DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 05.07.2013 13:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 03.07.2013 12:59
Dočkáme se toho, že auta v doprovodných… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2013 15:59
To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      90.182.20.XXX
      rekordy by byly fajn, ale já bych naopak aerodynamiku osekal a kladl důraz na mechanické vlastnosti 04

      + 13 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        86.49.108.XXX
        A já bych neosekával vůbec nic a k výkonnějšímu ERS nechal průtok na stávajících hodnotách (150kg/závod? nevím jistě). Jen ať z těch motorů vytáhnou vše co jen půjde. 14

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        No ona právě aerodynamika dělá auto F1 a přetížení 5G v zatáčkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom

    212.5.221.XXX
    2-3 sec Nespomínal minule Button, že súčasná F1 je rýchlejšia oproti GP2 už len o nejaké 2-3 sekundy a že je něco špatně?? Tak neviem čo bude po tomto..

    Nemám nič proti technickému pokroku a novým systémom, ale som veľmi zvedavý ako to bude vyzerať v praxi. Aby nakoniec nebolo toľko limitujúcich faktorov (pneu, ERS, KERS, Keks, sex, ...), že bude zázrak ak tie autá vôbec prejdú boxovou uličkou..

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Dočkáme se toho, že auta v doprovodných závodech budou rychlejší než auta v královské disciplíně.12

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.237.XXX
      Buď to myslel v nějakém konkrétním kontextu, nebo se to ztrtilo v překladu - nebo měl na mysli nejrychlejší z GP vs nejpomalejší z F1.
      Ale v průměru je letos nejrychlejší z GP2 asi o 8-10% pomalejší než špička F1

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli šetření gum jezdit několik sekund na kolo pod možnosti vozu. Za normálních okolností je rozdíl větší. A těch 3s bych se nebál, už v průběhu první sezony část podle mě doženou vylepšováním vozů.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Rozhodně to není nijak ekonomická cesta. Vývoj i cena všech těch dodatečných "hejblátek" zákonitě musí být mnohem dražší, než vývoj a stavba "čistého a jednoduchého" motoru. A tím, že není limitováno množství vezeného pali mě fakt dostali! Copak si myslí, že ho někdo bude s sebou vozit jako zbytečnou mrtvou zátěž, jen proto, aby mu možná někde někdy trochu paliva nescházelo?! 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      194.228.20.XXX
      On podle mě srovnával kvalifikační gp2 a závodní tempo f1.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    S tým súhlasím,... ...nie je to však na úkor výkonu motora 1,6 V6 Turbo + ERS, lebo táto sústava bude disponovať väčším výkonom a krútiacim momentom v rozsahu pracovných otáčok, ako V8 atmosferický + KERS, ale bude to na oltár prítlaku, kde sa už nebudú môcť využiť rýchle prúdiace výfukové plyny, na jeho zvýšenie, ktoré podstatnú časť svojej kinetickej energie stratia v turbokompresore, preto je tu zase šanca pre Adriana, aby našiel nové riešenie a Red Bull všetkých porážal. Alebo aj nie. 11 Uvidíme, kto v r. 2014 povedie štartovné pole. Ak Ferrari mlží, asi majú niečo, čo ostatní nie.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Bodovací systém Podle mě by se mělo jít do nové sezóny s čistým stolem.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Omni

      88.103.99.XXX
      Aby mohli dělat prasárny v posledních 2-3 závodech bez následků? Když už si ten bodový systém vymysleli, tak je lepší to mít takto ošetřené.

      + 20 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama