DISKUZE K ČLÁNKU Poslední den potvrdil formu Mercedesu Hamilton, McLaren většinu dne prostál (+ foto)
TESTOVÁNÍ V BAHRAJNU II - 4. DEN; Týmy měly v neděli poslední možnost si vyzkoušet své nové monoposty před tím, než zamíří k první velké ceně do Austrálie. Jak den probíhal?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Poslední den potvrdil formu Mercedesu Hamilton, McLaren většinu dne prostál (+ foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 13 lidí)
02.03.2014 15:40
Redakce Nevím jestli to máte v plánu, nebo vás… »
» uzivatel000624
(Hlasovalo 7 lidí)
02.03.2014 15:43
Redakci: Moc díky za všechny živé reportáže z… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
CaesarF1
13:43 02.03.2014 109.202.91.XXXZatím to vypadá, že v Melbourne tak čtvrtina nedojede, 2-3 vozy shoří a zbytek se rozhodne, že letos už to nemá cenu a začnou se připravovat na sezonu 2015. Ale cílem kromě úspor je hlavně přitáhnout diváky a vše tak nějak zatraktivnět. Časy ted na testech jsou docela o ničem s ohledem na nastavení a množství paliva atd. ale rozdíly budou v prvních závodechu určitě větší a nebudou to jen setiny vteřin, což je fajn Už se těším na první závod a toho slavného komentátora, co bude mlít za znalosti. -
anonym
11:17 02.03.2014 178.143.207.XXXMartino Preco Ferrari este jazdi s prednym kridlom ako zo stredoveku? Ved predsa uz skusali 5-prvkovu verziu. Zeby predne kridlo nesplnalo ocakavania?
Mne len ide o tom ze Ferrari je silne aj s takymto kridlom, pokial by mali lepsie aerodynamiku, hlavne prednej casti vozu, auto by mohlo byt omnoho rychlejsie. Dokonca este aj Marussia ma zlozitejsie a prepracovanejsie predne kridlo.-
anonym
11:47 02.03.2014 217.31.62.XXXPretože Ferrari do testov nasadzuje testovacie auto,napechované rôznimi senzormi a kamerami. Nehovorím,že budú rýchli, len závodné šasi pre pilotov je v továrni nie na dráhe. Kdovie prečo to tak robia,možno sa tak snažia maximalizovať vývojový program,alebo okamžite reagovať na iné čísla na trati a z tunela. Taktiež môžu mať úplne inú koncepciu vozu,do ktorého sa príliš členité predné krídlo nehodí- nižší prítlak-nižšia rýchlosť na jedno kolo-nižší odpor- nižšia spotreba. Možností je veľa, prepracované 5- prvkévé predné krídlo v minulosti používali a použili ho i včera a predvčerom takže nieje dôvod aby krídlo prepracované namli pokial by ho prepracované chceli mať.
-
Pikaso
11:09 02.03.2014 178.17.100.XXXTo bude asi trapas Je až nechutné dívat se a číst o tom jak pořád někdo stojí. Stále má někdo potíže, stále se objevují nové poruchy. Je to hrozný. Podle mého názoru je za tím vším opět ubohé politikaření ze strany FIA. Jsem sice fanda formule 1 a bude mě to mrzet, ale kdyby třeba v prvních třech závodech dojelo třeba 6 aut, vůbec bych se nezlobil. A kdyby to byly Caterham, Marusia a pokaždé někdo jiný ze středu pole, bylo by to úplně skvělé. Bylo by na čase, aby FIA a všichni ti chytráci dostali přes prsty. Nesmyslná omezení. Zákaz testování, ubohá pravidla, která každý zneužívá jak se mu chce a vlastně tak i výsledky formule vede tím směrem, kterým chce, by možná skončilo. Možná by se ťukli do palice a uvědomili by si, že formule 1 má být vrchol motorsportu a ne reklamou na spotřebu, životní prostředí atd.. Ano beru, pravidla ohledně bezpečnosti jsou nutná, nárazové testy, nějaká regulace s ohledem na životní prostředí a základní parametry vozu. To vše by mělo být v pravidlech. Zbytek je jenom samolibost určitých jedinců a formuli 1 to jenom ničí. Už dnes jí ženou na úroveň ostatních nižších tříd a za chvilku už auto formule jedna prohraje třeba s vozem DTM. Fuj fuj fuj FIA. Minimálně daleko větší testování před touto sezonou bylo nutností a mělo být. Osobně klidně 4, 5 závodů objetu, jenom proto, aby FIA konečně viděla jak jsou hloupý. A kéž by se po druhém závodě vyprázdnili tribuny a viply televize, aby to pocítili i na penězích včetně BE.-
anonym
14:21 02.03.2014 78.136.138.XXXVždy bylo normální aby nedojelo třeba 10 aut. Až právě díky FIA v poslední době a jejich mražení tomu tak nebylo. Já jsem za ty motory rád. Alespoň na chvíli tu budeme mít zábavu a vývoj něčeho, čeho se dočkáme třeba i v autech. Jediné co mě opravdu vadí je to bodování, né jen ten poslední závod, ale celé. A bezpečnost je hlavním viníkem omezeného vývoje na poli aerodynamiky. Motory bych vůbec nemrazil. Dal bych max. parametry jaké musí minimálně splňovat pro ž. prostředí apd. a páni ať se s tím poperou. právě dominance Ferrari a jejich motorů vedla k mražení, stejně jako dominance Redbullu vedla k těm bodům v posledním závodě a různým nesmyslným zákazům v oblasti aera. a v neposlední řadě k DRS a Pneu.-
Pikaso
19:14 02.03.2014 178.17.100.XXXJenom stručně. Ano nedojelo třeba deset nebo i více aut. Většina z toho však nebyla díky poruchám, ale díky závodění a chtivosti jezdců, kteří často dělali zbytečné chyby související často právě se zahájením sezony. Co se týče změn v pravidlech kvůli F, tak s tím lze souhlasit. Rozdílný je náš pohled na to kvůli čemu. Já si třeba myslím, že ke změně v tomto případě došlo spíše kvůli tomu, že již tehdy docházelo k porušování pravidel a brzo už by to bylo neunesitelné, ale to je subjektivní. Jinak spolu vlastně skoro souhlasíme.
-
-
airwar
16:55 02.03.2014 176.74.128.XXXNemyslím, že za současnou nespolehlivost může FIA, současné pohonné jednotky byly schváleny na jaře 2010, a původně měli být nasazeny už v sezoně 2013, výrobci nakonec dostali navíc rok na přípravu. To že při přípravě svých vozů týmy a výrobci motorů selhali bych neházel na FIA, pravidla jsou dopředu jasně daná, testy jsou sice maximálně omezené, ale nikdo nemůže zabránit výrobcům motorů motory otestovat mimo vůz týmu Formule 1 a stejěn tak i týmy si mohou funkčnost komponent ověřit v jiném voze než ve voze Formule 1.-
Pikaso
19:28 02.03.2014 178.17.100.XXXPromiň, ale s tím se nedá souhlasit. Stručně třeba už jenom díky tomu, že tato rozhodnutí FIA jsou naprosto nekonzistentní, jdou jedno proti druhému atd. atd. Jeden příklad za všechny. Ano vědělo se o tom, že motor bude nový, ano vědělo se o tom, že to bude od 2013 a posunulo se to na 2014, ale přesně v protikladu stojí nesmyslnost nařízení FIA o platových, nebo spíše celkově o peněžních stropech. Na jednu stranu chtějí, aby týmy šetřily, na druhou stranu chtějí, aby automobilky stavěli nové motory (automatické navýšení nákladů jednotlivých týmů a paradoxně znevýhodnění zákaznických týmů, protože ty za motor zaplatí samozřejmě více než mateřský tým a tím jim zbývá zase méně peněz na ostatní oblasti ve vývoji auta, pak musejí jezdit platící piloti a ne ti nejlepší, atd. atd. atd.), na třetí straně svými rozhodnutími tlačí formuli 1 daleko pryč ze špičky motor sportu. Těch stran je opět mnoho a nechci je tu psát všechny. Mě osobně je jedno pokud bude do formule jedna dodávat motor jedna nebo pět automobilek nebo zda utratí korunu nebo miliardy. Já chci, aby formule jedna byla vrcholem motoristického sportu. Samozřejmě za dodržení základních a jasných pravidel o bezpečnosti, klidně i ekologičnosti, ale prostě rozumě a ne pravidla, která jsou likvidující a navíc lehce zneužitelná, čehož jsme svědky již dost dlouhou dobu. Pro někoho platí více a pro někoho méně, viz. dvojitý nedvojitý difuzor, mapování nemapování motru, elektronické zavěšení kol atd. atd.
Sory, už je to zase dlouhé.
-
-
-
uzivatel000635
11:08 02.03.2014 178.209.152.XXXPetře prosím Tě doplň přes obědovou pauzu počty kol.
Díky -
-
uzivatel001160
10:39 02.03.2014 94.242.114.XXXWillíci Těším se na sezonu, velmi těším, to vypadá fakt dobře pro Willíky!!! -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek