DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton uznává: Oba jsme udělali chybu
Se svým vyjádření po dnešním jednání mezi piloty a vedením Mercedesu přišel také Lewis Hamilton. Uznává, že i on nese na celé situaci svůj podíl viny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton uznává: Oba jsme udělali chybu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
JFC
19:43 31.08.2014 85.237.234.XXXTak já vidím že vlevo má Rosberg místa dost, tak nevím proč by mu měl dávat toho místa víc. A kdyby mu místo nechtěl nechat, tak by ho měl Rosberg daleko méně. [odkaz na stránku]
-
-
Mike17
18:22 31.08.2014 93.99.87.XXX-Bylo to něco, co ovlivnilo výsledky kvalifikace. Je přece naprosto samozřejmé, že to museli DŮKLADNĚ vyšetřit. Vyšel výsledek, že tam byl úmysl? Ne!!! Vyšel výsledek, že pravděpodobně tam byl úmysl, ale nejde prokázat? Ne!!! Nenašli nic, co by ukazovalo na úmysl! Na každý titul je potřeba výborné auto. A výborné auto dává záminku na podezření z povodu. Mám zpochybňovat všechny tituly, ikdyž podvod nikdo nenašel?
-chtěl zajet kolo rychleji než předchozí. Takže měl jet úplně stejně rychle a brzdit na stejném místě??? Já myslel, že principem zajetí nejrychlejšího kola je jet co nejrychleji a brzdit co nejpozději. Nebo se pletu? Samozřejmě v tomto případě ten brzdný bod propásl. To je úmysl? Jen proto, že to pokazilo kolo Lewisovi? Možná ho propásl proto, že jel o dost rychleji než v předchozím kole. To tě nenapadlo? Na tom je nějaký podvod?
Co mu poslat dopis: "Pane Rosberg, nejezděte ty kvalifikace tak rychle. Když jedete druhé kolo rychleji než to první, tak to pak vypadá, že podvádíte. Musíte jezdit pomaleji, aby Lewis byl rychlejší, jinak je to podvod! A už vůbec si nemůžete dovolit chybičku. To pan Hamilton nikdy nedělá."
Asi tak? Když se to stane LH, tak jde samozřejmě jen o náhodu? U jeho soupeřů je to automaticky podvod?
-Ve Spa se zkus podívat na to, kolik místa bylo vedle Nicova monopostu v pravotočivé zatáčce (na celý vůz LH) a kolik v následné levotočivé vlevo od Lewise (0cm). Už jsi někdy viděl projíždět šikanu tak, že se kopíruje jedna strana silnice? Já nikdy!!! Ve chvíli nárazu měl jistě Nico místo, ale pokud by tam zamířil, už by neměl šanci se dostat zpátky do stopy. Musel by to vzít přes ty prahy jako Vettel a ztratit další místo. Já uznávám, že to byla HLAVNĚ NICOVA CHYBA. Ale Lewis měl vpravo celou dráhu. NEMUSEL VŮBEC NICA POUŠTĚT před sebe. Stačilo přejet do vnitřku druhé zatáčky o malinkatou chviličku později. Způsobilo by mu to ztrátu v řádu tisícin sekundy. Lepší než přijít o min. 18 bodů ne? Vůbec tu netvrdím, že Lewis za to může, ale je úplně stupidní tvrdit, že té kolizi nijak zabránit nemohl. Zamířil přímo z vnitřku jedné zatáčky do vnitřku druhé bez jakékoliv snahy tam nechat jediný centimetr navíc. Zrdcátka na voze má a moc dobře věděl, že s ním do té zatáčky vjel někdo vedle něj.
Je fajn někomu fandit. Ale taky dobré občas připustit, že tvůj oblíbenec nedělá všechno dokonale a vina nemusí být vždy 100% na tom druhém. Je tu hodně fandů LH a evidentně to někteří takový problém připustit nemají.-
JFC
19:08 31.08.2014 85.237.234.XXXNezlob se Miku, ale je to tak dlouhé a nic zásadního, co by mělo potvrdit tvé tvrzení tam není...
Psal jsi že jsi neviděl žádný podezřelý pohyb volantu a já tam jasně vidím kvedlání volantem ze strany na stranu (a zrovna nerovnost kvůli které by musel kvedlat volantem tak jak kvedlal a na kterou se Rosberg vymlouval, tak tu tam snad viděl jen on) a až pak následné probrždění. Pak tam je ještě stupidní snaha vrátit se na trať což je myslím dost na to, aby to podezření bylo důvodné i když ne 100% prokazatelné. Ovšem to ty odmítáš připustit, protože si to připustit nechceš. S tou rychlostí to myslíš jak? Klidně mohla být příliš vysoká na to aby mohl tu zatáčku projet, zvlášť když začnes brzdit později. Jinak první sektor před Mirabeau zajel Hamilton v rom kole o pár tisícin rychleji než svůj předchozí pokus a o pár tisícin pomaleji než rosbergovo kolo na pole - ale jel právě o těch 10km/h pomaleji a hlavně už bylo poznamenáno žlutýmy vlajkami. Nechceš vidět kvedlání volantem, nechceš vidět místo které rosberg měl, radéji ho měl dostat více etc. etc. tohle je házení hrachu na zeď. Pro tebe je slovo boží verdikt komisařů, i když vlastně řekli, že o netrestu rozhodly slova (nebo i klidně pohádky) Rosberga, řeknou že telemetrie nebyla průkazná . Já přeci netvrdím že v Monaku to byl nutně úmysl, jen to, že to klidně úmysl mohl být. Ono když někdo chybuje a vždy z těch chyb zcela prokazetelně a vyčíslitelně profituje, tak to podezření tady bude a nic na tom nezmění ani tvé insitní tvrzení jak tomu NIKDO nevěří.-
Mike17
09:38 01.09.2014 93.99.87.XXXPromiň moji natvrdlost, ale můžeš mi říct, jak kvedlání volantem souvisí s pozdním bržděním? Kdyby to poslal do hodin, pak bych rozumněl tomu, že si tím ty hodiny způsobil. Ale on jel rovně! Kvedlání volantem způsobuje, že brzdíš později??? Nenapadlo tě, že tím TŘEBA jen vyrovnával neklidnost vozu při přejíždění toho hrbolu, co všichni objíždějí? A vracení na trať je něco divného? On se nikdo na trať nevrací, když z ní vyjede? To snad dělá každý, pokud mu auto neklekne!!!
S rychlostí je to jasné. Každý se snaží v posledním kole zajet ještě rychlejší čas. A jak ho chceš zajet, než jet ještě rychleji? Vyčítat tudíž pilotovi, že jel rychleji je přece až neuvěřitelná pitomost.
A telemetrie byla jasně neprůkazná. Nemůžeš z ní na 100% vidět, že pozdní brždění bylo nebo nebylo úmyslné. To ten pedál neví. Nicméně nenašli nic, co by svědčilo o úmyslu. Pak by se o tom jistě zmínili. A ani já nevím na 100%, že to Nico neudělal schválně. Ale nemám jediný důvod ho obviňovat z toho, že udělal. Kromě toho, že se mu to hodilo. To bych pak musel obviňovat kohokoliv z čehokoliv pokaždé, když se mu to hodilo. Vymýšlet si, že brzdil pozdě díky kvedlání volantem nebo že vracení na trať je něco mimořádného a neobvyklého fakt nebudu. Mám tu svůj nick už hodně dlouho a takovou pitomost by mi někteří omlátili o hlavu při každé příležitosti.
Na rozdíl od tebe jsem uznal, že tam Nico místo měl a přiznal jsem, že je to převážně jeho chyba. Zato ty jsi si pořád toho místa vpravo od Lewise nějak nevšiml a že ho tam bylo dost. Jsem neobjektivní? Možná. Ale ve dle tvých argumentů, výčitky ztrácím.-
anonym
09:55 01.09.2014 206.190.158.XXXSchumacher obvinil Rosberga, že ho v kvalifikaci na GP Monaka blokoval
"Musím říct, že z mého pohledu všichni piloti jezdili velmi férově," řekl Schumacher. "Jediný vůz, který mě blokoval, by můj vlastní týmový kolega. Je to ostuda, ale je to tak. Stalo se to ve třetí části kvalifikace, když na dráze bylo jen deset vozů," dodal.
[odkaz na stránku] -
-
-
-
-
-
-
-
-
Jens
12:13 31.08.2014 78.157.160.XXXZajímavé, že Rosbergovy řeči a vyjádření týmu PR nebylo. Ale jakmile přišel Hamilton s omluvou, začali jeho fanboys vše zpochybňovat. A ještě větší gól je, když někteří zoufalci stavějí překroucené závěry některých britských médií - pochopitelně stranících svému jezdci - nad oficiální vyjádření týmu.
-
-
Duncan66
12:19 31.08.2014 89.29.32.XXXDocela zajimavy nazor se kterym jsi v poslednich dnech prisel, ze nekdo vini jezdce proto, ze je nemec. Mozna na tom neco je, me osobne nikdy pri debatach o F1 tohle vubec nenapadlo a nikdy jsem o nepremyslel. Tedy pouze v situaci, kdy se resi tym a jezdci, tak tam si rozhodne myslim, ze Mercedes by rad 2 nemce, Mcl dva Brity atd.
Jinak ohledne Lewise naopak velmi casto se stavalo, ze sam neco vypustil a pak to casem diky PR hasil a korigoval. Reaguje emotivne az "hloupe", ale v drtive vetsine pripadu se to potom koriguje jasnym PR prohlasenim. Spa a vyvoj po zavode je toho zarnym prikladem.-
Mike17
14:00 31.08.2014 93.99.87.XXXTak nemyslím si, že by si většina dělala názor podle národnosti. Ale určitě už tu padaly hlášky jako "arogantní jako každý němec", "němcům se nedá věřit" apod. Když si k tomu vezmeš velkou "popularitu" Schumachera, Vettela a teď i Rosberga... Mám pocit, že i méně úspěšní němci jako Sutil, Heidfeld, R. Schumacher, Frentzen tu nebyli zrovna moc populární. Určitě jsou tu lidé, kteří takto piloty posuzují.
U Lewise celkem chápu, že něco takového vypustí hned po závodě. Musí to naštvat a v takovém rozpoložení člověk občas plácne něco nevhodného. Do rádia toho piloti většinou nakecají spoustu a až vychladnou po závodě, tak se tomu zasmějí a jsou v pohodě. U něj nějaké stahování přeřeknutí trvá hrozně dlouho a ani nevím, jestli svoje obvinění Nica z Monaka vůbec stáhl. To je věc, která mi na něm nesedí nejvíc. Obvínění z úmyslných podvodů by měl mít člověk něčím podložené (ne-li přímo prokázané). Ale jako pilota ho uznávám. Hodně tvrdý a nekompromisní, ale rozhodně se po roce 2011 spravil a určitě je jeden z nejrychlejších v poli.-
Fanda.LH
17:41 31.08.2014 109.81.147.XXXMá to podložené zkušenostmi... Upřímně nevím proč v Monaku vyhlašovali žluté vlajky... Obávám se, že tomu bylo proto, že Nico tam začal couvat... Pak nemá smysl vyšetřovat zda vyjel z trati schválně... Mohl udělat chybu a pak se jí snažit "napravit"...
Ať tak či tak pořád je pr*ser, když vydělává na svých chybách... Udělat to někdo jiný, tak si člověk zanadává a je to v klidu. Na takových situacích může prodělat jeden jak druhý... Ale když tu chybu uděla jeden z nich a ten druhý na tom prodělá, tak je to úplně jiná situace... Ale nevím zda to má smysl vysvětlovat zdejším trolům co neumí do 18ti napočítat...
PS: Jinak pokud máš takový přístup obecně, tak musíš být velice šťastný člověk... Taky bych rád věřil, že jsou všichni, ti na které nemáme důkazy, čistí... Že nám tu nepobíhají lidé, kteří kradou a podvádí... Já bohužel takhle pozitivní nejsem...-
Mike17
18:49 31.08.2014 93.99.87.XXXNení ideální, když někdo vydělá na své chybě. Souhlasím. Ale život není úplně fér. Občas se takové věci stávají. Občas pilota bojujícího o titul sestřelí jezdec o kolo zpět. Je to fér? Není. Jak to chceš napravit? Jistě dá se asi něco vymyslet. Třeba v případě Monaka se dá předem říct, že pokud někdo zaviní žluté vlajky, pak dostane nějaký trest. Asi to způsobí větší opatrnost, ale je pak otázka, jestli tím pilot nebude potrestaný vlastně 2x? Taky to asi nebude úplně fér. Já celkem věřím, že se to jednou stane naopak a zase Lewis vydělá na své chybě. Ono třeba v Maďarsku vydělali někteří piloti na tom, že byli pomalí a po vyjetí SC se paradoxně díky své pomalosti dostali na špici. Ricci i díky tomu vyhrál. Taky to není úplně fér a tentokrát to bylo proti Nicovi. Tím jistě nechci tvrdit, že to ztrátu Lewise vyrovnává.
k tomu P.S.: Nejsem tak naivní, abych si myslel že všichni co nebyli usvědčeni nekradou. Ale než ukážu na konkrétního člověka a řeknu o něm, že je zloděj, pak k tomu potřebuju důkaz, nebo pocit jistoty daný nějakými argumenty. Chápeš ten rozdíl? Bývá u nás poměrně zvykem nějakou skupinu označovat za zloděje (třeba živnostníky, nebo politiky) jen proto, že se ve zprávách objeví příklad nějakého zloděje (který třeba zrovna podniká, nebo je politik). A tohle mi vadí.-
Fanda.LH
19:58 31.08.2014 109.81.147.XXXŽivot není fér, spoustu věcí musíme zkousnout, ale tady jde o přímou účast, která dost věcí mění... Kdyby Lewise sejmul někdo jiný, tak jsem naštvaný, ale beru to ve stylu "to je život"... Ale že ho sejme Nico a pak si sám dojede pro 18b to mi dost vadí...-
Mike17
09:47 01.09.2014 93.99.87.XXXTomu rozumím a osobně bych byl raději, kdyby Nico ztratil 7 bodů "poctivě", než takto získat 18. Kdyby udělal co Schumi v 97, pak bych byl pro tvrdý trest. Ale v tomto případě by mi přišlo špatné ho ještě víc trestat. Protože to byla opravdu malá kolize s nepředvídatelným následkem a protože na tom Lewis aspoň malinký podíl měl také.
-
-
-
odin
12:53 01.09.2014 77.240.96.XXXTak tomuhle se musím smát. ..."Nico mohl v Monaku udělat chybu a pak se ji snažil napravovat..."
Pokud vím, tak Nico vyjel z trati v POSLEDNÍM měřeném kole. Čili logicky, už nemohl najet do dalšího měřeného kola, neb byl konec kvalifikace. A myslet si, že dožene ztrátu několika desítek vteřin způsobenou jeho vyjetím, může opravdu jen člověk uvažující mimo realitu. Niko takovým člověkem na 100% není. Čili proč couval je záhada, když nechtěl pokazit měřená kola ostatním. U většiny pilotů bývá běžné, že vystoupí z auta a odejdou po svých do paddocku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Chasnik
08:28 30.08.2014 217.117.213.XXXMercedes žehlí Nutno přiznat, že aspoň po té PR stránce to Mercedes zvládl docela slušně a navenek otupil hrany z obou stran.
Netřeba si dělat iluze, že uvnitř týmu to asi bude trošku jinak...
Pro tým teď bude velmi důležité bez jakéhokoliv incidentu (a tím nemyslím jen kontakt na dráze) zvládnout Monzu, aby se to napětí nevystupňovalo ještě výše a taky se trošku zájem médií odklonil k jiným tématům. Sice jsou to profesionálové, kteří teoreticky zvládají ten mediální zájem,ale na druhou stranu, jsou to jenom lidi a když je něco při práci furt ruší, tak se to může projevit.
Jinak všechno zlé je k něčemu dobré, alespoň z pohledu Bernieho. Očekávám, že po té belgické šlamastyce a pochopitelnému mediálnímu humbuku kolem toho bude sledovanost Monzy vysoká -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek