DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso oznamuje jezdeckou sestavu pro rok 2014: Po boku Vergneho bude závodit Kvjat

Toro Rosso dnes oznámilo, že za ně příští rok bude závodit Jean-Eric Vergne a Daniil Kvjat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso oznamuje jezdeckou sestavu pro rok 2014: Po boku Vergneho bude závodit Kvjat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 22.10.2013 19:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001374 (Hlasovali 4 lidé) 22.10.2013 07:16
. Má fakt dobré výsledky, aktuálne druhý v GP3… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 22.10.2013 08:10
Vzhledem k tomu, že týmem vlastně hýbe… »
» uzivatel001374 (Hlasovali 4 lidé) 22.10.2013 08:44
Ak máš nejaké konkrétne informácie o nejakých… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Smokie (neprihlaseny)

                213.160.185.XXX
                Preco povest neznasanliveho jazdca? Kubica taktiez Petrovovi pomahal najmenej ako mohol a nepredal mu takmer nic zo svojich skusenosti, ako Petrov sam vravel a neziskal nalepku nezasanliveho jazdca.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.245.XXX
        a ake vysledky mal kimi pred vstupom do F1?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.233.XXX
      Má dobrý výsledky, ale ne nejlepší. Titul v FR2.0 získal, ale jen v sérii Alps (ne Eurocup) a až na moctý pokus (2010 zimní UK série, 2011 Eurocup, NEC, zimní UK série, 2012 Eurocup, Alps). Vlastně k tomu potřeboval okolo 80 závodů...
      GP3 druhý a vede si dobře, ale pořád je to školní formulka, chtělo by to ho do F1 pustit až po nějaké "dospělé" sérii.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001374

        uzivatel001374

        78.99.197.XXX
        Lenže nie si troška prísny? 2010 bola jeho úplne prvá formulová sezóna vôbec a jazdil dokopy 4 série hlavne aby čo najviac naberal skúsenosti. Už ďalší rok išiel síce tiež 4 série, ale 2.0 tretí, NEC druhý a final series tretí, všetko v čase keď ešte ani nemohol dostať vodičák a popri tom "odskakoval" na Nový Zélad aby sa účastnil Toyota Racing Series a tam skončil piaty. Vlani sa už do toho obul naplno a v 2.0 skončil druhý, 10 bodov za Vandoornom, na ktorého tento rok da Costa stratil plných 42 bodov a to opakujem že Vandoorne bol nováčik pokým da Costa nie. To prvenstvo vo Švajčiarskej sérií berme trebárs ako bonus, nastupoval asi hlavne preto že je mladý a potreboval jazdiť. Tento rok uvidíme, tretie miesto v GP2 mu už nehrozí, rozdajú si to s Regaliom o prvenstvo. Za zmienku ale stojí že Kvyat opäť "odkakuje" do úplne iných formúl - do FIA European Formula 3 Championship, kde absolvoval asi polovicu pretekov a nazbieral tri tretie, tri druhé miesta a jedno víťazstvo! A to v konkurencií jazdcov ktorí tú sériu vnímajú ako životnú príležitosť. Keby boli jeho výsledky bodované, predstihol by napríklad Eddie Cheever III ktorý ide full season, myslím že to teda stojí za zmienku.
        Takže asi ide aj o optiku ako sa na to pozeráš. Máš pravdu že nestihol povyhrávať prestížne šampionáty, ale prihliadnime na to že ho Red Bull pripravoval v rôznych sériách a nikdy nemal možnosť sústrediť sa na jedno auto v jednom tíme.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.233.XXX
          Abych upřesnil, určitě si vede dobře vždycky hned od začátku, jenom prostě nemám pozitivní vztah k tomu přeskakování puberťáků do F1 ze školních sérií, pokud pilot není opravdu giga mega hvězda. A to Kvyat není, na jeho úrovni je hned několik dalších. Třeba Frijns měl dle mého znatelně hvězdnější kariéru. Kvyat jezdí hodně závodů, získává zkušenosti, měl možnost se vyjezdit ještě jako mladej a bude určitě OK. Kdyby zůstal ještě rok-dva v FR3.5 nebo GP2 (dyť on i v té F3 jen hostoval), pořád by se do F1 dostal jako mladej, byl by vyježděnější s výkonným autem, mohl dostat k dispozici rok pátečních tréninků s Toro Rosso...

          Vnímám to jako uspěchaný a předčasný v kontextu s tím, že třeba Kovalainen je bez práce (pokud se neupíchne někde u Caterhamu, což taky žádná výhra), Leimer s Frijnsem si o šanci v F1 nemohou nechat ani zdát atd atd atd.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001374

            uzivatel001374

            78.99.197.XXX
            Tak to máš pravdu hlavne s tým Frijnsom, ten by si to zaslúžil viac. Neviem či má blbého manažéra alebo či je sám blbý že sa nejakému blbcovi upísal, ale s tými výsledkami mal byť už dávno v nejakom juniorskom programe a nie sa predierať na vlastnú päsť a ešte bez sponzora. K Leimerovi by som doplnil Valsecciho, vždy je mi ľúto ak víťaz GP2 nedostane príležitosť postúpiť rovno hore, ale dnes je zdá sa dôležitejšie zaujať scautov junioriek Red Bullu, Ferrari či McLarenu, prípadne Gravity Sport Management ako Grosjean, než vyhrať GP2 alebo Renault 3.5.
            Kvyat bol imho v správnom čase na správnom mieste a dúfam že mu preskočenie jednej úrovne neuškodí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • speed

              84.16.122.XXX
              Frijns řekl něco ve smyslu ,že se v toro rosso zachází s jezdcem jak s de*vkama . A RB odmítl.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001374

                uzivatel001374

                78.99.197.XXX
                Ak je to pravda, tak si je sám na chybe. Nič menej ako jazdca by ho bolo škoda.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001374

                uzivatel001374

                78.99.197.XXX
                Tak som si to našiel:
                “I know their games,” Frijns is quoted as saying. “You cannot decide what you want to do, and if you don’t do what they want, you’re out.”

                “They treat you like a dog,” he insisted. “In my career I’ve always made my own choices and I want to continue to do that.

                “I need people around me [whom] I can trust, and so Red Bull is not for me, even though I have won more than Vettel did before he made his name in Formula One.”

                Myslím že po tomto mi ho ani už tak ľúto nie je.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Smokie (neprihlaseny)

                  213.160.185.XXX
                  Preco? Lebo popisla ako to tam chodi alebo preto lebo povedal, ze toho vyhral viac ako Vettel? Ved ma pravdu. Mimo F1 ma viac titulov ako Vettel a to nejazdil v ziadnych Beckovych kategoriach.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.233.XXX
              ad scauti
              A v ideálním případě jako Hamilton, Magnussen nebo Grosjean být pod ochranou někoho takového a NAVÍC vyhrát GP2 nebo F3.5...
              Tak si ten postup představuji a třeba Magnussenovi přeji, aby mu McL někde místo našel. Takhle nějak si představuji kariéru. Postupně, krůček za krůčkem, po úspěch v kategorii postup dál.
              Samozřejmě bylo by krásný, kdyby se zrodila další hvězda, ale je mi líto těch, co tu cestu mají delší...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001374

                uzivatel001374

                78.99.197.XXX
                Síce musím uznať že myšlienka akejsi "pyramídy" po ktorej poschodiach by jazdci stúpali a vzájomne sa porovnávali znie ideálne, ale po tvojom príspevku ma napadla zaujímavá štatistika ktorú som si musel overiť na wikipedií a síce zo súčastných majstrov okrem Hamiltona:
                - Räikkonen rovno z britskej FR 2.0
                - Vettel síce z FR 3.5 ale nedokončil ani sezónu
                - Alonso šiel pretekať do F1 už po dvoch! odjazdených formulových sezónch čo znie rovnako šialene ako Kimiho príbeh, ale absolvoval teda F3000 lenže zďaleka nevyhral (Alonso štvrtý 17 bodov, Bruno Junqueira prvý 48 bodov)
                - Button rovno z britskej F3 (a to rovnako ako Alonso a Räikkonen tretí formulový rok strávil už rovno v F1)

                - vlani skončil kariéru Sedemnásobný ktorý docestoval rovno z DTM, v 1990 majster nemeckej F3
                - Schumiho najrešpektovanejší súper Häkkinen rovno z britskej F3
                -nevynechám Villeneuveho z Indy Car
                - a Hill ktorý v F3000 nikdy nevyhral ani jeden pretek

                Lewis Hamilton je a jeho titul z GP2 je až nečakanou výnimkou posledných dvoch desaťročí, aj keď by som ešte spomenul Häkkinena lebo britská F3 bola v tom čase bola kvalitou jazdcov konkurenčná s F3000. Aj tak to ale vyzerá tak že v F1 neplatí že "ťažko na čvicisku..."

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  37.188.233.XXX
                  No jo, zní to příšerně. Z toho výčtu bych já osobně vyjmul

                  - Vettela, kterej si tu pyramidu odbyl docela poctivě. F3.5 ze známých důvodů nedokončil, ale v době, kdy ho odvolali, vedl šampionát a měl o 50% bodů víc, než nejbližší soupeři
                  - Villeneuvea, který jel po paralelní linii, ale měl tu pyramidu taky splněnou, snad i s rezervou (F3 -> F Atlantic -> Indy)
                  - a možná i toho Schumachera, který po F3 odjezdil nějaký ten kilometr s mnohem silnějšími auty. Ten nepřesedl do F1 ani tak z DTM, jako spíš z tisícikoňového Mercedes-Sauberu

                  Jinak je samozřejmě pořád velký rozdíl mezi tím dostat šanci v F1 (snad jenom 5-6 šampionů F3000/GP2 nedostalo vůbec žádnou) a tím, když už tu šanci dostane, tak prokousat se k sedačce v mistrovském týmu dřív, než mu dojde energie. Z posledních let třeba Glock by mohl vyprávět, Rosberg je na nejlepší cestě a Hulkenberg má taky nejvyšší čas sehnat pořádné místo. Všichni tři by podle mne na titul v F1 v pohodě měli.
                  Ale myslím si, že šampioni dospělých sérií by neměli být přeskakováni na úkor nadějných mladíků ze žákovských formulek. Jestli jsou ti mladí fakt tak dobří, tak jim nic neuteče. Naberou další zkušenosti, vyhrajou o sérii víc :-) a šanci tak dostanou všichni. Pro F1 by to bylo jenom ku prospěchu...

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • uzivatel001374

                    uzivatel001374

                    78.99.197.XXX
                    Trebárs, každý máme na to vlastný pohľad. Ale ak kladieš taký dôraz na výkonnosť, tak tam by sa muselo rátaj aj Superleague so 750 koňmi pri 12 000 otáčkach, alebo japonská formula Nippon teoreticky rýchlejšia od Indy Car. Ja som sa skôr zameral na zrovnanie jazdcov medzi sebou v prestížnych sériách.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Smokie (neprihlaseny)

                  213.160.185.XXX
                  To je pekny vypis, lenze kazdy z tych jazdcov bol vynimocny uz v tej dobe a neskor to aj potvrdil. Kvyat je vynimocny tym, ze je Rus v serii, v ktorej sa pojde prvykrat Ruska VC.

                  Raikkonen, Alonso, Button, Hill a Schumacher excelovali pri testoch, v ktorych aj napriek slabsim skusenostiam uplne deklasovali ostatnych. Napr. Raikkonen rozcupoval Bernoldiho tym sposobom, ze zatial co Bernoldi uz bol na hranici svojich sil a mal stovky kol odjazdenych, tak dosahoval rovnaky cas ako Raikkonen, ktory jazdil iba prve kola. Hill dlho pre Williams testoval a ukazal svoje technicke a jazdecke schopnosti.
                  Villeneuve prisiel z Indycar, co bola v tej dobe seria hodnotena rovnako vysoko ako F1.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • Smokie (neprihlaseny)

          213.160.185.XXX
          Nemyslim, ze je prisny. Ma pravdu. Ricciardo a Vergne mali v jeho pretekarskom veku viac uspechov predtym ako prisli do F1.

          Tu alpsku seriu velmi do uvahy neberiem, pretoze tam nie je ziaden z pretekarov, ktori by sa presadili aj inde. Takze si nemyslim, ze ttam mal velku konkurenciu a to vitazstvo bola povinnost.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001374

            uzivatel001374

            78.99.197.XXX
            Ricciardo v devätnástich vyhral Formula Renault 2.0 WEC a Vergne v tom istom veku v tom istom šampionáte druhý. Kvyat má v tomto veku už skúsenosti s 2.0, GP3 aj F3 Championship a nikde sa nestratil.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama