DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton lituje fanoušky Formule 1

Podle Hamiltona už diváky nudí, když neustále vítězí stejný jezdec - Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton lituje fanoušky Formule 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 08.10.2013 14:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 18 lidí) 07.10.2013 14:03
špatné srovnání No nevím jestli se to podle 4… »
» Pepan (Hlasovalo 16 lidí) 07.10.2013 17:08
Myslím si že v prvé řadě by měl zabrat Mercedes… »
» skejpa (Hlasovalo 15 lidí) 07.10.2013 16:55
protože by si odepsal gumy :) »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      46.13.241.XXX
      Vettela nemam rad, ale 2 vteriny v prvnim kole najel hlavne diky tomu ze Hamilton na Vettela netlacil ale branil se Grosjeanovi a tudi jel Hamilton defenzivni stopu a trochu ztratil. Stejne jako se porad pise 2,5 vteriny na kole v Singapuru. To ze to pomaly Rosberg zastumpoval a zbytek pole musel jet jako Rosberg uz nikoho nezajima. Vettel je jina liga, ale vsichni uz jsou na nej tak alergicky, ze cokoliv udela, tak z toho hned vsichni delaj (viz komentatori na nove).

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Rychlé řešení Stačilo by, aby se technické kontroly vozů mohla účastnit konkurence :-)

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Změnilo by se akorát to, že by mohli všichni okopírovat řešení ostatích. To už můžou rovnou zavést stejné monoposty se stejnými motory. 20

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • gtz

      88.100.224.XXX
      Proč proboha, aby od nich všichni mohli to řešení opsat? Ferrari by bylo jistě k dobru.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Abych nemusel čučet, jak si někdo na trati z ostatními jen hraje 05

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Věřím, že to zvládnou, aniž by museli jen kopírovat cizí řešení. Ona zase přijde doba, kdy bude vyhrávat někdo jiný a zase se najde někdo, komu to bude vadit. 03

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • gtz

          88.100.224.XXX
          Kdyby si přestal hrát a začal by všem dávat kolo co bys pak říkal?
          Kdyby měl RB konzistentní gumy tak to co jsem psal by bylo reálné.
          Prostě se smiřte s tím, že mají nejlepší auto v poli.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Honza33

    Honza33

    62.168.62.XXX
    Hamilton 1) Vettel by v loni nevyhral kdyby McLaren mel spolehlivou techniku
    2) Jedinej McLaren v poslednich letech, hlavne v te lonske byl na tom lepe

    Proc tohle Hamilton nerekne,me je zahadou? Ten kluk je nejrychlejsi jezdec, ale posledni dobou je nejaky skromny, asi ma vymytou hlavu od tech psychologu, neda se ale divit, jinak by z toho byl hodne spatnej.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Marty

    89.176.243.XXX
    ... Vadi mi predevsim jakym zpusobem vyhrava. Singapur byla skutecna tragedie. Najizdet na druheho 2.5 sekundy na kolo? Tak to uz je opravdu trochu moc a clovek se nemuze tak uplne divit, ze se vyrojily spekulace o trakcni kontrole. Ze vyhrava Vettel mi vadi z duvodu antipate vuci nemu (prijde mi jako falesny, neuprimny spratek a oslavy jeho vitezstvi vic nez uprimnou radosti smrdi posmechem souperum) ale to nema nic spolecneho s dominanci RB a nelze to generalizovat.

    + 18 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Možná by stálo za povšimnutí, že těch 2,5s na kolo najížděl Vettel na NOVÝCH super-měkkých gumách, zatím co ostatní za ním jeli na 18 KOL OJETÝCH středně-tvrdých. Podle Pirelli byl rozdíl mezi směsmi až 2s na kolo. Když to odečteš, už to tak hrozné není že? 03
      Zažil jsem už větší rozdíly. 04

      + 3 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.179.131.XXX
        Jenže už jsi zapomněl zmínit, že v Singapuru Vettel ujížděl neskutečným způsobem už od startu a to všichni měli stejné gumy (tedy aspoň ti, co jeli Q3)

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Neskutečným? Ve 23. kole (před SC) měl náskok 10s. Pod pojmem neskutečně si představuju trochu větší rozdíl. 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    špatné srovnání No nevím jestli se to podle 4 posledních závodů dá srovnávat se Schumacherovou érou. Jednak v roce 2004 Schumi vyhrál 12 ze 13-ti prvních závodů a po půlce sezony nebylo co řešit. A jednak vyhrával rozdílem třídy a často dával kolo skoro celému poli. Takovou dominanci předvedl Vettel jen v Sigapuru. Vítězství o 5s za dominantní a předvídatelné příliš nepovažuji.
    A nesrovnatelný rozdíl je ve zbytku pole. Zatímco tenkrát se stěží dalo vůbec předjet a nic se nedělo, souboje za Hulkim a Maldonadem (a další) bych za nudu určitě neoznačil.

    + 18 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Ty kola nedává Vettel zbytku, jen hlavně díky safety caru, a pak šetření motoru a pneu.

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Možná sis nevšiml, ale o dominanci v Singapuru jsem psal. V Monze a Spa si na SC nevzpomínám. V Korei měl před SC náskok nějakých 5-6s, v cíli necelých 5. Předpokládám, že těch 10-11s nechceš označit za skoro kolo (chybělo k němu dalších 90s). Gumy šetří všichni tak, aby vydrželi do konce závodu a motor příliš nešetří. Protože když nešetří gumy nebo brzdy, střihne si často nejrychlejší kolo. 03
        Takže nějak nevím o kterých dominantních závodech vlastně mluvíš.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Položme si otázku k čemu by mu bylo kdyby vyhrál třeba o minutu ?
          V nejlepším případě si udělá náskok, aby ideálně stihnul případně jeden pit navíc a pak si hlídat tempo a šetřit techniku.
          Stačí se ale podívat na tempo prvních kol v posledních závodech. Pokaždý dá zbytku dvě sekundy a pak relativně zpomaluje. Tzn., že má i dost velkou rezervu pro případ, že by potřeboval přidat.
          Takový výkonnostní náskok neměl ani Schumi v roce 2004 i když vyhrál asi 11 z 12 prvních závodů a to ještě tuším o vítězství přišel za SC v Monaku při havárii s Montoyou. Schumi sice vyhrával jeden závod za druhým, ale náskok si budoval po desetinkách a ne jako Vettel po sekundách.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Otázku jsi položil dobře. Vyhrát o minutu k ničemu dobré není. Ale z čeho soudíš, že na to má? Náskok na pit navíc si najel pouze ve zmiňovaném Singapuru. A jestli jsi to sledoval pozorně, tak si ho najel až po SC fázi a to jen proto, že se Rosbergovi dostal do křídla kus gumy, ztratil přítlak, výrazně zpomalil a brzdil celý zbytek pole. Ve 23. kole vedl pouze o 10s, což není ani půl sekundy na kolo. A na konci sice jezdil o skoro 3s rychleji, ale zcela pomíjíš fakt, že využil chytře ušetřených super-softů z kvalifikace. Ty dělaly zhruba 2s na kolo. Pak ti z toho vypadne, že ani tam nebyla jeho dominance Schumachrovská. 03
            A první kola? V tomhle vynikají Red Bully už víc jak rok. A to i v závodech, kde nevyhráli. Takže nemůžeš podle prvního kola posuzovat celý závod. Prostě to není o rezervě, ale jen nějak rychleji zahřívají gumy. Jinak nechápu, proč by si třeba včera nenajel trochu větší náskok pro případ, že by se něco v boxech nepovedlo, nebo odešly gumy nějak rychleji (třeba jako u Hamíka). Sám předvedl právě v Singapuru, že v šetření vozu na konci zrovna nevyniká.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Ona je tu ještě jedna věc. Když by na to Vettel tlačil a najížděl si třeba dvě sekundy na kolo, tak při případném výjezdu SC by o náskok přišel a jen by si ohobloval gumy. Proto musí jet takticky, tzn. najet si malý náskok aby mohl jet v klidu, pak držet tempo s ostaními a pak na konci dát pár rychlých kol pro sebeuspokojení :D

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Ano, říkáš to dobře. Jen úplně stejně musí šetřit gumy i ostatní a i oni by mohli teoreticky jet o mnoho rychleji. Bohužel díky úžasným pneumatikám Pirelli se šetří od prvního kola do posledního a o skutečné rychlosti vozů (pilotů) si můžeme myslet každý svoje. Nemáš prostě jediný důkaz, že by byl RB rychlejší o víc jak 1s a v obou případech kdy se tak stalo je hodně dobrý a dokazatelný důvod, proč byl o tolik rychlejší, nesouvisející přímo s vozem RB. 03

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Lukas.B

    212.80.67.XXX
    Breci? Tak pro ty co tvrdi ze breci ci co...Tak bych to urcite nenazval, jen rekl, to co si mysli naprosta vetsina lidi. Ja samozrejme nerikam, ze nesnasim RB kvuli tomu, ze je dobrej..spis me stvou ostatni, ze nedokazou bejt stejne dobri...protoze kvuli tomu je to proste nuda. Urcite spoustu lidi zajima par predjizdecich manevru v prubehu zavodu, ktere se odehravaji treba v polovine jezdeckeho pole...Jasne, nekdy se na to diky tomu da divat..ale ve smes je to nuda, ja chvi videt jak se souperi perou o prvni pricky..ne to, ze dopredu vim, jak zavod dopadne.
    Tak doufam, ze pristi sezonu to bude jine...

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama