DISKUZE K ČLÁNKU Nové pneumatiky Pirelli mohou v sezóně 2013 opět zamíchat pořadím

Podle sportovního ředitele Pirelli Paula Hemberyho mohou nové pneumatiky pro rok 2013 opět promlouvat do pořadí týmů a jezdců, podobně jako tomu bylo v první části letošní sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové pneumatiky Pirelli mohou v sezóně 2013 opět zamíchat pořadím

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 20.12.2012 20:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 7 lidí) 19.12.2012 13:25
Ať už táhnou. Bočnice se budou trochu více… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 19.12.2012 16:23
Lepší jednozástavkový závod, než jet na dva… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 19.12.2012 17:11
Jsi na omylu, Pirelli zasahuje týmům do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím, že ak inžinieri a technici v tímoch,.. ...zaviedli metodiku, ako donútiť pneumatiky Pirelli pracovať tak, ako to oni potrebujú, nebude to ľahké ani teraz, ale nakoniec sa im to určite podarí, lebo ide v podstate o to, aby tá deformácia sa príliš nemenila a aby to bolo skutočne tak, ak budú musieť urobiť takú úpravu auta, aby s klesajúcou hmotnosťou auta, ktorá závisí od spotrebovaných pohonných hmôt, rástol jeho prítak a tá deformácia bola, povedzme v nejakých dovolených medziach, kedy to celé v jednom balíku pracuje spľahlivo a podľa predstáv, toho, ktorého jazdca. Či to tak bude a či sa to podarí, uvidíme. 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Pekná vtákovina. Keby Pirelli vyrábali pneumatiky najvyššej možnej kvality, tak ako sa vyrábajú všetky časti auta F1, tak by si tímy s nimi poradili. Takto závisí celá formula na tom, ako sa Pirelli vyspí.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ať už táhnou. Bočnice se budou trochu více prohýbat.02
    To znamená jediné, že přes zvýšení hmotnosti celé gumy své bočnice ještě zeslabili, aby co nejvíce docházelo k jejích proříznutí při sebemenším kontaktu.20

    + 7 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      A na čem bys chtěl, aby se v F1 jezdilo? Na ocelových válcích?

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Bridge taky byly z gumy a vydržely mnohem více. Navíc byly i o dost rychlejší.

        + 5 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Nevím, o kolik více toho vydržely (objektivní rozbor toho jsem zatím neviděl), ale ty závody - jednozastávková nuda!

          + 12 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Lepší jednozástavkový závod, než jet na dva Pity ekojízdu.
            Austin se taky jel na jednu zastávku a jaká to byla nádherná podívaná, když se piloti nemuseli strachovat o pneumatiky.

            + 6 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              Já ale u závodu, kdy všichni jedou ve stejném kole do boxů, nechci usínat, v posledních 2 letech to Pirelli příjemně oživilo. A mj., pneumatiky se musely šetřit i v minulosti.

              + 9 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Copak v Austinu jeli do boxů všichni najednou?
                Pirelli pouze udělalo ze závodů chaos a mnohdy vyhrál ten kdo jel ze všech pilotů co nejpomaleji, aby ušetřil gumy.
                Tohle se Ti opravdu líbí?09

                + 5 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • XR

                  78.157.160.XXX
                  Skoro jo, nebýt toho, že tři začali na tvrdé směsi. Pirelli nikdy žádný chaos neudělalo, ono nediktuje týmům strategii. Vytvořilo dobrou platformu pro uplatnění umu inženýrů, stratégů, využívání pneumatik a schopnosti pilotů. Gumy mají všichni stejné. Ano, tohle se mi - samozřejmě až na ten letošní závěr - líbí. A nejsem sám. 03

                  + 9 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Jsi na omylu, Pirelli zasahuje týmům do nastavení více než je zdrávo. Jen si vzpomeň na aféru, kdy Vettelovi z ničeho nic praskla pneumatika!
                    Tehdy Pirelli obvinilo Grglavky, že měli nastavený moc velký odklon kol a pak si u FIA vymínili, že maximální úhel odklonu bude určovat Pirelli.

                    + 6 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Zjisti si něco o tom, jak se s těmi pneu pracuje, než začneš vypouštět dezinformace. Zdroj najdeš i na tomto webu (asi jsi nedával pozor). Nejpomalejší pilot letos nevyhrál žádný závod.

                  + 8 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Že bys mě trochu poučil?

                    + 6 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • ladys

                      ladys

                      178.23.219.XXX
                      co třeba hledat???

                      + 5 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Hledal bych rád, kdyby alespoň přibližně konkretizoval co mám hledat.

                        + 3 / − 7

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.176.XXX
                          Co myslíš, když se bavíme o pneu a jejich fungování...
                          Malá nápověda - ideální provozní teplota. Kdo ji dosáhne, může na pneu tlačit víc. Má nejen vyšší rychlost, ale taky pneu míň opotřebuje.

                          + 4 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Ferda

                            Ferda

                            46.47.176.XXX
                            Jenže tady se nejedná jen o samotné zahřívání pneu, ale i o mnoho jiných aspektů.
                            -Proč Pirelli týmům nařizuje úhel odklonů kol.
                            -Proč Pirelli na některé okruhy dodá gumy, jejíhž složení se chová úplně jinak, než dopředu hlásali ve svých vychloubačných článcích plné rozborů chování gum na konkrétních tratích.
                            -Proč byly v jedne sadě když vztoupili do F1 až dvoukilové rozdíly?
                            -Proč jsou jejích gumy tak náchylné k proříznuti?
                            -Proč musí piloti jejích gumy šetřit po celou dobu stintu, když jsou to závodní pneumatiky.
                            -Proč někdy tyhle srajdy vydržely pouhé 3 ostré kola.

                            Tohle opravdu FIA chtěla? A Tobě se tenhle binec líbí?

                            + 3 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            88.80.244.XXX
            Lepšie predpísať povinné zastávky na kafe, ako jazdiť na mizerných gumách.

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama