DISKUZE K ČLÁNKU Dvakrát stejná chyba při brzdění? "Zajímavé," hodnotí Rosbergovo zaváhání Ricciardo
Po skončení Velké ceně Itálie se hodně diskutovalo o tom, zda-li Nico Rosberg náhodou nechyboval úmyslně. Některým pilotům to přišlo zajímavé, Mercedes však konspirativní teorie jednoznačně popírá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dvakrát stejná chyba při brzdění? "Zajímavé," hodnotí Rosbergovo zaváhání Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
rock
15:59 10.09.2014 37.188.143.XXXad 1 - měl jsem z toho pocit, že se Rosberg nejdřív držel ve své komfortní zóně, ale byl pomalejší než Ham. Když chtěl srovnat rychlost, musel riskovat.
ad 2 - nepřišlo to druhé probrždění poté, co Rosberg na pár kol zarazil Hamův útok a pak se Hamilton najednou dokázal docvaknout na DRS odstup? Možná Rosberg pod tlakem přešel za hranu.
ad 3 - mám pocit, že Nicovi to místo nešlo celej víkend. Třeba měl z telemetrie zpětnou vazbu, že tam nejvíc ztrácí, tak se tam pokoušel nejvíc experimentovat s brzdným bodem. Nevím, nevidím do telemetrie, ale pochopil bych to.
ad 4-5 - žádné divoké brzdění a zoufalá snaha udržet se na trati možná proto, že nechtěl zničit pneu
ad 6 - nemám tušení. Musel bych prostudovat všechny jeho top speedy v kvaldě i v závodě kolo za kolem v závislosti na okolní situaci, abych dokázal byť jen tipnout, proč se tak dělo.
ad 7 - netuším. Možná ví něco, co my ne. Možná mu Monza neseděla od začátku a byl předem vnitřně smířenej s prohrou. Nevím.-
Mike17
16:09 10.09.2014 93.99.87.XXX1. Jo, to dává smysl.
2. Nepřišlo. Přišlo po 2 kolech od výměny LH a během těch 2 kol ho Lewis stáhl o víc jak 1s.
3. Právě proto, že tam probrzdil už v tréninku je to divný. Jednak si to mohl nacvičit, jednak musel zjistit, že projetím retardérů ztratí víc, než jakkoliv špatným projetím šikany.
4a5. Pneu si mohl zničit, Williamsy byl daleko.
6. Jasně, telemtrie by byla fajn. Ale jeho TS byla v závodě předposlední, v kvaldě s Bottasem nejlepší. Dělá DRS opravdu tolik a neměl ho?
7. Ano i to je možné.
-
-
Fanda.LH
16:39 10.09.2014 194.228.208.XXX1. Nedržel, Lewis ho stahoval, ale do DRS se nedostal
2. Přišlo ve chvíli kdy už byl Lewis v DRS tuším... Poté mu konstantně ujížděl...
3. Nevešlo se tam víc pilotů
4. Do té šikany je problém se vecpat, zkus si to projet v nějaké PC hře, když netrefíš bod nebo něco, tak jdeš rovně... ¨
5. Těžko soudit
6. Nevím kam jsi dal rozum, vážně mi to hlava nebere... Soudit z kvalifikace je nesmysl a 3 km je nic... Proč tomu tak bylo v závodě, tak to by vymyslel i žák zvláštní školy... Nico za celý závod nebyl v DRS zóně...
7. Po závodě mi vysmáty teda nepřišel...
A to píšu přesto, že jsem od závodu v Belgii přesvědčen, že to takhle dopadne (Že Nico dostal nařízeno, aby LH nechal vyhrát)...-
Mike17
16:58 10.09.2014 93.99.87.XXX1. Ano, ale je rozdíl průměrně 0,06s na měkkých a 0,5s na tvrdých.
2. Souhlas. Dokázal bych si představit naprosto přirozeně takové probrždění ve chvíli útoku. Ale pořád mezi nimi bylo přes 0,5s.
3. Ale nikdo z nich to nevzal mezi těmi retardéry.
4. Souhlas. Ale ostatní co probrzdili se tam vešli. Ikdyž je to stálo trochu víc kouře od gum.
5. OK
6. Rozumím, ale dělá DRS 26 km/h zrovna v Monze?
7. No zdrcený také ne.-
anonym
18:58 10.09.2014 85.93.124.XXX1. Sjel ho z nějakých 5 sec na 1,2 sec tuším, pak už se mu nedařilo stahovat
2. Chyba může přijít kdykoli
3. Kvyat tam profrčel do cedule
4. Nevidím mu do hlavy, třeba cejtil, že by mu to vyšlo na ty retardéry a nechtěl riskovat
5. Ok
6. Těžko říct... Maximálka je jen jedna... Tzn. jedna nejvyšší hodnota za celý závod... Samozřejmě, že ti co předjížděli asi měli v daný moment max. výkon... Pak je tu DRS a pak ještě pytel... Vtom vážně nebude žádná konspirace
7. Další závod za námi a stále je v čele..
-
-
-
Duncan66
09:23 11.09.2014 89.29.32.XXX1.a i na tech mekkych ho stahoval Lewis nejake 2-3 desetiny na kolo ale potom uz to nejak neslo, nebo nechtel a drzel si rozumny odstup. Jeho inzenyr mu po vymene radil, aby se drzel 2,5s za Nicem, aby vyuzil veskery pritlak a neprehral auto. Takze kdyz Lewis byl za Nicem pred vymenou 1,2-1,5s, tak to u nej znamena znacnou trpelivost
1.b. Nico dostal prikaz setrit palivo. Lewis se rozhodl jet na plny knedlik a Nica predjet. Lewis byl v Monze rychlejsi cely vikend a hosi z Mercedesu to potvrdili. = 0,5s na kolo v takove konstalaci neni zadny div sveta. Nic co by podporilo tvoji konspiracni teorii.
2. ano chyba muze prijit kdykoli. Stejne jako si mnozi lide mysli dodnes, ze Glock pustil Lewise zamerne, ci dokonce dostal zaplaceno. To je ale "nahoda", ze?
3 a 4 a 5. porad vsude pises, ze Massa byl daleko, ale on bojuje s Lewisem a ne s Massou. Proto nechtel probrzdit ci jinak riskovat poskozeni vozu, pokud si chtel uchovat alespon teoretickou sanci, ze si to vybojuje zpet.
6. kvalda - jedes na vypary, zcela nove gumy a DRS. on v zavode starsi gumy, tezsi auto, zadne DRS a jeste navic asi setril palivo. = zadna konspirace.
7. pokud si byl vedom cely vikend, ze je o nejakou tu desetinu pomalejsi, o vedeni prisel 25 kol pred cilem a od te doby nemel ani teoretickou sanci zvitezit, tak neni duvod byt nastvany a zahorkly. Pokud by svedli znovu souboj jako napr. v Bahrajnu a Nico by znovu ostrouhal, potom mozna. A jak vypadal Nico v jinych zavodech, kde se musel pred Lewisem sklonit? Taky to nebyl zadny hystericky zachvat a usmev dokazal vyloudit.
-
Mike17
10:51 11.09.2014 93.99.87.XXX1a No nějaké kolo dal i 0,2-0,3s, ale v průměru to bylo hluboko pod 0,1 a až na nějaké vyjímky konstantně.
1b Ano může být.
2. Jistě, může přijít kdykoliv. Ale tolik chyb na jednom místě od pilota, co není nováček? Glock: Že by během posledního kola s ním nějak po radiu vyjednali podmínky a nikdo si toho nevšiml? To fakt ne. Uznávám, že je tohle konspirační teorie, ale myslím, že mnohem víc pravděpodobná než u Glocka.
3,4,5. Vrátil to Lewisovi neměl šanci. Vždyť byl o 0,5s rychlejší a na top speed mnohem rychlejší. Takže neměl proč gumy šetřit.
6. Možná, fakt se blbě odhaduje kolik dělá DRS. Ale takový rozdíl mi přijde moc. U nikoho jiného velký rozdíl nebyl a jestli byl tak opačně (vyšší v závodě)
7. OK
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek