DISKUZE K ČLÁNKU Průběh odvolácího soud s Red Bullem, argumenty obou stran. Mercedes žádá přísnější trest
Odvolací soud FIA dnes projednává kauzu Red Bullu, jehož jezdec Daniel Ricciardo byl diskvalifikován ze druhého místa úvodní Velké ceny Austrálie. Jak slyšení probíhá?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Průběh odvolácího soud s Red Bullem, argumenty obou stran. Mercedes žádá přísnější trest
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Lord Mystic
09:04 15.04.2014 79.110.38.XXXred bull do motorsportu dává obrovské peníze - má přímo nebo nepřímo mnoho různých závodních týmů. přes ně je vychováváno mnoho mladých jezdců v nižších formulových sériích ale jejich působnost je prolezlá všude. myslím že páky díky tomu mají poměrně velké...
-
-
-
-
-
uzivatel001475
17:03 14.04.2014 89.103.68.XXXtaky mám ten dojem, snad z mého příspěvku nevyznělo, že tyhle dvě věci taky zaměnuju...
-
-
-
Kapor
14:41 14.04.2014 194.160.178.XXXHádanie sa je úplne zbytočné,... ...lebo meranie je nepresné a treba zobrať na vedomie zdravý rozum, dať každému na závod do nádrže 100 kg paliva a vec je vyriešené. Je úplne jasné, že každý bude voliť stratégiu tak, aby mu palivo vyšlo a merať ju tak ako mu to vyhovuje. Predsa nie je možné, aby sme nedovolili závodníkovi závodiť len preto, že nejaké čidlo 00, si ukazuje čo chce, lebo ako už bolo povedané pri každom závode sú iné podmienky a treba vychádzať z teplôt a viskozity paliva, kdežto senzor tieto fakty nezohľadňuje, lebo podľ nich meranie nekoriguje, čo je chyba, lebo pri meraní aj podmienky sú jedni z kritérií presného merania, okrem metódy a meradla, ktoré musí byť certifikované a predtým presne nakalibrované a overené pri kontrolnom meraní, sa na toto zabudlo a FIA poškodila Daniela Riccarda, čím mu nezákonne odobrala body, ktoré by mu mala vrátiť a ospravedlniť sa mu.-
uzivatel001475
14:44 14.04.2014 89.103.68.XXXasi tahle reakce nebude mít smysl, ale zkusím to :-) když dáš všem 100kg na závod, tak v případě, že vyjede safety car, tak jezdci palivo ušetří a budou moci překračovat maximální okamžitý průtok paliva 100kg/h, což je pravidly zakázáno. -
Mr.B
15:07 14.04.2014 85.193.24.XXXProti Tvému názoru stojí názor FIA:
Ani další nápad Red Bullu - měřit průtok pouze v kvalifikaci a v závodech se spokojit pouze s omezením spotřeby ve výši 100 kg pro celý závod - se Lomovi nezamlouvá: "U těchto motorů můžete při neomezeném tlaku a průtoku dosahovat 1500 - 2000 koní.
Během závodu by to vedle k celé škále strategií, pokud bychom průtok neomezili. Někteří by se rozjeli jako hasiči a pak jeli pomalu a šetřili benzín. Jiní by to dělali opačně. Výsledkem by byly různé fáze závodu s obrovskými rozdíly v rychlostech. Bylo by to příliš nebezpečné."
Připadá ti tohle řešení jako rozumné?-
Red_Blaf
17:49 14.04.2014 87.197.122.XXXk tomuto scenari by NIKDY nedoslo, je totiz nesmyslny! Presne tak jako otacky 20tis/min - kdyz u turba neroste vykon ani kroutak ale uz jen spotreba. osobne bych byl za odstraneni max. prutoku a zachovani jen pravidla 100/kg/zavod. Proc? Protoze by se vice predjizdelo!!! Ale ne tak dramaticky jak popisuji. Protoze maji problem si vystacit se 100kg takze logicky - na to nemuzou bezhlave slapat. A uz vubec ne potom jezdit jako s hnojem... ze... by je zase vsichni predjeli. Hledaji OPTIMUM a optimum nikdy neni v extremech. Sem tam by mohli osolit ale pak zase jet o neco pomaleji ale ne dramaticky pomaleji.-
anonym
18:47 14.04.2014 178.255.168.XXXNějaké argumenty? Mně třeba strategie vybudování si náskoku a potom šetření paliva dává docela dobrý smysl. Méně jistá, ale při dobré shodě okolností ještě výhodnější by byla strategie šetření a jízdy na tvrdých pneu zpočátku a ždímání výkonu na měkkých pneu s lehčím vozem ke konci. Co je na tom nepochopitelného nebo nedejbože nesmyslného?
Jediné, co pohledově nedává moc smysl, jsou udávané šílené výkony ve vztahu k potřebné životnosti motorů. Otázkou ovšem je, jestli by mělo smysl motory šetřit a nebylo výhodnější zkrátka pokaždé startovat ve středu pole a pak motor vyždímat do poslední kapky...
-
-
-
-
uzivatel001447
14:29 14.04.2014 88.212.27.XXXsuhlasim s tebou, ale mam obavy o opacny vysledok procesu -
-
Arnoux
18:01 14.04.2014 217.66.164.XXXNo já mám pocit,že spíš dochází k nepřesnostem v překladu hovorů.
Motoráři umí naprosto přesně dopočítat momentální spotřebu ze vztahu tlaku paliva v potrubí před vstřiky a času jejich otevření.
Nejde o nějaká hausnumera, ale o exaktní výpočet,který se mimo jiné používá pro tvorbu map motoru.A je to mnohem přesnější,než měřit průtok paliva vstupujícího do systemu v nějakém potrubí.
Navíc by mně zajímalo jak odpočítávají měřičem Gill palivo vracející se zpět do nádrže k ochlazení a odvzdušnění.Samozřejmě jsem na vlastní oči nikdy vstřikování F1 neviděl, ale technicky není možné držet velké množství paliva před vstřikem po dlouhou dobu,protože by se přehřálo a motor ztratil výkon.Palivo musí pořád běhat.
Celý tenhle systém měření je divný,když by stačilo používat vstupy z řidící jednotky a přes software FIA je vyhodnocovat.Stejně jako hlídají otáčky motoru a v minulé sezoně např.uhel škrtící klapky při jízdě bez zatížení motoru.
Jakou máme jistotu,že třeba i Mercedes není tímto poškozován?
Omezit a hlídat okamžitou spotřebu ano,ale jiným způsobem!
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek