DISKUZE K ČLÁNKU Massa věří, že letos bude bojovat o titul: "Vím, že můžu být šampionem"

Felipe Massa věří, že v letošní sezóně bude opět bojovat o titul mistra světa Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa věří, že letos bude bojovat o titul: "Vím, že můžu být šampionem"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 18.01.2013 18:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 17.01.2013 12:58
Přeji mu úspěch. Vím, že to moc reálné není, ale… »
» Ferda (Hlasovalo 10 lidí) 17.01.2013 15:22
Pravdu máš v tom, že Ferrari je schopno… »
» Ferda (Hlasovalo 10 lidí) 17.01.2013 17:30
Lidi toho nakecaj. Tohle už jsme viděli když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • anonym

                            188.120.195.XXX
                            Ferdo, Ferdo, kolik ti je, proboha? Byl to argument rozporující tvé tvrzení, cituji: "Už jsem viděl hodně soupeřicích pilotů mezi sebou, ale vždycky to byl souboj, kde se druhý pilot mohl bránit a je jedno, zda to bylo na trati, nebo v zákulisí." Argument, který poukazoval, že se v F1 děly a dějí mnohem horší věci, než že někdo úmyslně zdrží týmového kolegu (co třeba Michaelův Rascasse-parking nebo loňské najetí Pastora do Lewise v Q ve Spa?). Nebyla to pobídka ke změně tématu diskuse.

                            Když už jsi to ale načal, přijde mi dost zajímavé, že Alonsovi vyčítáš jeho reakci na stupňující se problémy uvnitř týmu, která ač třeba dětinská, byla bezpečná a nikoho mimo Lewise nepoškodila, a zároveň obhajuješ nebezpečné sestřelení pilota jiné stáje na základě kontorverzí z předchozího roku. Trochu nepoměr, nemyslíš?

                            Takže asi takhle - nemá smysl diskutovat s někým, kdo nechápe princip argumentace, odbíhá od tématu, na všecho má odpověď často ve formě z prstu vycucané domněnky, podává své domněnky jako fakta a dokonce je vkládá do úst diskutovaným osobám ("Alonso sám přiznal, že... jedničkou zůstane i kdyby se mu třeba zrovna moc nedařilo"). Až přestaneš poučovat o historii, ve které máš evidentně velké mezery, doplníš si znalosti a naučíš se elementární pravidla diskuse, můžeme se bavit dál. 04

                            + 4 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Ferda

                              Ferda

                              46.47.176.XXX
                              Nejspíše jsi vůbec nepochopil mé slova.
                              Nikde jsem nenapsal, že obhajuji nějaké sestřelení jiného pilota, jen jsem uvedl na pravou míru to, že Senna sestřelil Prosta. Jen jsem uvedl, že od Senny to byla pouze odveta.
                              Ty sám tady uvádíš nepřesnosti a ještě si je převracíš k obrazu svému. Dle Tebe to bylo od Prosta pouhé vytlačení, ale od Senny nebezpečné sestřelení. Už tohle ukazuje Tvou zaujatost bez střídmého pohledu.

                              Ano v historii F1 opravdu mám velké mezery, ale nepatřím k těm fanouškům, kteří si něco přečtou ve Wikipedii a pak se chlubí jak jsou dokonalí. Já se v drtivé většině snažím vycházet z toho, co jsem sám viděl a taky si podle toho vytvářím svůj vlastní názor. A věř, že za těch pár let (40) co F1 sleduji ho už mám docela ucelený a nemusím se chytat nějakých článků, které jsou mnohdy velice neobjektívní a zaujaté.

                              Co se týče křiváren a záměrně vytvořených nebezpečných situací , tak jsem je nikdy neměl rád a je mi jedno jestli je udělal Lauda, Prost, Senna, Schumacher, Alonso či kdokoliv jiný. Prostě už nechci vidět zbytečně umírat žádného dalšího pilota v přímém přenosu.

                              + 0 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • anonym

                                188.120.195.XXX
                                Nechtěl jsem už reagovat, ale tohle mi fakt nedá.

                                Na pravou míru jsi nic neuvedl. Že Senna v Suzuce 90 sestřelil Prosta je fakt. Že to on bral a jeho nekritičtí fanoušci stále berou jako odvetu, je sice hezké, ale nijak to neomlouvá, že s pravděpodobností hraničící s jistotou úmyslně sestřelil z trati při rychlosti přes 200 km/h pilota jiné stáje, aby získal titul (analogicky pokus Michaela sestřelit Žaka v Jerezu 97).

                                Proč lžeš?! Kde jsem napsal, že od Prosta to bylo pouhé vytlačení? Máš problém s porozuměním psanému textu? Jasně jsem napsal, že je to VĚC NÁZORU. Nikdo nikdy ničím neprokázal, že to bylo od Prosta úmyslné sestřelení. Máme záznam z kokpitu, na kterém vidíme silně nestandardní hodně brzký nájezd Prosta do šikany, směřující před nárazem pravými koly až na trávu na vnitřku. To jsou fakta. Pravděpodobnost, že chtěl Sennu jenom zablokovat, ale udělal to příliš pozdě/špatně, protože zkrátka nepočítal s tím, že bude Senna až tak agresivní a dobrý na brzdách, je řádově vyšší, než že ho chtěl vyřadit ze závodu. Ale jak říkám, názory se mohou různit. Fakt je, že Prost pohodlně vedl šampionát a tak se logicky musím ptát, proč by riskoval, že vyřadí jenom sebe (což se i stalo) a riskoval tak téměř jistý titul? Proč? Jasně, mohl mít zkrat, to se vyloučit nedá.

                                Alonso je zákulisní hráč a pravděpodobně dost tvrdý, ale na trati se chová hodně ohleduplně. Spolu s Kimim jsou dvojka, která často dokazuje, že závodit se dá i bez kontaktu a s respektem k soupeři. Narozdíl od horkokrevných bezmozků typu Lewise (ten už se, pravda, zlepšil), Pastora nebo od nezkušených nováčků typu Grosjeana.

                                Všichni dohromady víme prd, co přesně se uvnitř McLarenu v 2007 dělo, ale někdo prostě "ví", že "starý křivák" Alonso udělal hrozný podraz na týmového kolegu a na tým. Nikdo z "vědoucích" nepřipustí, že měl třeba důvod. Všichni dohromady víme prd, jaké jsou přesné podmínky smlouvy Alonsa, Massy nebo Ferrari a Santanderu, ale někdo prostě "ví", že Massa má smluvně znemožněno Alonsa porazit. Nikdo z "vědoucích" nepřipustí, že by to mohlo být podobné jako za Kimiho. Ach jo, to je potom težká a hlavně zbytečná diskuse. 20

                                + 5 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                188.175.176.XXX
                                Poznámka k vaší diskuzi - pak bys měl brát jako uvedení na pravou míru taky to, že ze strany Alonsa to byla podle všeho také odveta. Ano, asi hloupá a dlouhobě možná uškodila samotnému Alonsovi (kdo ví, jak by se to vyvíjelo). Každopádně problémy v tom týmu už byly a tím, že se dva jezdci začali hašteřit a dělat si naschvály kvůli relativním prkotinám (kdo kdy pojede v kvaldě a na kolik kol atd), vylezly na povrch.

                                Anonym (měl by se podepsat) má pravdu v tom, že ti vytkl nesmyslné prohlášení, že v F1 to jsou "vždy souboje, kde se druhý může bránit, jenom ten Alonsův zkrat, to byla ubohost". Vysvětlil to myslím jasně. Když jsi "omlouval" Sennu potřebou odvety za něco, co údajně provedl Prost, tak jsi vlastně nechtěně přiznal omluvu i Alonsovi za jeho odvetu. Myslím že ani jeden to nemůže úplně omluvit, ale zásadní rozdíl mezi nimi je jasný. Alonsovo zdržení v boxech bylo vnitřní hašteření mezi dvěma jezdci ze stejné stáje, a nikoho to neohrozilo. Sennův manévr byl závodní podvod a ještě nebezpečný.

                                BTW nevím, co jsi myslel tím, že se "jezdec mohl bránit... v zákulisí". 03

                                + 5 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Ferda

                                  Ferda

                                  46.47.176.XXX
                                  Už jsem reagovat na toto téma nechtěl.

                                  Zákulisní boje jsou ve všech týmech a to nejen mezi samotnými piloty, ale i mezi inženýry a kdo ví kým ještě. Je to normální i v běžném životě a nevyhneme se tomu nikdo. Jenže tyhle problémy by se měly řešit v soukromí a né je na truc vystavovat široké veřejnosti. Na dráze by se měli piloti věnovat už pouze závodění, ale když tenhle tlak nedokážou ustát, tak by měli změnit prostředí nebo srazit paty a držet krok.
                                  Dle mě jsou to slaboši a měli by být hodně tvrdě trestání. Pentle v podobě mínus pěti míst na startu je opravdu nedostatečný a výsměch všem fanouškům.
                                  Tím toto téma z mé strany uzavírám.

                                  + 4 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Přeji mu úspěch. Vím, že to moc reálné není, ale bylo by zábavné pozorovat jak se maska tváří na Massu který stojí na bedně o stupínek výše.04

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.109.XXX
    felipek nevykrikuj nahlas odtrhnu ti blombu z prevodovky za tieto reci

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama