DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: 10 pro Alonsa, 7 pro Ferrari

Šéf závodního týmu Ferrari Stefano Domenicali se minulý týden zúčastnil fóra se zástupci španělských novin. Této Situace využil ke svému hodnocení sezóny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali: 10 pro Alonsa, 7 pro Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 07.12.2012 08:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001234 (Hlasovalo 20 lidí) 03.12.2012 09:44
Ajeje tady je to samej zamindrákovanej vyznavač… »
» uzivatel001234 (Hlasovalo 18 lidí) 03.12.2012 11:16
Stačí si pročíst tyhle stránky, za tuhle sezónu… »
» Loqenc (Hlasovalo 17 lidí) 03.12.2012 08:40
jj přesně, ale Alonsa musí všichni u Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jéžiši To je zase chvály. Nějak bych to s ní nepřeháněl, Alonso těžil zejména z nespolehlivosti ostatních nedá se říct že chybovali jezdci (Vettel,Hamilton) v souboji o titul. A navíc se mi nezdá, že by tenhle Alonso nějak extra zvládl konec sezony, špatné kvalifikace , nedostatečná závodní rychlost. Vettel na rozdíl od něj jel co to dalo a ještě něco přidal a "pouze" vozem to opravdu nebylo. Takže Alonso rozhodně 10 bodů ani heverem. Ferrari 8 za to že mu dali komplexní auto fungující za každých podmínek na každé trati a hlavně spolehlivé a Alonso 7 možná i 6 bodů. Týmový kolega byl odstaven o to to měl jednoduší a čekal vždy jen na odpadnutí soupeřů před ním a podání konce sezony ne příliš žhavé.

    + 21 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      jj přesně, ale Alonsa musí všichni u Ferrari povinně chválit, jinak by je nabonzoval a pak zdrhl jinam :)

      + 17 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      193.165.69.XXX
      Mám stejný názor na ten závěr sezony. Massa mu ujel.
      Ještě bych přidal poznámku k Domenicallimu, že Alonso odjel o 2 závody méně než jeho soupeři. Pokud mezi soupeře tedy nepočítáme Vettela, pak je to pravda. Jinak Vettel taky nedojel 2x, i když z toho byl jednou i kvalifikován jako někde u konce.

      + 11 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        77.240.177.XXX
        No Hamiltona taky minimálně třikrát vyřadili jiní jezdci. Plus několik odstoupení pro technické problémy z prvních míst, ale řekněme, že to byla chyba týmu a mohli si za to sami.

        + 13 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        91.197.117.XXX
        Co je tak těžkého pochopit na tom, že zvlášť při opatrné strategii nechybovat-dojíždět, je něco jiného, když ho (zbytečně) sestřelí někdo jiný ...a něco jiného je chyba vlastního pilota, týmu, mechanika, techniky atd.
        Navíc v konečném důsledku tyto "cizí chyby" skutečně rozhodly, kdyby VET vyhrál o 30 bodů, GRO číslo by bylo (z pohledu FERRARI) úplně jedno...

        + 9 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          To, že pilot startuje z prostředku pole je taky "chyba pilota, týmu, mechanika, techniky atd." nemyslíš? 04

          + 9 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            Zkus si to přečíst pomaleji, nebo se před psaním odpovědi zamysli. Ono jaksi všech 24 aut nemůže startovat z pole possition, že? Stejnětak mohl GRO trefit toho prvního, psal bys, že startovat z pole byla chyba týmu?
            Prostě (hloupě) vyřadit ze závodu průběžně vedoucího závodníka nebo někoho kdo reálně bojuje o titul (a to nejen v příp. ALO a Ferrari) je prasárna. A ALO zkrátka neměl 2x šanci bojovat o body vinou někoho cizího...

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Můžu to číst ještě pomaleji třeba 10x a i tak odpovím stejně:
              1. Čím víc jsi vepředu, tím menší šance na kolizi. Jistě, může se to stát i prvnímu, ale šance je mnohem menší. Startovní pozice je prostě součást hry a souvisí to s prací týmu, stejně jako například porucha alternátoru.
              2. Alonso ztratil šanci na body vinou někoho jiného. To je pravda. Zrovna tak ztratil Vettel šanci na bednu v Brazílii vinou někoho jiného. A zrovna tak Alonso získal body také vinou někoho jiného. Kolize Grosjeana byla zbytečná stejně jako třeba kolize HamxHul. Nikdo z nich nechtěl ovlivňovat boj o titul ani někomu pomáhat.
              Shrnul bych to tak, že nemá smysl rozebírat co by bylo kdyby... A pokud se ti zdá, že to smysl má, pak bys neměl vybírat jen 2 příklady z mnoha, které se ti zrovna hodí. 03

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • virtual

                virtual

                91.197.117.XXX
                Nějak nechápu, o čem se tu snažíš hádat. Kde např. bereš jistotu, že kolize "nehrozí" prvnímu? Máš relevantní data?
                Někdo z F. prohlásil, že ALO 2x nedostal vinou někoho cizího ani šanci o body s týmem bojovat (v situaci, kdy reálně bojoval o titul, nebo dokonce vedl průběžné pořadí). To je prostě pravda a nijak to nevokecáš. To samé platí třeba i o situaci WEB v Suzuce.
                BTW WET v Brazílii nevyřadila kolize ze závodu a byť to byl trochu jiný typ kolize, pokud by to WET vyřadilo, nazval bych to také prasárnou. To prostě jezdecká elita v takové situaci udělat nemůže, resp. je to obrovská chyba.
                BTW2 Kolize GRO se s HAM vs. HUL nedá srovnávat, GRO letos jezdil jak puberťák na Xboxu.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  147.229.7.XXX
                  Někde jsem psal, že to prvnímu nehrozí??? Citace:" Jistě, může se to stát i prvnímu, ale šance je mnohem menší." Chápeš rozdíl? Já si poslední sestřelení prvního z roštu pamatuju Suzuku 1990 (SennaxProst). Nejspíš se to stalo někdy i později, přesto vyjímečně. Zatímco na dalších místech je to hodně časté. Na udělání přesné statistiky nemám dost času, ale pokud F1 už nějaký rok sleduješ, pak sis toho musel všimnout. Ono, když je kolem tebe víc aut, pak je větší pravděpodobnost kontaktu. Nepřipadá ti to logické? 03
                  Někde jsem psal, že ALO o body nepřišel? Jen jsem napsal, že jinde stejným způsobem získal a VET ztratil. Můžeme se tu dohadovat kdo o kolik přišel, ale přesně už to nezjistíme. Nikdo neví, kolikátý by Alonso dojel ve Spa nebo Suzuce, nebo kolikátý by dojel Vettel v Brazílii. Máš sice pravdu, že VET pokračoval, ale ztratil v MS podobné množství bodů, jako ztratil ALO ve Spa. Body jsou body a je úplně jedno které auto tě o ně připraví. Takže v tomto případě je srovnávání HamxHul s GRO úplně na místě. Určitě se shodneme na jízdním stylu GRO, to je v tomto případě ale jedno.
                  Nepotřebuju se hádat, ale říkat že GRO připravil ALO o titul nemá smysl. Protože kdyby tenkrát ALO dojel, mohl by VET to samé tvrdit o Sennovi. A dalo by se dál pokračovat. Nechce se mi hledat kde kdy kdo koho naboural a koho to ovlivnilo. Prostě to nebylo JEN Spa a Suzuka. Nehody prostě k F1 patří a s tím i nějaké štěstíčko, nebo smůla. I v podobě odstoupení svých, soupeřů, nebo jiných jezdců. 03

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • McMatej

                    McMatej

                    88.131.62.XXX
                    Jediná startovní pozice, kde máš svůj startovní osud jen ve svých rukou, je ta poslední. Na všech jiných může přiletět zezadu nějaký kamikadze a nic s tím neuděláš.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Dodal bych ještě, že pokud bereš nehody jako něco speciálního, co by se mělo brát "jinak", pak bys měl minimálně brát stejné situace v Alonsův prospěch. Jen v posledním závodě se dá zmínit 6 darovaných bodů díky "náhodě" při kolizi HamxHul, nebo o kolik bodů přišel Vettel při podobné kolizi se Sennou. Dalo by to Vettelovi víc bodů, než Alonso přišel ve Spa? Těžko říct, ale nebude problém najít, kolik bodů takto Alonso získal v dalších závodech. 04
          Ale pokud budeš toto počítat jen na jedné straně, pak měl Alonso rozhodně smůlu. 03

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama