DISKUZE K ČLÁNKU Webber po sezóně končí v F1

Australský pilot oznámil ukončení kariéry ve Formuli 1, kterou opustí po této sezóně. Závodit bude v sérii Le Mans.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber po sezóně končí v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 29.06.2013 01:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 28.06.2013 06:29
Webber Vettelovi nestačil proto, že každý z… »
» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 27.06.2013 19:04
Na jedné straně mi bude chybět, na druhé straně… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 27.06.2013 20:27
V první lize jsou všechny sedačky obsazeny a na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    78.98.125.XXX
    Bude ho škoda osobne som si myslel že skončí v McLerene z Buttonom

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.83.XXX
    Je to škoda, Webber je výborný jezdec, jeho vystupování takové skromné až tiché. Doufám, že se mu tam bude dařit ačkoliv si myslím,že mohl zkusit i jiný tým v F1, ale je asi obsazeno a nemá to možná zapotřebí.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      V první lize jsou všechny sedačky obsazeny a na to, aby jezdil stabilně chvost, je příliš hrdý a taky příliš dobrý pilot.

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FSS

    FSS

    94.112.63.XXX
    další osobnost pryč :( jak tak koukám tak už nastal čas a pomalu odcházejí nejvýraznější osobnosti F1 Rubbens Schumi, Webber, už zbývá jen Alonso, Jenson, Hamilton a Kimi snad to ještě nějákou dobu potrvá 19 protože z těch mladých ještě není nikdo tak výraznej jako oni :( 20 apoň že bude pokračovat v motorsportu 01

    Tady posílám odkaz na video vytvořené pro jednu soutěž. [odkaz na stránku] je to ze hry F1 2012 a je to sestřihané dle oficiálního sestřihu F1.com akorát ze hry :) Většina konkurentů vsadila na ukázky ze stříleček já chtěl zkusit F1 tak kdyžtak koukněte

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      94.113.220.XXX
      Neviděl bych to tak černě. I v poli jsou jezdci kteří mají v top autě potenciál. A spousty dalších se přes F1 jen mihlo aniž dostali patřičnou šanci.
      Ostatně tak to je co je Formule Formulí. Odešel Lauda, Prost.............. atd a přišli jiní.
      Je to i o penězích, osobních vztazích, národnosti jezdce atd. atd. Určitě má Němec větší šanci v německo-rakouském týmu něž nějaký jinokrajec že ano03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      Odcházejí, no jo...
      A z jiného pohledu - myslím, že to po něm uvolněné místo ještě nějakej ten rok nepovede k tomu, aby se vylouplo nějaké další stálejší a navždy zapsané jméno.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FSS

      FSS

      94.112.63.XXX
      [odkaz na stránku] 03 03 03 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Na jedné straně mi bude chybět, na druhé straně uznávám, že je lepší odejít, když je člověk na vrcholu a nemuset se pak doprošovat u druholigových týmů o svezení. Je prostě kádr..01

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • P.N.

    90.180.3.XXX
    nápad Tohle asi není pravděpodobné, ale i tak se o to chci podělit, napadlo mě když je teď v Red Bullu volno, jestli by tam nemohl jezdit M.Schumacher, s Vettelem jsou velcí kamarádi, tak co kdyby mu to Vettel nabídl a prosadil to v Red Bullu. Vím, že tohle se stane asi težko, ale zajímavá představa.

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      94.113.220.XXX
      Při vši úctě k Shumimu je můj skromný názor, že je již malounko za zenitem a auta a celá složitá alchymie kolem závodění o kousek dále. Kromě toho jde i o motivaci. Co by měl vlastně ještě dokazovat? Dělat Vettelovi domestika? Jediné co by mohlo být pro něj zajimavé budou nová auta. To je ale málo.
      Rozhodně je nápad velmi úsměvný 03 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tady se jedná i o pohled z druhé strany. Mercedes potřeboval vyvinout nové auto a proto byl Schummacher ideální. Měl bohaté zkušenosti pro testování a bohatě se Mercedesu vyplatil. RB dobré auto má, ale potřebuje mladého jezdce, který bude tváří značky a bude limonády propagovat u mladé generace. Z toho pohledu už byl Mark nevyhovující, i když dokázal týmu zajistit slušnou porci bodů. Proto vyhovuje Schumi ještě méně a s ohledem na jeho cenu je vize o místě v Red Bullu nereálná.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          94.113.220.XXX
          Ano, souhlasím. Je ovšem otázkou, tedy alespoň pro mne, jaká byla skutečná realita vůči očekávání. Tak zblízka do toho nevidí prakticky mimo týmu a jak jsem zmínil, alchymie závodění se od dob Shumiho posunula trochu jinam. Bazmekty pneu, aero a různé ofukovátka, trenažery...
          U Ferrari samozřejmě měl velký vliv na nastavení vozu a samozřejmě trvale až dotěrně komunikoval s techniky. Hlavně mi to ale připadalo, že byl takvý buldozer který všechny tlačil dopředu, dá se říci až umanutě. Jako dnes Alonso. Nejsem si jist, zda to u Němců tato fungovalo. Němci a jejich kolbenky jsou přece jen trochu jiní.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Němci jsou známi svou precizností, ale myslím si, že v době příchodu k Mercedesu byl Schumi už za zenitem. U Ferrari byl znám svou precizní přípravou, včetně fyzické, jenomže v době příchodu k Mercedesu už stejnou přípravu dělali snad všichni jezdci a pro většinu startovního pole je další výhodou jejich nižší věk. Prostě se přežil, ale i tak dokázal neskutečné a pořád bude velká ikona formule jedna.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              94.113.220.XXX
              11 Přesně tak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Mě jenom zaráží, že se Mercedes tak málo prosadil, když za ním stojí velké peníze. Přitom je ve formuli už čtvrtý rok a výsledky pořád nic moc. VW třeba začal letos jezdit mistrovství světa značek v automobilových soutěžích a dvojice jezdců Ogier-Latvala urvala v sedmi podnicích pět vítězství. Na začínající auto, které by mělo mít dětské nemoci, je to hodně dobrý počinek.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Harry

                  Harry

                  88.103.178.XXX
                  Moc se o rally nezajímám, ale mám za to, že ty dětské nemoci vychytala VW naše Škoda Fabia.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Ogier loni jezdil s Fábií aby nepřišel o formu a kromě toho testoval s Polem. Oni vlastně postavili úplně nový vůz, který s Fábií nemá moc společného.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000397

                  uzivatel000397

                  94.113.220.XXX
                  Nejsou první kolbenka ani poslední. Toyota a Honda jsou další které utratily neskutečné peníze s minimálními výsledky. Problém velkých institucí, což jsou i tyto kolbenky jsou velmi trefně popsané na příkladu britské admirality v knize Zákony profesora Parkinsona.
                  Je to systémem řízení a organizační strukturou. Navíc v kolbenkách fungují složité mocenské a karierní vztahy. Garážisté fungujij jednodušejí a přimočaře. Je tam jasný majitel a řídící struktura. Personální obsazení a vztahy i celá organizace se řeší jednodušeji než když do toho kecají nějaké zbubřelé těžkopádné správní rady.
                  Garážisté zase mají problém s financemi, což však není problém prodejce předražených limonád s výrobní cenou obsahu za korunu + plechovka.
                  Kolbenky na motorky to dělají chytřeji.Svěří motorky soukromým týmům a ti si je nastaví a upraví k svému obrazu. Nebo dodají jen motor v případě nižších tříd a v MotoGP u prototypu CRT. Ti kupodivu začínají šlapat na záda i továrním speciálům za ceny mnohonásobně nižší. I když mají v pár věcech jisté úlevy.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To jako že by velký Schumi dělal blonďákovi nosiče vody?12

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Schumi po skončení angažmá v Mercedesu říkal, že se tam naučil prohrávat. Třeba by na tuhle zkušenosti v RB navázal a naučil se dělat i domestika. 03

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama