DISKUZE K ČLÁNKU Zůstane Kubica i pro příští rok v rally? Citroën by to bral
Rallyový vývoj kolem Roberta Kubicy jde dále. Poté, co Polák ve Finsku podal další slušný výkon, se začalo opět mluvit o jeho možném přestupu do WRC. U Citroënu si nechávají otevřená vrátka.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zůstane Kubica i pro příští rok v rally? Citroën by to bral
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
22:26 12.08.2013 89.24.157.XXXAsi to někteří příznivci Kimiho neuvidí rádi, ale Kubica se v rally adaptuje lépe. I on měl několik karambolů, ale díky tomu, že se zaměřil na slabší třídu, jeho závodění je mnohem úspěšnější a prohání i zkušené kozáky. Pokud to tak půjde dále, vyhraje v letošním roce třídu WRC2 a v příštím roce by mohl nastoupit do nejsilnější třídy. Sice mi ve formuli jedna chybí, ale omezení jeho ruky jsou tak velká že i v soutěžním autě dostal od FIA výjimku a má upraveno řazení. Líbí se mi, že navzdory zdravotním omezením prohání úplně zdravé konkurenty a nesedí doma a nelituje se. Je to borec.-
-
anonym
07:32 13.08.2013 90.177.186.XXXJá si myslím že se s ním Citroen na příští rok domluví. Do formule nemůže kvůli omezené hybnosti ruky a jezdcům Citroenu se letos nedaří. Jediným, kdo za tuto značku letos vyhrál, byl Loeb a ten je na odchodu. Citroen dokonce sáhnul k nepopulárnímu kroku a do Austrálie místo Sorda nasazuje Meeka, takže pokud Robert nic nepohnojí, příští rok jej asi v té top lize uvidíme.-
AAA
13:52 13.08.2013 178.41.73.XXXNaozaj nechápem, prečo chcú vymeniť Sorda. OK Sordo na to podľa mňa nemá ale veď má len o 4b menej ako jeho kolega Hirvonen a myslím si, že je to práve Hirvonen, ktorý zažíva krízu a nevie zaujať prázdne miesto po Loebovi. Myslím si, že týmto krokom Sorda ešte viac psychicky zdeptajú.
A už vonkoncom nerozumiem prečo si na túto sezónu vybrali Sorda, ten chlapík sa neosvedčil a na Loeba nikdy nestačil na rozdieľ od takého Ogiera. Mali dať šancu Ostbergovi, ten vyzerá dosť perspektívne.
-
Pepan
15:00 13.08.2013 89.24.157.XXXSordo je asfaltový specialista a v Austrálii se jede na šotolině. Takže jej tam zastoupí Meeke. V Německu se jede na asfaltu a tam Sordo pojede. Citroen teď zažívá krizi, protože místo po Loebovi se zaplňuje těžko (pokud to vůbec jde). Ono totiž nahradit devítinásobného mistra světa se nedá jen tak. A co se týče ostatních jezdců, tak ti koukají více do budoucna, přitom je docela možné, že Citroen to po neúspěšné sezóně zabalí a bez místa bude i Hirvonen a samozřejmě i Kubica. Citroen totiž pokukuje po okruzích a tam by měl být Loeb tajnou zbraní. Ostatně, jeho nedávné absolutní prvenství na Pikes Peak, kdy zlepšil rekord trati o jednu a půl minuty, hovoří samo za sebe.-
AAA
15:25 13.08.2013 178.41.73.XXXTo viem, že Sordovi to na asfalte fičí a taký Ostberg chcel ísť do Citroenu, ale oni dali prednosť Sordovi. Nuž a kto najlepšie zaplní miesto multimajstra? Hirvonen na to mal predpoklady, 4x vicemajster sveta a jeho série pódiových umiestnení boli impozantné. Síce bol takmer skoro vždy len druhý, ale čakalo sa, že po odchode Loeba sa to zmení. Neprekvapuje ma, že ho poráža žralok Ogier, ale že je Hirvonen až 4. v priebežnom poradí len 4b pred Sordom a len 5b pred Loebom, ktorý sa zúčastnil len troch podujatí kde zosmiešnil duo Citroenu, to je prekvapujúce.-
Pepan
15:44 13.08.2013 89.24.157.XXXKdyž někoho porazí Loeb, není to zesměšnění. Takový pilot se rodí snad jednou za dvacet let. Pokud ho někdo viděl na trati, tak to je koncert, který se nedá popsat. Jízda bez zbytečných parádiček a korekcí, něco úplně jiného než styl seveřanů. Dost podobný styl má i mladý Seb (ostatně Seb senior ho u Citroenu učil). A Ostberg se do Citroenu nehnal, měl svoji pozici v M-Sportu jistou. Jenom škoda, že se ho teď více drží smůla.-
AAA
16:16 13.08.2013 178.41.73.XXXTak Loeb je skutočný majster volantu. Najvtipnejšie na tom je, že podľa mňa ani nikdy nejazdí na maximum a preto nerobí žiadne chyby. WRC sledujem od roku 2005 a jediný kto dokázal tlačiť Loeba k limitu bol Gronholm v 07, o to viac ma mrzí, že nebojuje teraz s Ogierom, ktorý má formu ako hrom.-
-
-
Pepan
17:25 13.08.2013 89.24.157.XXXLetos s Ogierem třikrát bojoval a dvakrát mu dal na p.del. Ještě se potkají ve Francii. Ale je to o tom, že každá legenda má jednou odejít. A nevracet se. A co se týče jízdy na 100%, tak on někdy na těch 100% jede, ale dokáže odhadnout, kde má limit. Mi se líbí ty jeho hlášky o tom, že když jede po silnici, není důvod myslet na to, co je kolem ní. Ale máme se na co těšit. Myslím si, že malý Seb ho důstojně zastoupí. Letos řádí a dokonce i ve Finsku, které je doménou seveřanů, všem vytřel zrak. I stylem jízdy velkého Seba připomíná. Žádné parádičky, prostě čistá jízda bez zbytečných zdržovaček.. Vzhledem k tomu, že Kubicu velký Seb taky letos učil, je docela možné, že bude mít Ogier časem velkého konkurenta. Robert je totiž další Pan pilot s darem od Boha.-
Arnoux
21:21 13.08.2013 37.48.41.XXXKluci dneska parádní Rallyová diskuse.Já mám jen trochu strach aby Kubica neskončil na hřbitově.Citroen je zákeřný auto,který zvládne málo jezdců na světě, pokud ale jo je to neskutečně rychlej stroj.Jsem si jistej,že Mikko si s ním nesedl a má naděláno v kalhotách.Je to dost vidět na jeho jízdě-není klidná a moc chybuje.
Každopádně Roberta je obrovská škoda, ale nevěřím na pohádky-na špičku už to nikdy nebude.Byl bych ale strašně rád za svůj omyl.
-
Pepan
21:54 13.08.2013 89.24.157.XXXMikko mi připadá jako vyhořelý. Loni jako Loebova dvojka byl spolehlivý, letos ve funkci jedničky je bezradný a ,mnohem, více chybuje. Buď už je za zenitem (i když je mladší než Loeb), a nebo je pozice týmové jedničky balvan, který nezvládá. Je mi to o to více líto, že je velký sympaťák.. -
Pepan
21:59 13.08.2013 89.24.157.XXXJeště k Robertovi V kategorii WRC2 to vypadá, že ji vyhraje. A to omezení ruky není zase tak velké, aby ho v kapotovaném autě výrazně omezovalo. Ale uvidíme příští rok. Klidně se může stát, že to Citroen v soutěžích zabalí a Kubica, stejně jako mnoho dalších talentů, bude bez soutěžního auta. Ale to bych skutečně nechtěl.
-
-
AAA
22:51 13.08.2013 178.41.73.XXXDal mu síce naprdel, ale Ogier vyhlásil, že nebude riskovať zbytočnú stratu bodov a hnať sa za niekým kto ho nemôže ohroziť v boji o titul a kto nemá čo stratiť. Na druhej strane Ogier to dohnal v power stage. Keď si porovnáš ich bodové prídely z tých spoločných troch pretekov tak je to Ogier : Loeb - 66 : 68.-
Pepan
23:23 13.08.2013 89.24.157.XXXMi to Ogierovo prohlášení připomíná bajku o lišce a kyselých hroznech Viděl že na Loeba nemá, ale musel to nějak zamaskovat. A co se týče bodů, Loeb se sám připravil v Argentině o body z PS protože zvolnil, aby mohl bodovat Hirvonen. To je gesto, které u Ogiera asi těžko můžeme čekat, ale i tak se pozná Pan jezdec kterým Loeb bezesporu je. -
Arnoux
09:33 14.08.2013 37.48.42.XXXAno to je myslím přesný souhrn celé situace.Vyzrálý jezdec se totiž pozná přesně podle toho jak jede hlavou i když se tady třeba Kimimu dost nadává, ale titul v jakékoliv sezoně motorsportu je hlavně o vytrvalosti a vyrovnanosti v celé sezoně.I jeden bodík ztracený nesmyslnou jízdou může mít na konci sezony nedozírnou cenu.
-
Pepan
10:18 14.08.2013 89.24.157.XXXMyslím si že tady nikdo Kimimu nenadává. I tak je obdivuhodné to, co za dva roky s vozem WRC dokázal. To si ale člověk musí uvědomit, že se jedná o jiný styl jízdy. Místo pilování jednotlivých zatáček a kontaktního závodění vlastně jede podle rozpisu a jediným protivníkem je mu čas. A navzdory tomu se dokázal prosadit, dokonce jednu erzetu vyhrál a i když ho po prvním roce opustil generální sponzor, druhou sezónu si zafinancoval sám. Moc se mi líbilo, že dokázal porážet i jezdce, kteří jezdí WRC delší dobu, byť na tu skutečnou špičku momentálně neměl. Zejména když si uvědomíme, že ti nejlepší si erzety, které se jezdí pravidelně, pamatují celé a rozpis je vlastně jenom pojistka.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek