DISKUZE K ČLÁNKU Maximální rychlosti jsou při testech v Bahrajnu o více než 20 km/hod vyšší než loni
Před zahájením testů jsme slyšeli spoustu hlasů, že jsou nové vozy F1 pomalé. Lewis Hamilton se dokázal přiblížit na 1,9 vteřiny k loňskému pole position. Ovšem na cílové rovince dostáváme poměrně jasnou odpověď. Maximální rychlosti vzrostly o více než 20 km/hod.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Maximální rychlosti jsou při testech v Bahrajnu o více než 20 km/hod vyšší než loni
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jake HorseRadisher
20:52 21.02.2014 85.207.90.XXXŠetření S tím šetřením bych to neviděl až zas tak závažně :) Šetřit palivo se šetřilo i loni dost. Ale počítal jsem jak by to mohlo být na okruhu Silverstone (přišel mi takový nejprůměrnější, ohledně délky rovinek :) ) Takže jsem laicky došel, že při maximálním průtoku paliva, tedy 100l/h, by závodníci ujeli něco přes 85% závodní vzdálenosti, takže se opravdu nebojím, že týmy budou nějak extra šetřit palivo, jedině pokud si to nějak blbě naplánují a v závěru jim bude docházet, ale jinak si nemyslím, že by bylo šetření mnohem větší než loni. A navíc díky těm dementním Pirellkám stejně nebudou moct jet naplno, takže si myslím, že větší omezující faktor budou Pirelli než palivo :) -
Pikaso
20:00 21.02.2014 178.17.100.XXXUvidíme. Je to hezké a dobře se to poslouchá. Otázkou je zda takových časů bude možno dosáhnout i v závodě. Aby se nám nestalo, že v kvalifikaci budou vozy o 5 nebo možná i více sekund rychlejší než v závodě. Ze závodu by se tak mohl stát odporný vláček "trabantů". Kdo neví proč tato varianta hrozí ??? No je to jednoduché. Všichni se rozčilují nad tím, že do závodu bude povoleno maximální množství paliva 100 kg. Nikdo nám však zatím neřekl, kolik nové motory potřebují na 100 kilometrů. Je tedy docela možné, že spotřeba je sotva na hraně a z důvodu spotřeby třeba ani nebude moci nikdo v závodě jet na plný plyn. To jsou třeba otázky, které by zajímali mě. Je stanovený počet litrů na závod dostačující tak, aby se mohlo opravdu závodit a jezdit na plný plyn ??? S pozdravem Pikaso.-
anonym
20:26 21.02.2014 178.143.171.XXXV Monaku mozu ist cely zavod na plno, v Monze nie. Uz to bolo par krat pisane na roznych weboch.
Samozrejme neda sa ocakavat ze udajnych takmer 900 Hp co ma Mercedes v kvalifikacnom rezime bude mat aj cez preteky. Kym nebudu preteky su to len hypotezy, no ak sa bude prilis setrit na rok 2015 je mozne zvysit hmotnostny limit paliva, ako uz FIA par krat potvrdila. Podla mojho nazoru ak sa nebude jazdit v 90 % pretekov na plno a bude sa setrit vyrazne palivo, ten limit sa musi posunut. Kludne aj na 120kg na preteky, kto bude mat uspornejsi motor bude mat tak ci tak vyhodu.-
Pikaso
21:26 21.02.2014 178.17.100.XXXNechci tě moc urážet, ale neodpověděl jsi na ten základní dotaz. O motoru renault jsi psal jako by jsi tam byl, nebo jako by jsi byl přímo jeho tvůrce. Čerpání z různých webů je sice hezké, ale pokud je píšou pouze kolegové jako jsme my, pak je nutno to brát s rezervou. Proto mě zajímal zdroj tvých informací a to ne, ten a ten web, ale ten a ten konkrétní autor, kterému mohu věřit, protože vím, že je ve formuli zběhlý a hlavně se tam stále pohybuje. Navíc vysvětlení, že v Monaku jo, je vlastně zcela mimo mísu. v Monaku snad nikdy nejela žádná formule na maximu. Na plný plyn je podle mého názoru na maximum auta a ne na plný plyn na dvě sekundy, pak brzda a stále dokola. Dokonce většina týmů v Monaku nevyužívá ani všechny převodové stupně, takže se podle mého názoru nedá mluvit o jízdě na plný plyn ve smyslu na maximum možností auta a jeho spotřeby. Zjednodušeně pokud budu brát časy v závodech, dalo by se odhadnout, že v Monaku by mělo dojít ke zlepšení, protože tam auta prostě nejezdí na plný plyn a nebudou mít tedy takovou spotřebu. -
-
-
-
-
Kapor
19:19 21.02.2014 194.160.178.XXXTo, že zákazníci Renaultu zaostávajú na rovikách,... ...je v tom, že nemajú správne volené posledné dva posledné prevody (sú krátke), k výkonu a krútiacemu momentu trakčného elektromotora a preto súčet charakteristík pre danú trať vyššiu rýchlosť nedovoľujú. Ešte to môžu však zmeniť, nie je začiatok závodnej sezóny.-
Pikaso
20:05 21.02.2014 178.17.100.XXXMě by spíš zajímalo odkud tyto informace máš ??? Ty jsi ve spojení s někým od Renaultu ??? Nebo s někým z týmů ??? Abych pravdu řekl dokonce si nejsem ani jistej tím, že mají všichni zákazníci Renaultu stejnou převodovku a už vůbec ne o tom, že jí mají všichni stejně nastavenou. Pokud vím týmy mají 30 možností nastavení převodů na sezonu. Pokud budu spekulovat i na jedné trati se nastavení jednotlivých týmů můžou lišit. Takže odkud jsou tvé informace ??? S pozdravem Pikaso.-
-
Pikaso
21:18 21.02.2014 178.17.100.XXXNo jsem rád, že alespoň částečně tu někdo !!! skoro ví o čem mluví !!! 30 různých poměrů to bylo ještě nedávno, tuto sezonu to není dle mého povědomí fixně jedno nastavení, ani třicet, ale je to 8 a v těch se musí vejít do rozmezí všech VC, kdy na každou je vlastně ideální poměr jiný. Největší problém bude samozřejmě na VC Monaka a v Monze. Ty jsou každá na jednom okraji a jsou tak specifické, že si týmy budou muset zvolit ten nejlepší kompromis, proto, aby nemuseli obětovat 2 nastavení převodů kvůli dvoum VC. Teda aspoň myslím
-
Kapor
10:08 24.02.2014 194.160.178.XXXNajlepší kompromis,.. ...to je tá optimalizácia prevodovky na celý rok, pričom sa tu však bere ohľad aj na mapovanie pohonnej jednotky ako celku, kde pri výjazde a dotáčaní na maximálku aj u dielčích rýchlostí pri jazde na uvedený rýchlostný stupeň, bude spaľovaciemu motoru 1,6 V6 Turbo podporovaný jednosmerný trakčným motorom MGU-K v určitom časovom úseku, ktorý bude závislý od SW riadiacej jednotky, teda sa bude jednať o integráciu týchto častí pohonného ústrojenstva tak, aby výsledok úplne pokryl požiadavky, všetkých tratí VC F1, teda aj Monaca, ktoré sa pôjdu v r. 2014.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek