavatel je mclaren takze cele to riesenie je odladene a urcite to nebude tazke nasadit

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        90.176.164.XXX
        Myslím, že jsi nečetl pravidlo omezující komunikaci dostatečně. V tomto članku [odkaz na stránku] se jasně píše: Také potvrzuje, že týmy to nebudou moci obcházet zasíláním informací v žádné jiné formě: "Také bychom měli připomenout, že přenos dat z boxů do auta je výslovně zakázán článkem 8.5.2 technických pravidel F1."

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama