DISKUZE K ČLÁNKU Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+strategie)

MELBOURNE - PŘEHLED ZASTÁVEK V BOXECH A STINTŮ; Jak moc dokázaly týmy díky usilovnému tréninku a důmyslnějšímu vybavení přes zimu zlepšit své zastávky v boxech? Dnešní závod v Austrálii potvrdil, že v této oblasti došlo k pokroku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zastávky za 2,5 sekundy dnes jako na běžícím páse, nejlepší Ferrari (+strategie)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 20.03.2013 07:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 20.03.2013 07:29
To se stejně bude těžko poznávat, když bude… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 18.03.2013 08:52
Díky za tipy. Celkový počet kol samozřejmě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    95.173.217.XXX
    nevím kolikátý skončil, zítra uvidím záznam závodu. myslel jsem že vyrážel podle grafického označení pneu v top10. ale spíš mě zajímá ten grosjean a jeho gumy.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Honza

      109.81.245.XXX
      A to je problém si to najít, kolikátý skončit, a neptat se tak hloupě? Ale koukám, ty jsi líný se i podepsat.. nediv se, že ti pak nikdo neodpoví.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.103.253.XXX
    a sutil jel celý závod na nových. to se neberou pro top 10 použité pneu do závodu?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.173.217.XXX
    grosjean? Můžete mi někdo říct proč jel francouz poslední stint na použitých gumách? to mu jako z kvalifikace nezbyli?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.237.XXX
    to redakce Jako obvykle skvělý tabulky, ale
    - nešlo by v té druhé (pneu) použít dělení ne na desetiny závodu, ale po pěti nebo deseti kolech? Takhle je to strašně matoucí ...
    - A námět dva: nešlo by v popisu závodu ukončit článek větou, z níž by bylo zřejmé, v kolikátém kole byl cíl? Celý závod popisujete poctivě kolo od kola, ale nikdy se v tom článku nedá dočíst, jak byl závod vlastně dlouhý. A když si ten text člověk zpětně vyhledá třeba po půl roce, už si to nepamatuje a je potřeba si to dohledávat jinde. Mimochodem, o přehledech stintů a strategií to platí taky, v takto pojatém článku ten údaj taky chybí.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Díky za tipy.
      Celkový počet kol samozřejmě nebude problém uvést někde v textu.
      K té první poznámce: pokud by to podle vás tabulku zpřehlednilo, já s tím problém nemám - jen zatím nevím, zda mi to umožní technika a zda duch zvítězí nad hmotou (v tom případě jen doufám, že se to bude opravdu přehlednější zdát většině, poněvadž těch svislých čár tam bude více - v tomto případě by závod rozdělovaly na 11 stejnoměrných částí a poslední menší).

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eddmund

        81.201.60.XXX
        jsem také pro rozdělení podle kol, podle mě můžem být pro každý závod přispůsobeno podle toho kolik se kol jede popřípadě mít tabulku po 10 kolech s číslem a po dvou jen z čárkou a potom na konci čáru silnou kde byl konec zánodu ... pro mne je tato tabulka trochu matoucí v tom v jakém kole pilot stavěl

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          To se stejně bude těžko poznávat, když bude čára jen po 10 kolech, proto je tam ta první tabulka, kde to zjistíš přesně. Tohle je o přehledném grafickém porovnání stategií - kdo kdy na čem a jak dlouho. Pokud mě systém pustí, aby svislá čára byla po několika kolech místo po desetinách závodu, zkusím to upravit.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • JaroB

    88.212.40.XXX
    Mercedes Škoda toho druhého stintu Lewisa...nejak ich asi rýchlo prepálil a potom sa už nedalo nič robiť 05, museli prejsť na plán B. Škoda, ten prvý stint v podaní Mercedesu bol fantastický...13-14 kôl + kvalda 11
    Ešte pochopiť ďalšie zmesi a budú bojovať na čele. 03 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.237.XXX
      Možná k tomu přispělo to nouzové probrždění při souboji s Alonsem.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        78.24.10.XXX
        To ne, to bylo právě těsně před pitem. Taky mě překvapilo, že jel na třetí zastávku tak brzy. Osobně jsem čekal, že ještě 2 kola vydrží na druhé sadě a potom pojede po druhé zastávce až do cíle. Ten první stint tomu napovídal.
        No ale stejně by si tím výsledkově nepomohl. V době pitu měl na dalšího za sebou náskok, takže pozici neztratil a dostat se před někoho jiného z té čtveřice před ním nebylo možné.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.237.XXX
          No právě, před pitem. Nebyla třeba ta zastávka plánovaná o nějakých 5 kol později?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            78.24.10.XXX
            No to by byla hodně rychlá reakce, To probrždění příšlo 2 nebo 3 zatáčky před boxy... Mno, je možné, že na něj do sluchátek zařvali "pit, pit, pit!". Ale jak jsem sledoval livetiming, tak ty časy na kolo šly dost dolů a už to bylo nevyhnutelné, i bez toho probrždění.
            Ale i tak, v porovnání s loňským Merglem, byla výdrž pneu u hodně lepší

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              37.188.237.XXX
              To by spíš řval Hamilton na ně 04; pokud by si zbrousil pneu, poznal by to pilot hned v prvních metrech a určitě dřív, než inženýři v boxech.
              Ale byla to ode mne jen spekulace, výpis z livetimingu nemám.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.23.219.XXX
                Jsem koukal na časy a Ham zajížděl o cca 2,5s na kolo pomaleji.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama