DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: 10 pro Alonsa, 7 pro Ferrari
Šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali se minulý týden zúčastnil fóra se zástupci španělských novin. Této Situace využil ke svému hodnocení sezóny.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali: 10 pro Alonsa, 7 pro Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001234
(Hlasovalo 20 lidí)
03.12.2012 09:44
Ajeje tady je to samej zamindrákovanej vyznavač… »
» uzivatel001234
(Hlasovalo 18 lidí)
03.12.2012 11:16
Stačí si pročíst tyhle stránky, za tuhle sezónu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Eracer
07:58 03.12.2012 62.168.11.XXXJéžiši To je zase chvály. Nějak bych to s ní nepřeháněl, Alonso těžil zejména z nespolehlivosti ostatních nedá se říct že chybovali jezdci (Vettel,Hamilton) v souboji o titul. A navíc se mi nezdá, že by tenhle Alonso nějak extra zvládl konec sezony, špatné kvalifikace , nedostatečná závodní rychlost. Vettel na rozdíl od něj jel co to dalo a ještě něco přidal a "pouze" vozem to opravdu nebylo. Takže Alonso rozhodně 10 bodů ani heverem. Ferrari 8 za to že mu dali komplexní auto fungující za každých podmínek na každé trati a hlavně spolehlivé a Alonso 7 možná i 6 bodů. Týmový kolega byl odstaven o to to měl jednoduší a čekal vždy jen na odpadnutí soupeřů před ním a podání konce sezony ne příliš žhavé.-
B2SoS
10:57 03.12.2012 193.165.69.XXXMám stejný názor na ten závěr sezony. Massa mu ujel.
Ještě bych přidal poznámku k Domenicallimu, že Alonso odjel o 2 závody méně než jeho soupeři. Pokud mezi soupeře tedy nepočítáme Vettela, pak je to pravda. Jinak Vettel taky nedojel 2x, i když z toho byl jednou i kvalifikován jako někde u konce.-
virtual
11:38 03.12.2012 91.197.117.XXXCo je tak těžkého pochopit na tom, že zvlášť při opatrné strategii nechybovat-dojíždět, je něco jiného, když ho (zbytečně) sestřelí někdo jiný ...a něco jiného je chyba vlastního pilota, týmu, mechanika, techniky atd.
Navíc v konečném důsledku tyto "cizí chyby" skutečně rozhodly, kdyby VET vyhrál o 30 bodů, GRO číslo by bylo (z pohledu FERRARI) úplně jedno...-
-
virtual
13:50 04.12.2012 91.197.117.XXXZkus si to přečíst pomaleji, nebo se před psaním odpovědi zamysli. Ono jaksi všech 24 aut nemůže startovat z pole possition, že? Stejnětak mohl GRO trefit toho prvního, psal bys, že startovat z pole byla chyba týmu?
Prostě (hloupě) vyřadit ze závodu průběžně vedoucího závodníka nebo někoho kdo reálně bojuje o titul (a to nejen v příp. ALO a Ferrari) je prasárna. A ALO zkrátka neměl 2x šanci bojovat o body vinou někoho cizího...-
Mike17
15:15 04.12.2012 93.99.87.XXXMůžu to číst ještě pomaleji třeba 10x a i tak odpovím stejně:
1. Čím víc jsi vepředu, tím menší šance na kolizi. Jistě, může se to stát i prvnímu, ale šance je mnohem menší. Startovní pozice je prostě součást hry a souvisí to s prací týmu, stejně jako například porucha alternátoru.
2. Alonso ztratil šanci na body vinou někoho jiného. To je pravda. Zrovna tak ztratil Vettel šanci na bednu v Brazílii vinou někoho jiného. A zrovna tak Alonso získal body také vinou někoho jiného. Kolize Grosjeana byla zbytečná stejně jako třeba kolize HamxHul. Nikdo z nich nechtěl ovlivňovat boj o titul ani někomu pomáhat.
Shrnul bych to tak, že nemá smysl rozebírat co by bylo kdyby... A pokud se ti zdá, že to smysl má, pak bys neměl vybírat jen 2 příklady z mnoha, které se ti zrovna hodí.-
virtual
00:01 05.12.2012 91.197.117.XXXNějak nechápu, o čem se tu snažíš hádat. Kde např. bereš jistotu, že kolize "nehrozí" prvnímu? Máš relevantní data?
Někdo z F. prohlásil, že ALO 2x nedostal vinou někoho cizího ani šanci o body s týmem bojovat (v situaci, kdy reálně bojoval o titul, nebo dokonce vedl průběžné pořadí). To je prostě pravda a nijak to nevokecáš. To samé platí třeba i o situaci WEB v Suzuce.
BTW WET v Brazílii nevyřadila kolize ze závodu a byť to byl trochu jiný typ kolize, pokud by to WET vyřadilo, nazval bych to také prasárnou. To prostě jezdecká elita v takové situaci udělat nemůže, resp. je to obrovská chyba.
BTW2 Kolize GRO se s HAM vs. HUL nedá srovnávat, GRO letos jezdil jak puberťák na Xboxu.-
Mike17
08:56 05.12.2012 147.229.7.XXXNěkde jsem psal, že to prvnímu nehrozí??? Citace:" Jistě, může se to stát i prvnímu, ale šance je mnohem menší." Chápeš rozdíl? Já si poslední sestřelení prvního z roštu pamatuju Suzuku 1990 (SennaxProst). Nejspíš se to stalo někdy i později, přesto vyjímečně. Zatímco na dalších místech je to hodně časté. Na udělání přesné statistiky nemám dost času, ale pokud F1 už nějaký rok sleduješ, pak sis toho musel všimnout. Ono, když je kolem tebe víc aut, pak je větší pravděpodobnost kontaktu. Nepřipadá ti to logické?
Někde jsem psal, že ALO o body nepřišel? Jen jsem napsal, že jinde stejným způsobem získal a VET ztratil. Můžeme se tu dohadovat kdo o kolik přišel, ale přesně už to nezjistíme. Nikdo neví, kolikátý by Alonso dojel ve Spa nebo Suzuce, nebo kolikátý by dojel Vettel v Brazílii. Máš sice pravdu, že VET pokračoval, ale ztratil v MS podobné množství bodů, jako ztratil ALO ve Spa. Body jsou body a je úplně jedno které auto tě o ně připraví. Takže v tomto případě je srovnávání HamxHul s GRO úplně na místě. Určitě se shodneme na jízdním stylu GRO, to je v tomto případě ale jedno.
Nepotřebuju se hádat, ale říkat že GRO připravil ALO o titul nemá smysl. Protože kdyby tenkrát ALO dojel, mohl by VET to samé tvrdit o Sennovi. A dalo by se dál pokračovat. Nechce se mi hledat kde kdy kdo koho naboural a koho to ovlivnilo. Prostě to nebylo JEN Spa a Suzuka. Nehody prostě k F1 patří a s tím i nějaké štěstíčko, nebo smůla. I v podobě odstoupení svých, soupeřů, nebo jiných jezdců.
-
-
-
-
-
Mike17
12:59 03.12.2012 93.99.87.XXXDodal bych ještě, že pokud bereš nehody jako něco speciálního, co by se mělo brát "jinak", pak bys měl minimálně brát stejné situace v Alonsův prospěch. Jen v posledním závodě se dá zmínit 6 darovaných bodů díky "náhodě" při kolizi HamxHul, nebo o kolik bodů přišel Vettel při podobné kolizi se Sennou. Dalo by to Vettelovi víc bodů, než Alonso přišel ve Spa? Těžko říct, ale nebude problém najít, kolik bodů takto Alonso získal v dalších závodech.
Ale pokud budeš toto počítat jen na jedné straně, pak měl Alonso rozhodně smůlu.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek