DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Závodní incident. Bude ale zajímavé sledovat, jak Mercedes své piloty zvládne
Bývalý jezdec Formule 1 David Coulthard hodnotí včerejší kolizi Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem. Podle něj šlo o závodní incident, který zadělává na vzrušující zbytek sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Coulthard: Závodní incident. Bude ale zajímavé sledovat, jak Mercedes své piloty zvládne
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
16:11 25.08.2014 93.99.87.XXXMáš jistě pravdu a neříkám, že si neměl Nico kolo počkat. Na druhou stranu má pravdu i kolega B2SoS. Nic by se Lewisovi nestalo, kdyby tu zatáčku zavřel o chvíli později. Až by věděl, že je Nico za ním a ne vedle. Oba jezdí celou sezonu jako prasátka a bylo jen otázkou času kdy jeden neuhne, nebo (jako včera) uhne pozdě. Vinu mají oba a nemá smysl řešit kdo má větší díl.-
MaSacrY
16:26 25.08.2014 195.122.195.XXXStačí se podívat na první kolo včerejšího závodu, to samé chtěl udělat Seb, Lewis mu to tam taky zavřel(vyvezl) a Seb útok odepsal a pustil to rovně. Ale zároveň měl Lewis smůlu, mohlo se taky stát, že Niko si urve křídlo a Lewisovi by se nestalo nic, a bylo by to jinak, ale štěstí mu nepřálo a dopadlo to jak dopadlo. Jsem taktéž zvedav jak to Mergl vyřeší.-
FoxPw
18:37 25.08.2014 213.192.37.XXXOno velmi záleží na průběhu kontaktu. Když narazí křídlo přední plochou do kola (jak to udělal Alonso Vettelovi), tak to většinou odnese křídlo. Pokud ale jde křídlo do kola z boku, tak to téměř vždy odnese guma, protože je z boku slabší a navíc se točí a rozřízne se o každý úlomek.
-
-
anonym
19:41 25.08.2014 85.237.234.XXXJestli mají vinu oba, tak už fakt nevím...já vidím chybu jen a pouze vzadu, tedy u Rosberga. Druhá věc ovšem je, co padlo na schůzce po závodě. Nehledě na Hamiltonovo vyhlášení i Wolf potvrdil, že Nico se prostě chtěl držet své stopy za každou cenu a že nehodlá uhýbat. Prý čekal že mu místo nechá Hamilton - jenže jak se na to dívám, tak nechápu proč by to měl dělat, když ještě v okamžiku kontaktu to místo má...
[odkaz na stránku]-
-
-
-
Mike17
08:07 26.08.2014 147.229.7.XXXJestli to bylo na mne, pak na simulátoru jsem jel Monzu asi milionkrát. Ale je to celkem k ničemu. Tak se třeba inspiruji skutečnými piloty F1. Třeba přesně v tom samém místě proběhl souboj BottasxVettel a i když byl Vettel ten vepředu a Bottas se nestáhl, souboj kolizí neskončil.
Ale samozřejmě uznávám, že měl Bottas útok lépe připravený a byl vedle Vettela více vepředu.
-
-
-
-
Mike17
13:37 26.08.2014 147.229.7.XXXJá se při předjíždění zařadím před předjížděné auto až ve chvíli, kdy jsem si 100% jistý, že jsem celým vozem před ním. V F1 je to jistě těžší, ale jiní piloti to zvládají. Nebylo to tak, že by se odněkud Nico vyřítil a narval to do něj. Pomalu ze souboje couval a kdyby Lewis vteřinku počkal se zavřením tratě, nebylo by teď co řešit a mohl na Nica ztrácet 18 nebo 4 body.
Líbí se mi na těchto diskusích ta konzistentnost názorů. V roce 2011 mohl vždycky Massa za nehody s Lewisem, když ho zavřel v zatáčce. V roce 2012 byl Vettel ten největší podrazák, když nenechal v Monze místo Alonsovi. To byl ten vepředu vždy na vině, protože nenechal tomu vzadu místo na trati. Ale jak je vepředu Lewis, to má vždy první možnost volby stopy a ten vzadu se nemá cpát tam, kam nepatří.-
anonym
14:30 26.08.2014 89.102.3.XXXOn ale Lewis nikoho nepredjizdel, on se nemel kam zarazovat, to jen abychom si vyjasnili situaci hned na zacatku.
Zadne dve kolize nejsou stejne. Pokud dojde ke kolizi, ze jsou dve auta prakticky na urovni, tak maji vinu v drtive vetsine pripadu oba. Pokud je to tak, ze ta "uroven" je zadni kolo vs predni kridlo, tak je v drtive vetsine pripadu na vine ten vzadu a casto dostava trest, pokud tim poskodil sveho soupere, coz poznal i Lewis v souboji prave s Massou, ze?
Massa tech kolizi, kdy jede svoji stopu, ikdyz ma dalsi auta vedle sebe mel mraky, nejenom s Lewisem, predjet ho prave z techto duvodu byva slozite a casto to konci takovou hloupou kolizi, ktera zkazi zavod obema. Nicmene v sezone 2011 by zaslouzil za usi i Lewis, protoze moc dobre uz Massu znal a stejne to zkousel znovu a znovu a obcas stejne hloupe a prilis optimisticky jako v nedeli Nico.
2012 pro me Seb zadny podrazak nebyl. Bylo uz na hrane, ale nic se nestalo a proto bych zadnou pentli nedaval.
On to byl asi zavodni incident, ale ne vzdy jsou oba na vine 50/50. Tady je pro me Nico, stejne jako pro vetsinu odborne verejnosti, na vine prave proto, v jake pozici se oba nachazeli a jake moznosti vlastne Nico mel v tu chvili Lewise predjet.-
Mike17
12:37 27.08.2014 93.99.87.XXX-Nepředjížděl, ale v nájezdu do první zatáčky bylo Nicovo křídlo na úrovni konce PŘEDNÍCH kol Lewise a až pak začal Nica "předjíždět" (nebo spíš odvracet předjetí). Vůbec nic mu nebránilo držet se chviličku víc vpravo (a zařadit se do stopy bezpečně po úplném "předjetí") a mohli společně bojovat do konce závodu. Ovšem nic to nemění na tom, že VĚTŠÍ vinu na tom i podle mne má NICO!!! Jen nesouhlasím se zdejšími názory, že Lewis je pouze oběť, která neudělala nic špatně.
-V roce 2011 měl Lewis těch kolizí spousta a také ne jen s Massou. A ať už dostal trest Lewis nebo soupeř, byl tu vždy obviňován některými vždy ten druhý. -Ty možná Monzu 2012 vidíš jinak. Ale byly tu spousty nadávek a obviňování Vettela, jako hroznou prasárnu to udělal. Já mu dávám vinu také a přesto, že to Alonso přežil, trest dostal oprávněně. Ale byl to dost podobný incident. Tenkrát byl na vině výhradně ten vepředu (Vettel), dnes ten vzadu (Nico). Já bych řekl, že v obou případech mají část viny oba, byť jeden o něco větší.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek