DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den potvrdil formu Mercedesu Hamilton, McLaren většinu dne prostál (+ foto)

TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II - 4. DEN; Týmy měly v neděli poslední možnost si vyzkoušet své nové monoposty před tím, než zamíří k první velké ceně do Austrálie. Jak den probíhal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Poslední den potvrdil formu Mercedesu Hamilton, McLaren většinu dne prostál (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 03.03.2014 09:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 13 lidí) 02.03.2014 15:40
Redakce Nevím jestli to máte v plánu, nebo vás… »
» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 02.03.2014 15:46
Už se nám nechce, ale nějakou statistiku ještě… »
» uzivatel000624 (Hlasovalo 7 lidí) 02.03.2014 15:43
Redakci: Moc díky za všechny živé reportáže z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.91.XXX
    Zatím to vypadá, že v Melbourne tak čtvrtina nedojede, 2-3 vozy shoří a zbytek se rozhodne, že letos už to nemá cenu a začnou se připravovat na sezonu 2015. Ale cílem kromě úspor je hlavně přitáhnout diváky a vše tak nějak zatraktivnět. Časy ted na testech jsou docela o ničem s ohledem na nastavení a množství paliva atd. ale rozdíly budou v prvních závodechu určitě větší a nebudou to jen setiny vteřin, což je fajn01 Už se těším na první závod a toho slavného komentátora, co bude mlít za znalosti.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Kola Díky redakce, tabulka kompletní. 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.207.XXX
    Martino Preco Ferrari este jazdi s prednym kridlom ako zo stredoveku? Ved predsa uz skusali 5-prvkovu verziu. Zeby predne kridlo nesplnalo ocakavania?

    Mne len ide o tom ze Ferrari je silne aj s takymto kridlom, pokial by mali lepsie aerodynamiku, hlavne prednej casti vozu, auto by mohlo byt omnoho rychlejsie. Dokonca este aj Marussia ma zlozitejsie a prepracovanejsie predne kridlo. 07

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.41.95.XXX
      Mozno je to kridlo pre Monzu.

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      217.31.62.XXX
      Pretože Ferrari do testov nasadzuje testovacie auto,napechované rôznimi senzormi a kamerami. Nehovorím,že budú rýchli, len závodné šasi pre pilotov je v továrni nie na dráhe. Kdovie prečo to tak robia,možno sa tak snažia maximalizovať vývojový program,alebo okamžite reagovať na iné čísla na trati a z tunela. Taktiež môžu mať úplne inú koncepciu vozu,do ktorého sa príliš členité predné krídlo nehodí- nižší prítlak-nižšia rýchlosť na jedno kolo-nižší odpor- nižšia spotreba. Možností je veľa, prepracované 5- prvkévé predné krídlo v minulosti používali a použili ho i včera a predvčerom takže nieje dôvod aby krídlo prepracované namli pokial by ho prepracované chceli mať.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    178.17.100.XXX
    To bude asi trapas Je až nechutné dívat se a číst o tom jak pořád někdo stojí. Stále má někdo potíže, stále se objevují nové poruchy. Je to hrozný. Podle mého názoru je za tím vším opět ubohé politikaření ze strany FIA. Jsem sice fanda formule 1 a bude mě to mrzet, ale kdyby třeba v prvních třech závodech dojelo třeba 6 aut, vůbec bych se nezlobil. A kdyby to byly Caterham, Marusia a pokaždé někdo jiný ze středu pole, bylo by to úplně skvělé. Bylo by na čase, aby FIA a všichni ti chytráci dostali přes prsty. Nesmyslná omezení. Zákaz testování, ubohá pravidla, která každý zneužívá jak se mu chce a vlastně tak i výsledky formule vede tím směrem, kterým chce, by možná skončilo. Možná by se ťukli do palice a uvědomili by si, že formule 1 má být vrchol motorsportu a ne reklamou na spotřebu, životní prostředí atd.. Ano beru, pravidla ohledně bezpečnosti jsou nutná, nárazové testy, nějaká regulace s ohledem na životní prostředí a základní parametry vozu. To vše by mělo být v pravidlech. Zbytek je jenom samolibost určitých jedinců a formuli 1 to jenom ničí. Už dnes jí ženou na úroveň ostatních nižších tříd a za chvilku už auto formule jedna prohraje třeba s vozem DTM. Fuj fuj fuj FIA. Minimálně daleko větší testování před touto sezonou bylo nutností a mělo být. Osobně klidně 4, 5 závodů objetu, jenom proto, aby FIA konečně viděla jak jsou hloupý. A kéž by se po druhém závodě vyprázdnili tribuny a viply televize, aby to pocítili i na penězích včetně BE.

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.136.138.XXX
      Vždy bylo normální aby nedojelo třeba 10 aut. Až právě díky FIA v poslední době a jejich mražení tomu tak nebylo. Já jsem za ty motory rád. Alespoň na chvíli tu budeme mít zábavu a vývoj něčeho, čeho se dočkáme třeba i v autech. Jediné co mě opravdu vadí je to bodování, né jen ten poslední závod, ale celé. A bezpečnost je hlavním viníkem omezeného vývoje na poli aerodynamiky. Motory bych vůbec nemrazil. Dal bych max. parametry jaké musí minimálně splňovat pro ž. prostředí apd. a páni ať se s tím poperou. právě dominance Ferrari a jejich motorů vedla k mražení, stejně jako dominance Redbullu vedla k těm bodům v posledním závodě a různým nesmyslným zákazům v oblasti aera. a v neposlední řadě k DRS a Pneu.

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        Jenom stručně. Ano nedojelo třeba deset nebo i více aut. Většina z toho však nebyla díky poruchám, ale díky závodění a chtivosti jezdců, kteří často dělali zbytečné chyby související často právě se zahájením sezony. Co se týče změn v pravidlech kvůli F, tak s tím lze souhlasit. Rozdílný je náš pohled na to kvůli čemu. Já si třeba myslím, že ke změně v tomto případě došlo spíše kvůli tomu, že již tehdy docházelo k porušování pravidel a brzo už by to bylo neunesitelné, ale to je subjektivní. Jinak spolu vlastně skoro souhlasíme.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar

      176.74.128.XXX
      Nemyslím, že za současnou nespolehlivost může FIA, současné pohonné jednotky byly schváleny na jaře 2010, a původně měli být nasazeny už v sezoně 2013, výrobci nakonec dostali navíc rok na přípravu. To že při přípravě svých vozů týmy a výrobci motorů selhali bych neházel na FIA, pravidla jsou dopředu jasně daná, testy jsou sice maximálně omezené, ale nikdo nemůže zabránit výrobcům motorů motory otestovat mimo vůz týmu Formule 1 a stejěn tak i týmy si mohou funkčnost komponent ověřit v jiném voze než ve voze Formule 1.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        178.17.100.XXX
        Promiň, ale s tím se nedá souhlasit. Stručně třeba už jenom díky tomu, že tato rozhodnutí FIA jsou naprosto nekonzistentní, jdou jedno proti druhému atd. atd. Jeden příklad za všechny. Ano vědělo se o tom, že motor bude nový, ano vědělo se o tom, že to bude od 2013 a posunulo se to na 2014, ale přesně v protikladu stojí nesmyslnost nařízení FIA o platových, nebo spíše celkově o peněžních stropech. Na jednu stranu chtějí, aby týmy šetřily, na druhou stranu chtějí, aby automobilky stavěli nové motory (automatické navýšení nákladů jednotlivých týmů a paradoxně znevýhodnění zákaznických týmů, protože ty za motor zaplatí samozřejmě více než mateřský tým a tím jim zbývá zase méně peněz na ostatní oblasti ve vývoji auta, pak musejí jezdit platící piloti a ne ti nejlepší, atd. atd. atd.), na třetí straně svými rozhodnutími tlačí formuli 1 daleko pryč ze špičky motor sportu. Těch stran je opět mnoho a nechci je tu psát všechny. Mě osobně je jedno pokud bude do formule jedna dodávat motor jedna nebo pět automobilek nebo zda utratí korunu nebo miliardy. Já chci, aby formule jedna byla vrcholem motoristického sportu. Samozřejmě za dodržení základních a jasných pravidel o bezpečnosti, klidně i ekologičnosti, ale prostě rozumě a ne pravidla, která jsou likvidující a navíc lehce zneužitelná, čehož jsme svědky již dost dlouhou dobu. Pro někoho platí více a pro někoho méně, viz. dvojitý nedvojitý difuzor, mapování nemapování motru, elektronické zavěšení kol atd. atd.
        Sory, už je to zase dlouhé.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Petře prosím Tě doplň přes obědovou pauzu počty kol.

    Díky11

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    TABUĽKA Dnes fakt nefunguje tabuľka...05 Skúste s tým niečo urobiť cez obed...dik

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001160

    uzivatel001160

    94.242.114.XXX
    Willíci Těším se na sezonu, velmi těším, to vypadá fakt dobře pro Willíky!!!11

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Testy Koukám, že Hamík je na tom u Mercedesu stejně, jako Kimi u Ferrari. Také se nějak jeho auto nemůže rozjet vstříc testovacím kolům.03 12 Budou to hoši muset dohánět na simulátorech.05

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Mercedes Sive mne stve, ze Mercedes s pribyvajicim casem ma cim dal vic problemu, ale na druhou stranu kourici RedBull v prvni zatacce mi to plně vynahrazuje 11

    + 14 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.92.XXX
      snad to bude jezdit alespoň McLarenu a Willíkům 04

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      do frasa s nimi...keď auto je super /je rýchle/, motor je spoľahlivý tak ich slabinou tohoto roku bude prevodovka...to si ju radšej mali na výmenu dohodnúť u Wilika...05

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    RB & TR RB má výhodu v tom, že pokud to nerozchodí a Toro Rosso bude spolehlivé, tak si můžou vypomoct jejich řešením.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama