DISKUZE K ČLÁNKU Stává se Williams favoritem na vítězství? Motor je skvělý, novinky fungují
Časy během závodní simulace se Williams muže směle měřit s Mercedesy nebo Ferrari. Technickému řediteli, Patu Symondsovi, teď dělá starost jenom rychlost na jedno kolo. Dnes si proto tým vyzkoušel i simulaci kvalifikace, která vyústila v překonání dosavadního Bahrajnského rekordu zimních testů. Podle Massy tým udělal krok správným směrem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Stává se Williams favoritem na vítězství? Motor je skvělý, novinky fungují
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 12 lidí)
01.03.2014 18:39
Ty jsi Arnouxi úplně mimo mísu. Krátké stinty… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 9 lidí)
01.03.2014 19:30
Wow Tak dneska mi Williams vytřel zrak, po… »
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 8 lidí)
01.03.2014 20:49
omg Arnouxi pochopíš, že je rozdíl mezi tím jet… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Arnoux
20:07 01.03.2014 217.66.164.XXXJá bych se s Redbullem ještě neukvapoval.Abys nebyl moc zklamanej.. Motor už běhá bez problému což je vidět u TR a Caterhamu.Redbullu a Lotusu hoří spíš náká elektrika a Adrianovo ego nehodlá uznat chybu a vyvrtat víc chladících děr do kastle.
Ve třetím dni posledních testů si bud jistej,že auta závodí.Rozhodně už nejezdí záměrně pomalu.
Proto mně zajímají čísla a proto se zajímám o to,jak autor přišel na to,že je Williams favoritem,když časy z delších jízd jsou co se týká časů i degradace ve srovnání s včerejším stintem Redbullu slabota.Čas na kolo je vynikající-to je jasný-Mercedes.
Snad nějaká čísla vysype po testech redakce....Tímto ji samozřejmě zdravím.
-
Jake HorseRadisher
20:49 01.03.2014 85.207.90.XXXomg Arnouxi pochopíš, že je rozdíl mezi tím jet závodní simulaci a stint 20 kol?
Při 20kolovém stintu si můžete dát pár litrů paliva navíc, ale při simulaci závodu si víc než 100kg dát nemůžete a prostě už to pochopte! Nevím jak vám to ještě vysvětlit, ale zaslepencům RedBullu je něco těžko vysvětlovat... -
juras
11:33 02.03.2014 88.102.21.XXXNevím jestli jsi fanoušek Redbullu...ale já jako fanda Williamsu jsem na zklamání v posledních letech tak nějak zvyklej (respektive jsem ho zažíval hodně, pro mě tedy až příliš často).
Mám dojem že jestli fandíš Redbullu, budeš si moct letos vyzkoušet jaký to je - být zklamanej a koukat na své oblíbence jak dojíždějí v poli poražených.
-
-
-
Drdol
20:28 01.03.2014 109.69.210.XXXNevím, odkud jsi vzal časy v průběhu jednotlivých stintů RB (opravdu to nevím, nechci vyvolávat flame), ale nemáš taky info, jaké časy zajížděl ve svých závodních stintech Alonso? Co jsem četl, tak dnes se dost výrazně lišily podmínky na trati (písek). -
HaJ
18:11 01.03.2014 90.180.91.XXXZdravím, postřeh je určitě zajímavý ale:
a) ve světle dnešních problémů je velkou otázka, jestli Red Bull ujede kompletní vzdálenost závodu
b) situace mezi včerejškem a dneškem je obtížně porovnatelná, protože dnes foukal silný vítr, který na trať navál písek
c) pokud si to dobře pamatuji, tak Red Bull ujel právě těch 20 kol a ne kompletní závodní simulaci (cca 60 kol)
Jinak k Red Bullu:
"Vettel ráno po ujetí 1,5 km zůstal viset ve druhém sektoru a přes veškerou snahu už se na trať znovu nedostal." viz: [odkaz na stránku] -
uzivatel000635
18:39 01.03.2014 178.209.152.XXXTy jsi Arnouxi úplně mimo mísu. Krátké stinty přece nemůžeš srovnávat s délkou závodu.Týmy musí zkoušet všechno, kvalifikačním kolem počínaje, přes několikakolové krátké úseky, úseky odpovídající části závodu mezi výměnami pneu (to jsou ty cca 20 kolové) až po ujetí vzdálenosti celého závodu a ještě pár kol navíc. Při tom všem musí sbírat data, aby poznali nejenom, jak se auto v jednotlivých částech závodu chová, ale aby si také nastavili jakousi "referenční rovinu" a byly schopni chápat procesy, když se data v závodě (tréninku, kvalifikaci) budou od této "referenční roviny" více či méně odchylovat. Všimni si, že když jakýkoli tým jel simulaci závodní vzdálenosti, tak se jejich kola vesměs pohybovala v intervalu.1:39,5 - 1:42. Pokud RB včera Práskal 1:39 - 1:40 ve 20 kolovém stintu, tak to byla hodnota zcela srovnatelná s ostatními. Mimochodem nejrychlejší kolo zatím zajel právě Massa (dnes) a má hodnotu 1:33,..., což je hodnota, o které se RB v jejich situaci může pouze zdát (ti zvládli nejrychleji 1:36,...).-
Arnoux
19:58 01.03.2014 217.66.164.XXXMido to si uplně nemyslim.Nechal bych omáčku co kdo jak dělá metodicky.
At žvaní kdokoliv cokoliv ve třetích testech se snaží všichni jet na plno a pokud jel kdokoliv stint 20 kol - času 1:39 se vůbec nepřiblížil a to myslím ani samotný Mercedes.
Nejrychlejší kolo vůbec neřeším,na motory Mercedes na kolo nikdo mít nebude to je jasný,ale v delších jízdách je to jinak.
Redbull měl včera poslední kolo o pul sekundy rychlejší než dnes Ferrari třetí.Navíc konzistence časů fantazie.
Sice je Redbull i Lotus po krk ve srač.. a cíl zřejmě ani jeden neuvidí, ale včerejší rychlost byla ve dvacetikolovém stintu působivá čehož si všimnul i Button.
Dost by mně zajímalo nějaké srovnání nejrychlejších dvacetikolových stintů všech soupeřů-samozřejmě na stejných gumách.Neděláte si fanoušci poznámky?
Já zatím nic nemám-20 kol se mému týmu ještě nepodařilo ujet, natož simulaci závodu
-
Nasir
20:21 01.03.2014 188.175.189.XXXArnouxi, vím, že to vidíš optimisticky, ale pleteš se. Podobný stint za 1:39-1:40 jeli i Mercedes a Ferrari (a Willík nejspíš taky, teď nevím). Nevím přesně počet kol, pokud redakce nabídne nějaký souhrn, budu jen rád.
Zadruhé závodní simulace je hodně důležitá, abys věděl, jaká je spotřeba, jak vypadá chlazení (s tím měl RB potíže), jak se auto chová při větší zátěži. Nejdřív musí RB ukázat, že je schopen toto absolvovat, a pak uvidíme, jak si zhruba stojí. -
airwar
22:06 01.03.2014 176.74.128.XXXPletete dvě věci dohromady, jedna věc je odjet několikakolový úsek (třeba i dvacetikolový) kde nejste limitován ničím, a jiné je odjet závodní simulaci, kde musíte odjet cca. 57 kol se 100 kg paliva. Souhlasím s tím že včerejší 20 kolový stint redbullu vypadal dobře, ale zatím to byl jen jeden odjetů úsek z neznámým množstvím paliva, neznámou spotřebou a ze specifických podmínek. Proto bych si opravdu počkal až do Austrálie a Malaysie, pak snad budeme moudřejší.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek