DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull ořezal přítlak, Ricciardo po blamáži Mercedesu pokukuje po titulu

Daniel Ricciardo je po vítězství v Belgii povzbuzen svými zlepšenými vyhlídkami v šampionátu. Hovoří také, co mu pomohlo: nový aerodynamický balík pro nízký přítlak, který jim pomohl dosahovat vysokých maximálních rychlostí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull ořezal přítlak, Ricciardo po blamáži Mercedesu pokukuje po titulu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 25.08.2014 18:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 12 lidí) 25.08.2014 09:46
ztraci 65 bodu a ve hre je jeste bodu 200. On… »
» Mike17 (Hlasovalo 11 lidí) 25.08.2014 12:29
Ricci Ricci by měl koupit 3 lahve a jednu bednu… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 25.08.2014 16:16
Však taky Ricciho nekritizuji, prostě využívá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Jens

      109.81.245.XXX
      Za nízkou rychlost může Renault, za vysokou jejich šasi s upraveným přítlakem 04

      + 20 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kubyk002

        85.207.90.XXX
        Trochu bullshit...Renault je výkonostně cca na stejné urovni jako Mercedes( výkonstně, nikoliv spolehlivostně). Kdyby aero na nízký přítlak tak ztrácejí v druhém sektoru strašně moc, ale jejich ztráta je vyrovnaná.... To už jen Red Bull brečí protože nevyhrává tolik kolik by chtěl...
        Prostě postavili na houbeles šasi, a tak to teď svádějí na Renault (který taky má na jejich výkonnosti zásluhy, samozejmě, ale není to takové jaké to oni prezentují....


        Jinak strašná škoda, že Red Bull se musel špárat v tom průtokoměru palivu, tak teď mohl mít Ricciardo ještě blíže k Mercedesům....
        By byl neuvěřitelný gol, kdyby jim ten titul fakt nakonec vyfouknul 11

        + 12 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          jj to by byla opavdu darda. Jinak ve druhem sektoru opravdu ztraceli. Byly zajimave srovnani, jak nico v zaveru stahoval, tak v prvnim a tretim sektoru sbiral jen nejakou desetinku, tak ve druhem sektoru ziskaval 1,5s. Stejne tak bylo zajimave sledovat souboj Bottas vs Vettel. Na rovinkach se Bottas trapil, ale ve druhem sektoru byl porad za zadkem Seba. Je videt, jak se vymenili role. V minulosti, kdyz dominoval RB a vyhraval kvalifikace, tak mel taky auto nastavene na nejrychlejsi cas, coz casto znamenalo pomale maximalni rychlosti. Ted to praktikuje Mercedes a kdyz se hosi dostanou do provozu, tak maji problem predjizdet i s DRS stejne jako v minulosti RB.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Asi jsi mě nepochopil, myslel jsem to v nadsázce.
          Mě se taky nelíbí, že když se jim nedaří, tak obviňují Renault, a když vítězí, tak dělají, jakoby nebyl.
          Ale nemyslím si, že by Renault už byl výkonnostně na úrovni Mercedesu (ICE + ERS) nebo že by Red Bull postavil houbeles šasi - RB10 je pod stránce přítlaku naopak tím nejlepším autem v poli.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kubyk002

            85.207.90.XXX
            Ano, možná mají nejvyšší přítlak, ale nemají aerodynamicky nejefektivnější auto, proto se v normálních závodech trápí na rovinkách, je vidět, že Renault když chce tak jede (pokud neselže no :D)....

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001480

          uzivatel001480

          141.0.8.XXX
          prosim ta uz sem nepis tieto tvoje nezmysly este povedz ze lotus sa trapi ze ma silny motor asi si ms zjavne problemy aj s ocami ak si nevidel zadne kridlo redbulu

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          To ve vedení Renaultu pracují asi samí blbci. Sami říkají o svém motoru, že za Mercedesem zaostává, když je na stejné úrovni. Všechny ostatní firmy své výrobky chválí, většinou víc než je realita. 12

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama