DISKUZE K ČLÁNKU Coulthard: Monako byl extrém a závod, který bylo frustrující sledovat
David Coulthard se ve svém komentáři hodnotícím závod v Monte-Carlu pustil do stavu současné Formule 1 a jejich jezdců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Coulthard: Monako byl extrém a závod, který bylo frustrující sledovat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
10:10 29.05.2013 178.255.168.XXXNauč se sledovat kdo na co reaguje, jak na sebe navazují argumenty:
Biblbrox: "Checo měl přední kolo již před zadním kolem Kimiho"
Já: [odkaz na stránku] "to je nejzazší bod, kam se Pérez dostal"
Mimochodem, jedno to samozřejmě není. Článek 20.4 sportovních pravidel říká:
"Každý řidič bránící svou pozici na rovině a PŘED BRZDNOU ZÓNOU může během svého prvního pohybu využít plnou šířku trati, pokud nemá vedle sebe významnou část vozu pokoušejícího se předjet. Během této obrany nesmí řidič opustit trať bez ospravedlnitelné příčiny.
Pro vyloučení pochybností, pokud je jakákoli část předního křídla vozu pokoušejícího se předjet vedle zadního kola vozu vepředu, bude to považováno za významnou část."
Protože ke střetu došlo V BRZDNÉ ZÓNĚ, čl. 20.4 SP zde neplatí a uplatňuje se staré nepsané pravidlo, že kdo je první v zatáčce, volí si stopu. Ano, je to často kontroverzní, ale posouzení je na komisařích, kteří mají k dispozici mnohem víc dat než diváci, telemetrii nevyjímaje.
Abych předešel tvým hloupým pokusům s argumentací, že kdyby "byla většina viny na Sergiovi, tak ho komisaři potrestají," se kterými jsi začal pod tíhou argumentů zdejších diskutujících po půldni plácání nesmyslů o "finském ožralovi" a plné vině Kimiho - je BĚŽNOU PRAXÍ (jestli bohužel nebo bohudík, nechť si rozhodne každý dle svého) trestat stejnou situaci rozdílně v závislosti na důsledcích. Zatímco situace, kdy viník kolize pokračuje přičemž soupeř je vyřazený, se tvrdě trestá, situace, kdy viník vyřadí sám sebe zatímco soupeř pokračuje, nechávají komisaři bez trestu, pokud nejde o závažný přestupek proti bezpečnosti nebo sportu.
Jestliže se s výjimkou Checa všichni insideři včetně pilotů shodně vyjadřují ve smyslu, že si Checo manévr nepřipravil a byl příliš optimistický, bere rozumný člověk takové tvrzení jako fakt. Kdo jiný by měl vědět, o čem mluví, než bývalý nebo dokonce současný pilot?-
Jens
10:22 29.05.2013 109.81.245.XXXNauč se jednat slušně, poučovat můžeš leda tak sobě rovné ... Hezky jsi začal. Nauč se číst.
Uniká ti zásadní detail - Kimi měnil stopu v brzdné zóně, kde s tím Sergio nemohl nic dělat. Ke kolizi nedošlo v zatáčce! Hloupý pokus jsi tady předvedl sám. Stejně jako nesmysl s "běžnou praxí" - komisaři letos trestají jinak než loni, dostali příkaz nebýt tak přísní. Což nic nemění na tom, že Kimi je hlavním viníkem.
"Všichni insideři" = anonym, který se neumí podepsat, to je legrační. Všichni se na tom rozhodně neshodují. Ale i kdyby, tvůj princip, že názor většiny je automaticky správný, je dosti naivní. Život tě naučí, neboj
Příspěvek byl redakčně upraven.-
anonym
10:38 29.05.2013 178.255.168.XXXCo jsem napsal neslušného? Nazývat jiného diskutujícího hlupákem bez jediného argumentu je slušnost?
Neuniká. Checo šel příliš pozdě na brzdy, to je jediný důvod, proč se dostal tak dopředu. Při korektním manévru by se ani nedostal tak blízko, aby se vůbec mohl Kimiho zezadu dotknout. Checo tam v první řadě vůbec neměl být, neměl na to pozici.
Mýlíš se, já samozřejmě nejsem insider. Jsou jimi např. Herbert, Hill, Coulthard, Brundle apod.
Položil jsem ti dvě otázky, nezodpověděl jsi ani jednu, nepředložil jsi jediný racionální argument, jenom nadáváš, překrucuješ výroky ostatních a musíš mít za každou cenu poslední slovo. Proč bych měl s někým takovým ztrácet čas? Ergo na podobné "příspěvky" nadále nebudu reagovat. Chceš-li to považovat za své diskusní vítězství, prosím, jak je libo, užij si to.-
Jens
11:06 29.05.2013 109.81.245.XXXNj, další namchrovaný hloupý anonym, jakých tu jsou stovky. Naprvní otázku si odpověz sám poté, co si přečteš svůj příspěvek (tedy předpokládám, že ten výše je také tvůj, když jsi tak hloupý a ztotožňuješ se s tisíci jiných anonymů, ale když myslíš, že ti to prospívá..). Slušné to možná není, ale argument jsem ti předložil.
Dyť ty kamaráde ani nevíš, kolik otázek jsi položil. Ne dvě, jednu. A na to jsem ti odpověděl - princip většiny automaticky neznamená, že mají pravdu. Děláš slepého a jsi tudíž hloupý, nebo máš problémy s chápáním psaného textu a stydíš se za to, co píšeš a jak útočíš na neznámé, což by tě mohlo omlouvat.-
anonym
11:29 29.05.2013 178.255.168.XXXAno, máš pravdu, příspěvek jsem před odesláním zkrátil, takže mi jedna vypadla. Položím ji tedy dodatečně a bude to má jediná reakce. Jestliže je Kimi nebo kterýkoliv jiný pilot povinen nechat Checovi místo, platí to i opačně. Nechával Checo svým soupeřům dostatek místa pro průjezd druhou zatáčkou šikany?
Odpovím si sám - jako logický důsledek pozdního brzdění a příliš rychlého nájezdu do šikany nezůstávalo soupeřům dost místa, aby byli schopni projet šikanu zároveň s Pérezem a byli tak nuceni buď jet přes obrubník, riskovat nadskočení a následný střet s Pérezem, nebo si šikanu zkrátit.
To je vše, co jsem chtěl k tématu vlákna říct a v souladu s výše řečeným už reagovat nebudu.-
anonym
11:41 29.05.2013 178.255.168.XXXDůkaz, že Pérez vytlačoval díky pozdnímu brzdění soupeře z trati např. zde: [odkaz na stránku] -
anonym
11:48 29.05.2013 178.255.168.XXXO nějakou setinku dřív - důkaz, že Alonso chtěl šikanu projet, ale nemohl: [odkaz na stránku] -
Jens
12:42 29.05.2013 109.81.245.XXXAno, Checo je povinen nechavat svym souperum dostatek mista pro druhe.
Jak to, ze souperum nezustavalo dost mista? To je lez - Button ho za jeho manevr dokonce pochvalil - a s Kimim by to nejspise dopadlo stejne, kdyby ho nezavrel. Kdyz to je vse, pak jsi na sebe jeste reagoval prece? Nebo to je jiny anonym? Cert, aby se v tom vyznal, ale sklizite, co zasevate..-
Arnoux
19:40 29.05.2013 89.24.23.XXXJensi myslím,že si duševně nemocný člověk.Nemyslím to jako urážku, ale přečet jsem všechny příspěvky a měl bys navštívit doktora.V diskusi není nad kvalitního oponenta a je to vždycky přínosem, proto je forum na tomhle webu o tolik před ostatnímy, ale tohle je silný kafe.Kluci tě tady tlučou argumenty a ty si jako kafemlejnek.Meleš pořád to stejný.
-
Jens
20:40 29.05.2013 78.157.160.XXXDalší ... OK, trošku tě nakrmíme. Argumenty jsem tu přednesl já, protože jsi ne ně neměl odpověď a zatím ani nikdo jiný, musíš se uchylovat ke své zbrani - mlení pořád stejného. Až pochopíš základní principy předjíždění, pak se přihlaš, ...!
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
Jens
21:22 29.05.2013 78.157.160.XXXNo, někteří mě nechávají, ať se v tom máchám za ně, přitom se mnou tiše souhlasí. Dva lidé se tady neúspěšně pár dní snaží překrucováním ze mě udělat hlupáka a vyvolat dojem, že celá zeměkoukle má jasno: za incident může jednoznačně a pouze Ničema Pérez, protože Kimi má skvělý image, je bůh a nikdy by nic špatně vyhodnotit nemohl, ani provést diskutabilní manévr. Myslím, že to komisaři posoudili správně.
-
-
-
-
-
-
-
-
McMatej
22:47 30.05.2013 81.201.60.XXXTo nám chceš namluvit, že na rovince před brzdnou zónou se soupeř z trati vytlačovat nesmí a kdekoliv jinde se může?
A co článek 20.5.
Manévry, které mohou bránit ostatní řidičům, například úmyslné vytlačení vozu za okrajem trati nebo jiné abnormální změny směru, nejsou povoleny.
-
-
-
Chasnik
18:26 29.05.2013 217.117.213.XXXJe naprosto nesporné, že ten výrok je nesmyslný ;)
[odkaz na stránku]
Na tomto videu je jasně vidět, že Sergiova přední kola se nikdy nedostala před zadní kola Kimiho. A že obranný manévr začal ještě v momentě, kdy čumák McL byl ještě daleko od zadního křídla Lotusu.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek