DISKUZE K ČLÁNKU Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+strategie)
MELBOURNE - PŘEHLED ZASTÁVEK V BOXECH A STINTŮ; Jak moc dokázaly týmy díky usilovnému tréninku a důmyslnějšímu vybavení přes zimu zlepšit své zastávky v boxech? Dnešní závod v Austrálii potvrdil, že v této oblasti došlo k pokroku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+strategie)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
rock
08:38 18.03.2013 37.188.237.XXXto redakce Jako obvykle skvělý tabulky, ale
- nešlo by v té druhé (pneu) použít dělení ne na desetiny závodu, ale po pěti nebo deseti kolech? Takhle je to strašně matoucí ...
- A námět dva: nešlo by v popisu závodu ukončit článek větou, z níž by bylo zřejmé, v kolikátém kole byl cíl? Celý závod popisujete poctivě kolo od kola, ale nikdy se v tom článku nedá dočíst, jak byl závod vlastně dlouhý. A když si ten text člověk zpětně vyhledá třeba po půl roce, už si to nepamatuje a je potřeba si to dohledávat jinde. Mimochodem, o přehledech stintů a strategií to platí taky, v takto pojatém článku ten údaj taky chybí.-
Petr
08:52 18.03.2013 109.81.245.XXXDíky za tipy.
Celkový počet kol samozřejmě nebude problém uvést někde v textu.
K té první poznámce: pokud by to podle vás tabulku zpřehlednilo, já s tím problém nemám - jen zatím nevím, zda mi to umožní technika a zda duch zvítězí nad hmotou (v tom případě jen doufám, že se to bude opravdu přehlednější zdát většině, poněvadž těch svislých čár tam bude více - v tomto případě by závod rozdělovaly na 11 stejnoměrných částí a poslední menší).-
eddmund
16:40 19.03.2013 81.201.60.XXXjsem také pro rozdělení podle kol, podle mě můžem být pro každý závod přispůsobeno podle toho kolik se kol jede popřípadě mít tabulku po 10 kolech s číslem a po dvou jen z čárkou a potom na konci čáru silnou kde byl konec zánodu ... pro mne je tato tabulka trochu matoucí v tom v jakém kole pilot stavěl-
Petr
07:29 20.03.2013 109.81.245.XXXTo se stejně bude těžko poznávat, když bude čára jen po 10 kolech, proto je tam ta první tabulka, kde to zjistíš přesně. Tohle je o přehledném grafickém porovnání stategií - kdo kdy na čem a jak dlouho. Pokud mě systém pustí, aby svislá čára byla po několika kolech místo po desetinách závodu, zkusím to upravit.
-
-
-
-
JaroB
23:51 17.03.2013 88.212.40.XXXMercedes Škoda toho druhého stintu Lewisa...nejak ich asi rýchlo prepálil a potom sa už nedalo nič robiť , museli prejsť na plán B. Škoda, ten prvý stint v podaní Mercedesu bol fantastický...13-14 kôl + kvalda
Ešte pochopiť ďalšie zmesi a budú bojovať na čele.-
-
Chasnik
10:37 18.03.2013 78.24.10.XXXTo ne, to bylo právě těsně před pitem. Taky mě překvapilo, že jel na třetí zastávku tak brzy. Osobně jsem čekal, že ještě 2 kola vydrží na druhé sadě a potom pojede po druhé zastávce až do cíle. Ten první stint tomu napovídal.
No ale stejně by si tím výsledkově nepomohl. V době pitu měl na dalšího za sebou náskok, takže pozici neztratil a dostat se před někoho jiného z té čtveřice před ním nebylo možné.-
-
Chasnik
10:58 18.03.2013 78.24.10.XXXNo to by byla hodně rychlá reakce, To probrždění příšlo 2 nebo 3 zatáčky před boxy... Mno, je možné, že na něj do sluchátek zařvali "pit, pit, pit!". Ale jak jsem sledoval livetiming, tak ty časy na kolo šly dost dolů a už to bylo nevyhnutelné, i bez toho probrždění.
Ale i tak, v porovnání s loňským Merglem, byla výdrž pneu u hodně lepší -
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek