DISKUZE K ČLÁNKU Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Skvělé druhé místo Daniela Ricciarda při jeho prvním startu za Red Bull v domácí Velké ceně Austrálie je ohroženo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 19.03.2014 21:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 18 lidí) 16.03.2014 11:01
To budou mít Grglavky radost. Nevěřím, že bylo… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:50
Pleteš dohromady dvě rozdílné věci: - limit… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:54
Protože se tímto opatřením podařilo zachránit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • uzivatel001447

                uzivatel001447

                188.123.100.XXX
                vies pravidla a a ich prakticke vyuzitie napr. pri kontrole su dve rozdielne veci. pohyblive kridla su v f1 zakazane a oni to kridlo flexibilne mali. bodka. fia to na zaklade svojej chabej kontroly v nehybnom stave nedokazala preukazatelne odmerat. druha bodka. v skole je tiez zakazane podvadzat a opisovat a aj tak som si vzdy vedel pripravit a pouzit lubovolny tahak, vdaka nedostatocnej kontrole. dakujem za tvoju pozornost.

                + 4 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  křídla se prohýbají všem. Bodka.
                  Neprohýbaly se nadpovolený limit. druhá bodka
                  12

                  + 9 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  Zajímavé, že to FIA nedokázala prokazatelně odměřit žádnému týmu, že? 03 Přirovnání se školou sedí částečně - Red Bull sice nepodváděl, ale ostatní opisovali. Jsem rád, že ses hezky rozloučil a už se v tom dále přestaneš motat.

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • anonym

              95.103.173.XXX
              až na to, že flexibilita bola dosahovaná úmyslene, a nie len ohybnosťou pôvodného materiálu. štruktúra materiálu bola tvorená tak, aby sa krídlo ohýbalo oveľa viac.

              + 5 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                78.157.160.XXX
                Jo tak, všem ostatním se to prohýbalo neúmyslně, pouhou ohebností původního materiálu. Aha, tak už tomu rozumím, díky géniovi, který se neumí ani podepsat. 12

                + 5 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • ala6

                176.26.63.XXX
                Zrovna tam bych k nim byl schovivavy. Max. flexibilita byla dana nejakym technickym predpisem a do toho se vesli. Vsichni se snazi na to tlacit. Jinak jim ale toho prochazi nejak moooc. Kdyz se ale nekam nevlezu, tak omluvu nemam.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      budes velmi prekvapeny aky trest (ne)dostane, to ti garantujem. šípim tam nejaku spinavost

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • buggybob

      89.177.125.XXX
      ... kdyby "překračoval konzistentně" průtok 100kg/hod - potom by mu nemohlo vydržet palivo až do cíle, kterým projel až po hodině a třiatřiceti minutách! Buď je něco ztraceno v překladu, nebo má RB dvakrát větší nádrž než všichni ostatní - a navíc jim nikdo nekontroluje množství paliva před závodem ???
      Aneb - logika je "sfiňa" ;-)
      Podle mě je někde chybka - neb i potom v článku je psáno, že překročil povolenou spotřebu "v jednu chvíli závodu" ...
      Ale hlavně, že někteří už mají jasno ;-)

      + 3 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.157.160.XXX
        Inu, když nerozumíš slovu konzistentně a rozdílnosti v délce časových úseků a špičkám, tak se ti nedivím, že v tom máš hokej! 11

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.177.125.XXX
          [odkaz na stránku]

          stálý, neměnný, atd.

          Jak rozumíš slovu konzistentní ty?
          Ve smyslu, který by šel vztahovat k momentální spotřebě?

          Bych řekl, že co se češtiny týká, máš v tom hokej spíš ty ;-)

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.157.160.XXX
            Jestli nerozumíš rozdílu v okamžitém přestřelení a v "konzistentním" přesahování po určitou chvíli, tak tě chápu, že to nemáš lehké a musíš Googlit. Jistě bys to přeložil lépe, kdyby se správnost tady toho překladu žel nedala ověřit ve veřejně přístupných dokumentech FIA. 02

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        212.79.110.XXX
        Protože na maximální výkon (maximální průtok) nejedou v celém kole.

        Jak velkou část kola jedou na plný plyn? 20

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      jenomže Red bull v testech těžko mohl simulovat závodní běh, když měl pořád technické problémy.

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.103.173.XXX
        jenomže mali všetci k dispozícii rovnaký čas na testovanie, a nemyslím si, že RB stál celý čas v garáži ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          80.82.145.XXX
          a jak to že ujel tak málo km vůči ostatním03 I Caterham ujel více km v testech,tak kde byl problém03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    To budou mít Grglavky radost. Nevěřím, že bylo záměrem RB uhájit Ricciho pozici podvodem. Určitě doplatili za porodní bolesti letošních technologií.

    + 18 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Podvodem možná ne, ale byli ochotni jít více na hranu, do rizika, než ostatní. Když to vidí FIA, tak to musel vidět i Red Bull. Nešlo o jedno náhodné přestřelení, ale píšou o konzistentním překračování limitu.

      + 20 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Tým to asi viděl taky, ale je otázkou zda je v technických možnostech týmu průtok paliva nějak omezit. Určitě by šlo výkon motoru dát do nějakého úsporného módu, ale i tak by při sešlápnutí plynu k vyššímu mohlo docházet.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      195.91.12.XXX
      Fakt ale je, ze výhodu ziskal...minimalne 20s pentle proste musi byt...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    188.75.128.XXX
    F1 Pravidla jsou pravidla a platí pro každého. Nicméně fraška pokračuje a F1 dostává jednu ránu do vazu za druhou.

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama