DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Lewis Hamilton komentuje na stížnosti prezidenta Ferrari na příliš nudnou Formuli 1. Podle něj je přirozené, že si ti, kteří nevyhrávají, stěžují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 06.04.2014 18:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 21 lidí) 04.04.2014 10:11
Zajímavé Je opravdu zajímavé jak fanoušci… »
» uzivatel001052 (Hlasovalo 13 lidí) 04.04.2014 09:36
Souhlasím s Lewisem, tak to vždy bylo. Luca … »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2014 08:30
a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      178.255.168.XXX
      Vysvobodila nás především FIA. Nebýt zavedení jedněch pneu na celý závod pro 2005 a potom omezení testů, kdo ví, jak dlouho by ještě Michael s Ferrari sbírali tituly. Hned další rok zase bojoval o titul, pak získal titul Kimi, v 2008 bojoval o titul Felipe... Ferrari bylo strašlivě silné.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bango

        46.13.2.XXX
        Máš samozřejmě recht. Nemyslel jsem to doslovně, ale s trochou nadsázky. Alonsovo vítězství v roce 2005 jako symbol ukončení éry jednoho auta.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Moc mě bude zajímat jeho vyjádření až se mu stane to, že díky poruše prostojí celou kvalifikaci a mechanici, kteří dříve zvládali opravu za několik minut, ji tentokrát budou provádět dlouhé hodiny.

    + 1 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím na co ses koukal...

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Něco jiného je odstoupení v závodě, něco jiného je bezmoc v době, kdy mechanici vyšívají na autě,přitom běží kvalifikace a vůz má problém. Alonso by mohl vyprávět.

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jake HorseRadisher

          Jake HorseRadisher

          85.207.90.XXX
          To máš pravdu, v závodě je to větší bezmoc, protože víš, že už nezískáš body, ale když se to mechanikům podaří zpravit a auto i odstartuje z poslední pozice, tak je pořád reálná šance na body :) Pokud má tedy kvalitní auto :)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          206.190.157.XXX
          Alonso měl zlomený závěs a zlomil si de facto sám. Jinak si nepamatuju kdy se podařilo jakémukoliv týmu opravit závěš rychleji než posledně právě Alonsovi...

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Tak tohle je otázkou času, kdy vše vyladí tak, aby byli schopni rychle identifikovat problém a zjednat nápravu...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To není jenom o identifikaci problému. To je o tom že letošní auta jsou strašně komplikovaná a to, co se loni opravovalo pár minut, dneska trvá několikanásobně déle. A to je špatně. Závody by se měly rozhodovat na trati. Pořád si myslím že je pro diváka přitažlivější, když je na trati 22 aut, než když předčasně skončí kvůli poruchám třeba čtvrtina závodníků.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Ano jsou komplikovaná... Ale právěže největší problém mají s identifikací problému... Proto jim to trvá i 2 krát déle... Protože se něco podělá a oni pak x hodin hledají co se stalo, aby to mohli vyměnit / opravit...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama