DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Lewis Hamilton komentuje na stížnosti prezidenta Ferrari na příliš nudnou Formuli 1. Podle něj je přirozené, že si ti, kteří nevyhrávají, stěžují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 06.04.2014 18:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 21 lidí) 04.04.2014 10:11
Zajímavé Je opravdu zajímavé jak fanoušci… »
» uzivatel001052 (Hlasovalo 13 lidí) 04.04.2014 09:36
Souhlasím s Lewisem, tak to vždy bylo. Luca … »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2014 08:30
a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    90.180.29.XXX
    Atraktivita No tak za me musim s Monte souhlasit. Ano, Ferrko neodvedlo takovou praci jako Mercedes, ale v F1 mi ted urcite chybi jedno, a to jet porad na plno. S tim souvisi boje kolo na kolo. Verte ze by prisli, me nevadi ze v souboji nakonec jeden druheho nepredjede, ale musi to zkouset kazdou rovinku a kazdou zatacku, pak to ma proste naboj a clovek nechce jit ani pri zavodi na zachod. Ted je F1 opravdu jina, muzou za to omezeni - a to predevsim paliva a pneumatiik. Dle me pokud nebude limit paliva a daj poradny gumy, bude to super, a verte, ze zvuk F1 mi pak bude vicemene ukradeny, bude to jen mala kanka. Ted zavody nemaj stavu. Nejsem fanda Mercedesu, ale dle me priznivci Hama se minule take uplne nebavili, Toto se z jejich pohledu muze libit 3x 4x, ale pak co? Mejte rozum, musime zavodit na trati, ne v boxech a z centraly. Ja doufam ze to prehodnotej a nechaj nas fandy se pokochat umenim jezdcu pri soubojich na trati. Jiste, pokud nekdo dominuje, neni to ono, ale porad se i za nima neco deje, dneska ne. Vrchol minuleho zavodu bylo predjeti Hulka Alonsem, prominte, to je opravdu malo. Nezlobte se na me Mercedesaci, chapu Vas, Jste nahore a budiz Vam prano, ale F1 jde spatnou cestou, a ja videt takovy zavod poprve pred x lety, tak se ze me fanda F1 rozhodne nestal, na F1 bych se nedival.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.236.XXX
      Z boxů se závodí od té doby, co zprovoznili online telemetrii...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      To s tím ježděním na plno to si jen tak sníš... I když se jezdilo naplno, tak se nezávodilo, k soubojům na kolo nedocházelo...

      Ale souhlasím, že to F1 chybí... Jenže to je všechno se vším... Nejde jen o palivo... Ale taky o motory... 5 motorů na celou sezónu = 1 motor na 4 celé závodní víkendy... To potom jezdci nemůžou jezdit naplno, musí je šetřit...

      Jenže to je prostě trend... A v F1 již není poptávka po rychlosti, ale právě po spolehlivosti... A závody budou atriktivnější až si to sedne a výkonnost se trochu srovná... Rovněž čekám, že časem zlepší motory / spotřebu a těch 100 kg bude dostatečných...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.180.29.XXX
        NEMAS UPLNE PRAVDU, NEB ANI VOZY VYKONNOSTNE STEJNE NEPREDVADEJI ZADNE SOUBOJE, JEN SE SNAZI POSETRIT GUMY A PREDJET HO V BOXECH.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          To rozhodně ne... Samozřejmě, abys někoho předjel, tak potřebuješ rychlejší a k tomu ti mohou dopomoc pneu v lepším stavu... Ale důležité je, aby vozy v základu byly vyrovnané... Pak už je to na pilotovi...

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    85.207.90.XXX
    Má pravdu hoch V tomhletom s ním plně souhlasím, že ten co je na vrcholu tak nikdy nic nenamítá...
    Jinak nevím co Montezemolo mele s omezením paliva, když některé týmy ani těch 1ookg na závod nepotřebují a startují s menším množstvím paliva, teda podle Twitteru Williamsu :)
    Já si myslím, že s tím kritizováním, za chvíli lidi přestanou. Je to jako se Zemanem, kterého kritizovali zpočátku za jeho alkoholové faux pas skoro všichni a nyní, nad tím mávnou rukou: "Zeman, no" ... prostě chci říct, že si zvyknem, i když asi tyto formule víc lidí odradí než nových nalákají, tak mi se prostě líbí :) Jsou takové víc nepředvídanější :)

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Bango

      46.13.2.XXX
      No tak zrovna ten chlast by mi na něm vadil ze všeho nejmíň...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        OK, nechme politiku politikou, to že přes padesát procent dospělé populace dalo přednost lži a nenávisti, je smutná věc, a že taky docela rychle zapomínají, co pán Zeman jakožto ještě premiér vyváděl je věc druhá, to že většinu lidí, zajímají jen jeho alkoholové abscesy je smutné, ale prostě většina lidí na to opravdu už pomalu nereaguje... prostě si zvykla :)

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          hehe, kdyz toho "nechme", tak proc sis musel sam postezovat? 13
          (ne ze bych nesouhlasil 03 )

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Nezaměňuj prosím exces s abscesem (není to poprvé).

          exces - výstřelek, výstřednost, nestřídmost; výtržnost
          absces - dutina ve tkáni vzniklá zánětem, vyplněná hnisem

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      To je zajímavá informace... Ale to neznamená, že palivo nešetří...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        No tak ano, samožřejmě šetří, kdyby nešetřili, tak jezdí co 5 kol pro nové gumy a skončí v půlce závodu, ale jen chci říct, že pro některé týmy lepší když, startují s 95 kg než 100kg, takže si myslím, že to znamená, že víc paliva neznamená rychlejší závodní strategii, takže i kdyby se zvedl palivový limit na 120kg, tak by stejně některé týmy využívaly jen těch 95 kg, protože evidentně tady neplatí pravidlo víc paliva rychlejší závod, což platilo i loni :)

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Na pneu bych to nesváděl... Když ví, že všichni mají max 100 kg (Dáno pravidly), tak si můžou dovolit jet s 95... Dává jim to totiž ze začátku výhodu 0,2 sec na kolo... Loni byl limit 150 a taky někdy někdo startoval s menším množstvím paliva... Je to věc taktiky... Kdyby byl limit 120, tak startují se 110 - 115... S 95 by neměli šanci...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Bango

        46.13.2.XXX
        Zeman? Ne, ten palivo nešetří, to je jistý ;)

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      To jsi vyčetl kde, že nepotřebují 100 kg paliva na závod na rozdíl od ostatních?
      Nemají náhodou motor Mercedes, jako ostatní? Já jsem na Twitteru Williamsu vyčelt jenom tohle:
      [odkaz na stránku]

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jake HorseRadisher

        Jake HorseRadisher

        85.207.90.XXX
        No tak ano, když se očekává, že budou všichni startovat s 100kg paliva, tak z toho jde asi docela jasně logicky vydedukovat, že některé týmy bud už startovaly, nebou budou startovat v bahrainu s menším objemem "benzínu" v nádrží 03

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Když se tým F1 očekává, že všichni budou startovat se 100 kg, tak z toho jde logicky vyvodit, že všichni budou mít 100 kg paliva, ne že někdo bude startovat s menším množstvím benzínu. Všichni mají co dělat, aby si se 100 kg vystačili. Šetřit palivem v předchozích závodech museli jak tovární Mercedes, tak Force India i McLaren, což bylo jasně patrné z rádií. A nemysli si, že u Williamsu to je jinak - jezdí se stejnou specifikací pohonné jednotky. 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Arnošt

      213.151.83.XXX
      Jedná se o nepochopení. Nejde ani tak o celkovou spotřebu za závod,ale o okamžitou. Omezení okamžité spotřeby znemožňuje plné využití potenciálu auta a tím i značně omezuje možnosti předjíždění.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bango

    46.13.2.XXX
    Ham Jo tak to je přesný... před deseti lety to byla taky nuda. Vysvobodil nás z ní Renault a Alonso. Do dneška jsem jim za to vděčnej, už se na to nedalo koukat ;)

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama