DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes po zisku první řady stále neví, jestli vyřešil trápení s pneumatikami

Ross Brawn, šéf Mercedesu, řekl, že Mercedes zatím nemůže vyloučit opakování problémů s pneumatikami z Bahrajnu. Stáj dnes získala kompletní první řadu ve Španělsku, přesto jsou v týmu opatrní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes po zisku první řady stále neví, jestli vyřešil trápení s pneumatikami

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.05.2013 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001327 (Hlasovali 3 lidé) 12.05.2013 09:55
Máš pravdu, je to smutné. Na druhou stranu se… »
» jako (Hlasovali 2 lidé) 11.05.2013 23:32
Mercedes Chapu problemy Mercedesu,ale ta veta,o… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jako

    jako

    81.201.48.XXX
    Mercedes Chapu problemy Mercedesu,ale ta veta,o vlastnim zavode a nenechavani se rozhodit souboji s ostanimi odporuje vsemu cemu se rika zavodeni... Je mi lito ze spickovy jezdci ve spickovych zavodnich autech nemuzou v dnesni F1 ukazat zavodeni,protoze by si podelali JIZDU(zavod).Samozrejme nekdo to s pneu umi lepe a nebo se dockame zitra i tak dobrych souboju..ale stve me ze neco takoveho musi vypustit sef tymu,ktery ma oba vozy v prvni rade na rostu...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      taky se mě nelibí šetření pneumatik ale závodění od začátku až do konce na plný plyn je při délce zavodu která činní minimálně 305km nerealné . ve WTCC jsou 2 závody na 50km s prohozením pozic a to při krátké vzdálenosti závodu dohromady dělá napínavé zavody kdy všichni jedou na 100% jen vyjmečně si muže jezdec dovolit ubrat . Ale i tak se někteří z FWD potíkají z opotřebením pneumatik. podle mého názoru jejakýkoliv závod nad hodinu a půl nebo nad 200km svým charakterem Endurace tedy vytrvalostní a tam jde o to být rychlí a šetřit techniku (palivo či pneu) sprintové závody nabízí krátké zavody na plný plyn . ale na to by musela F1 zmenit délku závodu např. na 2 závody na 100km dejme tomu třeba od 13:00 do 14:00 první zavod pak o přestávce GP2 a pak od 15:00 do 16:00 druhý závod. to se ale asi jen tak nestane a tak se musí jít jinou cestou o kterou se docela uspěšně snaží Pirelli .

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001327

      uzivatel001327

      85.71.42.XXX
      Máš pravdu, je to smutné. Na druhou stranu se ale Pirelli dle požadavků postaralo o napínavé závodění do posledních kol, protože člověk nikdy neví, kdy komu začnou odcházet pneumatiky :D

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz jr. ovládl jediný americký trénink

Jediný trénink v Austinu je kořistí Ferrari, McLareny působily poněkud mdle

Red Bull opět pod drobnohledem komisařů

Red Bull přiznal, že se kvůli němu zpřísňují pravidla. Podle McLarenu podváděl

Charles Leclerc s Ferrari SF-24

Ferrari i před závodem v USA pomýšlí na titul: "Stále je všechno ve hře"

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama