DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Red Bull v Brazílii s novým alternátorem

Red Bull nasadí v Brazílii nejnovější specifikaci alternátoru Renaultu. Jen dodejme, že to byl právě alternátor, který vypověděl službu na voze Marka Webbera včera v USA.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault: Red Bull v Brazílii s novým alternátorem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.11.2012 18:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovali 4 lidé) 19.11.2012 21:06
Ale někde jsem se nedočetl proč má problém s… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 19.11.2012 23:55
Možná protože je měl i Lotus. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Mňa Tafinnove vysvetlenie neuspokojuje,.. ...lebo treba hľadať chybu na danom aute Marka Webbera a nie pri nejakých skúškach v labáku, ktorý monopost našťastie včas odstavil a je na špeciatistoch z Red Bullu a Renaultu, aby celú poruchu analyzovali do hĺbky, až po jej vznik, čo je veľmi dobre možné, lebo z dát, ktoré sa tuším zachovali je dobre urobiť obraz toho, aký bol vlastne režim auta, keď došlo k poklesu napätia, čo nasledovalo potom, je už len dôsledok. Či to bolo nedostatočnou kapacitou batérií, lebo je to stavebnica, ktorá sa dá ľubovolne upravovať pre jednotlivé závody, kde chyba môže vzniknúť poddimenzovaním, alebo predimenzovaním, čím sa batéria počas jazdy nestačí dobyť, skratom, alebo iným fenoménom, ktorý vplýva len na tento monopost, lebo elektroinštalácia na iných autách, Williams, Lotus Caterham je samozrejme odlišná a preto dochádza k poruche väčšinou len u Red Bullu, aj keď sa táto záva da vyskytla tuším dvakrát aj u Lotusu na aute Romaina Grosjeana 08

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    94.112.177.XXX
    Ale někde jsem se nedočetl proč má problém s alternátorem pouze RB a né jiné zákaznické týmy?

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Možná protože je měl i Lotus.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Je známe, že Adrian tlačil na Hornera aby prešli k Renaultu. Má menšiu spotrebu (stačí menšia nádrž), rozmery a celkovo asi aj s chladením je na tom lepšie. To všetko dáva Adrianovi väčšiu slobodu pri návrhu auta. Takisto tlačili na Renault aby vyrobili menšie alternátory. Stačí aby ich slabo chladili, lebo je to napr aerodynamicky efektívnejšie a problém je na svet. Minulý rok im takisto neustále odchádzal KERS, možno aj preto lebo sa nemal z čoho nabíjať.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.41.10.XXX
        kers sa nenabija z alternatora :)

        a RB velmi pri vybere motora moznosti nemal, ferrari nedodava zakaznikom najnovsiu specifikaciu a mclaren zablokoval dodavku mercedesov pre redbull
        jedneho casu redbull chcel prave mercedes lebo ma vacsi vykon ale to bolo este pred nasadenim fukanych difuzorov kde sa renault ukazal ako vyhoda

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.208.XXX
          A prečo by sa nemal?? Pri brzdení, sa môžu využiť otáčky a nepotrebný výkon motora na pohon alternátoru a nejaky obvod zaistí, že pri brzdení začne nabíjať KERS. Iste, KERS môže mať svoje vlastné alternátory, ale prečo by napr RB nevyužil aj ten v motore a znížil dobu nabíjania alebo vďaka tomu, že využívajú ten v motore tak ten v KERS-e môže byť menej výkonný a tým pádom menší, ľahší apod.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            147.229.208.XXX
            No ešte k motorom, no je vlastne pravda, že inú možnosť asi ani nemali. Nakoniec ale bez Renaultu by tie úspechy nedosiahli. Jedine Renault dotiahol fúkanie výfukmi na 100%. Tuším tu bol raz aj článok o horkom a studenom fúkaní a Renault vraj využíval studený, ktorý je efektívnejší. Newey pracoval v McL, no ukazuje sa, že výkon nieje všetko. Spotreba, plynulý priebeh výkonu a krútiaceho momentu a to najdôležitejšie spolahlivosť hrajú tiež svoju rolu. Koniec koncov aj tak najväčšie úspechy dosiahol pod Renaultom (Williams 4-PJ 5-PK, RB 2-PJ 3-PK).

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.213.XXX
            technicky to samozrejme nieje ziadny problem ale pravidla to nedovoluju

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon a jeho tým prožili vskutku vypráskaný víkend (Ilustrační foto)

Prohlášení po závodě - vše se točí kolem Hamiltona

Chtělo by se říci - jako "zamlada". Od posledního vítězství Hamiltona utekla drahná doba, proto si to 104. v pořadí patřičně užil. (ilustrační foto)

GP BRITÁNIE: Hamilton se po 945 dnech opět raduje z vítězství

Lewis Hamilton a George Russell měli po kvalifikaci opravdu dost důvodů k úsměvu

Prohlášení po kvalifikaci - Britové mají důvod slavit

Sergio Pérez předvedl další minelu a stále častěji dává na přetřes otázku o svých kvalitách (foto z GP Kanady)

Silverstone v radosti tone! Kvalifikaci vyhrál Russell, Britové ovládli domácí okruh

George Russell v dešti v závodě v Kanadě

Mokrý závěrečný trénink kořistí Mercedesu

Nico Hülkenberg v druhém tréninku sympaticky překvapil

Druhý trénink ovládly McLareny, závěr ukončil déšť

Lando Norris v závodě v Monaku

První trénink opanoval Norris. Piastrimu selhal vůz

Oliver Bearman

Junior Ferrari Bearman se dočkal smlouvy, příští rok bude závodit ve Formuli 1

Max Verstappen v Rakousku i přes kolizi s Norrisem navýšil své vedení v šampionátu

Hornerovi se nelíbí "přísná" penalizace Maxe, Norris si podle něj léčil komplexy ze soboty + VIDEO

Norris a Verstappen jsou pokládáni za kamarády - po Rakousku asi dojde k výměně názorů ostřejšího rázu (ilustrační foto)

Trochu jiný pohled a vyjádření - Norris se ostře pustil do Verstappena

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama