DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Lewis Hamilton komentuje na stížnosti prezidenta Ferrari na příliš nudnou Formuli 1. Podle něj je přirozené, že si ti, kteří nevyhrávají, stěžují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Když vyhrával Schumacher, tak Montezemolo neřekl ani slovo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 06.04.2014 18:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 21 lidí) 04.04.2014 10:11
Zajímavé Je opravdu zajímavé jak fanoušci… »
» uzivatel001052 (Hlasovalo 13 lidí) 04.04.2014 09:36
Souhlasím s Lewisem, tak to vždy bylo. Luca … »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2014 08:30
a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      178.255.168.XXX
      Vysvobodila nás především FIA. Nebýt zavedení jedněch pneu na celý závod pro 2005 a potom omezení testů, kdo ví, jak dlouho by ještě Michael s Ferrari sbírali tituly. Hned další rok zase bojoval o titul, pak získal titul Kimi, v 2008 bojoval o titul Felipe... Ferrari bylo strašlivě silné.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bango

        46.13.2.XXX
        Máš samozřejmě recht. Nemyslel jsem to doslovně, ale s trochou nadsázky. Alonsovo vítězství v roce 2005 jako symbol ukončení éry jednoho auta.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Moc mě bude zajímat jeho vyjádření až se mu stane to, že díky poruše prostojí celou kvalifikaci a mechanici, kteří dříve zvládali opravu za několik minut, ji tentokrát budou provádět dlouhé hodiny.

    + 1 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      a co se mu to stalo v Austrálii v závodě? Nevím na co ses koukal...

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Něco jiného je odstoupení v závodě, něco jiného je bezmoc v době, kdy mechanici vyšívají na autě,přitom běží kvalifikace a vůz má problém. Alonso by mohl vyprávět.

        + 2 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jake HorseRadisher

          Jake HorseRadisher

          85.207.90.XXX
          To máš pravdu, v závodě je to větší bezmoc, protože víš, že už nezískáš body, ale když se to mechanikům podaří zpravit a auto i odstartuje z poslední pozice, tak je pořád reálná šance na body :) Pokud má tedy kvalitní auto :)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          206.190.157.XXX
          Alonso měl zlomený závěs a zlomil si de facto sám. Jinak si nepamatuju kdy se podařilo jakémukoliv týmu opravit závěš rychleji než posledně právě Alonsovi...

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Tak tohle je otázkou času, kdy vše vyladí tak, aby byli schopni rychle identifikovat problém a zjednat nápravu...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To není jenom o identifikaci problému. To je o tom že letošní auta jsou strašně komplikovaná a to, co se loni opravovalo pár minut, dneska trvá několikanásobně déle. A to je špatně. Závody by se měly rozhodovat na trati. Pořád si myslím že je pro diváka přitažlivější, když je na trati 22 aut, než když předčasně skončí kvůli poruchám třeba čtvrtina závodníků.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Ano jsou komplikovaná... Ale právěže největší problém mají s identifikací problému... Proto jim to trvá i 2 krát déle... Protože se něco podělá a oni pak x hodin hledají co se stalo, aby to mohli vyměnit / opravit...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama