DISKUZE K ČLÁNKU Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru

Na základě svých zkušeností se domnívá, že zvyšovat svůj náskok o dvě a půl sekundy v každém kole je moc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 02.10.2013 07:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 51 lidí) 29.09.2013 17:52
Tohle už tu bylo Něco podobného tu už bylo kdysi… »
» toorek (Hlasovalo 41 lidí) 29.09.2013 15:46
Co už tu všechno bylo - dvojité difuzory, … »
» Pepan (Hlasovalo 34 lidí) 29.09.2013 15:33
Měl s tím podezřením přijít hned po závodě, aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      178.40.200.XXX
      dnes by to bolo uz asi nerealne ukryt pred komisarmi
      fia ma pristup k telemetrii, k motorovym mapam,.. takze odhalit TC by im nemalo robit problem

      a preco tu TC nenasadzoval redbull od zaciatku sezony? preco ju nasadil az teraz ked uz mal prakticky titul vo vrecku? v takom momente riskovat diskvalifikaciu? no neviem neviem

      a este na ten ich podvod ako prvy pride byvali sef alonsa a webbera a nie niekto z konkurencnych timov 12

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        Tak třeba proto, že na nějaké řešení přišli až v průběhu sezóny, chvíli jim trvalo, než to vyladí a třeba by to nebylo až tak efektivní na tratích s nízkým přítlakem. Důvodů, proč "to", pokud teda něco vymysleli, nasadili právě v Singapuru může být mnoho.
        Uznávám, zavání to něčím, ale myslím si, že to vyšumí. Taky se mi nezdá, že by byl výkonnostní rozdíl mezi Vettelem a Webberem tak veliký, ale opět, důvodů může být mnoho. Třeba jiná specifikace vozu, třeba nechtějí, aby Mark nějaké principy vynesl ven když po sezóně končí, tak už mu nedávají přístup ke všem novinkám. Kdo ví...

        + 13 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • gtz

          88.100.224.XXX
          Osobně si myslím, že na autě nasadili nějaké změny, které by se daly použít i pro další rok, ale myslím, že to bylo v mezích pravidel. Nic nelegálního, prostě vývoj letošního auta jede na plný kotel.
          Stejně jsme to mohli vidět v Kanadě, kde si vybudoval podobný náskok a jen na příkaz týmu trochu ubral.
          Vše bylo způsobené souhrou náhod, výjezdu SC apod.

          + 6 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            82.119.113.XXX
            blbosť ! jasné, nasadia zmeny, ktoré budú od budúceho ročníku, a hneď sú o 2,5 sec. rýchlejší. resp. len VETTEL je rýchlejší!

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.182.20.XXX
    Tak doufam, že se z toho vyklube nějaká ta senzace :))

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • brambory

    88.102.230.XXX
    ma pravdu... při kvalifikaci není rozdíl jedne vteřiny tak jak je možny že při zavodě najede fetl za dve kola až šest vteřin...opravdu neco zapacha ale už dost dlouho ...02

    + 34 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.191.100.XXX
    ... vyloučit za podvody 04 podme na ne 11 13

    + 10 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • toorek

    toorek

    188.175.65.XXX
    Co už tu všechno bylo - dvojité difuzory, foukání výfukových plynů, ohebné přední křídlo... jsem jen zvědav, kdy jim zas na něco přijdou. Ale je jasné, že teď něco uberou, protože v Singapuru to pěkně přepískli.

    + 41 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      37.188.225.XXX
      Počkej ale foukané difuzory nebo ohebná křídla, to ani jednou nebylo proti pravidlům. Pouze se dokázali lépe adaptovat. To bych jim nevyčítal. Ten Singapur byl ale hodně podezřelej, to je teda pravda :)

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Měl s tím podezřením přijít hned po závodě, aby bylo možno zkontrolovat Vettelův vůz. Tak by se bez pochybností zjistilo zda vůz toto zařízení měl či nikoliv. Přijít s tím týden po závodě., kdy vůz už prošel většinou oprav a úprav na příští závod, je trochu mimo mísu. Mimochodem, Hornerův výrok o tom, že v dalších závodech bude Vettel pomalejší, sice tuto myšlenku taky podporuje, ale je to jen konspirace, důkazy chybí.

    + 34 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.119.113.XXX
      to máš tak, aj ja by som už vedel teraz objaviť Ameriku, keď viem, ktorým smerom treba ísť ... 03
      alebo si nebodaj myslíš, že komisári hľadajú nové (zakázané) veci (či kontrolujú základné) ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    TC Nevím, jestli je v dnešní době možné tam nějak tu TC nafixlovat. Prostě to spíš Sebovi všechno sedlo. Trať, nastavení, nejrychlejší auto, podmínky... Nejsem jeho fanda, ale asi to tak bude. A je jasný, že jezdil lepší časy než Mark, když ten byl imrvére v provozu...

    + 21 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama