DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo
Lewis Hamilton komentuje na stížnosti prezidenta Ferrari na příliš nudnou Formuli 1. Podle něj je přirozené, že si ti, kteří nevyhrávají, stěžují.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001052
(Hlasovalo 13 lidí)
04.04.2014 09:36
Souhlasím s Lewisem, tak to vždy bylo. Luca … »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 11 lidí)
04.04.2014 08:30
a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
08:56 04.04.2014 90.180.29.XXXAtraktivita No tak za me musim s Monte souhlasit. Ano, Ferrko neodvedlo takovou praci jako Mercedes, ale v F1 mi ted urcite chybi jedno, a to jet porad na plno. S tim souvisi boje kolo na kolo. Verte ze by prisli, me nevadi ze v souboji nakonec jeden druheho nepredjede, ale musi to zkouset kazdou rovinku a kazdou zatacku, pak to ma proste naboj a clovek nechce jit ani pri zavodi na zachod. Ted je F1 opravdu jina, muzou za to omezeni - a to predevsim paliva a pneumatiik. Dle me pokud nebude limit paliva a daj poradny gumy, bude to super, a verte, ze zvuk F1 mi pak bude vicemene ukradeny, bude to jen mala kanka. Ted zavody nemaj stavu. Nejsem fanda Mercedesu, ale dle me priznivci Hama se minule take uplne nebavili, Toto se z jejich pohledu muze libit 3x 4x, ale pak co? Mejte rozum, musime zavodit na trati, ne v boxech a z centraly. Ja doufam ze to prehodnotej a nechaj nas fandy se pokochat umenim jezdcu pri soubojich na trati. Jiste, pokud nekdo dominuje, neni to ono, ale porad se i za nima neco deje, dneska ne. Vrchol minuleho zavodu bylo predjeti Hulka Alonsem, prominte, to je opravdu malo. Nezlobte se na me Mercedesaci, chapu Vas, Jste nahore a budiz Vam prano, ale F1 jde spatnou cestou, a ja videt takovy zavod poprve pred x lety, tak se ze me fanda F1 rozhodne nestal, na F1 bych se nedival.-
Fanda.LH
09:23 04.04.2014 62.209.192.XXXTo s tím ježděním na plno to si jen tak sníš... I když se jezdilo naplno, tak se nezávodilo, k soubojům na kolo nedocházelo...
Ale souhlasím, že to F1 chybí... Jenže to je všechno se vším... Nejde jen o palivo... Ale taky o motory... 5 motorů na celou sezónu = 1 motor na 4 celé závodní víkendy... To potom jezdci nemůžou jezdit naplno, musí je šetřit...
Jenže to je prostě trend... A v F1 již není poptávka po rychlosti, ale právě po spolehlivosti... A závody budou atriktivnější až si to sedne a výkonnost se trochu srovná... Rovněž čekám, že časem zlepší motory / spotřebu a těch 100 kg bude dostatečných... -
-
Jake HorseRadisher
08:28 04.04.2014 85.207.90.XXXMá pravdu hoch V tomhletom s ním plně souhlasím, že ten co je na vrcholu tak nikdy nic nenamítá...
Jinak nevím co Montezemolo mele s omezením paliva, když některé týmy ani těch 1ookg na závod nepotřebují a startují s menším množstvím paliva, teda podle Twitteru Williamsu :)
Já si myslím, že s tím kritizováním, za chvíli lidi přestanou. Je to jako se Zemanem, kterého kritizovali zpočátku za jeho alkoholové faux pas skoro všichni a nyní, nad tím mávnou rukou: "Zeman, no" ... prostě chci říct, že si zvyknem, i když asi tyto formule víc lidí odradí než nových nalákají, tak mi se prostě líbí :) Jsou takové víc nepředvídanější :)-
-
Jake HorseRadisher
09:24 04.04.2014 85.207.90.XXXOK, nechme politiku politikou, to že přes padesát procent dospělé populace dalo přednost lži a nenávisti, je smutná věc, a že taky docela rychle zapomínají, co pán Zeman jakožto ještě premiér vyváděl je věc druhá, to že většinu lidí, zajímají jen jeho alkoholové abscesy je smutné, ale prostě většina lidí na to opravdu už pomalu nereaguje... prostě si zvykla :)
-
-
-
Jake HorseRadisher
09:28 04.04.2014 85.207.90.XXXNo tak ano, samožřejmě šetří, kdyby nešetřili, tak jezdí co 5 kol pro nové gumy a skončí v půlce závodu, ale jen chci říct, že pro některé týmy lepší když, startují s 95 kg než 100kg, takže si myslím, že to znamená, že víc paliva neznamená rychlejší závodní strategii, takže i kdyby se zvedl palivový limit na 120kg, tak by stejně některé týmy využívaly jen těch 95 kg, protože evidentně tady neplatí pravidlo víc paliva rychlejší závod, což platilo i loni :)-
Fanda.LH
10:23 04.04.2014 62.209.192.XXXNa pneu bych to nesváděl... Když ví, že všichni mají max 100 kg (Dáno pravidly), tak si můžou dovolit jet s 95... Dává jim to totiž ze začátku výhodu 0,2 sec na kolo... Loni byl limit 150 a taky někdy někdo startoval s menším množstvím paliva... Je to věc taktiky... Kdyby byl limit 120, tak startují se 110 - 115... S 95 by neměli šanci...
-
-
-
Jens
08:59 04.04.2014 109.81.245.XXXTo jsi vyčetl kde, že nepotřebují 100 kg paliva na závod na rozdíl od ostatních?
Nemají náhodou motor Mercedes, jako ostatní? Já jsem na Twitteru Williamsu vyčelt jenom tohle:
[odkaz na stránku]-
Jake HorseRadisher
09:31 04.04.2014 85.207.90.XXXNo tak ano, když se očekává, že budou všichni startovat s 100kg paliva, tak z toho jde asi docela jasně logicky vydedukovat, že některé týmy bud už startovaly, nebou budou startovat v bahrainu s menším objemem "benzínu" v nádrží-
Jens
09:58 04.04.2014 109.81.245.XXXKdyž se tým F1 očekává, že všichni budou startovat se 100 kg, tak z toho jde logicky vyvodit, že všichni budou mít 100 kg paliva, ne že někdo bude startovat s menším množstvím benzínu. Všichni mají co dělat, aby si se 100 kg vystačili. Šetřit palivem v předchozích závodech museli jak tovární Mercedes, tak Force India i McLaren, což bylo jasně patrné z rádií. A nemysli si, že u Williamsu to je jinak - jezdí se stejnou specifikací pohonné jednotky.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek