DISKUZE K ČLÁNKU Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru
Na základě svých zkušeností se domnívá, že zvyšovat svůj náskok o dvě a půl sekundy v každém kole je moc.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
09:34 30.09.2013 77.48.94.XXXšpatné načasování škoda, že se Singapur nejel před letní pauzou. to by bylo téma pro "okurkovku". takhle máme za chvíli další závod a po něm se bude zase mluvit o něčem jiném........
PS: jen se divím, že tu ještě nemáme podrobný technický rozbor všech možností od kapříka lojzíka ... -
uzivatel001040
22:11 29.09.2013 122.56.190.XXXMinardi Nechtel znehodnotit Vettelovi vykony jen na zaklade domnenek, ale rad to udelal. -
uzivatel001374
18:20 29.09.2013 178.40.132.XXXTC TC kontroluje riadiaca jednotka od McLarenu, pochybujem že by ich kryli
Inak, k tým sekundám, treba si uvedomiť že Alonso či Räikkonen išli úplne inú stratégiu a pneumatiky čo vymenili ešte na začiatku SC fázy potrebovali doviesť do cieľa, takže tie sekundy dal Mercedesom a di Restovi a to nie je až taký zázrak, a Webber nedokázal predbiehať...-
anonym
18:44 29.09.2013 85.237.224.XXXPřed výjezdem SC v 24/25 kole měli všichni na špici víceméně stejnou strategii a Fetl měl již tehdy půlminutový náskok, který mohl být ještě vyětší kdyby jej nebrzdili z pitwallu. Fetl nejel do boxů pod SC a přesto si po restartu na ojetých gumách dokázal vytvořit úplně stejný náskok...Vettel je jistě rychlý a dobrý jezdec, ale tohle podle mne nebylo a nemohlo být jen o jeho schopnostech...-
-
gtz
21:05 29.09.2013 88.100.224.XXXMěl náskok na druhého zhruba 10.5 sec. Po restartu dokázal v 40-tém kole mít náskok již 20 sec. Bylo to možná způsobené tím, že rychlost Mercedesů nebyla nic moc a on mohl na čistém vzduchu ujíždět.
Poté co vyjel z pitu tak měl čestvou nepoužitou směs, a FA měl na autě použitou sadu s kterou nemohl pomýšlet na to, že by mu stačil.
-
-
-
-
Hr3bec
17:52 29.09.2013 194.228.59.XXXTohle už tu bylo Něco podobného tu už bylo kdysi v Maďarsku....ale rozdíl byl v tom, že v té době byl RBR opravdu o vteřinu na kolo rychlejší než zbytek pole....ale.....1. týkalo se to obou vozů a 2. nebyl to jeden závod.
To co se dělo v Singapuru je záhada...já prostě nevěřím, že by byl Webber o xxx tříd níže než Vettel. Prostě nemají stejné auto a zajímalo by mě taky co má Vettel v tom autě, že dokáže během noci jeho auto zrychlit o 2 sekundy, když v Q to byl minimální rozdíl. A najednou prohlášení, že v dalším závodě už to nebude takový rozdíl? Já RBR nevěřím ani nos mezi očima a dokud je bude někdo krýt...jiné to nebude....
Podle mě smrdí, že Webber je o tolik pomalejší, že se vždy vše upravuje tak v pravidlech, že to pomůže právě RBR, atd....-
Lotusolog
19:14 29.09.2013 101.109.153.XXXzase trapná závist, že je někdo lepší....v CZ se úspěch prostě nebere, tady na to lidi nejsou zvyklý. Když dominovalo Ferrari trapných 5 let, to byla hrůza....raději limonády než červený trabanti, kde nebýt anglických mozků, tak nemají auto ani na poražení Torro Rosso...-
Nasir
19:36 29.09.2013 188.175.176.XXXZase trapné nálepkování od ovce, která neumí argumentovat. Hřebec se snažil vysvětlit, co mu nesedí. Nemusíš s ním souhlasit, ale ty jsi žádný argument neuvedl, pouze ho nálepkuješ jako závistivce. A ještě sem uvádíš svoji preferenci RB nad Ferrari, která je mimo mísu - jak víš, že mu dominance Ferrari taky nevadila? Trapný jsi pouze ty. -
-
-
-
-
-
-
-
dannak
13:47 30.09.2013 193.245.34.XXXto vypada, ze si trochu zjednodusujes. jak pises, " trochu jinak zakroutit deflektor na předním křídle" slo v dobe neomezeneho testovani, delat nejaky krok a vlastne v temer realnem case sledovat zmeny. To ale v soucasnosti nejde, jen omezene v CFD, kde ale zas narazis na omezeni fyzykalniho modelu, ktery se tu blizi, tu odchyluje od reality.
Takze kazde takove zakrouceni vychazi z docela hluboke analyzy, protoze i ta samotna vyroba pak neco stoji - kdyz uz ne penize, tak hlavne cas.-
Ferda
14:17 30.09.2013 46.47.176.XXXKdyž měníš rozvor, tak se nejedná pouze o natažení vozu, ale nedílnou sučástí bývá jak změna předního křídla, odpružení a určitě ještě spoustu dalších drobností.
Když měníš pouze deflektor, tak už se možná další úpravy dělat nemusí.
Oba dva příklady jsou vylepšením, ale výkon prací je diametrálně odlišný a tím i zcela rozdílné náklady i náročnost na čas.
Na nic jiného, než na tuhle rozdílnost jsem poukázat nechtěl.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek