DISKUZE K ČLÁNKU Druhý den začal špatně Mercedes, Lotus spíše stál. Suverénně nejrychlejší byl Magnussen (+foto)
BAHRAJN I. - 2. DEN TESTŮ; Ve středu v Bahrajnu pokračovalo společné testování týmů Formule 1. V nejlepším světle se předvedl mladík McLarenu Kevin Magnussen, který na super-měkké směsi pneumatik Pirelli, zajel s přehledem nejrychlejší čas. Konkurence ztrácela přes sekundu a půl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Druhý den začal špatně Mercedes, Lotus spíše stál. Suverénně nejrychlejší byl Magnussen (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001445
(Hlasovalo 17 lidí)
20.02.2014 10:38
Zdravim všechny:-)
Přicházím z jednoho webu o… »
» uzivatel001447
(Hlasovalo 10 lidí)
20.02.2014 18:53
Lotus inak celkom vtipne vyznieva aj Lotus co… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Petr
21:06 20.02.2014 78.157.160.XXXDíky za tip, McMatěji. Je vidět, že vám to tu není lhostejné. Já to předám dále, jen upozorňuji, že za tímto projektem (celý autoroad.cz, eurozpravy.cz atd.) je spousta lidí. Já jsem pouze redaktor, předám dále ke schválení na postoupení programátorům. Pokud vás ještě něco napadne, oceníme, když vaše připomínky zašlete na redakce@f1news.cz.
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:42 20.02.2014 194.160.178.XXXFernando trochu zrýchlil a ukázal,... ...že Ferrari je nielen spoľahlivé, ale aj rýchle a to je veľmi dobre. Porucha palivového čerpadla u Williamsu ma pobavila, lebo palivové čerpadlo sa má pred namontovaním predsa otestovať a až potom namontovať do monopostu, ak sa vymieňa tak toporne. Zistenie závady po troch hodinách sa mi zdá neprofesionálne a jeho výmena za 4 hodiny prekvapením, pričom je potrebné vybrať celý motor, čo nesvedčí o nejakej prezieravosti toho, kto to auto konštruoval, lebo porucha palivového čerpadla je bežná vec, nakoľko stačí nejaká uvolnená nečistota za palivovým filtrom, na začiatku sezóny a porucha je na svete, alebo tam počas montáže v Growe, vletel do palivovej trubky dáky PUK (z lúky divých makov) !-
-
-
eR
11:30 20.02.2014 62.245.107.XXXPalivové čerpadlo musí být mezi motorem a nádrží, a vzhledem k tomu, že nádrž je hned za pilotem, co nejníže kvůli těžišti, tak je logické, že čerpadlo musí být hned vedle ještě před motorem. Jinak než odstraněním celého motoru se tedy k němu dostat nelze. A jsem si jist, že je to tak u všech týmů.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek