DISKUZE K ČLÁNKU Force India odhalila svůj nový vůz pro sezónu 2013 a prohnala ho po Silverstonu (+foto)

Force India dnes v Silverstone slavnostně odhaluje svůj nový vůz VJM06.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India odhalila svůj nový vůz pro sezónu 2013 a prohnala ho po Silverstonu (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 03.02.2013 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» B2SoS (Hlasovali 4 lidé) 01.02.2013 14:38
Výška nosu byla stanovena s ohledem na… »
» Jan. (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2013 13:11
Úlet To je solidní úlet představovat auto s… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2013 15:11
Nemyslim, ze je to nove bizardne spojenie. Ani… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Qay

    5.102.48.XXX
    hudbu k videu nahrál pianista Sutil? konec s postupně zhasínajícíma zářivkama.... to je klišé jako hrom02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Plecháček

    85.207.10.XXX
    Senna? Ježiš to snad ne ...15 snad to bude Bianchi. 20

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    195.122.192.XXX
    ... parada, po uz obnosenem slovu "konkurenceschopny" se nam do slovnicku bizardnich spojeni zacina dostavat dalsi zajimavy tvar - "obcerstveny" 11 03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Nemyslim, ze je to nove bizardne spojenie. Ani to, ani to.03 Este si nepocul o obcerstveni? Ked si kupujes v horucom letnom dni colu, tak to nie je obcerstvenie a nie si po nej obcerstveny?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.81.222.XXX
    ... No neviem al e mne to priprada ze najkrajsie auto bude mat tento rok Lotus :)

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Krása je holt relativní pojem. Mně se například Lotus, z dosud představených aut, líbí nejméně.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    Úlet To je solidní úlet představovat auto s jedním jezdcem 12 12 12
    Já nevim, mně to přijde prostě uplně hrozné 12

    Pojďme ale k těm nosům. Schody byly kvůli tomu, aby mohl být nos vyšší a tím nějaké aerodynamické výhody. Ten schod teda zakrývá schod a zvyšuje i předek nosu, ale ten předek právě měl být nižší kvůli bezpečnosti. Co se teda ted stalo? Ta bezpečnost se jakoby zase snížila? Nebo předpokládají, že při kolizi ten kryt nějak odletí a nic se nestane nebo jak?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.230.156.XXX
      je to tak, že nos je efektivnější, když je co nejvýš. umožňuje proudění zespoda, které je daleko lepší a využitelnější v oblasti difuzoru a vůbec pod podlahou. nebezpečí spočívá v tom, jednak ty auta začala lítat viz. webber /tušim australie 2011/ a druhé nebezpečí spočívá při tom, když auto najede zezadu do druhého auta. tam ty auta taky lítaly nahoru. takže se udělalo pravidlo, kdy je vyžadováno, aby nos byl níže /přesný čísla z hlavy nevim/. loni se to obešlo skrze ty schody na nosech. celková konstrukce byla stále vysokej nos, ale měření se odehrává bna špici nosu, takže bylo potřeba na konci dostat ten rypáček dolů. tím se vytvořily zrůdné schody..

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Výška nosu byla stanovena s ohledem na bezpečnost především při bočním nárazu, aby nedošlo k dekapitaci pilota zasaženého vozu. Zajímalo by mě, jak je to přesně domyšlené s těmi dekly, jestli jako nejsou tak nebezpečné, jako pevná část nosu. V čem to spočívá přesně?

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Účelem je, jak říká B2SoS, zlepšit bezpečnost při bočním nárazu. Psalo se to všude možně, probíralo se to v diskusích, tak nevytahuj ty obehrané a dávno vyvrácené nesmysly s lítáním a nárazem zezadu - to nemá se snížením čelní nárazové struktury co dělat.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jaja

        217.170.102.XXX
        Jak moc efektivní jsou ty ůpravy nosu, jsme mohli sledovat loni, kdy Grosjean letěl Alonsovi kolem hlavy. Aby to bylo bezpečnější, musel by jít k zemi čumák, aby auto v kolizi nabral ze spodu a né si na něj vyskakovat.17

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.179.165.XXX
          Když létají auta vzduchem, snížení čumáku se samozřejmě nijak neprojeví, od toho jsou jiné bezpečnostní prvky (hrby okolo hlavy pilota, povinná výška předí části monokoku vzhledem k pilotově hlavě apod.). Při bočním názaru (á la Zanardi třeba) by se naopak čumák nižší než horní hrana boku monokoku pravděpodobně projevil velice pozitivně.

          Ono se vůbec po Zanardiho téměř fatální kolizi, přestože to nebylo v F1, hodně zapracovalo na bezpečnosti pilota při eventuálním bočním nárazu (myslím, že se tu o tom také psalo) a povinné snížení nosů, které šly časem čím dál víc nahoru, je jen dalším logickým krokem.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Ty auta bez zobanu vypadají opravdu líp. Jen mám pocit, že se auto moc nezměnilo oproti loňsku. Di Resta je tam chudák sám, to se mu bude blbě získávat titul v PK.13 12

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zapracovala akadémia Ferrari,.. ...a Adrian je úplne mimo. Že by Bianchi doniesol do tímu viac euri, to pochybujem. 14

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama