DISKUZE K ČLÁNKU Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru

Na základě svých zkušeností se domnívá, že zvyšovat svůj náskok o dvě a půl sekundy v každém kole je moc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Minardi zpochybnil suverénní vítězství Sebastiana Vettela v Singapuru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 52, poslední 02.10.2013 07:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 51 lidí) 29.09.2013 17:52
Tohle už tu bylo Něco podobného tu už bylo kdysi… »
» toorek (Hlasovalo 41 lidí) 29.09.2013 15:46
Co už tu všechno bylo - dvojité difuzory, … »
» Pepan (Hlasovalo 34 lidí) 29.09.2013 15:33
Měl s tím podezřením přijít hned po závodě, aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    špatné načasování škoda, že se Singapur nejel před letní pauzou. to by bylo téma pro "okurkovku"03. takhle máme za chvíli další závod a po něm se bude zase mluvit o něčem jiném........
    PS: jen se divím, že tu ještě nemáme podrobný technický rozbor všech možností od kapříka lojzíka18 ...

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Gumy A nebo prostě umí pracovat s gumama.

    + 6 / − 25

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    122.56.190.XXX
    Minardi Nechtel znehodnotit Vettelovi vykony jen na zaklade domnenek, ale rad to udelal.12

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001374

    uzivatel001374

    178.40.132.XXX
    TC TC kontroluje riadiaca jednotka od McLarenu, pochybujem že by ich kryli14

    Inak, k tým sekundám, treba si uvedomiť že Alonso či Räikkonen išli úplne inú stratégiu a pneumatiky čo vymenili ešte na začiatku SC fázy potrebovali doviesť do cieľa, takže tie sekundy dal Mercedesom a di Restovi a to nie je až taký zázrak, a Webber nedokázal predbiehať...

    + 16 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Před výjezdem SC v 24/25 kole měli všichni na špici víceméně stejnou strategii a Fetl měl již tehdy půlminutový náskok, který mohl být ještě vyětší kdyby jej nebrzdili z pitwallu. Fetl nejel do boxů pod SC a přesto si po restartu na ojetých gumách dokázal vytvořit úplně stejný náskok...Vettel je jistě rychlý a dobrý jezdec, ale tohle podle mne nebylo a nemohlo být jen o jeho schopnostech...

      + 40 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        81.90.174.XXX
        Hlavně Seb, měl při výjezdu SC 8.5 sec náskok (ne půl min jako tvrdíš), poté si najel 29 sec na pit stop a poté najel 30 sec na druhého FA..Takže...............

        + 11 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • gtz

          88.100.224.XXX
          Měl náskok na druhého zhruba 10.5 sec. Po restartu dokázal v 40-tém kole mít náskok již 20 sec. Bylo to možná způsobené tím, že rychlost Mercedesů nebyla nic moc a on mohl na čistém vzduchu ujíždět.
          Poté co vyjel z pitu tak měl čestvou nepoužitou směs, a FA měl na autě použitou sadu s kterou nemohl pomýšlet na to, že by mu stačil.

          + 4 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    194.228.59.XXX
    Tohle už tu bylo Něco podobného tu už bylo kdysi v Maďarsku....ale rozdíl byl v tom, že v té době byl RBR opravdu o vteřinu na kolo rychlejší než zbytek pole....ale.....1. týkalo se to obou vozů a 2. nebyl to jeden závod.

    To co se dělo v Singapuru je záhada...já prostě nevěřím, že by byl Webber o xxx tříd níže než Vettel. Prostě nemají stejné auto a zajímalo by mě taky co má Vettel v tom autě, že dokáže během noci jeho auto zrychlit o 2 sekundy, když v Q to byl minimální rozdíl. A najednou prohlášení, že v dalším závodě už to nebude takový rozdíl? Já RBR nevěřím ani nos mezi očima a dokud je bude někdo krýt...jiné to nebude....

    Podle mě smrdí, že Webber je o tolik pomalejší, že se vždy vše upravuje tak v pravidlech, že to pomůže právě RBR, atd....

    + 51 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lotusolog

      101.109.153.XXX
      zase trapná závist, že je někdo lepší....v CZ se úspěch prostě nebere, tady na to lidi nejsou zvyklý. Když dominovalo Ferrari trapných 5 let, to byla hrůza....raději limonády než červený trabanti, kde nebýt anglických mozků, tak nemají auto ani na poražení Torro Rosso...

      + 12 / − 48

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Zase trapné nálepkování od ovce, která neumí argumentovat. Hřebec se snažil vysvětlit, co mu nesedí. Nemusíš s ním souhlasit, ale ty jsi žádný argument neuvedl, pouze ho nálepkuješ jako závistivce. A ještě sem uvádíš svoji preferenci RB nad Ferrari, která je mimo mísu - jak víš, že mu dominance Ferrari taky nevadila? Trapný jsi pouze ty.

        + 30 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.71.36.XXX
        Jj, v CZ se úspěch prostě nebere a proto na SV bučí po celém světě. Hm... já zase nechápu tu módu plivat na vlastní národ.

        + 22 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          37.188.225.XXX
          V Čechách se sice úspěch moc nenosí ale to celosvětové bučení je trapné daleko víc. A neříkám to jen já, tvrdí to spousta inteligentních lidí. To pískání mi připadá jak tupí rowdies z fotbalu.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • zeto

            85.71.36.XXX
            O to ale nešlo. Šlo právě o to, že "lotusolog" dělá, jako by Češi byli jediní, případně nejhorší. A to prostě není pravda.

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • skejpa

              skejpa

              37.188.225.XXX
              Chápu. Ale srovnávat to s tím pískáním na Vettela, to taky není zrovna nejlepší srovnání.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Druhá možnost. Je ta, že Grglavky už jsou jediným týmem, který ještě na vývoji současného vozu makají naplno a ostetní už vývoj zastavili a věnují se pouze verzi pro příští rok.

    + 12 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      194.228.59.XXX
      Mercedes říkal, že taky přivezli novinky, to samé Lotus. Tím to nebude.

      + 9 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Záleží na tom, jaké novinky kdo nasadil. Ono je trochu rozdíl trochu jinak zakroutit deflektor na předním křídle, nebo nasadit vůs s delším rozvorem, jak se o to snaží lotus.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          193.245.34.XXX
          to vypada, ze si trochu zjednodusujes. jak pises, " trochu jinak zakroutit deflektor na předním křídle" slo v dobe neomezeneho testovani, delat nejaky krok a vlastne v temer realnem case sledovat zmeny. To ale v soucasnosti nejde, jen omezene v CFD, kde ale zas narazis na omezeni fyzykalniho modelu, ktery se tu blizi, tu odchyluje od reality.
          Takze kazde takove zakrouceni vychazi z docela hluboke analyzy, protoze i ta samotna vyroba pak neco stoji - kdyz uz ne penize, tak hlavne cas.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Když měníš rozvor, tak se nejedná pouze o natažení vozu, ale nedílnou sučástí bývá jak změna předního křídla, odpružení a určitě ještě spoustu dalších drobností.
            Když měníš pouze deflektor, tak už se možná další úpravy dělat nemusí.
            Oba dva příklady jsou vylepšením, ale výkon prací je diametrálně odlišný a tím i zcela rozdílné náklady i náročnost na čas.
            Na nic jiného, než na tuhle rozdílnost jsem poukázat nechtěl.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • gtz

    88.100.224.XXX
    TC No nevím zda je možné tu TC nějakým způsobem nafixlovat, ukrýt před zraky technických komisařů.

    Myslím, že není, ale dalo se čekat, že po takovém nářezu se někdo neudrží.

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama