DISKUZE K ČLÁNKU Force India odhalila svůj nový vůz pro sezónu 2013 a prohnala ho po Silverstonu (+foto)
Force India dnes v Silverstone slavnostně odhaluje svůj nový vůz VJM06.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Force India odhalila svůj nový vůz pro sezónu 2013 a prohnala ho po Silverstonu (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
01.02.2013 15:11
Nemyslim, ze je to nove bizardne spojenie. Ani… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000792
15:11 01.02.2013 88.212.36.XXXNemyslim, ze je to nove bizardne spojenie. Ani to, ani to. Este si nepocul o obcerstveni? Ked si kupujes v horucom letnom dni colu, tak to nie je obcerstvenie a nie si po nej obcerstveny?
-
-
-
Jan.
13:11 01.02.2013 217.115.246.XXXÚlet To je solidní úlet představovat auto s jedním jezdcem
Já nevim, mně to přijde prostě uplně hrozné
Pojďme ale k těm nosům. Schody byly kvůli tomu, aby mohl být nos vyšší a tím nějaké aerodynamické výhody. Ten schod teda zakrývá schod a zvyšuje i předek nosu, ale ten předek právě měl být nižší kvůli bezpečnosti. Co se teda ted stalo? Ta bezpečnost se jakoby zase snížila? Nebo předpokládají, že při kolizi ten kryt nějak odletí a nic se nestane nebo jak?-
anonym
13:55 01.02.2013 94.230.156.XXXje to tak, že nos je efektivnější, když je co nejvýš. umožňuje proudění zespoda, které je daleko lepší a využitelnější v oblasti difuzoru a vůbec pod podlahou. nebezpečí spočívá v tom, jednak ty auta začala lítat viz. webber /tušim australie 2011/ a druhé nebezpečí spočívá při tom, když auto najede zezadu do druhého auta. tam ty auta taky lítaly nahoru. takže se udělalo pravidlo, kdy je vyžadováno, aby nos byl níže /přesný čísla z hlavy nevim/. loni se to obešlo skrze ty schody na nosech. celková konstrukce byla stále vysokej nos, ale měření se odehrává bna špici nosu, takže bylo potřeba na konci dostat ten rypáček dolů. tím se vytvořily zrůdné schody..
-
B2SoS
14:38 01.02.2013 193.165.69.XXXVýška nosu byla stanovena s ohledem na bezpečnost především při bočním nárazu, aby nedošlo k dekapitaci pilota zasaženého vozu. Zajímalo by mě, jak je to přesně domyšlené s těmi dekly, jestli jako nejsou tak nebezpečné, jako pevná část nosu. V čem to spočívá přesně? -
anonym
15:40 01.02.2013 178.255.168.XXXÚčelem je, jak říká B2SoS, zlepšit bezpečnost při bočním nárazu. Psalo se to všude možně, probíralo se to v diskusích, tak nevytahuj ty obehrané a dávno vyvrácené nesmysly s lítáním a nárazem zezadu - to nemá se snížením čelní nárazové struktury co dělat. -
-
anonym
08:40 02.02.2013 90.179.165.XXXKdyž létají auta vzduchem, snížení čumáku se samozřejmě nijak neprojeví, od toho jsou jiné bezpečnostní prvky (hrby okolo hlavy pilota, povinná výška předí části monokoku vzhledem k pilotově hlavě apod.). Při bočním názaru (á la Zanardi třeba) by se naopak čumák nižší než horní hrana boku monokoku pravděpodobně projevil velice pozitivně.
Ono se vůbec po Zanardiho téměř fatální kolizi, přestože to nebylo v F1, hodně zapracovalo na bezpečnosti pilota při eventuálním bočním nárazu (myslím, že se tu o tom také psalo) a povinné snížení nosů, které šly časem čím dál víc nahoru, je jen dalším logickým krokem.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek