DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton lituje fanoušky Formule 1
Podle Hamiltona už diváky nudí, když neustále vítězí stejný jezdec - Vettel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton lituje fanoušky Formule 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
17:42 07.10.2013 46.13.241.XXXVettela nemam rad, ale 2 vteriny v prvnim kole najel hlavne diky tomu ze Hamilton na Vettela netlacil ale branil se Grosjeanovi a tudi jel Hamilton defenzivni stopu a trochu ztratil. Stejne jako se porad pise 2,5 vteriny na kole v Singapuru. To ze to pomaly Rosberg zastumpoval a zbytek pole musel jet jako Rosberg uz nikoho nezajima. Vettel je jina liga, ale vsichni uz jsou na nej tak alergicky, ze cokoliv udela, tak z toho hned vsichni delaj (viz komentatori na nove).
-
-
-
Honza33
15:18 07.10.2013 62.168.62.XXXHamilton 1) Vettel by v loni nevyhral kdyby McLaren mel spolehlivou techniku
2) Jedinej McLaren v poslednich letech, hlavne v te lonske byl na tom lepe
Proc tohle Hamilton nerekne,me je zahadou? Ten kluk je nejrychlejsi jezdec, ale posledni dobou je nejaky skromny, asi ma vymytou hlavu od tech psychologu, neda se ale divit, jinak by z toho byl hodne spatnej.
-
Marty
15:04 07.10.2013 89.176.243.XXX... Vadi mi predevsim jakym zpusobem vyhrava. Singapur byla skutecna tragedie. Najizdet na druheho 2.5 sekundy na kolo? Tak to uz je opravdu trochu moc a clovek se nemuze tak uplne divit, ze se vyrojily spekulace o trakcni kontrole. Ze vyhrava Vettel mi vadi z duvodu antipate vuci nemu (prijde mi jako falesny, neuprimny spratek a oslavy jeho vitezstvi vic nez uprimnou radosti smrdi posmechem souperum) ale to nema nic spolecneho s dominanci RB a nelze to generalizovat.-
Mike17
15:44 07.10.2013 93.99.87.XXXMožná by stálo za povšimnutí, že těch 2,5s na kolo najížděl Vettel na NOVÝCH super-měkkých gumách, zatím co ostatní za ním jeli na 18 KOL OJETÝCH středně-tvrdých. Podle Pirelli byl rozdíl mezi směsmi až 2s na kolo. Když to odečteš, už to tak hrozné není že?
Zažil jsem už větší rozdíly. -
-
-
Mike17
14:03 07.10.2013 93.99.87.XXXšpatné srovnání No nevím jestli se to podle 4 posledních závodů dá srovnávat se Schumacherovou érou. Jednak v roce 2004 Schumi vyhrál 12 ze 13-ti prvních závodů a po půlce sezony nebylo co řešit. A jednak vyhrával rozdílem třídy a často dával kolo skoro celému poli. Takovou dominanci předvedl Vettel jen v Sigapuru. Vítězství o 5s za dominantní a předvídatelné příliš nepovažuji.
A nesrovnatelný rozdíl je ve zbytku pole. Zatímco tenkrát se stěží dalo vůbec předjet a nic se nedělo, souboje za Hulkim a Maldonadem (a další) bych za nudu určitě neoznačil.-
-
Mike17
15:37 07.10.2013 93.99.87.XXXMožná sis nevšiml, ale o dominanci v Singapuru jsem psal. V Monze a Spa si na SC nevzpomínám. V Korei měl před SC náskok nějakých 5-6s, v cíli necelých 5. Předpokládám, že těch 10-11s nechceš označit za skoro kolo (chybělo k němu dalších 90s). Gumy šetří všichni tak, aby vydrželi do konce závodu a motor příliš nešetří. Protože když nešetří gumy nebo brzdy, střihne si často nejrychlejší kolo.
Takže nějak nevím o kterých dominantních závodech vlastně mluvíš.-
mi88ki
16:27 07.10.2013 165.72.200.XXXPoložme si otázku k čemu by mu bylo kdyby vyhrál třeba o minutu ?
V nejlepším případě si udělá náskok, aby ideálně stihnul případně jeden pit navíc a pak si hlídat tempo a šetřit techniku.
Stačí se ale podívat na tempo prvních kol v posledních závodech. Pokaždý dá zbytku dvě sekundy a pak relativně zpomaluje. Tzn., že má i dost velkou rezervu pro případ, že by potřeboval přidat.
Takový výkonnostní náskok neměl ani Schumi v roce 2004 i když vyhrál asi 11 z 12 prvních závodů a to ještě tuším o vítězství přišel za SC v Monaku při havárii s Montoyou. Schumi sice vyhrával jeden závod za druhým, ale náskok si budoval po desetinkách a ne jako Vettel po sekundách.-
Mike17
16:58 07.10.2013 93.99.87.XXXOtázku jsi položil dobře. Vyhrát o minutu k ničemu dobré není. Ale z čeho soudíš, že na to má? Náskok na pit navíc si najel pouze ve zmiňovaném Singapuru. A jestli jsi to sledoval pozorně, tak si ho najel až po SC fázi a to jen proto, že se Rosbergovi dostal do křídla kus gumy, ztratil přítlak, výrazně zpomalil a brzdil celý zbytek pole. Ve 23. kole vedl pouze o 10s, což není ani půl sekundy na kolo. A na konci sice jezdil o skoro 3s rychleji, ale zcela pomíjíš fakt, že využil chytře ušetřených super-softů z kvalifikace. Ty dělaly zhruba 2s na kolo. Pak ti z toho vypadne, že ani tam nebyla jeho dominance Schumachrovská.
A první kola? V tomhle vynikají Red Bully už víc jak rok. A to i v závodech, kde nevyhráli. Takže nemůžeš podle prvního kola posuzovat celý závod. Prostě to není o rezervě, ale jen nějak rychleji zahřívají gumy. Jinak nechápu, proč by si třeba včera nenajel trochu větší náskok pro případ, že by se něco v boxech nepovedlo, nebo odešly gumy nějak rychleji (třeba jako u Hamíka). Sám předvedl právě v Singapuru, že v šetření vozu na konci zrovna nevyniká.-
mi88ki
09:31 08.10.2013 165.72.200.XXXOna je tu ještě jedna věc. Když by na to Vettel tlačil a najížděl si třeba dvě sekundy na kolo, tak při případném výjezdu SC by o náskok přišel a jen by si ohobloval gumy. Proto musí jet takticky, tzn. najet si malý náskok aby mohl jet v klidu, pak držet tempo s ostaními a pak na konci dát pár rychlých kol pro sebeuspokojení :D-
Mike17
11:05 08.10.2013 93.99.87.XXXAno, říkáš to dobře. Jen úplně stejně musí šetřit gumy i ostatní a i oni by mohli teoreticky jet o mnoho rychleji. Bohužel díky úžasným pneumatikám Pirelli se šetří od prvního kola do posledního a o skutečné rychlosti vozů (pilotů) si můžeme myslet každý svoje. Nemáš prostě jediný důkaz, že by byl RB rychlejší o víc jak 1s a v obou případech kdy se tak stalo je hodně dobrý a dokazatelný důvod, proč byl o tolik rychlejší, nesouvisející přímo s vozem RB.
-
-
-
-
-
-
-
Lukas.B
13:48 07.10.2013 212.80.67.XXXBreci? Tak pro ty co tvrdi ze breci ci co...Tak bych to urcite nenazval, jen rekl, to co si mysli naprosta vetsina lidi. Ja samozrejme nerikam, ze nesnasim RB kvuli tomu, ze je dobrej..spis me stvou ostatni, ze nedokazou bejt stejne dobri...protoze kvuli tomu je to proste nuda. Urcite spoustu lidi zajima par predjizdecich manevru v prubehu zavodu, ktere se odehravaji treba v polovine jezdeckeho pole...Jasne, nekdy se na to diky tomu da divat..ale ve smes je to nuda, ja chvi videt jak se souperi perou o prvni pricky..ne to, ze dopredu vim, jak zavod dopadne.
Tak doufam, ze pristi sezonu to bude jine...
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek