DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli reaguje na Alonsovu kritiku

Podle Hemberyho se má Alonso zeptat Vettela, jak využívat pneumatiky na maximum.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli reaguje na Alonsovu kritiku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 08.10.2013 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 20 lidí) 05.10.2013 19:40
Alebo najprv Pirelli medialne "spolocensky… »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 9 lidí) 05.10.2013 22:09
No f1 for old man Alonsovo stezovani si v… »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 6 lidí) 06.10.2013 07:20
Uz je tomu dlouho co v internetovych diskuzich… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • tom

      85.135.237.XXX
      Myslis? Bolo to tak aj na zaciatku sezony?Timy, ktore stavali svoj monopost na tohtorocne(povodne) pneu - maju smolu - lebo Pirelli nezvladlo bezpecnostnu stranku tychto pneumatik.
      A tie tymy, ktore postavili auto na minulorocne pneu - to v podstate vyhrali.
      Teraz je zbytocne obvinovat niektory z tymov - to boli ich rozhodnutia (niektorym to vyslo inym nie) Neviem však pochopit to ze v Pireli sa teraz tvaria - my nic my za nic nemozeme, ale prave oni nedodavaju pneumatiky ake garantovali dodavat pred zaciatkom sezony.
      A dalsia dost podozriva vec je ze chceli zmenit pneu lebo vraj to nevyzera dobre, ked sa oddeli behun - PR to nevylepsi. Ale bezpecnost bola OK.
      Ked sa ukazalo, ze niektore tymi budu proti - mohli zmenu presadit iba z bezpecnostnych dovodov. A tak prisiel Silverstone - a zacalo to strielat ako na poziadanie.

      Stale viac mám pocit, ze F1 je stale vacsia manipulacia.
      F1 sledujem od roku 1994. Niektore rocniky boli menej napinave ine viac. Minuly rok to bolo celkom fajn, no tento rok mi pripada ako uplne na prd.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        Pod toto sa podpisujem!

        A len dodam, ze tie delaminacie boli tiez niektore "take"... ... ... Samozrejme nikto nikde neuviedol (pre istotu? 03 ), kolko z nich sa stalo na vozoch, kde zamerne prehadzovali smer otacania!

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nebudu vám vyvracet jisté "tlaky". Ale ta konspirace v Silverstone je už trochu moc ne? 04 Gumy praskly 5-ti týmům (skoro půlka) a někteří popřeli nesprávné použití. Trochu moc týmů na konspiraci ne? A druhý detail je, že RB (kterému se tu přisuzuje nejvíc nátlaku) žádná nepraskla, ale Ferrari (označováno za největší oběť změn) jedna odešla (Massa). To by bylo trochu divná konspirace. 04

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            93.186.31.XXX
            Trochu si nepochopil co tym bolo z mojej strany myslene.
            Do britanie - zopar oddeleni behuna, ale ziadna strelba pneu.
            Pireli chce zmenu koli tomu, ze v telke to nevyzera dobre - ale niektori nesuhlasia
            Takze je potrebne to zvalit na bezpecnost.
            A prichadza britania - sup striela to a menime pneu. Koli bezpecnosti.

            To nieje o nejakom time - to je o Pirreli oni chceli zmenu a bez toho aby to zvalilu na bezpecnost to neslo.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Asi jsem to tedy dobře nepochopil. Ovšem tvrdit, že si Pirelli schválně pokazilo reputaci tak brutálním způsobem je taky trochu odvážné. Nějaká delaminace se dá přejít, ale takové fiasko (Silverstone) je muselo stát dobré jméno a spoustu spoustu peněz.
              Pokud by něco takového udělali úmyslně, museli by šéfové dostat padáka za totální neschopnost a poškození dobrého jména. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom

                93.186.31.XXX
                Co podla teba viac pokazi reputaciu?
                Permanentne do konca sezony budu odchadzat behune z pneum. Pretoze urobili chybu v zakladnej konstrukcii a nemozu to zmenit


                Alebo jedny preteky s par defektami - ale jsme promtni a dokazeme to hned od buducej velkej ceny vyriesit.

                ????

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • mike17

                  93.99.87.XXX
                  Pokud si mám vybrat 5 defektů za sezonu, nebo 5 defektů za závod, pak menší trapas je to první.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • tom

                    93.186.31.XXX
                    Este raz pytal som sa co je lepsie ? Do konca sezony odlitavajuce behune a priznat nezvladli jsme konstrukciu
                    Alebo 5defektov v 1VC a mozem povedat - uz sa to opakovat nebude vieme to vyriesit

                    Citaj pozorne - lebo ti obcas vypadavaju podstatne veci

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • mike17

                      93.99.87.XXX
                      Tentokrát jsem četl dobře. Chtěl jsem tím říct, že těch běhounů by asi nebylo moc. Takže by pro ně nebylo několik běhounů za sezonu takové fiasko, jako několik v jednom závodě. Vzhledem k včerejšku tento problém kevlarová konstrukce nijak nezmenšila. Takže pokud by byl Silverstone úmyslný, byl by to zbytečný trapas navíc. Podle mě je řešení buď úplně nové konstrukce, nebo ještě konzervativnější přístup ke směsím.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • tom

                        93.186.31.XXX
                        Necital si poriadne: islo o to vieme/nevieme to vyriesit!!!
                        Tu neslo o pocty!!!

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • tom

                        93.186.31.XXX
                        Inak bud trochu objektivny posledny pripad vobec nezapada medzi tie ostatne - islo o prednu pneu a bolo jasne ze Perez tej pneumatike dal neskutocne zabrat

                        Netvrdil by som ze neviriesili problem co mali s povodnou konstrukciou

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Evidentně to neumí vyřešit. A mám pocit, že je jim celkem jedno, jestli se trhají pravé přední, nebo levé zadní. Ostuda je to stejná. Perez byl sice jediný, komu se roztrhala, ale v rádiu bylo slyšet několik hlášek, že použité gumy ze 2 stintu byly těsně před zničením.
                          Ale pravda nejsem odborník přes konstrukci pneumatik a je tudíž možné že ty dva případy spolu nemusí souviset. Nicméně způsob jakým v obou případech explodovaly byl více než podobný. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • tom

                            85.237.227.XXX
                            to je presne to co si pleties - totiz do VC britanie neexpkodovala ziadna pneumatika. ani po tej vc. V korei by si museli davat pozor na pravu prednu aj keby jazdili s pneumatikami z 2011

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Ale v Silverstone měli starou konstrukci a přesto to vypadalo úplně stejně jako v neděli. Ať už to byla stejná příčina nebo ne, nevěřím že by si v Anglii úmyslně způsobovali takovou ostudu. Zatímco do Anglie to skoro nikdo nekomentoval, po ní hrozili jezdci bojkotem a mluvilo se o tom ve všech médiích a skoro všichni je začali kritizovat. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • tom

                                85.135.216.XXX
                                tak fakty: Silverstone - stará konštrukcia /nové lepidlá - to tvrdili/
                                do silverstone - Pirelli chce zmeniť konštrukciu lebo nevyzerajú dobre odlepené behúne a PR je v tam..., ale niektoré tímy sú proti, takže zmena sa nekoná - potrebujú aby išlo o bezpečnosť - a zrazu čuduj sa svete Silverstone - stará konštrukcia + nové lepidlo a strieľa to ako na požiadanie.

                                Čo sa zrazu stalo? Prečo? veď predtým jazdili v náročnej ších podmienkach a nič také sa nedialo - a zrazu...

                                Vôbec ti to nepríde zvláštne však???

                                PS: pneu s novou konštrukciou mali pripravené a chceli ich použiť ale nemohli...

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
          • tom

            93.186.31.XXX
            Tu ide o vyjadrenie Pirelli - oni niesu schopni/ochotni dodavat pneumatiky na ktore si timy mali postavit auta.
            Tak sa pytam, kto by si mal sypat popol na hlavu.

            Pritom podotykam ze vzdy som bol na strane Pirelli, lebo dodavali pneu ako sa od nich ziadalo, ale tento rok to nezvladli.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nejsem si jistý, že to zvládli. Dostali za úkol, udělat gumy co se budou měnit zhruba 3x za závod. Sice se s nimi dalo jet na tolik výměn, ale udělali gumy, které vydrželi sotva jedno RYCHLÉ kolo. Příklad je nedávné vyjádření Alonsa. Zkusili to napravit konzervativním přístupem s tvrdšími směsmi. Ale pokud přivezou červené, je to pořád stejné.
              Technicky sice zadání splnili, ale závodit se s nimi nedá, pouze šetřit. Osobně si myslím, že se dají vyrobit gumy, které vydrží těch 10 kol ježdění naplno a pak teprve začnou rychle odcházet. Tak bych si představoval já splnění zadání. Ale je to jen má osobní představa.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom

                93.186.31.XXX
                Zvladli predchadzjuce roky - tento rok nie.
                Ak by si cital co som pisal v prvom prispevku pochopil by si to :-)

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            Mozno to kinspiracna teoria je, mozno neni. V kazdom pripade sa to RB naramne hodilo. 04

            Ale s tymi delaminaciami zopakujem, ze niekde nebolo presne povedane u ktoreho praskli/kto otacal a kto nie. A tak sa to tak trochu berie automaticky - "proste praskali vsetkym"... 06

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama