DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli reaguje na Alonsovu kritiku
Podle Hemberyho se má Alonso zeptat Vettela, jak využívat pneumatiky na maximum.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli reaguje na Alonsovu kritiku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001040
(Hlasovalo 6 lidí)
06.10.2013 07:20
Uz je tomu dlouho co v internetovych diskuzich… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
tom
13:50 06.10.2013 85.135.237.XXXMyslis? Bolo to tak aj na zaciatku sezony?Timy, ktore stavali svoj monopost na tohtorocne(povodne) pneu - maju smolu - lebo Pirelli nezvladlo bezpecnostnu stranku tychto pneumatik.
A tie tymy, ktore postavili auto na minulorocne pneu - to v podstate vyhrali.
Teraz je zbytocne obvinovat niektory z tymov - to boli ich rozhodnutia (niektorym to vyslo inym nie) Neviem však pochopit to ze v Pireli sa teraz tvaria - my nic my za nic nemozeme, ale prave oni nedodavaju pneumatiky ake garantovali dodavat pred zaciatkom sezony.
A dalsia dost podozriva vec je ze chceli zmenit pneu lebo vraj to nevyzera dobre, ked sa oddeli behun - PR to nevylepsi. Ale bezpecnost bola OK.
Ked sa ukazalo, ze niektore tymi budu proti - mohli zmenu presadit iba z bezpecnostnych dovodov. A tak prisiel Silverstone - a zacalo to strielat ako na poziadanie.
Stale viac mám pocit, ze F1 je stale vacsia manipulacia.
F1 sledujem od roku 1994. Niektore rocniky boli menej napinave ine viac. Minuly rok to bolo celkom fajn, no tento rok mi pripada ako uplne na prd.-
-
Mike17
13:26 07.10.2013 93.99.87.XXXNebudu vám vyvracet jisté "tlaky". Ale ta konspirace v Silverstone je už trochu moc ne? Gumy praskly 5-ti týmům (skoro půlka) a někteří popřeli nesprávné použití. Trochu moc týmů na konspiraci ne? A druhý detail je, že RB (kterému se tu přisuzuje nejvíc nátlaku) žádná nepraskla, ale Ferrari (označováno za největší oběť změn) jedna odešla (Massa). To by bylo trochu divná konspirace.-
anonym
13:47 07.10.2013 93.186.31.XXXTrochu si nepochopil co tym bolo z mojej strany myslene.
Do britanie - zopar oddeleni behuna, ale ziadna strelba pneu.
Pireli chce zmenu koli tomu, ze v telke to nevyzera dobre - ale niektori nesuhlasia
Takze je potrebne to zvalit na bezpecnost.
A prichadza britania - sup striela to a menime pneu. Koli bezpecnosti.
To nieje o nejakom time - to je o Pirreli oni chceli zmenu a bez toho aby to zvalilu na bezpecnost to neslo.-
Mike17
14:08 07.10.2013 93.99.87.XXXAsi jsem to tedy dobře nepochopil. Ovšem tvrdit, že si Pirelli schválně pokazilo reputaci tak brutálním způsobem je taky trochu odvážné. Nějaká delaminace se dá přejít, ale takové fiasko (Silverstone) je muselo stát dobré jméno a spoustu spoustu peněz.
Pokud by něco takového udělali úmyslně, museli by šéfové dostat padáka za totální neschopnost a poškození dobrého jména.-
tom
19:31 07.10.2013 93.186.31.XXXCo podla teba viac pokazi reputaciu?
Permanentne do konca sezony budu odchadzat behune z pneum. Pretoze urobili chybu v zakladnej konstrukcii a nemozu to zmenit
Alebo jedny preteky s par defektami - ale jsme promtni a dokazeme to hned od buducej velkej ceny vyriesit.
????-
-
tom
20:08 07.10.2013 93.186.31.XXXEste raz pytal som sa co je lepsie ? Do konca sezony odlitavajuce behune a priznat nezvladli jsme konstrukciu
Alebo 5defektov v 1VC a mozem povedat - uz sa to opakovat nebude vieme to vyriesit
Citaj pozorne - lebo ti obcas vypadavaju podstatne veci-
mike17
21:27 07.10.2013 93.99.87.XXXTentokrát jsem četl dobře. Chtěl jsem tím říct, že těch běhounů by asi nebylo moc. Takže by pro ně nebylo několik běhounů za sezonu takové fiasko, jako několik v jednom závodě. Vzhledem k včerejšku tento problém kevlarová konstrukce nijak nezmenšila. Takže pokud by byl Silverstone úmyslný, byl by to zbytečný trapas navíc. Podle mě je řešení buď úplně nové konstrukce, nebo ještě konzervativnější přístup ke směsím.-
-
Mike17
10:57 08.10.2013 93.99.87.XXXEvidentně to neumí vyřešit. A mám pocit, že je jim celkem jedno, jestli se trhají pravé přední, nebo levé zadní. Ostuda je to stejná. Perez byl sice jediný, komu se roztrhala, ale v rádiu bylo slyšet několik hlášek, že použité gumy ze 2 stintu byly těsně před zničením.
Ale pravda nejsem odborník přes konstrukci pneumatik a je tudíž možné že ty dva případy spolu nemusí souviset. Nicméně způsob jakým v obou případech explodovaly byl více než podobný.-
-
Mike17
14:31 08.10.2013 93.99.87.XXXAle v Silverstone měli starou konstrukci a přesto to vypadalo úplně stejně jako v neděli. Ať už to byla stejná příčina nebo ne, nevěřím že by si v Anglii úmyslně způsobovali takovou ostudu. Zatímco do Anglie to skoro nikdo nekomentoval, po ní hrozili jezdci bojkotem a mluvilo se o tom ve všech médiích a skoro všichni je začali kritizovat.-
tom
18:39 08.10.2013 85.135.216.XXXtak fakty: Silverstone - stará konštrukcia /nové lepidlá - to tvrdili/
do silverstone - Pirelli chce zmeniť konštrukciu lebo nevyzerajú dobre odlepené behúne a PR je v tam..., ale niektoré tímy sú proti, takže zmena sa nekoná - potrebujú aby išlo o bezpečnosť - a zrazu čuduj sa svete Silverstone - stará konštrukcia + nové lepidlo a strieľa to ako na požiadanie.
Čo sa zrazu stalo? Prečo? veď predtým jazdili v náročnej ších podmienkach a nič také sa nedialo - a zrazu...
Vôbec ti to nepríde zvláštne však???
PS: pneu s novou konštrukciou mali pripravené a chceli ich použiť ale nemohli...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tom
13:57 07.10.2013 93.186.31.XXXTu ide o vyjadrenie Pirelli - oni niesu schopni/ochotni dodavat pneumatiky na ktore si timy mali postavit auta.
Tak sa pytam, kto by si mal sypat popol na hlavu.
Pritom podotykam ze vzdy som bol na strane Pirelli, lebo dodavali pneu ako sa od nich ziadalo, ale tento rok to nezvladli.-
Mike17
14:15 07.10.2013 93.99.87.XXXNejsem si jistý, že to zvládli. Dostali za úkol, udělat gumy co se budou měnit zhruba 3x za závod. Sice se s nimi dalo jet na tolik výměn, ale udělali gumy, které vydrželi sotva jedno RYCHLÉ kolo. Příklad je nedávné vyjádření Alonsa. Zkusili to napravit konzervativním přístupem s tvrdšími směsmi. Ale pokud přivezou červené, je to pořád stejné.
Technicky sice zadání splnili, ale závodit se s nimi nedá, pouze šetřit. Osobně si myslím, že se dají vyrobit gumy, které vydrží těch 10 kol ježdění naplno a pak teprve začnou rychle odcházet. Tak bych si představoval já splnění zadání. Ale je to jen má osobní představa. -
-
-
erdedy
14:37 07.10.2013 195.80.165.XXXMozno to kinspiracna teoria je, mozno neni. V kazdom pripade sa to RB naramne hodilo.
Ale s tymi delaminaciami zopakujem, ze niekde nebolo presne povedane u ktoreho praskli/kto otacal a kto nie. A tak sa to tak trochu berie automaticky - "proste praskali vsetkym"...
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek