DISKUZE K ČLÁNKU Stává se Williams favoritem na vítězství? Motor je skvělý, novinky fungují

Časy během závodní simulace se Williams muže směle měřit s Mercedesy nebo Ferrari. Technickému řediteli, Patu Symondsovi, teď dělá starost jenom rychlost na jedno kolo. Dnes si proto tým vyzkoušel i simulaci kvalifikace, která vyústila v překonání dosavadního Bahrajnského rekordu zimních testů. Podle Massy tým udělal krok správným směrem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stává se Williams favoritem na vítězství? Motor je skvělý, novinky fungují

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 04.03.2014 09:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 12 lidí) 01.03.2014 18:39
Ty jsi Arnouxi úplně mimo mísu. Krátké stinty… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2014 19:30
Wow Tak dneska mi Williams vytřel zrak, po… »
» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 8 lidí) 01.03.2014 20:49
omg Arnouxi pochopíš, že je rozdíl mezi tím jet… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Já bych se s Redbullem ještě neukvapoval.Abys nebyl moc zklamanej..04 Motor už běhá bez problému což je vidět u TR a Caterhamu.Redbullu a Lotusu hoří spíš náká elektrika a Adrianovo ego nehodlá uznat chybu a vyvrtat víc chladících děr do kastle.04

        Ve třetím dni posledních testů si bud jistej,že auta závodí.Rozhodně už nejezdí záměrně pomalu.
        Proto mně zajímají čísla a proto se zajímám o to,jak autor přišel na to,že je Williams favoritem,když časy z delších jízd jsou co se týká časů i degradace ve srovnání s včerejším stintem Redbullu slabota.Čas na kolo je vynikající-to je jasný-Mercedes.

        Snad nějaká čísla vysype po testech redakce....Tímto ji samozřejmě zdravím.

        + 1 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jake HorseRadisher

          Jake HorseRadisher

          85.207.90.XXX
          omg Arnouxi pochopíš, že je rozdíl mezi tím jet závodní simulaci a stint 20 kol?
          Při 20kolovém stintu si můžete dát pár litrů paliva navíc, ale při simulaci závodu si víc než 100kg dát nemůžete a prostě už to pochopte! Nevím jak vám to ještě vysvětlit, ale zaslepencům RedBullu je něco těžko vysvětlovat... 15

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • juras

          88.102.21.XXX
          Nevím jestli jsi fanoušek Redbullu...ale já jako fanda Williamsu jsem na zklamání v posledních letech tak nějak zvyklej (respektive jsem ho zažíval hodně, pro mě tedy až příliš často).

          Mám dojem že jestli fandíš Redbullu, budeš si moct letos vyzkoušet jaký to je - být zklamanej a koukat na své oblíbence jak dojíždějí v poli poražených.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Drdol

      109.69.210.XXX
      Nevím, odkud jsi vzal časy v průběhu jednotlivých stintů RB (opravdu to nevím, nechci vyvolávat flame), ale nemáš taky info, jaké časy zajížděl ve svých závodních stintech Alonso? Co jsem četl, tak dnes se dost výrazně lišily podmínky na trati (písek).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HaJ

      90.180.91.XXX
      Zdravím, postřeh je určitě zajímavý ale:
      a) ve světle dnešních problémů je velkou otázka, jestli Red Bull ujede kompletní vzdálenost závodu
      b) situace mezi včerejškem a dneškem je obtížně porovnatelná, protože dnes foukal silný vítr, který na trať navál písek
      c) pokud si to dobře pamatuji, tak Red Bull ujel právě těch 20 kol a ne kompletní závodní simulaci (cca 60 kol)
      Jinak k Red Bullu:
      "Vettel ráno po ujetí 1,5 km zůstal viset ve druhém sektoru a přes veškerou snahu už se na trať znovu nedostal." viz: [odkaz na stránku]

      + 14 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.136.150.XXX
      Hlavně Redbull nezkoušel vůbec závodní simulaci. Takže toto srovnání není.

      + 11 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000635

      uzivatel000635

      178.209.152.XXX
      Ty jsi Arnouxi úplně mimo mísu. Krátké stinty přece nemůžeš srovnávat s délkou závodu.Týmy musí zkoušet všechno, kvalifikačním kolem počínaje, přes několikakolové krátké úseky, úseky odpovídající části závodu mezi výměnami pneu (to jsou ty cca 20 kolové) až po ujetí vzdálenosti celého závodu a ještě pár kol navíc. Při tom všem musí sbírat data, aby poznali nejenom, jak se auto v jednotlivých částech závodu chová, ale aby si také nastavili jakousi "referenční rovinu" a byly schopni chápat procesy, když se data v závodě (tréninku, kvalifikaci) budou od této "referenční roviny" více či méně odchylovat. Všimni si, že když jakýkoli tým jel simulaci závodní vzdálenosti, tak se jejich kola vesměs pohybovala v intervalu.1:39,5 - 1:42. Pokud RB včera Práskal 1:39 - 1:40 ve 20 kolovém stintu, tak to byla hodnota zcela srovnatelná s ostatními. Mimochodem nejrychlejší kolo zatím zajel právě Massa (dnes) a má hodnotu 1:33,..., což je hodnota, o které se RB v jejich situaci může pouze zdát (ti zvládli nejrychleji 1:36,...).

      + 12 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Arnoux

        217.66.164.XXX
        Mido to si uplně nemyslim.Nechal bych omáčku co kdo jak dělá metodicky.
        At žvaní kdokoliv cokoliv ve třetích testech se snaží všichni jet na plno a pokud jel kdokoliv stint 20 kol - času 1:39 se vůbec nepřiblížil a to myslím ani samotný Mercedes.

        Nejrychlejší kolo vůbec neřeším,na motory Mercedes na kolo nikdo mít nebude to je jasný,ale v delších jízdách je to jinak.

        Redbull měl včera poslední kolo o pul sekundy rychlejší než dnes Ferrari třetí.Navíc konzistence časů fantazie.

        Sice je Redbull i Lotus po krk ve srač.. a cíl zřejmě ani jeden neuvidí, ale včerejší rychlost byla ve dvacetikolovém stintu působivá čehož si všimnul i Button.
        Dost by mně zajímalo nějaké srovnání nejrychlejších dvacetikolových stintů všech soupeřů-samozřejmě na stejných gumách.Neděláte si fanoušci poznámky?
        Já zatím nic nemám-20 kol se mému týmu ještě nepodařilo ujet, natož simulaci závodu 12 12





        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.189.XXX
          Arnouxi, vím, že to vidíš optimisticky, ale pleteš se. Podobný stint za 1:39-1:40 jeli i Mercedes a Ferrari (a Willík nejspíš taky, teď nevím). Nevím přesně počet kol, pokud redakce nabídne nějaký souhrn, budu jen rád.
          Zadruhé závodní simulace je hodně důležitá, abys věděl, jaká je spotřeba, jak vypadá chlazení (s tím měl RB potíže), jak se auto chová při větší zátěži. Nejdřív musí RB ukázat, že je schopen toto absolvovat, a pak uvidíme, jak si zhruba stojí.

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar

          176.74.128.XXX
          Pletete dvě věci dohromady, jedna věc je odjet několikakolový úsek (třeba i dvacetikolový) kde nejste limitován ničím, a jiné je odjet závodní simulaci, kde musíte odjet cca. 57 kol se 100 kg paliva. Souhlasím s tím že včerejší 20 kolový stint redbullu vypadal dobře, ale zatím to byl jen jeden odjetů úsek z neznámým množstvím paliva, neznámou spotřebou a ze specifických podmínek. Proto bych si opravdu počkal až do Austrálie a Malaysie, pak snad budeme moudřejší.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama